Vitutusketju

  • 10 577 281
  • 56 150

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Saatana...

Minua vituttaa, kun työnantajani johtoporras on täynnä harmaita aaseja. Aivan vitun mulkkuja mulkeroita, jotka pitäisiin suunnilleen jokainen lahdata saunan takana. Vituttaa niin vitusti.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vitun kukat, miksi pitää jotain saatanan kasveja änkeä sisälle joka pöydälle ja joka kaupan kulmaan? Ne ei edes haise, tai jos haisee, niin pahalle. Ruusu nyt on vähän aikaa ihan ok näköinen, muut on jotain outoja paskoja..
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun joulu. Koko saatanan joulun vietto pitäisi kieltää lailla. Ihmiset stressaa itsensä itsemurhan partaalle yhden saatanan mitättömän päivän takia.
 
Viimeksi muokattu:

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
puuha-pete kirjoitti:
Vitun kukat, miksi pitää jotain saatanan kasveja änkeä sisälle joka pöydälle ja joka kaupan kulmaan? Ne ei edes haise, tai jos haisee, niin pahalle. Ruusu nyt on vähän aikaa ihan ok näköinen, muut on jotain outoja paskoja..

Jotenkin mä kuvittelinkin, että sä suhtautuisit tohon noin.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Ohmi kirjoitti:
Vitun joulu. Koko saatanan joulun vietto pitäisi kieltää lailla. Ihmiset stressaa itsensä itsemurhan partaalle yhden saatanan mitättömän päivän takia.

Minusta joulu ei nyt mitätön päivä ole, mutta vituttaa kun ihmisille on tärkeintä lahjat ja se että saa/antaa parhaat lahjat. Tämäkö se joulun tarkotus on? Itse en ole yhtään joululahjaa ostanut enkä osta eikä haittaa vaikka en saisi edes yhtään lahjaa. Joulun jälkeen ihmiset kehuvat miten hienoja ja kalliita lahjoja ovat saaneet voi vittu!. Hyvää joulua!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
JVR kirjoitti:
Minua vituttaa, kun työnantajani johtoporras on täynnä harmaita aaseja. Aivan vitun mulkkuja mulkeroita, jotka pitäisiin suunnilleen jokainen lahdata saunan takana. Vituttaa niin vitusti.

Ei sitten tullut palkankorotusta?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
POETS OF THE FALL

Vaisua Jon Bovi-tasoista imelää radioystävällistä poppia entistä mitäänsanomattomampana versiona.

~PASKHAA!
 

Aksu

Jäsen
Ei oikeastaan vituta vaan on enemmänkin hyvin surullinen olo. Vitutus tulee siinä sivussa aaltoina yksittäisten, aika mitättömien asioiden, myötä. Harmittaa koko joulu tällä hetkellä aika pahasti, painaa mieltä. Sinkun joulu, perhe hajallaan pitkin Suomea ja luvassa näillä näkymin yksinäisyyttä korostavat pyhäpäivät, jotka varmaan menevät sitten omalla painollaan, mutta ei miussa tällä hetkellä ole mitään henkeä. Ja on tämä vuoden raskain juhla ollu jo pitempäänkin. Vuosi 2005 toi mukanaan hurjan paljon asioita ja loppulasku on blanko paperi, johon ei ole piirtynyt mitään pysyvää tai näkyvää. Suruja ja harmia on puserossa niin, ettei oikein tiedä miten päin olis. Ja mielialat vaihtelee koko ajan. Naurun ja hymyn sekaisesta hetkestä apaattiseen istuskeluun työpaikalla. Ei tunnu elämä hyvältä nyt lainkaan, ei yhtään. Rakastin ja rakastan, mutta jotenkin sen kultaisen mahdollisuuden heitin käsistäni ja nyt yritän löytää jostain toivonkipinän. Ei näin, ei eletä päivääkään enää näin. Nyt on aika tehdä jotain. Ikävä ja epätoivo ei yhdistelmänä ruoki pitkälle.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
JVR kirjoitti:
Minua vituttaa, kun työnantajani johtoporras on täynnä harmaita aaseja. Aivan vitun mulkkuja mulkeroita, jotka pitäisiin suunnilleen jokainen lahdata saunan takana. Vituttaa niin vitusti.
Kohtalokas nettikeskustelu

Energiayhtiössä työskennellyt amerikkalaismies oppi hiljattain kantapään kautta, että nettikeskustelussa anonyymistikin esitetyt kommentit voivat olla kohtalokkaita. Nimimerkillä Yahoon verkkokeskustelussa esiintynyt mies esitti työnantajastaan niin rajua kritiikkiä, että yritys käynnisti oitis oikeustoimet keskustelijan henkilöllisyyden selvittämiseksi. Mies sai potkut välittömästi, kun hänen nimensä oli saatu selville.
Kyseistä yritystä jo 16 vuoden ajan nuhteettomasti palvellut mies on kuitenkin jo paikalliseen tapaan käynnistämässä työnantajaansa omia oikeustoimia. Työnantaja joutunee vastaamaan syytteisiin laittomasta irtisanomisesta, oikeuslaitoksen väärinkäytöstä sekä yksilönsuojalainsäädännön ja kantajan yksityisyyden loukkaamisesta.

Mikrobitistä poimittua...
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saatana, kajahti sitten elämäni 12. parkkisakko. Meni vähän pidenpään kun piti -> kiekosta tietysti aika ummessa, ja Rauman lappuliisojen aktiivisuustasohan on tunnetusti sitä luokkaa, että Kiinanmuurikin olisi samalla vauhdilla rakennettu vuodessa, ja vielä pyramidit kaupanpäälle. Mahtaisikohan joku niistä joutaa auttelemaan Äijänsuo Arenan remontissa, niin tulisi sekin valmiiksi heti joulutauolla. Vittu!

Toivottavasti ketään noista vanhoista kantturoista ei ylitä tietä siitä missä ei suojatietä ole, nimittäin voi jalka pakonomaisesti nytkähtää kaasulle... Hjumio tähän niille ketkä tuntevat pakottavaa tarvetta Jeesustella, näin joulun kunniaksi, viimeisestä kommentistani.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Suuri suomalainen gaala jyrää taas, vittu. Miks meillä ei osata tehdä hienoa palkintojuhlaa niin kuin maail... esim. Ruotsissa? Mitä vittua toi hissuli hiiri Tilus tuolla tekee juontajana??? Ilmapiiri on tuolla Tampere talolla yhtä jäykkä kuin mun ajatus sunnuntai aamuisin. Onneksi edes Yö on paikalla. Mertarannalle olis tälläkin tilaisuudella tilaus, kalju Suominen vituttaa joka kerta kun äijä yrittää olla hauska.
 

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
AARRGH! LAITA PIPO PÄÄHÄN, SIELLÄ ON KYLMÄ! Ei se aluksi ärsyttänyt, mutta kun tuppaa tulemaan 20kertaa päivässä, voi v*ttu!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Gellner kirjoitti:
Hemmetin tampiot. Kolmas kerta lyhyen ajan sisällä. Duunipuhelimeeni soittaa henkilö, joka sitten huomaa soittaneensa väärään numeroon. Ei siinä mitään, itse kukin soittaa välillä väärään numeroon. Mutta miten hemmetissä soittaja kuvittelee, että minä tiedän sen oikean numeron...

en ihmettele että kiristää.Minun duunipuhelimeeni soittaa vähän väliä ihmisiä ,joilla on mitä kummallisimpia kysymyksiä,viimeisempänä soitti joku joka kuvitteli ,että haluan tilata kuorkkikaupalla rakennustarvikkeita ja vastata johonkin kyselyyn kyseisen firman toimittamista tavaroista.
Ollaan kuitenkin ravitsemusalan yritys ,jolla ei rakentamistarvetta tällä hetkellä ole mihinkään suuntaan.En tilannut,voisi olla pomolla asiaa tähän samaiseen ketjuun ,jos olisin tilannut.
Hetken oltuani hiljaa puhelimessa sain kysyttyä ,että onko soittaja soittanut oikeaan numeroon ,eikä edes tiennyt mihin oli soittamassa ,jonka jälkeen sanoi etsivänsä jostain firman nimen ,johon oli tarkoitus soittaa.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Vituttaa työsähköpostin toimimattomuus. Tai no toimiihan se, viiveellä. Ehkä ensi viikolla, maanantaina lähetetyt postit, pääsevät perille asti. Etanapostikin on nopeempi.
 

J.Petke

Jäsen
Nyt on perkeles hyvä elokuva pilalla. Häjyjä juuri katselin ja huomattuani että poliisina ja näiden kahden sankarin "kaverina" on Teemu Lehtilä eli siis Salkkareiden Aaro. Aina kun sen naaman näkee tulee mieleen se pikkunilkki Oona ja "mä en tykkää Aarosta". Ärsyttävä sarja! Montakohan näyttelijää on jotka ovat salkkareissa näytelleet ja päässeet irti siitä leimasta? Saku..eikun Jasper Pääkkönen yrittää rimpuilla irti mutta ehkä 10 vuoden päästä siinä voi onnistua. Tosi enpä haluaisi näitä näyttelijämaailman superlahjakkuuksia missään muissa sarjoissa nähdäkään, Tuomas Kytömäki, Tarja Omenainen nyt näin aluksi mainittuna ja puhumattakaan uskomattomasta kyvystä joka Nikoa sarjassa näyttelee..joo joo pikkulapsia mutta ärsyttäviä sellaisia.

Vituttaa myös oma saamattomuus ja tyhmä rahan käyttö.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
J.Petke kirjoitti:
Nyt on perkeles hyvä elokuva pilalla. Häjyjä juuri katselin ja huomattuani että poliisina ja näiden kahden sankarin "kaverina" on Teemu Lehtilä eli siis Salkkareiden Aaro. Aina kun sen naaman näkee tulee mieleen se pikkunilkki Oona ja "mä en tykkää Aarosta". Ärsyttävä sarja! Montakohan näyttelijää on jotka ovat salkkareissa näytelleet ja päässeet irti siitä leimasta?
No kyllähän Lehtilä on näytellyt paljon suomalaisissa leffoissa ennen salkkareihin siirtymistään esim. juuri Häjyissä ja Esassa ja Vesassa. Minulle tulee ainakin aina salkkareita katsoessani ensimmäisenä mieleen naapurin Georgios tai tämä Römberi.

Tosin kyllähän Esko Koverokin näytteli ainakin Talvisodassa lääkintämiestä, mutta silti on minulle aina Pihlajakadun pyöveli.
 

Kate

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC, Diego Maradona
Joulu! Muutama vuosi sitten taakin juhla oli hauska ja hartaasti odotettu. Nyt koko joulun vois heittaa jorpakkoon.

Muutenkin koko taa vuosi vituttaa...
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Edelleen pitää manata tätä ahdistuksen joulua. Nimenomaan lahjojen hankkimisia, siivousta, hömpötystä ja ihmispaljoutta... Siinä muutamia.

Tästä vuodesta oppineena aloitankin ensi vuoden lahjojen oston jo syyskuussa. Näin olen tehnyt jo muutamia vuosia. Miksi en tänä vuonna näin tehnyt, johtui pitkälti siitä että muuttoasiat painoivat päälle loppusyksystä näihin päiviin ulottuen.

Ahdistus ja vitustus on kova.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole rasisti, mutta päivästä toiseen vituttaa enemmän kiinalainen kämppis. Joka aamu kaveri on suihkussa lähemmäs tunnin. Onko pakko lotrata sitä vettä niin saatanasti, että muut eivät pääse aamupaskalle. Kiva sitten herärä ja odotella kolme varttia, että voi hoitaa aamutoimet. Varsinkin kun kouluun pitäisi lähteä yleensä tunnin kuluttua herätyksestä. Tänäänkin oli kiva yllätys kun aamulla avasi huoneen oven: kinkki oli suihkussa ja sen huoneen ovi oli auki. Aivan uskomaton haju tulvi keittiöön.

Siivoaminen on ilmeisesti kiinalaisille sivuseikka. Ruokia väännetään kyllä joka päivä, mutta jälkiä ei voida korjata. Samoin keittiön imurointi yms. on ollut yksin minun hommani. Onneksi yksi vanha frendi muuttaa tähän samaan asuntoon, niin voidaan alkaa pitämään kuria sille vitun kinkille. Odotan innolla paluuta joululomalta, kun asunto on sekaisin ja roskikset pursuaa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ruutuässä kirjoitti:
En ole rasisti, mutta päivästä toiseen vituttaa enemmän kiinalainen kämppis. Joka aamu kaveri on suihkussa lähemmäs tunnin. Onko pakko lotrata sitä vettä niin saatanasti, että muut eivät pääse aamupaskalle. Kiva sitten herärä ja odotella kolme varttia, että voi hoitaa aamutoimet. Varsinkin kun kouluun pitäisi lähteä yleensä tunnin kuluttua herätyksestä. Tänäänkin oli kiva yllätys kun aamulla avasi huoneen oven: kinkki oli suihkussa ja sen huoneen ovi oli auki. Aivan uskomaton haju tulvi keittiöön.

Siivoaminen on ilmeisesti kiinalaisille sivuseikka. Ruokia väännetään kyllä joka päivä, mutta jälkiä ei voida korjata. Samoin keittiön imurointi yms. on ollut yksin minun hommani. Onneksi yksi vanha frendi muuttaa tähän samaan asuntoon, niin voidaan alkaa pitämään kuria sille vitun kinkille. Odotan innolla paluuta joululomalta, kun asunto on sekaisin ja roskikset pursuaa.

Syytä vain itseäsi, pitää nyt asioista uskaltaa sanoa, vai eikö tämä jamppa osaa edes suomea
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa kun lähti duuni alta. Vituttaa kun joutuu ettimään uuden. Vituttaa se työttömyysaika siinä välissä. Lisääntynyt vapaa- aika ei vituta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Duunissa selkä niksahti ja sairaslomalla ollaan..joulu mennee makoiluksi ja ajan tappamiseksi,muutenkin orpoa olla moneen vuoteen joulu "yksin"..

Kait se elämä voittaa..
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
J.Petke kirjoitti:
Nyt on perkeles hyvä elokuva pilalla. Häjyjä juuri katselin ja huomattuani että poliisina ja näiden kahden sankarin "kaverina" on Teemu Lehtilä eli siis Salkkareiden Aaro.

Siis mitä ihmettä?! Näytteleekö Teemu Lehtilä salkkareissa!? Pidin häntä tähän asti ihan oikeana näyttelijänä ja näitä salkkarinäyttelijöitä enemmänkin harrastelijoina.

EDIT: Ainiin. Täytyy pysyä otsikossa. Kylmä ilma ja pimeys vituttavat.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Vitun Jarkko Ruutu ja Olympialaiset!!! Eikö sitä saatanan mikkihiirtä voinut jättää valitsematta?? Olisi siellä ollut vaikka J.Jokinen tilalle tai Ville Nieminen. Tuollainen kädetön paska pääsee joka kisoihin! Ei vittu! Kyllä Erkka osaa. Eipä tarvi odotella menestystä ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös