Vitutusketju

  • 10 566 988
  • 56 146

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Spywaret hiuksista..

Saakelin taliaivo, ketä on mennyt keksimään virukset ja spyware-paskat. Kone viikon verran tiltissä, onneksi "mikrotukihenkilö"-kaveri auttoi ja taas pelaa!
 

TheMaso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NUFC, Caps
vituvitun vittu voi vittu saatanan aikuisteini perkele vittu että mua vituttaa saatana. Hankkis elämän perkeleen kyrvänsyylä vittu
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
arnold: mistä oot saanut?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
iso-D kirjoitti:
arnold: mistä oot saanut?

Marilta, Mirkulta, Sannalta, Hannalta, Pauliinalta, sen serkulta, jonkun äidiltä, parilta tuntemattomalta sekä molemmilta käsiltä, ja kerran tuli vain lahkeeseen...

Jaa tää olikin vain Arnoldille...

Että silleen...
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Vittu. Broidin frendi on eräässä mailanteko firmassa töissä ja nyt se potkittii ulos sieltä sairautensa takia (?) ja sillon joskus se teetätti mulle hienon ja kalliin komposiitti mailan ja nyt se haluis sen takaisin, että voi kertoa eräälle toiselle mailanteko firmalle tämän hänen ex firmansa mailanteko salaisuudet.

Eiku sitä vaan, että kyllä ihmiset osaa olla mulkkuja.
 

Mikko-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saatanan perkele, taas menee veikkaukset päin persettä. Piti sitten hifkin ja saipan pelata tasan, ei olisi ollut väliä kunpi voittaa, rahaa olisi tullut! Mutta kun ei niin ei, no elellään taas seuraava viikko ilman rahaa, perkeleen perkele!!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rauman Lukko. Kaksi kertaa ottelussa kahden maalin johdossa, mutta silti homma onnistutaan hässimään totaalisesti. Miksi Jarmo Tolvanen, miksi? Vitutuksen tynkää pukkaa..
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei nyt suoranaisesti vituta, mutta hivenen harmittaa Jarmo Tolvasen työnantaja.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ikijokeri kirjoitti:
Vittuun Jokerit, vittuun Matti Virmanen, vittuun kaikki!

Heh, älä huoli. Vopat tulee ja pelastaa. Mutta jos sattuisikin nyt niin hassusti, ettei pelastaisi, kyllä Masalta löytyy rahaa taskujen täydeltä. Mitäs siitä, että tulee persnettoa eikä taikakeinot toimi enää millään.

Ketjun aiheeseen liittyen, itseäni vituttaa viidettä päivää jatkuva särky päässä ja muualla kropassa. Ei mulla vittu just nyt oo tässä kiireessä käyttöä taudille.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
iiron_troikka kirjoitti:
Vituttaa kun tyttöystävä on niin saatanan kermaperseilijä. Vittu "entisen poikaystävän kanssa oltiin sen kaverin tyttöystävän isän- IT-MILJONÄÄRI- mökillä yleensä uudet vuodet, siellä oli (julkisuuden henkilö X):kin paikalla". "Kaveri kutsui yhtenä vuonna "mökilleen" - majoitustilat (vitun monelle henkilölle)".. ja muuta paskaa. "Juu, viinit, hyvät ruoat ja liköörit".
Kieltämättä itsekin tuntisin oloni aika ohueksi, jos mahdollinen tyttöystävä vertailisi elämäänsä kanssani siihen, millaista se ennen oli. Minulla ei ainakaan ole suurta ylellisyyttä ja pintaliitämistä kenellekään tarjota. Korkeintaan ihan tavanomainen eläminen normioloissa.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
VITTU

JARMO TOLVANEN,RAUMAN LUKKO...VITTUMAISEN PASKA VITUN VALMENTAJA
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
iiron_troikka kirjoitti:
Saa taas purra hammasta, ettei tule sanottua todella pahasti.

Joskus tuntuu, että pitäisi dumpata koko akka ja ottaa joku vähempään tottunut rinnalle. Ei saatana jaksa kuunnella aina kuinka on hienoja ja älykkäitä kaverita, jotka on vielä omaperäisiä ja hauskojakin.

Sieltäpä se sitten tulikin, kuin minun näppikseltä kirjoitettua. Itsekkin saa aina pidätellä itseään, ettei avaa sanaista arkkua ja anna tulla tuutin täydeltä. Tuntuupa olo sitten kerrassaan mahtavalta kun oma muija kertoo kuinka loistavia ovat hänen omat miespuoliset kaverinsa ja kuinka mahtavaa on viettää aikaa heidän kanssaan kun heidän kanssaan juttu luistaa niin hyvin?! Tuntuu joskus että pitäisiköhän tässä vaiheessa hälytyskellot ruveta soimaan ja ruveta katsomaan seuraavaa tilalle.

ei, en ole mustis......
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
rits räts ja pks

TV toimii sinisellä savulla, pahalla hajulla ja rätinällä. Hetki ne poistui laatikosta ja enää se ei toimi. Mistä hitosta mä nyt kaivan rahat uuteen töllöön?

Jää huominen Amazing race katsomatta. Faketi fak!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jii kirjoitti:
TV toimii sinisellä savulla, pahalla hajulla ja rätinällä. Hetki ne poistui laatikosta ja enää se ei toimi. Mistä hitosta mä nyt kaivan rahat uuteen töllöön?

Huh, olehan iloinen, ettei sinulla ollut sellaista mallia, joka toimi myös liekeillä. Niitäkin on aina silloin tällöin joillain...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
iiron_troikka kirjoitti:
Vituttaa kun tyttöystävä on niin saatanan kermaperseilijä. Vittu "entisen poikaystävän kanssa oltiin sen kaverin tyttöystävän isän- IT-MILJONÄÄRI- mökillä yleensä uudet vuodet, siellä oli (julkisuuden henkilö X):kin paikalla". "Kaveri kutsui yhtenä vuonna "mökilleen" - majoitustilat (vitun monelle henkilölle)".. ja muuta paskaa. "Juu, viinit, hyvät ruoat ja liköörit".

Saa taas purra hammasta, ettei tule sanottua todella pahasti.

Joskus tuntuu, että pitäisi dumpata koko akka ja ottaa joku vähempään tottunut rinnalle. Ei saatana jaksa kuunnella aina kuinka on hienoja ja älykkäitä kaverita, jotka on vielä omaperäisiä ja hauskojakin.

Itse exän kanssa aikani kuuntelin vertaulua hänen exään ja sitten dumppasin akan.
Eniten vitutti kuunnella sitä, jos vahingossa kolhas toista, niin jo rupes tulemaan "sinähän hakkaat minua ihan samalla tavalla kun exäkin teki".
No joo ei ole vittu pakko tulla kiehnaamaan pienelle sohvalle viereen. Meikäläisen pitää kuitenkin välillä vaihtaa vähän asentoo, että ei kädet/jalat/joku muu ruuminosa puudu ihan kokonaan.

Itse huomasin tuommoisen vertailun nakertavan itsetuntoa todella tehokkaasti.
Tosin kaiken paras tapa nakertaa itsetuntoa on kun kulee maagiset sanat: "sinä olet kaunis sillä tavalla sisäisäisesti *pitkä tauko* niin siis kyllä minä tykkään sinun ulkonäöstäkin".
Jep, Jep onhan se kiva kuulla, että saa pillua säälistä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Ikijokeri kirjoitti:
Vittuun Jokerit, vittuun Matti Virmanen, vittuun kaikki!

Olen lähes kyyneleet silmissä tämän viestin johdosta.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Sistis kirjoitti:
Huh, olehan iloinen, ettei sinulla ollut sellaista mallia, joka toimi myös liekeillä. Niitäkin on aina silloin tällöin joillain...

Olis ollut jos en olisi kiireesti ottanut johtoa seinästä. Töllön romu saa viettää yönsä parvekkeella. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Le Banner kirjoitti:
Olen lähes kyyneleet silmissä tämän viestin johdosta.
Vittuun kaikki sellaiset, joita Jokerit ei yhtään kiinnosta, mutta nyt niitä löytyy ;)

Eli iso vitutus näiden kaikkein muovijunttien opastus siitä, kuinka Jokerit tekee kaiken väärin. Ihme juttu, ettei näiden "oppaiden" seurat koskaan voita mitään.

Ps. Ei ollut sulle Le Banner, sain vaan taas paikan purkaa vitutustani.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Le Banner kirjoitti:
Olen lähes kyyneleet silmissä tämän viestin johdosta.

Hienoa, että se rakas naapuri jaksaa edelleen herättää tunteita IFK-kannattajassa, vaikka oma joukkue onkin jo varma mestari revittyään 10 matsin voittoputken marras-joulukuussa. ;)
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Vittu.

Tuli keskiviikkona käytyä hammaslääkärissä hoidattamassa reikiintynyt hammas kuntoon ja luulin kaiken olevan sillä hyvä. Eilisestä lähtien hampaitani on kuitenkin ns. kolottanut (ei vihlonut), eikä nukkumisesta tänä yönä toistaiseksi ole tullut mitään. Tätä ilmeni ennen hammaslääkärissä käyntiäkin muutaman kerran aiemminkin. Kylmä vesi tuntuu auttavan hetkellisesti, kun sitä juo, mutta ei sitäkään joka toinen minuutti viitsisi lipittää. Perkele, kai tässä jotain on alkuviikosta keksittävä.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Ouzala kirjoitti:
Aiheeseen liittyen... en saa yhtettä yhteen muijaan, on entisen kanssa jossain pikkujoulujuhlissa Oulussa.... varmasti uskollinen?

no voihan... Nyt pysyt lujana. Tottakai on uskollinen, jos sua rakastaa.

Mua ei kai vituta tällä hetkellä mikään. Ehkä se että edelleen kipeä, mutta toisaalta olen kyllä ottanut kokovartalopuudutuksen. "aamulla" voi vituttaa oma olotila...
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Ouzala kirjoitti:
Ei olla puhuttu hirveästi mistäänrakkaudesta... Mulla on onneksi semmoinen asenne, että mä en menetä mitään tässä... Jos pettää, niin pettää.

Se on hyvä asenne. Itse olen ollut parisuhteessa, siis seurustellut, mieheni kanssa jo hyvän tovin. Avioliitossakin ollaan oltu kohtuullinen aika. Nykyään sitä tajuaa ettei parempaa miestä ole olemassa. Sitä vanhentuessaan viisastuu. Uskon, että jokaiselle on jossakin se oikea. Eli jos tämä nykyinen ei ole sulle Se Oikea, niin nurkan takana voi jo ollakin (=
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pienet vitutukset tässä on verrattuna Ouzalaan. Mikähän siinä on kun menee ajoissa nukkuun varsinkin kun tietää vallan hyvin että on helvetin aikainen herätys aamulla. Ei varmana saa unta & nukkuu huonosti heräten tunnin välein katsomaan kelloa.

Unikin oli lopuksi aivan hämärä: Katselin teeveestä sääennustetta ja koko maahan luvattiin lumisadetta sekä -5c pakkasta. No vittu katot ulos että harmaata on minkä jälkeen kävelet tietokoneelle ja avaat sen & selaimen (etusivu ilmatieteen laitoksen mittauspiste) +0.4c.

Vittu töihin on lähdettävä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Káuhea krapula, taas pari päivää tuli putkeen paukutettua..No viinat, ruuat ja reissu ilmainen mutta se mihin omaan käyttöön varattu 120e hävisi! Huomenna kai töihin taas aamulla, vittu! Hullu mies tuo pomo, vaikka makaa sammuneena taksissa niin huikkaa perään, että soittaa vielä jos huomenna mennään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös