Vitutusketju

  • 10 586 954
  • 56 164

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gellner kirjoitti:
Asiahan ei mulle kuulu, mutta pakko kysäistä, että mitä tarkoitat tuolla lipun jättämisellä salkoon liian pitkäksi aikaa? Kyllähän liputtaa saa vaikka 24/7 jos siltä tuntuu.

"Liputusajat
Liputuksessa tulee noudattaa liputusaikoja. Voimassa olevan asetuksen mukaan Suomessa liputus alkaa aamulla kello 8 ja päättyy auringon laskiessa, kesällä kuitenkin viimeistään kello 21.

Juhannusaattona liputus alkaa kello 18 ja päättyy juhannuspäivänä kello 21.

Itsenäisyyspäivänä ja sellaisena vaalipäivänä, jolloin äänestys päättyy auringonlaskun jälkeen lippu lasketaan kello 20.

Valtion virastojen ja laitosten johdolla on mahdollisuus poiketa näistä kellonajoista, jos siihen on erityistä syytä."
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Gellner kirjoitti:
Asiahan ei mulle kuulu, mutta pakko kysäistä, että mitä tarkoitat tuolla lipun jättämisellä salkoon liian pitkäksi aikaa? Kyllähän liputtaa saa vaikka 24/7 jos siltä tuntuu.

Lain mukaan ei saa, onneksi.

En muista tarkkoja aikoja esim. kesällä, mutta lippu pitää laskea viimeistään auringon laskiessa.

EDIT olimpa todella hidas.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ohmi kirjoitti:
"Liputusajat
Liputuksessa tulee noudattaa liputusaikoja. Voimassa olevan asetuksen mukaan Suomessa liputus alkaa aamulla kello 8 ja päättyy auringon laskiessa, kesällä kuitenkin viimeistään kello 21.

Juhannusaattona liputus alkaa kello 18 ja päättyy juhannuspäivänä kello 21.

Itsenäisyyspäivänä ja sellaisena vaalipäivänä, jolloin äänestys päättyy auringonlaskun jälkeen lippu lasketaan kello 20.

Valtion virastojen ja laitosten johdolla on mahdollisuus poiketa näistä kellonajoista, jos siihen on erityistä syytä."

Okei, luin samalta saitilta vain tämän kohdan: Yksityisillä kansalaisilla, yhteisöillä ja yrityksillä on Suomessa vapaus liputtaa muulloinkin kuin virallisina tai vakiintuneina liputuspäivinä. Liputtamalla voidaan osoittaa niin juhlamieltä, kunnioitusta kuin suruakin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Wittuu-uh!
Aivan mah~tavan vittupaska olo. Saatanan flunssavirus, joka on kiduttanut allekirjoittanutta jo viime perjantaista lähtien. Kuumetta, yskää, nuhaa ym. paskaa on kestänyt jo aivan tarpeeksi. Saatanan virukset ja bakteerit.
Vittu. Vielä huominen töissä ja sitten pääsisi viikonlopuksi huilaamaan...
Vituttaa!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Minkä vitun takia tuo saatanan kyklooppi on tuolla vitun maajoukkueessa!? Mitä vittua siellä tekee Tomi "vitunsössö" Kallio, perkeleen paska!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Olisiko hetki aikaa?

Tampereen keskustan liivityypit ketkä on utelemassa olisiko hetki aikaa, kiinnostaako ihmisoikeudet/eläinten suojelu... se ja se ja tämä ja tämä. Saatana kun niitä piisaa. Ei ole antaa viittä euroa kuussa, sama kun pyytäisivät 50 euroa. Eikä se parempaa mieltä toisi, ei omatunto kolkuta nytkään muiden ahdingon ja ongelmien takia, omiakin tarpeeksi. Onhan ne siinä mielessä mukavampia kuin puhelinmyyjät että uskovat yhdellä sanomisella ettei kiinnosta ja näin syksyn edetessä ovat tainneet vähentyä. Ei auta vaikka yrittää kuinka olla välinpitämättömän näköinen, kyllä friikkimagneetti vetää kaikki puoleensa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Vittu tietokoneet saatana. Ne on ihan kivoja silloin kun ne toimii, mutta jos tarttee säätää niin ei oikein nappaisi. Hajotkaa paskat! Tai tarkemmin ottaen, säilykää ehjänä. Kiitos.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Jep. Viikko sitten palasin pitkän sairasloman jälkeen takaisin täyspainoisesti treeneihin. Olkapään pitäisi olla nyt kuosissa. Onhan tässä saatana melkeen vuos sen kanssa tapeltu.
No kaiken pitäisi olla nyt hyvin, mutta hyi saatana mä olen heikossa kunnossa. Olen vetänyt lenkkiä ja punttista vittu neljä kertaa viikossa melkeen kolme kuukautta, mutta ei. Luistin ei vaan liiku vittu mihinkään.
Helvetin tukkosta. Viimeksi kuitenkin ollut kamat päällä jäällä joskus huhtikuussa, mutta silti.

Ei kai tässä auta kun kitkutella perässä. Pelikuntoon päästään varmaan tossa joulun tienoilla. Ei saatana kun syö miestä tää ainanen tervassa polkeminen.

Ei muuta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miten jollain voi olla koko ajan ongelmia miesten kanssa? Mehän ollaan niin vitun yksinkertaisia!!
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
irGGu kirjoitti:
Siinä se ongelma juuri onkin, te teette asioista niin yksinkertaisia että niiden sisäistäminen oikein on helvetin vaikeaa ihmisille joka näkee ongelmia sielläkin missä niitä ei ole, ja näinollen aiheuttaa niitä käytöksellään sinne missä niitä ei tarvittaisi.

Kiitos hyvistä nauruista. Alkaa tekstisi ja allekirjoituksesi (Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul. ) olemaan samalla tasolla sikäli kun ymmärrettävyydestä puhutaan.
 

Jindebyne

Jäsen
Vituttaa kun olen saanut känniseksistä muistoksi tod.näk sukupuolitaudin ja huomenaamulla menossa testeihin, no hyvä puoli on, että antibioteilla taidetaan tällä kertaa selvitä, mutta milloin tämä tyhmä pää saisi jotain sisälleen. Vituttaa oma tyhmyys.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Trancezz kirjoitti:
Vituttaa kun olen saanut känniseksistä muistoksi tod.näk sukupuolitaudin ja huomenaamulla menossa testeihin, no hyvä puoli on, että antibioteilla taidetaan tällä kertaa selvitä, mutta milloin tämä tyhmä pää saisi jotain sisälleen. Vituttaa oma tyhmyys.

Kuppa kyrpyrin kaataa
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Vittu kun sitä osaa olla tyhmä ja ajattelematon. Eipä siihen enää itse osaa mitään sanoa, että sellaista tällä kertaa. Kiehuu päässä aika helvetisti ja se on ihan oma syy - ja sehän se vasta paremman mielen tekeekin. Omaa idioottimaista toimintaa on vaikea sietää.

Katsotaas jos joskus vielä päivä koittaa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Kylläpäs taas väsyttää ja silmät on kuin särjellä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Janne Laakkonen

Laakkosen loukkaantumista näissä turhakemaaotteluissa tässä kaivattiinkin.
Kyllä vituttaa kuin pientä oravaa...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ja heittämällä onnellisuusketjusta tänne. Kuka VITTU se jo kerkesi soittamaan meikäläisen muijalle, kun kirjoitin tuonne lähteväni kaljoille kohta. Puhelin soi heti ja nalkutus oli sitä vanhaa tuttua. Itse se ei käy netissä, joten pari mahdollisuutta on jäljellä. Jumalauta, kun saan kiinni.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olen tästä aiemminkin avautunut, mutta antaa mennä.

Vituttaa yli kaiken ihmiset, jotka eivät osaa tai uskalla vastata kännykkäänsä, saatika sitten tekstiviesteihin. Sitä puhelinta voi kyllä kantaa taskussakin, vaikka olisikin vain kotioloissa. Tänäänkin olen yhtä toveria yrittänyt tavoittaa jo monta tuntia, mutta hiljaista on. Tulikivenkatkuisen ääniviestinkin ehdin jo lähettää. Hemmetti!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Laakkosen Janne ravintolan ovella

Alamummo kirjoitti:
Laakkosen loukkaantumista näissä turhakemaaotteluissa tässä kaivattiinkin...

Niin, en malta olla arvuuttelematta, että arvatkaapa kuka sanoo ravintolan ovella: "Effetkte tfe mufa tiivä fufa ä oon?

Niinpä, hänpä juuri.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ikijokeri kirjoitti:
Vituttaa yli kaiken ihmiset, jotka eivät osaa tai uskalla vastata kännykkäänsä, saatika sitten tekstiviesteihin. Sitä puhelinta voi kyllä kantaa taskussakin, vaikka olisikin vain kotioloissa. Tänäänkin olen yhtä toveria yrittänyt tavoittaa jo monta tuntia, mutta hiljaista on. Tulikivenkatkuisen ääniviestinkin ehdin jo lähettää. Hemmetti!

Niin (en ole erva), itseäni vitutaa ihmiset, jotka olettavat kännykän omistavien olevan aina ja kaikkialla tavoitettavissa.

Itse ihan vittuillakseni jätän joskus vastaamatta. Oppivathan olemaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ikijokeri kirjoitti:
Olen tästä aiemminkin avautunut, mutta antaa mennä.

Vituttaa yli kaiken ihmiset, jotka eivät osaa tai uskalla vastata kännykkäänsä, saatika sitten tekstiviesteihin. Sitä puhelinta voi kyllä kantaa taskussakin, vaikka olisikin vain kotioloissa. Tänäänkin olen yhtä toveria yrittänyt tavoittaa jo monta tuntia, mutta hiljaista on. Tulikivenkatkuisen ääniviestinkin ehdin jo lähettää. Hemmetti!

TOTTAH! Ja uudempien tuttavuuksien suhteen - olenko minä muka niitä urpoja jotka rupeavat joksikin vitun stalkeriksi jos heille vastaa tekstiviestiin? Ja estääkö se stalkeria?

Ei sen nyt varmaan kaada maailmaa jos vastaa, vaikkapa vain "soitan myöhemmin" tai "nyt on kiire". Tunnen perk~heleesti ihmisia ja tietysti aina tulee lähestyttyä puheluilla ja viesteillä silloin tällöin syystä tai toisesta. Etenkin uudempien tuttavuuksien kohdalla on aina joskus hirveä kynnys vastata ennen kuin tarkistaa yhteisiltä tutulta "onko se ok"...hahahah. Ei näitä satu kuin pari, kolme vuodessa mutta se vituttaa jo ihan tarpeeksi.

L: Ted Bundy
 
Viimeksi muokattu:

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
vetti kirjoitti:
Niin (en ole erva), itseäni vitutaa ihmiset, jotka olettavat kännykän omistavien olevan aina ja kaikkialla tavoitettavissa.

Itse ihan vittuillakseni jätän joskus vastaamatta. Oppivathan olemaan.

Aamen! Aivan kuin meikäläisen sanoja! Jos tiedän, että jollain saattaa olla asiaa, olen kevyessä valmiustilassa (esimerkiksi sovitun tapaamisen alla), mutta normaalioloissa pyrin kiinnittämään puhelimeen mahdollisimman vähän huomiota. Ei arkipäivänä kotioloissa kenelläkään ole minulle asiaa. Välillä voi mennä päiväkausia puhelimen ollessa äänettömällä. Minä vastaan tekstareihin silloin kun se minulle sopii, saatana.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Tiistaina 10 päivän leirille Niinisaloon. Leirin pituus alkaa olla jo henkisen sietokyvyn ylärajoilla. Vielä viisi viikkoa pitäisi kestää ja sitten paskin osuus olisi takana...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös