Juulia kirjoitti:Vitutusta oon kerännyt jo pari päivää. Joulu kun kuluu rattoisasti töissä.
Nurmijärven Peto kirjoitti:Illan uutislähetyksessä paperiliitton mies tuskaili, kun joutuu olemaan pyhät töissä vaatimattomalla triplaliksalla. Paperiliiton miehillä on jo lähtöpalkat kovat verrattuna meikäläisen postiliksaan. Kyllä mä ainakin kiljuisin riemusta, jos saisin pyhät töissä noilla liksoilla viettää. Siirtyisivät siisteihin päivätöihin , jos ei pyhätyöt nappaa. Meikäläinen ainakin perheellisenä nauttii, kun saa olla arkipyhiä töissä.
Gellner kirjoitti:Hesarissa oli juttua samasta aiheesta. Vitutti lukea paperimiesten itkua siitä, kuinka joutuu olemaan jouluna duunissa. Mitä sitten, aika hemmetin moni muukin oli ja tulee olemaan jouluna töissä. Ja kaikilla aloilla ei tosiaan saa triplaliksaa. On ne paperimiehet sitten herkkiä.
Nurmijärven Peto kirjoitti:Illan uutislähetyksessä paperiliitton mies tuskaili, kun joutuu olemaan pyhät töissä vaatimattomalla triplaliksalla. Paperiliiton miehillä on jo lähtöpalkat kovat verrattuna meikäläisen postiliksaan. Kyllä mä ainakin kiljuisin riemusta, jos saisin pyhät töissä noilla liksoilla viettää. Siirtyisivät siisteihin päivätöihin , jos ei pyhätyöt nappaa. Meikäläinen ainakin perheellisenä nauttii, kun saa olla arkipyhiä töissä.
masaman kirjoitti:Sehän se olisikin niin perkeleen hyvä asia sitten, kun pistettäisiin puolet tehtaista Puolaan ja lopuille lomalappu kouraan. Sitten varmaan oltaisiin onnellisia kun ahneet ja ilkeät paperimiehet joutuisivat tekemään oikeita töitä, esim. ajamaan metsäkonetta ja kuuntelemaan radio suomea kuulokkeista.
wilco kirjoitti:Jos ei ole paperitehtaita, niin ei silloin tarvitse pahemmin ajaa mettäkonettakaan...
Että silleen...
masaman kirjoitti:kattos perkele... kävikö nyt näin:)
Noh, pistetään nyt sitten, että soudeltkoot sitten munat jäässä pitkin Perämereä silliä pyytämässä niin on taas ihmiset onnellisia...
wilco kirjoitti:Hmmm, työttömyysongelma ratkaistu. Paneudutaanko seuraavaksi maailmanrauhaan vai siihen, että miten saataisiin kotipoltto sallituksi...?
Juulia kirjoitti:Vitutusta oon kerännyt jo pari päivää. Joulu kun kuluu rattoisasti töissä. Eli aattona klo 13-21, Joulupäivänä klo 7-15 ja Tapanina 7-13.30.
Kiva joo. Päänsärkykin johtunee tästä vitutuksen aiheesta. Ja kiva on ollut etsiä sairastuneille sijaisia. Pomo vaan kiittelee, että oletpa hyvin hoitanut työt siellä. Kivakiva. Jep. Ja tälläkin hetkellä töissä ja työkaveri ei muuta tee kuin puhuu puhelimessa. Mä tulin nyt tauolle. Hermot menee muuten.
Jep. Muille oikein kivaa joulua.
Nyt uteliaisuus heräsi. Annoitko ns. opetuksen vai hyppäsikö naapuri?Routainen Sydän kirjoitti:Onneksi sentään tämä on loppunut - oman käden kautta. Nyt on ollut yläkerrassa hiljaista arvoilta kaksi viikkoa.
peruspata kirjoitti:Tuli taas tyhjenneltyä muutamaan otteeseen syömiset pönttöön. Ärsyttävintä on, kun on pakko nousta kyökkimään, vaikka maha on jo tyhjä.