Sama juttu. Pari todella levotonta yötä takana ja olo on sen mukainen. Pitää varmaan aloittaa taas joku uusi kirja.Vituttaa, kun nukkuminen on välillä niin hemmetin hankalaa. Viime yönä taas runsaan tunnin verran hereillä kolmesta eteenpäin ja aivot jotenkin ylikierroksilla, vaikka yrität rentoutua. Jos olisin tiennyt etukäteen, että menee noin pitkään niin olisi alkanut silloin heti lukea kirjaa ja saanut ehkä unen päästä kiinni paremmin, mutta mistä näistä tietää, kun joskus se voi virkistää väärällä tavalla.
Ilmainen vinkki - kun herää viideltä, voi katsoa hyvillä mielin NHL-matsin. Ite katson aamuisin +150 matsia kauden aikana, tuo on just mitä mainioin prime time. Voi valita yön otteluista minkä tahansa.Minun nukkumisongelmani on syksyllä ollut, että herään tunteja ennen herätystä. Eilen heräsin siinä klo 5 aikaan ja nukuin hyvin huonosti sen jälkeen. Tänään heräsin 6:30 aikoihin. Etätöiden ansiosta herätykseni on arkisin vasta klo 8 jälkeen, mutta kun jatkuvasti herään klo 5-7 välillä ja nukun sen jälkeen vaihtelevalla menestyksellä, niin kyllähän tuo nakertaa.
Sinänsä muuten hyvä vinkki, että kummasti siinä nukahtaa ja herää esim. erätauolla tai pelin päätyttyä.Ilmainen vinkki - kun herää viideltä, voi katsoa hyvillä mielin NHL-matsin. Ite katson aamuisin +150 matsia kauden aikana, tuo on just mitä mainioin prime time. Voi valita yön otteluista minkä tahansa.
Vastaa ja sano "PRKL"!!Elisan puhelinmyyjä koittanut nyt kolmena arkipäivänä putkeen soittaa mulle. Ilmeisesti koska mulla on tällä hetkellä sekä Ruudun että Katsomon tarjoukset heidän kautta aktiivisena, luulevat siellä että oon rakkaussuhteessa Elisan palveluihin. En oo tilaamassa heiltä tähän hätään mitään muuta, joten turhaan koittavat tavoittaa mua. Prkl.
Kun aamulla katsoo, voi skipata kaikki katkot ja erätauot ja mainoskatkot ja mitä ikinä onkaan. Reippaaseen 1,5 tuntiin ottelu katsottuna.Sinänsä muuten hyvä vinkki, että kummasti siinä nukahtaa ja herää esim. erätauolla tai pelin päätyttyä.
Ilmainen vinkki - kun herää viideltä, voi katsoa hyvillä mielin NHL-matsin. Ite katson aamuisin +150 matsia kauden aikana, tuo on just mitä mainioin prime time. Voi valita yön otteluista minkä tahansa.
No tuo tietysti vesittää homman. Itellä toki just toisin päin, ei millään meinaa pysyä hereillä iltaisin. Ja kukonlaulun aikaan mielellään jalkeilla.Unta tarvitsisi vaan. Menen yleensä kahdentoista jälkeen nukkumaan, koska olen iltavirkku, niin jos viideltä herää, on kasassa vasta 4-5 tuntia unta.
Lontooseen kuitenkin päästiin. Lopulta.Alkaa jo vituttaamaan. Olen ollut jumissa Arlandan lentokentällä 8:30 lähtien. Lontooseen olen matkalla, ja siellä olisi pitänyt olla jo vaikka kuinka kauan sitten. Kolmatta kertaa istuskelen lentokoneessa odotellen, että kone lähtisi matkaan. Kahdella edelliskerralla helvetin pitkän odottelun jälkeen kone on tyhjennetty. Tämänkin lennon oli tarkoitus lähteä jo tunti sitten. Ei helveta sentään!
Alkaa jo vituttaamaan. Olen ollut jumissa Arlandan lentokentällä 8:30 lähtien. Lontooseen olen matkalla, ja siellä olisi pitänyt olla jo vaikka kuinka kauan sitten. Kolmatta kertaa istuskelen lentokoneessa odotellen, että kone lähtisi matkaan. Kahdella edelliskerralla helvetin pitkän odottelun jälkeen kone on tyhjennetty. Tämänkin lennon oli tarkoitus lähteä jo tunti sitten. Ei helveta sentään!
Anteeksi tyhmä kysymykseni ja huomautukseni, näin jo etukäteen, mutta Norwegianillahan pääsisi Helsingistä suoraan Malagaan eikä maksa paljoa.Lontooseen kuitenkin päästiin. Lopulta.
Tänään oli lento Lontoosta Malagaan. Ihan hitonmoinen säätö saatiin aikaan tämän lennon kanssakin. Saatiin rouvan kanssa puhelimiin netissä tehdyn lähtöselvityksen jälkeen kummankin omilla nimillä 2 samaa lentolippua. Hetken sai Gatwicissa tuota selvitellä, ennekuin koneeseen päästiin. Ja tottakai tuokin lento oli myöhässä alkuperäisestä aikataulusta.
Nyt loppu hyvin ja Fuengirolassa katson merta parvekkeeltamme.
Tämähän toki tiedossa, kun monituiset kerrat olen aurinkorannikolla käynyt.Anteeksi tyhmä kysymykseni ja huomautukseni, näin jo etukäteen, mutta Norwegianillahan pääsisi Helsingistä suoraan Malagaan eikä maksa paljoa.
Tässä tämän vuoden sisälläkin olemme rouvan kanssa pari kertaa pistäytyneet Andalusiassa, siis Aurinkorannikolla, ja molemmilla kerroilla Norwegianin suora lento on ollut halvin vaihtoehto.
Ok - anteeksi maalaisuuteni...Tämähän toki tiedossa, kun monituiset kerrat olen aurinkorannikolla käynyt.
Oltiin siis 3 yötä Lontoossa matkan alkuun.
Tole poekha vielä minkhään.Mietin, että onko tämä vitutusketjukamaa vai vaan ärsytysketjun asiaa, mutta kun sanoin ääneen "vittu" niin kyllä tämä tänne kuuluu.
Kävin kaupassa ja ostin mm. vessapaperia. 20 minuuttia myöhemmin kotitalon edessä tajusin, että eihän minulla ole sitä vessapaperia mukana eli se jäi kauppaan sinne kassan pakkausalueelle. Pääsi kirosana suusta. Oli vielä varmaan kalleinta mahdollista paperia, joka tuntuu silkin pehmeältä. Miten semmoisen ison asian voi vaan unohtaa? Kai keskityin liikaa jännittämään, että mahtuvatko muut ostokset kangaskassiini, ja lähdin sitten tyytyväisenä pois, kun ostokset olivat kivasti kassissa. Vessapaperithan eivät sinne kassiin mene, niin en niitä ajatellut. Ottaa päähän.