Jep.Uleåborgir kirjoitti:Henkilöt menivät sekaisin, myönnetään. Mutta Mariko oli Salkkareissa, eikö?
Kukka-Maaria (Satu Lattu)
Virpi (MC Mariko)
Jep.Uleåborgir kirjoitti:Henkilöt menivät sekaisin, myönnetään. Mutta Mariko oli Salkkareissa, eikö?
Knightrider kirjoitti:Mikä pahamaineinen se bilsan perinnöllisyyskurssi muka on? Mun mielestä ehdottomasti yksi lukion parhaimmista kursseista! Ihan helppoa tavaraa, kunhan osaat tehdä vaan ne risteitystaulukot niin hyvin menee. Ja matikan kaavat löytyy suoraan Maolista. Ei pitäis olla vaikeeta.
Nyt mua alko harmittamaan että missasin tän periodin alusta genetiikan perusteet -kurssin. Hemmetti että piti siirtää se ensi vuodelle, samalla kun täytyy tuskastella eläinfysiologian turhaakin turhemmilla luennoilla.
tilliliha kirjoitti:smasa ja Enye: Rohkenen suositella toimivaksi osoittautunutta kolmen L:än taktiikkaa.
Lintsaten Läpi Lukion.
Enye kirjoitti:Ja Il Divon konserttikin on myyty loppuun. Paska!
smasa kirjoitti:No eikös sitä kaikki puhu, että perinnöllisyyskurssi on vaikea? Itselläni kyllä homma melko hyvin hallussa, risteytyskaaviot sujuvat suunnilleen, että biologian puolelta ei ole kauheita paineita.
Toki ne matematiikan kaavat löytyvät MAOLista, mutta niitä pitää myös osata käyttää oikein ja oikeissa paikoissa... Vaikka olen tähän asti matematiikassakin melko hyvin pärjännyt, on koeviikko aina vähän tuskaa. Matematiikan kokeessa ei voi etsiä tehtäviin apua kirjan esimerkkitehtävistä tai muuta vastaavaa. Onneksi on vielä aikaa reenailla ja perehtyä differentiaalilaskennan ihmeelliseen maailmaan, mutta ei tässä tunnelma hirveän korkealla ole.
sika säkissä kirjoitti:tää saitti vituttaa mua. moderaattori-gestapo vituttaa mua
Knightrider kirjoitti:Ja tuossa perinnöllisyyskurssissa ainakin hemmetin paljon tohon kokeeseen lukiessa säästää aikaa, kun ei tarvitse lukea niin paljon teoriaa kuin biologian kokeeseen yleensä. Muuten, jos 1. kurssi sujuu hyvin, ota ihmeessä myös 4.kurssi. Se on kans tosi mielenkiintoinen.
Kyllä se matikkakin ihan hyvin varmaan menee. Ne kaavat on kuitenkin suht yksinkertaisia ja tajuttavissa (ainakin derivointikohdat, raja-arvot voi tuottaa vähän vaikeuksia jos niitä edes tohon kurssiin kuului). Eiköhän kaikki ole ihan selvää viimeistään sitten, kun luet sen matikan teoriaosuuden ensin läpi ja sitte vilkaiset niitä kaavoja ja tehtäviä. Heh, tulee ihan mieleen meidän vanhan matikan opettajan muistisääntö lyhyen matikan lukijoille: "Jos et muuta voi, niin derivoi!"
repe_joke kirjoitti:Ja nyt on myös tytön eka joulu, joten olisi kyllä halunnut siitä jotain vähän mukavampaa.
Kopteri kirjoitti:Et(te)köhän tytön vuoksi yritä sentään viettää hyvät pyhät?
Aksu kirjoitti:Vituttaa oikeastaan todella moni asia tällä hetkellä:
- En saanut eräältä henkilöltä eilisen yhteydenoton jälkeen minkäänlaista reaktiota vaikka sitä odotin. Vituttaa ja vaivaa mieltä. Tässä päässä ei etene mikään.
Termiitti kirjoitti:vituttaa maikkarin älypeli. vitutusta lisää tekopirteä puppelipoju joka sitä juontaa.
InSideHockey kirjoitti:En katso ko. ohjelmaa mutta laitan tv:n auki kun tulen duunista ja odottelen Emmerdalea jota kaikki itseään kunnioittavat ihmiset katsovat.
Aksu kirjoitti:Pakko vielä purkaa mieltä kun ei fiilis ole kovin huipussaan.