Vitutusketju

  • 10 587 335
  • 56 164

Tobias

Jäsen
Vituttaa että ihmisiä on näin paljon maapallolla. Ja se, että vaikka niitä on niin paljon, niin en pidä kuin aniharvasta. No en kyllä uusia ystäviä haluakaan.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa yltiöpäisen mustasukkaiset ja omistushaluiset äijät, ja muijat, jotka suostuu kattelemaan moista paskaa! Saatana!
Meidän piti mennä kaverin kanssa lauantaina viimesille yhteisille kaljoille täällä Tampereella (kaveri muuttaa pois), äijänsä oli tulossa sunnuntaina hakemaan kaveria ja muuttokuormaa. No, tää kaveri oli sitten menny kertomaan äijälleen että ollaan varmaan menossa kaljalle, niin johan ukko oliki keksiny että "eiku mä tuun sittenkin jo lauantaina". Voi vitunvittu mikä yllätys. Ja mitä tekee tää misu? Ei sano sille saatanan torvelle että "kuule jätkä, sä tuut sunnuntaina niinku sovittiin" vaan on vaan silmät pyöreenä että "ai jaa, no ei me sit varmaan voidakaan enää lauantaina nähdä." Helvetti, mikä tollasia ihmisiä vaivaa? Annetaan toisen hyppyyttää ja juoksuttaa ihan miten tahansa ja sotkea kaikki kaveruuskuviot. Kivahan se on toista juoksuttaa kun pässiä narussa jos toinen suostuu kaikkeen.
Perkele.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Knightrider kirjoitti:
Mikä pahamaineinen se bilsan perinnöllisyyskurssi muka on? Mun mielestä ehdottomasti yksi lukion parhaimmista kursseista! Ihan helppoa tavaraa, kunhan osaat tehdä vaan ne risteitystaulukot niin hyvin menee. Ja matikan kaavat löytyy suoraan Maolista. Ei pitäis olla vaikeeta.

Nyt mua alko harmittamaan että missasin tän periodin alusta genetiikan perusteet -kurssin. Hemmetti että piti siirtää se ensi vuodelle, samalla kun täytyy tuskastella eläinfysiologian turhaakin turhemmilla luennoilla.

No eikös sitä kaikki puhu, että perinnöllisyyskurssi on vaikea? Itselläni kyllä homma melko hyvin hallussa, risteytyskaaviot sujuvat suunnilleen, että biologian puolelta ei ole kauheita paineita.

Toki ne matematiikan kaavat löytyvät MAOLista, mutta niitä pitää myös osata käyttää oikein ja oikeissa paikoissa... Vaikka olen tähän asti matematiikassakin melko hyvin pärjännyt, on koeviikko aina vähän tuskaa. Matematiikan kokeessa ei voi etsiä tehtäviin apua kirjan esimerkkitehtävistä tai muuta vastaavaa. Onneksi on vielä aikaa reenailla ja perehtyä differentiaalilaskennan ihmeelliseen maailmaan, mutta ei tässä tunnelma hirveän korkealla ole.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa maantiedon leikekansio, jonka pitäisi olla maanantaiksi valmis. Hiton, hitto. Ärsyttää se, että matematiikan opettajamme lähti Venäjän reisulle ja sijaiseksi tuli tylsääkin tylsempi yläasteen opettaja joka selittää jokaisen asian päin honkia. Niin kuin tuo differentaalilaskenta ei olisi jo valmiiksi hankalaa.

Lisäksi vituttaa Narvanmaa ja hänen saamattomuutensa. Kestovitutusta!

Ja Il Divon konserttikin on myyty loppuun. Paska!
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
smasa ja Enye: Rohkenen suositella toimivaksi osoittautunutta kolmen L:än taktiikkaa.




Lintsaten Läpi Lukion.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Saan tulospalkkausta.

Miksikö vituttaa? Siksi, että liika raha ei tee onnelliseksi. Ainakaan tässä tapauksessa. Meikäläisen tienestit pompsahtavat tuon yllättävän lisäyksen vuoksi erään maagisen tulorajan yli ja tästä johtuen joudun palauttamaan vielä yhden kuukauden opintotuet. Ja tuo palautettavan rahan määrä on isompi, kuin sen tulospalkkaustienestin...

Noh, huomenna pitää selvitellä, miten onnistuisi muutaman päivän palkaton joululoma. Tai että onnistuuko sen palkan vähentäminen joulukuun tilistä. Normaalisti se menisi tammikuun palkkaan....
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
tilliliha kirjoitti:
smasa ja Enye: Rohkenen suositella toimivaksi osoittautunutta kolmen L:än taktiikkaa.




Lintsaten Läpi Lukion.

Vituttaa pash~gat vanhat vitsit väärässä paikassa sekä unenpuute.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Saatanan SaiPa, vitun pelikaanit

Vituttaa kun sputnikit laskeutu kiertoradalta maan pinnalle häviämällä joillekkin VITUN nokkapusseille. Käyköhän tässä niin että pelikaanit voittaa loputkin kohtaamiset. Toivottavasti ei, muuten raivoan koko pussinokat maan rakoon ja tuhoan niitten huonekaluliikkeen(lue:Isku Areenan). Sitten ne joutuu pelaamaan kotiottelunsa linnunpesässä. Tästä on pakko selvitä...

Mutta jokatapauksessa, VAVISKAA pelikaanit saatana, SaiPa tulee vielä, toivottavasti vielä tällä kaudella.

Voihan vittu!!

PS. Vituttaa myös Titaaneiden surkeat vierasottelut.
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Enye kirjoitti:
Ja Il Divon konserttikin on myyty loppuun. Paska!


Käy toki katsomassa esimerkiksi huuto.net ja suomi24 tori, sieltä löytyy varmasti lippuja kyseiseen konserttiin. Lähempänä konserttipäivää voi jopa olla halvempia kuin lippupalvelusta ostetut.

Vituttaa kun jotkut ihmiset aina ajattelevat kaikkea maineensa kautta. Ja myös ns. akateemiset älyköt jotka luulevat tietävänsä kaikkeen hienon tieteellisen selityksen.
 
Viimeksi muokattu:

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
smasa kirjoitti:
No eikös sitä kaikki puhu, että perinnöllisyyskurssi on vaikea? Itselläni kyllä homma melko hyvin hallussa, risteytyskaaviot sujuvat suunnilleen, että biologian puolelta ei ole kauheita paineita.

Toki ne matematiikan kaavat löytyvät MAOLista, mutta niitä pitää myös osata käyttää oikein ja oikeissa paikoissa... Vaikka olen tähän asti matematiikassakin melko hyvin pärjännyt, on koeviikko aina vähän tuskaa. Matematiikan kokeessa ei voi etsiä tehtäviin apua kirjan esimerkkitehtävistä tai muuta vastaavaa. Onneksi on vielä aikaa reenailla ja perehtyä differentiaalilaskennan ihmeelliseen maailmaan, mutta ei tässä tunnelma hirveän korkealla ole.

Ainakin meidän koulussa ihmiset oli yleensä sitä mieltä että toi 2.kurssi on helpompi ja kiinnostavampi kuin bilsan 1.kurssi. En sitten tiedä, ainakin itselle se eka kurssi oli täyttä tuskaa. Oli aika lähellä etten jättänyt bilsaa kokonaan lukematta sen takia. Mutta onneksi jatkoin. Ja tuossa perinnöllisyyskurssissa ainakin hemmetin paljon tohon kokeeseen lukiessa säästää aikaa, kun ei tarvitse lukea niin paljon teoriaa kuin biologian kokeeseen yleensä. Muuten, jos 1. kurssi sujuu hyvin, ota ihmeessä myös 4.kurssi. Se on kans tosi mielenkiintoinen.

Kyllä se matikkakin ihan hyvin varmaan menee. Ne kaavat on kuitenkin suht yksinkertaisia ja tajuttavissa (ainakin derivointikohdat, raja-arvot voi tuottaa vähän vaikeuksia jos niitä edes tohon kurssiin kuului). Eiköhän kaikki ole ihan selvää viimeistään sitten, kun luet sen matikan teoriaosuuden ensin läpi ja sitte vilkaiset niitä kaavoja ja tehtäviä. Heh, tulee ihan mieleen meidän vanhan matikan opettajan muistisääntö lyhyen matikan lukijoille: "Jos et muuta voi, niin derivoi!"
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
sika säkissä kirjoitti:
tää saitti vituttaa mua. moderaattori-gestapo vituttaa mua

Mä taas luulen että kohta sua helpottaa...

Itseäni vituttaa Kannelmäen Britannian asiakaskunta. Mikäs siinä, jos järkeä on "hiukan" vähemmän kuin kansalaisilla keskimäärin, mutta onko se pakko tuoda niin voimallisesti esille. Ja on siellä saatanan huono henkilökuntakin.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
vituttaa maikkarin älypeli. vitutusta lisää tekopirteä puppelipoju joka sitä juontaa. ei jumalauta mitä katsojien aliarvioimista. "mitä ihmettä?! sieltähän tuli kesken lauseen 1700e!!!!, íhanan iso summa!" vittu jee. saatana.

lisäksi vituttaa kipeä polvi. mutta se on pieni vitutus tuon ohjelman jälkeen..

ps. on kaukosäädin, ja kanava vaihtunutkin jo..
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Knightrider kirjoitti:
Ja tuossa perinnöllisyyskurssissa ainakin hemmetin paljon tohon kokeeseen lukiessa säästää aikaa, kun ei tarvitse lukea niin paljon teoriaa kuin biologian kokeeseen yleensä. Muuten, jos 1. kurssi sujuu hyvin, ota ihmeessä myös 4.kurssi. Se on kans tosi mielenkiintoinen.

Kyllä se matikkakin ihan hyvin varmaan menee. Ne kaavat on kuitenkin suht yksinkertaisia ja tajuttavissa (ainakin derivointikohdat, raja-arvot voi tuottaa vähän vaikeuksia jos niitä edes tohon kurssiin kuului). Eiköhän kaikki ole ihan selvää viimeistään sitten, kun luet sen matikan teoriaosuuden ensin läpi ja sitte vilkaiset niitä kaavoja ja tehtäviä. Heh, tulee ihan mieleen meidän vanhan matikan opettajan muistisääntö lyhyen matikan lukijoille: "Jos et muuta voi, niin derivoi!"

Varmasti näinkin. Pääsisältö bilsan kakkosessa koostuu hyvin pitkälti risteytystehtävistä (jotka siis ihan hyvin hallussa) sekä evoluutioteoriasta, joka on melko hyvin selitettävissä ihan kadunmiehen järjellä.

Raja-arvot (hienommin sanottuna limekset) kuuluvat koealueeseen, ne käsiteltiin aivan alkukurssista eli ovat aika tehokkaasti unohtuneet. Derivointikohdat hoituvat, erityistärppinä voisi olla vaikka derivaatan merkkikaaviot. Viime aikoina suurimpia pähkäilyjä ovat aiheuttaneet murtolausekkeen derivaatat, joihin pitää kiinnittää erityistä huomiota. Ehkä kyseessä oli jonkinlainen "ennakkopaniikki/ -vitutus", sillä uskon kyllä asioiden palautuvan mieleen, kun rupean kertaustehtäviä tekemään. Oma matikanopettajani jaksaa mainita aina derivoinnin helppoutta siinä mielessä, että se lienee lukiojutuissa niitä ainoita, joissa saa supistaa summasta termi kerrallaan.

No niin, taas on mieli hieman kevyempi. Pulkkisessa esiintyvän radiotoimittaja Osmon sanoin: Kiitos tästä keskustelusta, tämä puhdisti pöytää. Seuraavaksi Elvistä, rock, Elvis, flow, anna palaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Yksi vitutuksen aihe, joka monille olisi varmasti myös suuri helpotus.

Mutta en sitten pääse jouluna moikkaamaan sukulaisia, ja viettämään täten oikeaa joulua.
Pyysin jouluaaton ja joulupäivän vapaaksi, että pääsisi käymään Varkaudessa. Helsingistä kuitenkin matkustaa Varkauteen useamman tunnin, niin ei sinne viitsi ihan kääntymään lähteä.

No jouluaatto onkin vapaa. JEE!

Mutta vittu mulla on 23.12 yötöitä. Tämä meinaa sitä, että olen aamulla jotain 9:00 kotona, ja vitun väsynyt. No junalla pääsisi vielä Varkauteen, joten joulun takia voisi uhrautua, jos joulupäivä olisi vapaa.
Mutta vitun viikset. Ovat perkeleet pistäneet minulle joulupäivänkin yöksi töitä, joten minulla olisi jopa huimat 36 tuntia vuorojen välissä matkustaa julksilla about 800km, ja koittaa nukkua sillä tavalla, että joulupäivän yön jaksaa olla töissä.

Sitten vielä tarkastelin vitutuksen puuskassa juna-aikatauluja ja totesin, että eihän sielä mörönperseestä vittu kulje junia tarpeeksi aikaisin pois, että kerkeäisi töihin ajoissa.

Siispä minulla on taas vitun iloinen joulu Helsingissä tarjolla. Viime vuonna rikoin kännykän, ja vittuilin avovaimolle koko päivän.
Ois ollut edes koko joulun töitä, niin ei vittaisi yhtä paljon.

Nyt minulla on kuitenkin jätetty periaatteessa mahdollisuus viettää joulua perheen kanssa, mutta käytännön tasolla se ei toimi.

Tosin monelle minun tilanne olisi varmaan helpotus. On hyvä syy miksi ei tarvitse lähteä pakolliselle sukulointi reissulle.
Itse vain olen viettänyt 21 vuotta joulut suvun parissa, ja olen tykännyt joka hetkestä.
Viime vuosi täällä oli yhtä helvettiä, enkä näe tästä vuodesta tulevan yhtään sen helpompaa.
Ja nyt on myös tytön eka joulu, joten olisi kyllä halunnut siitä jotain vähän mukavampaa.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kopteri kirjoitti:
Et(te)köhän tytön vuoksi yritä sentään viettää hyvät pyhät?

Tottakai sitä yritetään viettää pyhät tällä kertaa mukavasti.

Olisi vain niin mielellään ollut koko suvun parissa jouluna. Etenkin kun meillä on nyt viime aikoina erinäisten erojen myötä ollut tapana kokoontua joka toinen vuosi yhteen.
Ja sen takia minä töissäkin painotin joulua, että meillä on joka toinen vuosi tapana olla yhdessä. Että jos tänä vuonna saan olla joulun vapaalla, niin ensi vuonna tulen töihin mielelläni.
10 tuntia matkustamista on kuitenkin liikaa, vaikka pääsisi autolla takaisin.
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa oikeastaan todella moni asia tällä hetkellä:

- En saanut eräältä henkilöltä eilisen yhteydenoton jälkeen minkäänlaista reaktiota vaikka sitä odotin. Vituttaa ja vaivaa mieltä. Tässä päässä ei etene mikään.

- Tämän viikon jatkunut pelleily terveyden kanssa. Kuumetta ja yskää, kuume pois, taas kuumetta...

- Töitä tulossa niin, ettei paljon muuta ehdi ajatella. Tosin kunhan tervehtyy niin nekin menee omalla painollaan normaaliin tapaan.

- Huominen SaiPan peli voitais siirtää. Olis muita virityksiä parin päivän ajalle, mutta nyt joutuu ajelemaan edestakaisin.

Okei, kohta on todennäköisesti aika kivaa.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Perjantai-illan unelma

Ei ehkä pitäisi vituttaa mutta vituttaa kuitenkin, kuinka voi olla paska selostaja tuo Ville Haapasalo Perjantai-illan unelma ohjelmassa. Ei ole eroa mitä mies sanoo niin kuulostaa ihan samanlaiselta joka lauseessa, on saatana yksi ja ainut äänenkäytön maneeri miehellä käytössä. Muutenkin formaatti on saatanan paska ja tylsä.

Wittu, vaihdoin jo kanavaa!
 

Aksu

Jäsen
Aksu kirjoitti:
Vituttaa oikeastaan todella moni asia tällä hetkellä:

- En saanut eräältä henkilöltä eilisen yhteydenoton jälkeen minkäänlaista reaktiota vaikka sitä odotin. Vituttaa ja vaivaa mieltä. Tässä päässä ei etene mikään.

Pakko vielä purkaa mieltä kun ei fiilis ole kovin huipussaan. Minua on syytelty ihan tänä syksynäkin itsekeskeiseksi ja vaikka miksi kusipääksi, mutta joskus nämäkin menee viuhumalla yläkerran ohi. Siis itsekäs kusipäähän minä voin toki olla, mutta eikös ole jonkinlainen merkki itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä se, ettei vaivauduta kommunikoimaan millään tasolla tai edes kertomaan jos jokin homma ei maita tai ei huvita? Mieluummin käperrytään johonkin omaan pikku wonderlandiin ihastelemaan aikaansaannoksia eikä koeta mitään velvollisuutta muita kohtaan. Kyllä minäkin ihmisenä puhetta ymmärrän jos sitä ensin vaan jostain tulisi. Ja jos tähän väliin joku nero tulee puhumaan jostain ”merkkien lukemisesta” niin toivotan hyvää matkaa seuraavalle rastille, sillä niin kauan kuin ihmisillä on kyky kommunikoida ja aivotoiminta käynnissä niin luulisi sitä pystyvän toiselle ihmiselle viestinsä toimittamaan perille. Näitä välineitä tuppaa tänä päivänä olemana ihan helvetin paljon käytettävissä ja jos käyttö tuottaa vaikeuksia niin eiköhän apua kysymällä saa.

Okei, tästähän voisi tietysti vääntää vaikka miten monimutkaista draamaa. Jotkut asiat vaikeita, vaikeuksia puhua, epävarmuutta sun muuta, mutta oikeasti... Ei elämästä tule helvetin monimutkaista kuin tekemällä siitä monimutkainen. Minä kelaan asioita joskus helvetin laajan ajatusketjun kautta ja päädyn kenties vähän erilaisiin johtopäätelmiin kuin muut, mutta se on miun tapa ja tuon sen julki. Sitten on tämä väki, joka luulee pitävänsä asiat yksinkertaisina, mutta samalla kiertelee ja kaartelee kaiken ympärillä pääsemättä mihinkään ja miten mihinkään voisi päästä jos elämästä menee suurin osa arpoessa sitä miten kenenkin kannalta pitäis olla tai mikä on sovinnaista tai miten mihinkin pitäisi suhtautua. Asiat voi olla yksinkertaisia, mutta itehän me se kaikki ulkopuolinen paine ja velvoitteet sun muu roska harteillemme kerätään. Suu auki ja siitä lähtee. Siis yleensäkään miksi pitäisi lukea niin saatanasti merkkejä, käytöstä ja pieniä signaaleja? Onko rehellisyydessä yhä niin helvetin pelottava pohjavire, ettei siihen uskalleta turvautua kuin äärimmäisessä hädässä? Ilmeisesti on, ja kylhän välillä sattuu, mutta sattukoon saatana. Ei tämäkään elämän ilman itkua olisi yhtään parempi. Tunteita, fiiliksiä, sitoutumista, heittäytymistä... vahvoja fiiliksiä. Antaa mennä perkele!

Tosin enhän minä oikeasti näistä jutuista helvettiäkään tiedä. Lähinnä palaute tulee kännissä keskellä yötä puhelimitse ilman, että niitä seuraavana päivänä tunnustettaisiin tai että niistä olisi minkäänlaista kykyä puhua. Rohkeushan se loppuu helposti. Ja kyllä minä sen tiedän. Ei tässä itekään mitään sankaria päivästä toiseen olla vaan välillä pitkiä kausia jossain keräilemässä itsetunnon rippeitä, mutta samalla peruskusipäisyydellä ja rehellisyydellä sieltä kerta toisensa jälkeen on ylös tultu ja tässä elämässä jotain tehty. Ja tehty mitä? No, sillä ei ole helvetinkään väliä, kuten ei toisenkaan tekemisillä, mutta jotenkin siitäkin tuli saatua paskaa niskaan ja vitut siitä.

Noh, ehkä tähän vois vetäistä jonkun tosi nohevan onelinerin loppuun, joka kuvais sellaista ensiluokkaista kommunikaatiota ála miun elämä. Tähän alkuun pitkä litania ajatuksia, tunteita ja fiilksiä. Loppuun kerron vaikka, että sattui. No, se kääntyy siihen muotoon, että haukun toista enkä ota huomioon. Sen jälkeen selitän, ettei tarkotus ole haukkua vaan kertoa miltä minusta tuntuu. No, sen jälkeen saan kuulla, etten ole itsekään täydellinen. Vastaan siihen, etten tietenkään ole eikä siitä ole vieläkään kyse. Saan kuulla toistamiseen etten ole täydellinen. Noh, meinaa mennä hermo, joten otan verbaalikynän kauniiseen käteen ja selitän ajatukseni tunteiden kertomisesta alusta lähtien uudelleen. Noh, hän ehkä ymmärtää sen, tai sitten ei. Vastauksena tulee ok... ja tuolla sanalla pitäisi elää taas pitkälle eteenpäin.

Että kiitos vaan ajasta. Ei vittu. Onneksi on jotain hyvääkin ilmassa, mutta on tämä nyt perkele kun jotenkin haluais näistäkin asioista tolkun ennen kuin voi päätään lepuuttaa. Joo... tiedän... pitää mennä kun ei tunnu hyvältä, mutta enpäs mene. Kyllä minulle voi kertoa asioista myös itse ennen kuin menen. Ja onhan tää ihan helvetin selvää. Virheitä olen tehny sellaisen litannian kaikkien muiden silmissä ja julkisestikin viime aikoina, ettei paremmasta väliä, mutta eipä minulla tuota sydäntä kummempaa neuvoa elämän elämiseen ole. Sen mukaan mennään ja uskotaan et ihmiset joku kaunis päivä oppii puhumaan toisilleen jotain. Yritetään sitä itekkin tässä kehittyä kunnolliseksi ihmiseksi. Eteneminen on poukkoilevaa, ajoittain empivää ja epävarmaa, mutta kyllä tässä koko ajan kuljetaan. Ja vaikka vihaisit(te) miuta niin ei miusta puhdasta kusipäätä saa. Siihen olen aivan liian kiltti, puhuminen tässä se suurin synti on...

Hyvää illanjatkoa ja kiitos kun kuuntelitte.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Termiitti kirjoitti:
vituttaa maikkarin älypeli. vitutusta lisää tekopirteä puppelipoju joka sitä juontaa.

Joo toi jätkä pitäis laittaa isoon tönikseen ja antaa kaupan päälle puujalat molemmille puolille. Mikä lie liimanhaistelija tää jannu, kovin on sekaisin.

En katso ko. ohjelmaa mutta laitan tv:n auki kun tulen duunista ja odottelen Emmerdalea jota kaikki itseään kunnioittavat ihmiset katsovat.

EDIT: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/viihdeohjelmat/syksy_2005/345520.jpg

Ja mainitaan vielä että kannattaa jokaisen katsoa ainakin yksi jakso. Toi jätkä vetää niin sekavaa läppää että ihmettelen ettei tulla tarjoamaan pitkähihaista paitaa kesken lähetyksen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
InSideHockey kirjoitti:
En katso ko. ohjelmaa mutta laitan tv:n auki kun tulen duunista ja odottelen Emmerdalea jota kaikki itseään kunnioittavat ihmiset katsovat.

Emmerdale on hyvä sarja.

Niin, vittuperkele...Jokerit tulee vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös