Vitutusketju

  • 10 589 889
  • 56 164

Tep

Jäsen
Vanhemmat jossain teillä tietämättömillä, ja meikäläinen saanut täällä avata ovea jo pari kertaa joululahjojen ja kukkien tulvalle. Kyllä hävettää kun ei ollut mitään takaisin annettavaa, way to go vanhemmat!

No joo, pieni murhe verrattuna teihin muihin. Mutta kumminkin.

Edit. No nyt vituttaa oikeasti: Äiti hermoilee nyt itteään hourulaan tällä menolla. Saatana, joka vuosi sama ulina, ens jouluna sanon kyllä että vitut mistään joulusta.
 
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
JanJ kirjoitti:
Vituttaa jos joku ulisee Jussi Jokista ja Jarkko Ruutua samaan rooliin ja valittaa vielä että miksi Ruutu otettiin siihen rooliin.

Vituttaa myös, jos niitä samaan rooliin tuputetaan. Kyseessä on kuitenkin Nieminen ja Ruutu. case closed.

No muihin vitutusasioihin. Vituttaa tuo uusi lommo auton kyljessä, joka oli ilmaantunut siihen Prisman parkkipaikalla ollessani jouluostoksilla. Sen verran fiksua väkeä, ettei ollut jättänyt edes lappua autoni ikkunaan. Taas joku äpärä oli innoissaan lähtenyt autosta leluosastolle/tullut leluosastolta. Pitäisi vissiin aina ottaa viereisten autojen rekisterinumerot ylös, kun kauppaan menee. Mikä vittu siinä on ettei muiden omaisuutta voida kunnioittaa??
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vitun jouluryysis osa xx...

Vitun jouluajan ostoshurmos kaupoissa pistää vituttamaan. Pahimpina "keski-ikäisten" miesten jyrääjinä kunnostautuvat eläkeläiset. Vitun äijjät ja ämmät. Jotain rajaa ja tapoja sinne kauppaan...
Vitun kaupallinen joulu...vittu!
 
Viimeksi muokattu:

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Töissä 21 asti. Kurkku kipeä & päätä särkee muttei kuumetta ja ääntäkin suusta lähtee toisinaan. Saikulla oltiin jo :/. Uuden vuoden aattokin menee töissä 22 asti.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Aamu-televisiosta sitten loppui Morgon Nytt; sieltähän tuli tutuksi mm. Hanna Von Wendt ja muut kaunokaiset..Helvete! Onneksi sentään on vielä FST:n pimut..
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Vitutusta oon kerännyt jo pari päivää. Joulu kun kuluu rattoisasti töissä. Eli aattona klo 13-21, Joulupäivänä klo 7-15 ja Tapanina 7-13.30.

Kiva joo. Päänsärkykin johtunee tästä vitutuksen aiheesta. Ja kiva on ollut etsiä sairastuneille sijaisia. Pomo vaan kiittelee, että oletpa hyvin hoitanut työt siellä. Kivakiva. Jep. Ja tälläkin hetkellä töissä ja työkaveri ei muuta tee kuin puhuu puhelimessa. Mä tulin nyt tauolle. Hermot menee muuten.

Jep. Muille oikein kivaa joulua.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Juulia kirjoitti:
Vitutusta oon kerännyt jo pari päivää. Joulu kun kuluu rattoisasti töissä.

Töissä kuluu joulu pääsääntöisesti minullakin. Vituttaahan se, mutta kun joulun ajan palkka tulee maksuun, niin vitutus varmasti vähän loivenee.
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Vituttaa se että Kipper ei pääse Torinoon. Voi vitun Kipper ei suakaan enää kaivata maajoukkuepaitaan. Onneksi meillä on Kari Lehtosessa tulevaisuudessa maailman paras maalivahti. Vittu...

Anteeksi...
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Illan uutislähetyksessä paperiliitton mies tuskaili, kun joutuu olemaan pyhät töissä vaatimattomalla triplaliksalla. Paperiliiton miehillä on jo lähtöpalkat kovat verrattuna meikäläisen postiliksaan. Kyllä mä ainakin kiljuisin riemusta, jos saisin pyhät töissä noilla liksoilla viettää. Siirtyisivät siisteihin päivätöihin , jos ei pyhätyöt nappaa. Meikäläinen ainakin perheellisenä nauttii, kun saa olla arkipyhiä töissä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Illan uutislähetyksessä paperiliitton mies tuskaili, kun joutuu olemaan pyhät töissä vaatimattomalla triplaliksalla. Paperiliiton miehillä on jo lähtöpalkat kovat verrattuna meikäläisen postiliksaan. Kyllä mä ainakin kiljuisin riemusta, jos saisin pyhät töissä noilla liksoilla viettää. Siirtyisivät siisteihin päivätöihin , jos ei pyhätyöt nappaa. Meikäläinen ainakin perheellisenä nauttii, kun saa olla arkipyhiä töissä.

Hesarissa oli juttua samasta aiheesta. Vitutti lukea paperimiesten itkua siitä, kuinka joutuu olemaan jouluna duunissa. Mitä sitten, aika hemmetin moni muukin oli ja tulee olemaan jouluna töissä. Ja kaikilla aloilla ei tosiaan saa triplaliksaa. On ne paperimiehet sitten herkkiä.
 

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Gellner kirjoitti:
Hesarissa oli juttua samasta aiheesta. Vitutti lukea paperimiesten itkua siitä, kuinka joutuu olemaan jouluna duunissa. Mitä sitten, aika hemmetin moni muukin oli ja tulee olemaan jouluna töissä. Ja kaikilla aloilla ei tosiaan saa triplaliksaa. On ne paperimiehet sitten herkkiä.

Joo kyllä vitutti olla taas joulupyhät töissä. Samoin kuin 5 edellistä. Puhu,attakaan 3 juhannuksesta ja 5 uudestavuodesta. Nyt on ensimmäisen kerran 6. vuoteen vapaa uusivuosi. Saat kyllä minun paikkani töissä ensi jouluna mielellään. Minä voisin taas olla perheen luone normaalia joulua. Ei se palkka korvaa perhettä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Olin minäkin perkele aattoaamun töissä ja tänään sekä huomenna iltavuorossa. Ei kovinkaan kivaa, mutta onneksi siitä saa kunnon korvauksen. Normaalipalkalla yrittäisin kaikki konstit ettei tarvitsisi tulla töihin, mutta tuo parempi korvaus hiukan rajoittaa sitä... Bruttona jotain 380/pyhä, normaalipäivästä olisi tullut vain vähän yli satasen...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Illan uutislähetyksessä paperiliitton mies tuskaili, kun joutuu olemaan pyhät töissä vaatimattomalla triplaliksalla. Paperiliiton miehillä on jo lähtöpalkat kovat verrattuna meikäläisen postiliksaan. Kyllä mä ainakin kiljuisin riemusta, jos saisin pyhät töissä noilla liksoilla viettää. Siirtyisivät siisteihin päivätöihin , jos ei pyhätyöt nappaa. Meikäläinen ainakin perheellisenä nauttii, kun saa olla arkipyhiä töissä.


Vituttaa asioista tietämättömien kitinä ja kateus. Saatana, laskekaapa huviksenne kuinka paljon tavallinen nuija tienaisi vuodessa, öbaut, iman vuorolisiä..


Ei jumalauta, saa muutaman tonnin enemmän käteen vuodessa ja puoli Suomea pi***** pystyssä kiukuttelemassa kateellisina toisen palkasta! Siittä vaan paperia tekemään kun on kerta sellainen paratiisi olevinansa...

Sehän se olisikin niin perkeleen hyvä asia sitten, kun pistettäisiin puolet tehtaista Puolaan ja lopuille lomalappu kouraan. Sitten varmaan oltaisiin onnellisia kun ahneet ja ilkeät paperimiehet joutuisivat tekemään oikeita töitä, esim. ajamaan metsäkonetta ja kuuntelemaan radio suomea kuulokkeista. *hym*

ps. Vitun ilkiät kelit 8-tiellä!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
masaman kirjoitti:
Sehän se olisikin niin perkeleen hyvä asia sitten, kun pistettäisiin puolet tehtaista Puolaan ja lopuille lomalappu kouraan. Sitten varmaan oltaisiin onnellisia kun ahneet ja ilkeät paperimiehet joutuisivat tekemään oikeita töitä, esim. ajamaan metsäkonetta ja kuuntelemaan radio suomea kuulokkeista.

Jos ei ole paperitehtaita, niin ei silloin tarvitse pahemmin ajaa mettäkonettakaan...

Että silleen...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
wilco kirjoitti:
Jos ei ole paperitehtaita, niin ei silloin tarvitse pahemmin ajaa mettäkonettakaan...

Että silleen...

kattos perkele... kävikö nyt näin:)

Noh, pistetään nyt sitten, että soudeltkoot sitten munat jäässä pitkin Perämereä silliä pyytämässä niin on taas ihmiset onnellisia...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
masaman kirjoitti:
kattos perkele... kävikö nyt näin:)

Noh, pistetään nyt sitten, että soudeltkoot sitten munat jäässä pitkin Perämereä silliä pyytämässä niin on taas ihmiset onnellisia...

Niin, sinnehän ne kannattaa lähettää, kun eikös nyt EUkin lisännyt noita kalastusoikeuksia tuossa lähimerillä.

Hmmm, työttömyysongelma ratkaistu. Paneudutaanko seuraavaksi maailmanrauhaan vai siihen, että miten saataisiin kotipoltto sallituksi...?

Että silleen...
 

HemmoP

Jäsen
welhon liittymä joka on poikki vähän väliä. parhaimmillaan useampia tunteja kerralaan. kiitti vitusti, sitä vartenhan tämä on hankittu, että saa arvailla millon taas toimii.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
wilco kirjoitti:
Hmmm, työttömyysongelma ratkaistu. Paneudutaanko seuraavaksi maailmanrauhaan vai siihen, että miten saataisiin kotipoltto sallituksi...?

Riippuu siitä, kumpaa tarkoitat? CD/DVD vai punsin tekoa? Kyllähän se on valitettavaa, että kotitekoisen juominen on vähentynyt viime vuosina. Alkoholin hinnanlaskulla on ollut isokin osa tässä hommassa. Nyt on sitten viimeisetkin yrittäjähenget tapettu Suomesta. Saatana! Pistää vihaksi.

Mikäli viinan hintaa nostettaisiin niin työpaikkojahan siinä menisi! Sosiaalihuollolla olisi paljon vittumaisempaa tehdä hommia, kun leppeät juopot häviäisivät kotia räjäytelemään maksojaan tinnereistä ja lasoleista valmistetuilla super-cocktaileilla...

Maalimanrauha jääköön ja kotipolttokin... Koetapas keksiä näin äkkiseltään, kuinka poistaa masennusta suomalaisista... Siinä sitä sarkaa riittää!
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Juulia kirjoitti:
Vitutusta oon kerännyt jo pari päivää. Joulu kun kuluu rattoisasti töissä. Eli aattona klo 13-21, Joulupäivänä klo 7-15 ja Tapanina 7-13.30.

Kiva joo. Päänsärkykin johtunee tästä vitutuksen aiheesta. Ja kiva on ollut etsiä sairastuneille sijaisia. Pomo vaan kiittelee, että oletpa hyvin hoitanut työt siellä. Kivakiva. Jep. Ja tälläkin hetkellä töissä ja työkaveri ei muuta tee kuin puhuu puhelimessa. Mä tulin nyt tauolle. Hermot menee muuten.

Jep. Muille oikein kivaa joulua.

Oon alkanut ymmärtämään tätä paremmin, kun muija valmistui kätilöksi tänä syksynä. Jos saa duunin Naistenklinikalta samantien eikä valita, koska tietää ettei ne pikku apinat kysy kelloa syntyessään, ymmärtää vähän paremmin miksi jotkut tarvitaan töihin riippumatta kalenterista.

terveisin joululeski
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Yläkerran sekopää ystävineen mölyää edelleen, toivottavasti saan unta, ei tarvis poliiseja näin jouluna häiritä...
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Väsyttää, vituttaa, silmiä kirvelee.
Herätys ennen kuutta ja töihin 6:45. No, ei siinä mitään, kolminkertasella palkalla kyllä viittii. Se, mikä oikeasti vituttaa, onkin sitten isompi harmi. Olis kiva joskus olla edes puoli vuotta onnellinen. Onneksi tuli itkettyä kaikki eilen illalla ja viime yönä, ei tarvi enää töissä yrittää purra hammasta. Kyllä mä aina ennenkin olen itteni kasaan saanut, en vaan jaksais taas uudestaan.
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Korvakipu vituttaa.
lake79 kirjoitti:
Yläkerran sekopää ystävineen mölyää edelleen, toivottavasti saan unta, ei tarvis poliiseja näin jouluna häiritä...
Onneksi sentään tämä on loppunut - oman käden kautta. Nyt on ollut yläkerrassa hiljaista arviolta kaksi viikkoa.
 
Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Routainen Sydän kirjoitti:
Onneksi sentään tämä on loppunut - oman käden kautta. Nyt on ollut yläkerrassa hiljaista arvoilta kaksi viikkoa.
Nyt uteliaisuus heräsi. Annoitko ns. opetuksen vai hyppäsikö naapuri?

Oon varmaan saanut taas mitalin, kun ei vituta yhtään.
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Ossi kirjoitti:
Nyt uteliaisuus heräsi. Annoitko ns. opetuksen vai hyppäsikö naapuri?
Heheh. Olisikin hypännyt... En myöskään antanut - tällä kertaa - opetusta, vaan vuokralaiset hiljentyivät omistajan soitosta. Onneksi, sillä mitä sitä ihminen tekeekään oman lapsensa suojelemiseksi, joka ei oikein huutohelinässä/musiikinkatkuisessa jumputuksessa viihtynyt...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös