Vituttaa koko elämä tällä hetkellä. Vittu, mitään en osaa tehdä oikein. Ja joo, olen niiiiin vitun ruma, että. Vittu. Miehet on kaikki ihan paska-aivoja. Tai ainakin suurin osa. Oma veli ja isä ei... Kaiketi... En tiedä.... VITTU!!!!!
Vituttaa yli kaiken ihmiset, jotka eivät osaa tai uskalla vastata kännykkäänsä, saatika sitten tekstiviesteihin. Sitä puhelinta voi kyllä kantaa taskussakin, vaikka olisikin vain kotioloissa. Tänäänkin olen yhtä toveria yrittänyt tavoittaa jo monta tuntia, mutta hiljaista on.
Tobias kirjoitti:Mahdollista on myös, että tavoittelemanne henkilö vaan ei halua puhua tai tekstitellä.
- - -
fiftyeight kirjoitti:Vastaamatta jättäminen on vain huonoa käytöstä. Tosin nyky-kännykkäsukupolvi ei muutenkaan tiedä mitä tarkoitetaan hyvällä käytöksellä ja mitä kuuluu hyviin tapoihin.
On se iso vaiva laittaa tekstari, että nyt vituttaa ja/tai haluan olla rauhassa. Saattaa joskus myös olla, tai tulla, tilanne jossa joku on oikeasti huolestunut sinusta ja haluaa kysyä että oletko stanan paskiainen edes hengissä.
Ole iloinen että sinulla on joku, joka välittää sinusta. Kaikilla ei ole.
Tep kirjoitti:Ei ole mitään kunnon harrastusta. Ei vituta, mutta harmittaa kun vanhemmat eivät raahanneet minua muiden tapaan pienenä pelaamaan lätkää tai vaikka musiikkiopistolle pianoa rämpyttämään.
Asiaa puhut. Kaiken maailman vastuuttomien idioottien ei tulisi penskoja hankkia ollenkaan. Liikaa ahdistuneita ja maailmasta sekavia äpäröitä tallustaa maanpinnalla.Mack kirjoitti:Vitun idiootit!! Älkää hankkiko lapsia vain sen takia että oma elämä on niin pirun köyhää ja sisällötöntä. Jos vain olisi lakien muodossa mahdollista kontrolloida sitä, ettei kaikki pirun pellet saisi tehdä lapsia. Kasvatusvastuuta ihmiset!!!
Tep kirjoitti:Ei ole mitään kunnon harrastusta. Ei vituta, mutta harmittaa kun vanhemmat eivät raahanneet minua muiden tapaan pienenä pelaamaan lätkää tai vaikka musiikkiopistolle pianoa rämpyttämään.
KPL kirjoitti:MACK on tainnut bongata itselleen jonkun yh-äidin, jolla on tuo mukula jonkun amiksen kanssa? Vai mistä moinen purkaus?
Veijari kirjoitti:Pistää vituttamaan. Akalla on nyt joku saatanan masennuskausi menossa. Ei suostu avaamaan suutaan vaikka selvästi näen, että mieltä painaa jokin asia. Kaikki asiat ei kuulemma kuulu minulle.
Voi vittu mikä noissa ämmissä on oikein. Mä jo hetken ehdin luulemaan, että vihdoin olen löytänyt täydellisen naisen, jolla pääkoppakin tuntuu olevan kunnossa, mutta kaikkea kanssa. Yhtä tyhjäpää tuntuu tämä olevan kuin kaikki edellisetkin.
Itseasiassa epäilen, että kyseessä nimenomaan ei ole tyhjäpää. Eihän tyhjäpäät juuri ajattele ja sitä kautta murehdi, stressaa ja masennu asioista. Arvelen siis, että leidisi on ihminen, joka ajattelee ja pohtii liikaa.Veijari kirjoitti:Voi vittu mikä noissa ämmissä on oikein. Mä jo hetken ehdin luulemaan, että vihdoin olen löytänyt täydellisen naisen, jolla pääkoppakin tuntuu olevan kunnossa, mutta kaikkea kanssa. Yhtä tyhjäpää tuntuu tämä olevan kuin kaikki edellisetkin.
psychodad kirjoitti:Ainahan sitä ekaksi luulee että vika on itsessä.
Veijari kirjoitti:Näin minäkin heti luulin ja siksi asia vituttikin. Eilen sain kuitenkin varmistuksen, että asia ei liity minuun mitenkään. Jätin vielä eukon illalla muutamaksi tunniksi yksin kotiin, jotta hän sai puhua rauhassa parhaan ystävänsä kanssa puhelimessa asioista. Tämä näytti auttavan. Nyt meilläkin jaksetaan taas hymyillä.