Mainos

Vitutusketju

• 10 701 287
  • 56 253

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Suomen Posti. Ke-aamupäivällä tilasin television, "toimitus jopa päivässä". Tänä aamuna Posti on suvainnut hakea paketin, mutta on liian iso toimitettavaksi tänään, menee maanantaille. Pieni mahdollisuus kai on sille, että rekisteröidään terminaaliin vielä tänään ja sieltä voisi halutessaan noutaa klo 18 mennessä. En pidättele hengitystäni. Mitään mahdollisuutta ei tietenkään ole esim. maksaa jostain nopeammasta toimituksesta tms koska Suomi.

Joo, ei tämä nyt mikään nälänhätä-tasoinen vitutus ole, mutta keski-ikäisen ja -luokkaisen pienen ihmisen kyrvintää.

Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa, kun nukkuminen on välillä niin hemmetin hankalaa. Viime yönä taas runsaan tunnin verran hereillä kolmesta eteenpäin ja aivot jotenkin ylikierroksilla, vaikka yrität rentoutua. Jos olisin tiennyt etukäteen, että menee noin pitkään niin olisi alkanut silloin heti lukea kirjaa ja saanut ehkä unen päästä kiinni paremmin, mutta mistä näistä tietää, kun joskus se voi virkistää väärällä tavalla.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa, kun nukkuminen on välillä niin hemmetin hankalaa. Viime yönä taas runsaan tunnin verran hereillä kolmesta eteenpäin ja aivot jotenkin ylikierroksilla, vaikka yrität rentoutua. Jos olisin tiennyt etukäteen, että menee noin pitkään niin olisi alkanut silloin heti lukea kirjaa ja saanut ehkä unen päästä kiinni paremmin, mutta mistä näistä tietää, kun joskus se voi virkistää väärällä tavalla.
Sama juttu. Pari todella levotonta yötä takana ja olo on sen mukainen. Pitää varmaan aloittaa taas joku uusi kirja.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Minun nukkumisongelmani on syksyllä ollut, että herään tunteja ennen herätystä. Eilen heräsin siinä klo 5 aikaan ja nukuin hyvin huonosti sen jälkeen. Tänään heräsin 6:30 aikoihin. Etätöiden ansiosta herätykseni on arkisin vasta klo 8 jälkeen, mutta kun jatkuvasti herään klo 5-7 välillä ja nukun sen jälkeen vaihtelevalla menestyksellä, niin kyllähän tuo nakertaa.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Minun nukkumisongelmani on syksyllä ollut, että herään tunteja ennen herätystä. Eilen heräsin siinä klo 5 aikaan ja nukuin hyvin huonosti sen jälkeen. Tänään heräsin 6:30 aikoihin. Etätöiden ansiosta herätykseni on arkisin vasta klo 8 jälkeen, mutta kun jatkuvasti herään klo 5-7 välillä ja nukun sen jälkeen vaihtelevalla menestyksellä, niin kyllähän tuo nakertaa.
Ilmainen vinkki - kun herää viideltä, voi katsoa hyvillä mielin NHL-matsin. Ite katson aamuisin +150 matsia kauden aikana, tuo on just mitä mainioin prime time. Voi valita yön otteluista minkä tahansa.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmainen vinkki - kun herää viideltä, voi katsoa hyvillä mielin NHL-matsin. Ite katson aamuisin +150 matsia kauden aikana, tuo on just mitä mainioin prime time. Voi valita yön otteluista minkä tahansa.
Sinänsä muuten hyvä vinkki, että kummasti siinä nukahtaa ja herää esim. erätauolla tai pelin päätyttyä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Elisan puhelinmyyjä koittanut nyt kolmena arkipäivänä putkeen soittaa mulle. Ilmeisesti koska mulla on tällä hetkellä sekä Ruudun että Katsomon tarjoukset heidän kautta aktiivisena, luulevat siellä että oon rakkaussuhteessa Elisan palveluihin. En oo tilaamassa heiltä tähän hätään mitään muuta, joten turhaan koittavat tavoittaa mua. Prkl.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Elisan puhelinmyyjä koittanut nyt kolmena arkipäivänä putkeen soittaa mulle. Ilmeisesti koska mulla on tällä hetkellä sekä Ruudun että Katsomon tarjoukset heidän kautta aktiivisena, luulevat siellä että oon rakkaussuhteessa Elisan palveluihin. En oo tilaamassa heiltä tähän hätään mitään muuta, joten turhaan koittavat tavoittaa mua. Prkl.
Vastaa ja sano "PRKL"!!

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ostin valaisimen kotimaisesta, hyvämaineisesta verkkokaupasta. Parin päivän päästä heiltä tuli ilmoitus, että varastossa ei ko valaisinta ole, tulee joskus kuukauden päästä. Haistakoot paskan. Perun kohta koko kaupan ja marssin jonkin lamppuliikkeeseen ostamaan saman tuikun.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat

Unta tarvitsisi vaan. Menen yleensä kahdentoista jälkeen nukkumaan, koska olen iltavirkku, niin jos viideltä herää, on kasassa vasta 4-5 tuntia unta.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Unta tarvitsisi vaan. Menen yleensä kahdentoista jälkeen nukkumaan, koska olen iltavirkku, niin jos viideltä herää, on kasassa vasta 4-5 tuntia unta.
No tuo tietysti vesittää homman. Itellä toki just toisin päin, ei millään meinaa pysyä hereillä iltaisin. Ja kukonlaulun aikaan mielellään jalkeilla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Alkaa jo vituttaamaan. Olen ollut jumissa Arlandan lentokentällä 8:30 lähtien. Lontooseen olen matkalla, ja siellä olisi pitänyt olla jo vaikka kuinka kauan sitten. Kolmatta kertaa istuskelen lentokoneessa odotellen, että kone lähtisi matkaan. Kahdella edelliskerralla helvetin pitkän odottelun jälkeen kone on tyhjennetty. Tämänkin lennon oli tarkoitus lähteä jo tunti sitten. Ei helveta sentään!

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Alkaa jo vituttaamaan. Olen ollut jumissa Arlandan lentokentällä 8:30 lähtien. Lontooseen olen matkalla, ja siellä olisi pitänyt olla jo vaikka kuinka kauan sitten. Kolmatta kertaa istuskelen lentokoneessa odotellen, että kone lähtisi matkaan. Kahdella edelliskerralla helvetin pitkän odottelun jälkeen kone on tyhjennetty. Tämänkin lennon oli tarkoitus lähteä jo tunti sitten. Ei helveta sentään!
Lontooseen kuitenkin päästiin. Lopulta.

Tänään oli lento Lontoosta Malagaan. Ihan hitonmoinen säätö saatiin aikaan tämän lennon kanssakin. Saatiin rouvan kanssa puhelimiin netissä tehdyn lähtöselvityksen jälkeen kummankin omilla nimillä 2 samaa lentolippua. Hetken sai Gatwicissa tuota selvitellä, ennekuin koneeseen päästiin. Ja tottakai tuokin lento oli myöhässä alkuperäisestä aikataulusta.

Nyt loppu hyvin ja Fuengirolassa katson merta parvekkeeltamme.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Eihän se paljoa lohduta, mutta kannattaa hakea ne korvaukset SAS:lta. Olisko 400€/henkilö, kun saavutte kohteeseen 3 tuntia tai enemmän myöhässä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Seuraan useampaakin Facebookin progressive rock -ryhmää lähinnä keikkojen, levyjen ja muiden uutisten varalta. Valitettavasti silloin tällöin joku merkittävä progehahmo kuolee, eikä vähiten siksi, että alkujaan genre syntyi 1960-luvun lopulla, ja alkuaikojen progeväki alkaa olla kunnioitettavassa iässä.

Juuri tänä aamuna yhteen ryhmään ilmestyi postaus "Drummer Bill Bruford passed away at the age of 75". Nielaisua ja parin sekunnin järkytystä seurasi normaali tarve tsekata asiaa muistakin lähteistä. Jos Bruford olisi tosiaan kuollut, niin media olisi hyvin äkkiä pullollaan uutisia aiheesta.

Arvaahan sen, että noin 30 sekunnin tsekkaus osoitti, että ankan saatanahan tuo postaus oli. Viestissä ollut linkki vei joskus aiemminkin noteeraamalleni paskasivustolle, jolla on tapana julkaista saman tapaiseen otsikkoon puettuja uutisia tunnettujen rokkarien ynnä muiden poismenoista.

Ehkä tuollaisestakin joku saa hupia päiväänsä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Lontooseen kuitenkin päästiin. Lopulta.

Tänään oli lento Lontoosta Malagaan. Ihan hitonmoinen säätö saatiin aikaan tämän lennon kanssakin. Saatiin rouvan kanssa puhelimiin netissä tehdyn lähtöselvityksen jälkeen kummankin omilla nimillä 2 samaa lentolippua. Hetken sai Gatwicissa tuota selvitellä, ennekuin koneeseen päästiin. Ja tottakai tuokin lento oli myöhässä alkuperäisestä aikataulusta.

Nyt loppu hyvin ja Fuengirolassa katson merta parvekkeeltamme.
Anteeksi tyhmä kysymykseni ja huomautukseni, näin jo etukäteen, mutta Norwegianillahan pääsisi Helsingistä suoraan Malagaan eikä maksa paljoa.
Tässä tämän vuoden sisälläkin olemme rouvan kanssa pari kertaa pistäytyneet Andalusiassa, siis Aurinkorannikolla, ja molemmilla kerroilla Norwegianin suora lento on ollut halvin vaihtoehto.

Niin... se kysymys: Tuliko lennot vieläkin halvemmaksi Arlandan ja Lontoon kautta?

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Anteeksi tyhmä kysymykseni ja huomautukseni, näin jo etukäteen, mutta Norwegianillahan pääsisi Helsingistä suoraan Malagaan eikä maksa paljoa.
Tässä tämän vuoden sisälläkin olemme rouvan kanssa pari kertaa pistäytyneet Andalusiassa, siis Aurinkorannikolla, ja molemmilla kerroilla Norwegianin suora lento on ollut halvin vaihtoehto.
Tämähän toki tiedossa, kun monituiset kerrat olen aurinkorannikolla käynyt.

Oltiin siis 3 yötä Lontoossa matkan alkuun.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tämähän toki tiedossa, kun monituiset kerrat olen aurinkorannikolla käynyt.

Oltiin siis 3 yötä Lontoossa matkan alkuun.
Ok - anteeksi maalaisuuteni...
Kävi vain mielessä, kun olen joskus itsekin lentänyt Espanjaan Tampereelta Lontoo/Standstedin kautta Gironaan ja takaisin juurikin Arlandan kautta.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Mietin, että onko tämä vitutusketjukamaa vai vaan ärsytysketjun asiaa, mutta kun sanoin ääneen "vittu" niin kyllä tämä tänne kuuluu.

Kävin kaupassa ja ostin mm. vessapaperia. 20 minuuttia myöhemmin kotitalon edessä tajusin, että eihän minulla ole sitä vessapaperia mukana eli se jäi kauppaan sinne kassan pakkausalueelle. Pääsi kirosana suusta. Oli vielä varmaan kalleinta mahdollista paperia, joka tuntuu silkin pehmeältä. Miten semmoisen ison asian voi vaan unohtaa? Kai keskityin liikaa jännittämään, että mahtuvatko muut ostokset kangaskassiini, ja lähdin sitten tyytyväisenä pois, kun ostokset olivat kivasti kassissa. Vessapaperithan eivät sinne kassiin mene, niin en niitä ajatellut. Ottaa päähän.

Mikä höperö minustakin on tulossa, kun eilen kävin kanssa nopeasti kaupassa ja listalla oli banaanit kirjoitettuna ylös. Kaupassa ollessani kävin listaa läpi ja rastitin banaanit ostetuiksi ja painuin kassalle. Kotona ei banaaneja löytynyt. Olin minä siellä heviosastolla käynyt, kun olin paprikoita ostanut ja aivot ilmeisesti rekisteröivät samassa myös banaanit otetuiksi. Huolestuttavaa on, että sitä listaa läpikäydessä rastitin banaanit ostetuiksi eli aivot eivät siinäkään vaiheessa tajunneet, että hetkinen, jotain puuttuu.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Mietin, että onko tämä vitutusketjukamaa vai vaan ärsytysketjun asiaa, mutta kun sanoin ääneen "vittu" niin kyllä tämä tänne kuuluu.

Kävin kaupassa ja ostin mm. vessapaperia. 20 minuuttia myöhemmin kotitalon edessä tajusin, että eihän minulla ole sitä vessapaperia mukana eli se jäi kauppaan sinne kassan pakkausalueelle. Pääsi kirosana suusta. Oli vielä varmaan kalleinta mahdollista paperia, joka tuntuu silkin pehmeältä. Miten semmoisen ison asian voi vaan unohtaa? Kai keskityin liikaa jännittämään, että mahtuvatko muut ostokset kangaskassiini, ja lähdin sitten tyytyväisenä pois, kun ostokset olivat kivasti kassissa. Vessapaperithan eivät sinne kassiin mene, niin en niitä ajatellut. Ottaa päähän.
Tole poekha vielä minkhään.

Itse unohdin aikanaan salkun olutta kassan viereen pakkaustelineen alle. Keskittyminen herpaantui latoessani muita ostoksia kasseihin, kun samalla pidin vielä naisystävän eläväistä pikkuveljeäkin aisoissa. Vasta kotona huomasin, että jotain olennaista puuttuu.

Soitto kaupan aspaan ja sieltä suureksi huojennukseksi todettiin, että mallasjuomapakkaus oli talteenotettu ja noudettavissa infosta.

Hieman kuittailivat pakettia hakiessa, että mielellään se lahjoitus olisi sosialisoitu firman pikkujouluvirvokkeisiin, mutta menköön tämän kerran oikealle omistajalleen.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vittu että vituttaa. Varmaan puoli tuntia väkersin Kelalle vastausta opintojen edistymisen selvityspyyntöön, siitä tuli vieläpä mielestäni varsin hyvä, joku 1500 merkkiä pitkä. No, en saanut tekstikenttään liitteenä lisättyä opettajan antamia tositteita, joten aloin käymään lomaketta kohta kohdalta läpi. Olin vieläpä tallentanut tekstin sille välilehdelle erillisestä painikkeesta, mutta tästäpä huolimatta koko lomake katosi johonkin, teksteineen kaikkineen. Kaikki kankkulan kaivoon. En enää muista/tiedä miten saan yhtä hyvän tekstin tehtyä uudestaan.

Ajatuksena oli saada tämä homma viimeisteltyä pois päiväjärjestyksestä ennen lätkämatsin katsomisen aloittamista. Nyt meni motivaatio sekä tämän paskan tekemisestä että lätkämatsin katsomisesta. Aina kun jotain yrittäisi tehdä kunnolla ja huolella niin päin vittua menee.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Saatanan saatana, kurkku taisi ottaa eilisen pelin jäljiltä osumaa kun aamulla herätessä nenä vuosi kuin ne kuuluisat Niagaran putoukset ja kurkussa sellainen olo kuin olisin nielaissut hiekkapaperia. Vituttaa kun suunnittelin tänään meneväni Kirjamessuille katsastamaan mitä siellä tapahtuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy