iso-D kirjoitti:arnold: mistä oot saanut?
Ikijokeri kirjoitti:Vittuun Jokerit, vittuun Matti Virmanen, vittuun kaikki!
Kieltämättä itsekin tuntisin oloni aika ohueksi, jos mahdollinen tyttöystävä vertailisi elämäänsä kanssani siihen, millaista se ennen oli. Minulla ei ainakaan ole suurta ylellisyyttä ja pintaliitämistä kenellekään tarjota. Korkeintaan ihan tavanomainen eläminen normioloissa.iiron_troikka kirjoitti:Vituttaa kun tyttöystävä on niin saatanan kermaperseilijä. Vittu "entisen poikaystävän kanssa oltiin sen kaverin tyttöystävän isän- IT-MILJONÄÄRI- mökillä yleensä uudet vuodet, siellä oli (julkisuuden henkilö X):kin paikalla". "Kaveri kutsui yhtenä vuonna "mökilleen" - majoitustilat (vitun monelle henkilölle)".. ja muuta paskaa. "Juu, viinit, hyvät ruoat ja liköörit".
iiron_troikka kirjoitti:Saa taas purra hammasta, ettei tule sanottua todella pahasti.
Joskus tuntuu, että pitäisi dumpata koko akka ja ottaa joku vähempään tottunut rinnalle. Ei saatana jaksa kuunnella aina kuinka on hienoja ja älykkäitä kaverita, jotka on vielä omaperäisiä ja hauskojakin.
Jii kirjoitti:TV toimii sinisellä savulla, pahalla hajulla ja rätinällä. Hetki ne poistui laatikosta ja enää se ei toimi. Mistä hitosta mä nyt kaivan rahat uuteen töllöön?
iiron_troikka kirjoitti:Vituttaa kun tyttöystävä on niin saatanan kermaperseilijä. Vittu "entisen poikaystävän kanssa oltiin sen kaverin tyttöystävän isän- IT-MILJONÄÄRI- mökillä yleensä uudet vuodet, siellä oli (julkisuuden henkilö X):kin paikalla". "Kaveri kutsui yhtenä vuonna "mökilleen" - majoitustilat (vitun monelle henkilölle)".. ja muuta paskaa. "Juu, viinit, hyvät ruoat ja liköörit".
Saa taas purra hammasta, ettei tule sanottua todella pahasti.
Joskus tuntuu, että pitäisi dumpata koko akka ja ottaa joku vähempään tottunut rinnalle. Ei saatana jaksa kuunnella aina kuinka on hienoja ja älykkäitä kaverita, jotka on vielä omaperäisiä ja hauskojakin.
Ikijokeri kirjoitti:Vittuun Jokerit, vittuun Matti Virmanen, vittuun kaikki!
Sistis kirjoitti:Huh, olehan iloinen, ettei sinulla ollut sellaista mallia, joka toimi myös liekeillä. Niitäkin on aina silloin tällöin joillain...
Vittuun kaikki sellaiset, joita Jokerit ei yhtään kiinnosta, mutta nyt niitä löytyy ;)Le Banner kirjoitti:Olen lähes kyyneleet silmissä tämän viestin johdosta.
Le Banner kirjoitti:Olen lähes kyyneleet silmissä tämän viestin johdosta.
Ouzala kirjoitti:Aiheeseen liittyen... en saa yhtettä yhteen muijaan, on entisen kanssa jossain pikkujoulujuhlissa Oulussa.... varmasti uskollinen?
Ouzala kirjoitti:Ei olla puhuttu hirveästi mistäänrakkaudesta... Mulla on onneksi semmoinen asenne, että mä en menetä mitään tässä... Jos pettää, niin pettää.
Sörkä kirjoitti:...Oluita en loppuun viitsi juoda (ja siideriin ei tosi mies koske - ei edes pakottavassa tilanteessa)...