Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Vitun joulu. Koko saatanan joulun vietto pitäisi kieltää lailla. Ihmiset stressaa itsensä itsemurhan partaalle yhden saatanan mitättömän päivän takia.
Viimeksi muokattu:
puuha-pete kirjoitti:Vitun kukat, miksi pitää jotain saatanan kasveja änkeä sisälle joka pöydälle ja joka kaupan kulmaan? Ne ei edes haise, tai jos haisee, niin pahalle. Ruusu nyt on vähän aikaa ihan ok näköinen, muut on jotain outoja paskoja..
Ohmi kirjoitti:Vitun joulu. Koko saatanan joulun vietto pitäisi kieltää lailla. Ihmiset stressaa itsensä itsemurhan partaalle yhden saatanan mitättömän päivän takia.
JVR kirjoitti:Minua vituttaa, kun työnantajani johtoporras on täynnä harmaita aaseja. Aivan vitun mulkkuja mulkeroita, jotka pitäisiin suunnilleen jokainen lahdata saunan takana. Vituttaa niin vitusti.
Kohtalokas nettikeskusteluJVR kirjoitti:Minua vituttaa, kun työnantajani johtoporras on täynnä harmaita aaseja. Aivan vitun mulkkuja mulkeroita, jotka pitäisiin suunnilleen jokainen lahdata saunan takana. Vituttaa niin vitusti.
Gellner kirjoitti:Hemmetin tampiot. Kolmas kerta lyhyen ajan sisällä. Duunipuhelimeeni soittaa henkilö, joka sitten huomaa soittaneensa väärään numeroon. Ei siinä mitään, itse kukin soittaa välillä väärään numeroon. Mutta miten hemmetissä soittaja kuvittelee, että minä tiedän sen oikean numeron...
No kyllähän Lehtilä on näytellyt paljon suomalaisissa leffoissa ennen salkkareihin siirtymistään esim. juuri Häjyissä ja Esassa ja Vesassa. Minulle tulee ainakin aina salkkareita katsoessani ensimmäisenä mieleen naapurin Georgios tai tämä Römberi.J.Petke kirjoitti:Nyt on perkeles hyvä elokuva pilalla. Häjyjä juuri katselin ja huomattuani että poliisina ja näiden kahden sankarin "kaverina" on Teemu Lehtilä eli siis Salkkareiden Aaro. Aina kun sen naaman näkee tulee mieleen se pikkunilkki Oona ja "mä en tykkää Aarosta". Ärsyttävä sarja! Montakohan näyttelijää on jotka ovat salkkareissa näytelleet ja päässeet irti siitä leimasta?
Ruutuässä kirjoitti:En ole rasisti, mutta päivästä toiseen vituttaa enemmän kiinalainen kämppis. Joka aamu kaveri on suihkussa lähemmäs tunnin. Onko pakko lotrata sitä vettä niin saatanasti, että muut eivät pääse aamupaskalle. Kiva sitten herärä ja odotella kolme varttia, että voi hoitaa aamutoimet. Varsinkin kun kouluun pitäisi lähteä yleensä tunnin kuluttua herätyksestä. Tänäänkin oli kiva yllätys kun aamulla avasi huoneen oven: kinkki oli suihkussa ja sen huoneen ovi oli auki. Aivan uskomaton haju tulvi keittiöön.
Siivoaminen on ilmeisesti kiinalaisille sivuseikka. Ruokia väännetään kyllä joka päivä, mutta jälkiä ei voida korjata. Samoin keittiön imurointi yms. on ollut yksin minun hommani. Onneksi yksi vanha frendi muuttaa tähän samaan asuntoon, niin voidaan alkaa pitämään kuria sille vitun kinkille. Odotan innolla paluuta joululomalta, kun asunto on sekaisin ja roskikset pursuaa.
jesse72 kirjoitti:Kait se elämä voittaa..
J.Petke kirjoitti:Nyt on perkeles hyvä elokuva pilalla. Häjyjä juuri katselin ja huomattuani että poliisina ja näiden kahden sankarin "kaverina" on Teemu Lehtilä eli siis Salkkareiden Aaro.
Wrighter kirjoitti:Vitun Jarkko Ruutu ja Olympialaiset!!! Eikö sitä saatanan mikkihiirtä voinut jättää valitsematta?? Olisi siellä ollut vaikka J.Jokinen tilalle tai Ville Nieminen. Tuollainen kädetön paska pääsee joka kisoihin! Ei vittu! Kyllä Erkka osaa. Eipä tarvi odotella menestystä ei.
Mace kirjoitti:Ai niin, itseäni vituttaa sellaiset tyypit, jotka kuvittelevat että joukkue pitäisi kasata vain kädellisistä pelaajista ja muunlaisille roolipelaajille ei tulisi olla tilaa.