Vitutusketju

  • 10 585 634
  • 56 164

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Vituttaa koko elämä tällä hetkellä. Vittu, mitään en osaa tehdä oikein. Ja joo, olen niiiiin vitun ruma, että. Vittu. Miehet on kaikki ihan paska-aivoja. Tai ainakin suurin osa. Oma veli ja isä ei... Kaiketi... En tiedä.... VITTU!!!!!
 

Tobias

Jäsen
Vituttaa yli kaiken ihmiset, jotka eivät osaa tai uskalla vastata kännykkäänsä, saatika sitten tekstiviesteihin. Sitä puhelinta voi kyllä kantaa taskussakin, vaikka olisikin vain kotioloissa. Tänäänkin olen yhtä toveria yrittänyt tavoittaa jo monta tuntia, mutta hiljaista on.

Mahdollista on myös, että tavoittelemanne henkilö vaan ei halua puhua tai tekstitellä. Mä jätän useinmiten puhelimeeni vastaamatta. Ei vaan huvita puhua ja siksi en vastaa. Eikä huvita vastata tekstiviestiin ja siksi en vastaa siihenkään. Soitelkoon myöhemmin uudelleen. Mikä vitun velvollisuus siihen puhelimeen on vastata?

Tämä ongelma on helposti kierrettävissä, annan numeroni aniharvoille ja hoidoille en koskaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tobias kirjoitti:
Mahdollista on myös, että tavoittelemanne henkilö vaan ei halua puhua tai tekstitellä.
- - -

Vastaamatta jättäminen on vain huonoa käytöstä. Tosin nyky-kännykkäsukupolvi ei muutenkaan tiedä mitä tarkoitetaan hyvällä käytöksellä ja mitä kuuluu hyviin tapoihin.

On se iso vaiva laittaa tekstari, että nyt vituttaa ja/tai haluan olla rauhassa. Saattaa joskus myös olla, tai tulla, tilanne jossa joku on oikeasti huolestunut sinusta ja haluaa kysyä että oletko stanan paskiainen edes hengissä.

Ole iloinen että sinulla on joku, joka välittää sinusta. Kaikilla ei ole.

No, kyllä minnuukin joskus joku asia vituttaa. Eli esimerkiksi nyt juuri ne ääliöt kirjoittajat, jotka kysyvät samaa asiaa uudestaan ja uudestaan vaikka ketjussa on joko avausviestissä tai juuri pari viestiä aikaisemmin kerrottu se asia mitä kysyvät. Haloo, liikkuuko mikään?
 

Tobias

Jäsen
fiftyeight kirjoitti:
Vastaamatta jättäminen on vain huonoa käytöstä. Tosin nyky-kännykkäsukupolvi ei muutenkaan tiedä mitä tarkoitetaan hyvällä käytöksellä ja mitä kuuluu hyviin tapoihin.

On se iso vaiva laittaa tekstari, että nyt vituttaa ja/tai haluan olla rauhassa. Saattaa joskus myös olla, tai tulla, tilanne jossa joku on oikeasti huolestunut sinusta ja haluaa kysyä että oletko stanan paskiainen edes hengissä.

Ole iloinen että sinulla on joku, joka välittää sinusta. Kaikilla ei ole.

Onhan viestissäsi pointtia, sitä ei käy kiistäminen. Aika ajoin suljen itse puhelimeni perjantai-illasta sunnuntai-iltaan. En halua saada keneltäkään yhtään puhelua tai viestiä. Töitä teen viikonloppuisin aika ajoin mutta silloin en halua olla työasioissakaan tavoitettavissa puhelimitse.

En ole niin tärkeä ihminen, kukaan ei ole, että minut pitäisi tavoittaa 24/7. Jos joku siitä pahastuu, niin vika ei ole mun. Arkisin puhelimeni täytyy olla auki koko ajan töiden takia mutta tällöinkin jätän usein vastaamatta muihin kuin työpuheluihin. Ehkä huonoa käytöstä, itse en asiaa niin koe.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pollarit kävi, kuulemma biletettii liian lujaa. Tuli valitus, mut hyvin menee. Hahah. Ei tässä mitää hidasteta, paitsi, et ikkuna oli ihan jees laittaa kiinni.
 

sak77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport,ManU,IK,
Vittujen vittu!
En enää puhu naisille liikaa omista tunteista yhtään.
Tuli vissiin puhuttua liikaa lempeitä ja nyt sitte vituttaa ku piti mennä puhumaan vittu ees alunperinkään mitään!
No mutta hyvää isäinpäivää kaikille jatkoaikala(isille)...
vaikka seki päivä joskus ottaa kaaliin että on pitäny mennä kantamaan korteni kekohon siinäkin suhteessa...
Lisää kaljaa moottoriin ja sählyyn sit
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Huomenna töihin klo 5:15, oli torstaista asti lomaa ja saisi jatkua. Vielä kun joutuu niin paskaan paikkaan töihin..
 

peikko#13

Jäsen
Huomenna tentti ja lukeminen kiinnostaa kuin kilo paskaa. Kaiken hyvän lisäksi on tullut käytyä valikoivasti luennoilla. Vittu perkele.
 

Tep

Jäsen
Ei ole mitään kunnon harrastusta. Ei vituta, mutta harmittaa kun vanhemmat eivät raahanneet minua muiden tapaan pienenä pelaamaan lätkää tai vaikka musiikkiopistolle pianoa rämpyttämään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tep kirjoitti:
Ei ole mitään kunnon harrastusta. Ei vituta, mutta harmittaa kun vanhemmat eivät raahanneet minua muiden tapaan pienenä pelaamaan lätkää tai vaikka musiikkiopistolle pianoa rämpyttämään.

Eihän siihen vanhempia tarvita, jos nyt et enää asu vanhempiesi ikeen alla - ja vaikka asuisitkin - niin helpostihan sitä voi itsekseen ruveta harrastamaan jotain. Käy lenkkeilemään, jos se ei kiinnosta niin entäpä uinti? Koko kroppa saa tehokasta liikuntaa eikä edes käy niveliin. Jos liikkuminen ei tällä hetkellä kiinnosta niin entäpä kirjallisuus? Kirjastot ovat täynnänsä lukemista alalta kuin alalta ja aiheesta kuin aiheesta.Löytyy klassikoita ja löytyy vaikka mitä.

Ei kunnon harrastuksen tarvitse maksaa maltaita, pienelläkin panoksella pääsee alkuun.

vlad.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos joku nätti tyttö ja vitun juntti amis tapaavat y-asteiässä ja jäävät yhteen, mutta lopulta rakkaudesta ei ole hajuakaan, silti yhteen muutetaan ja mukula hankitaan. Miksi noita tarinoita on tuhat ja yksi??

Vitun idiootit!! Älkää hankkiko lapsia vain sen takia että oma elämä on niin pirun köyhää ja sisällötöntä. Jos vain olisi lakien muodossa mahdollista kontrolloida sitä, ettei kaikki pirun pellet saisi tehdä lapsia. Kasvatusvastuuta ihmiset!!!


MACK
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mack kirjoitti:
Vitun idiootit!! Älkää hankkiko lapsia vain sen takia että oma elämä on niin pirun köyhää ja sisällötöntä. Jos vain olisi lakien muodossa mahdollista kontrolloida sitä, ettei kaikki pirun pellet saisi tehdä lapsia. Kasvatusvastuuta ihmiset!!!
Asiaa puhut. Kaiken maailman vastuuttomien idioottien ei tulisi penskoja hankkia ollenkaan. Liikaa ahdistuneita ja maailmasta sekavia äpäröitä tallustaa maanpinnalla.

Itse pyrin siihen, etten tuota ihmisolentoja tähän maailmaan, tunnen vastuuni.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tep kirjoitti:
Ei ole mitään kunnon harrastusta. Ei vituta, mutta harmittaa kun vanhemmat eivät raahanneet minua muiden tapaan pienenä pelaamaan lätkää tai vaikka musiikkiopistolle pianoa rämpyttämään.

Toisaalta maailma on täynnä tarinoita, joissa lapset ovat katkeroituneet myöhemmin vanhemmille siitä, että nämä ovat pakottaneet pentuna käymään urheiluharkoissa ja pianotunneilla. Mistäs sitä sen ikäisestä voi tietää, onko lahjoja pidemmälle ja jos on niin missä asioissa. Isä sanoi joskus, että tämä oli hänelle vanhemmuudessa ehkä vaikein asia, enkä ihmettele yhtään.

Olen itse tuskaillut välillä saman asian kanssa, mutta pitää vain yrittää tajuta, ettei vanhemmalla iälläkään ole turhaa aloittaa uusia harrastuksia tai opetella uusia taitoja. Tämä vain unohtuu välillä, kun mediasta näkee enemmän ja vähemmän sankaritarinoita, joissa menestyjä on tiennyt jo kolmevuotiaana, millä alalla hän tulee loistamaan isona. Useimmilla asia ei näin ole, mutta ei siitä kirjoiteta.

Leonard Cohen opetteli soittamaan kitaraa vasta nelikymppisenä, ja ehti tehdä sen jälkeen vielä ison kasan ikivihreitä lauluja.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
MACK on tainnut bongata itselleen jonkun yh-äidin, jolla on tuo mukula jonkun amiksen kanssa? Vai mistä moinen purkaus?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kiitos maajoukkue

Tätä Jokereiden joukkue vielä kaipasikin. Vittu.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
KPL kirjoitti:
MACK on tainnut bongata itselleen jonkun yh-äidin, jolla on tuo mukula jonkun amiksen kanssa? Vai mistä moinen purkaus?

Järkyttävä skenaario, älä edes vitsaile tuolla. Ajatella, saisi hoitaa toisen kaverin muksua samalla kun tosi mies läträä kaljalla räkälässä. Purkaus johtui vaan siitä kun katsoo miten komeasti jotkut ihmiset väistävät vastuunsa vain sen takia kun eivät muista aina sitä ehkäisyä, tai ovat muuten vain idiootteja. Niitä on vain liian paljon! Nyt eletään ilmeisesti sellaisten sukupolvien aikaa että heidän huono kasvatus näkyy seuraavan sukupolven huonona kasvatuksena. Ei kaikki asiat todellakaan ollut huonommin joskus vuosikymmeniä sitten kun esim. vanhempia kunnioitettiin, muistaako joku muuten sellaisia aikoja?

EDIT: Vielä sen verran että onneks noita paukapäitä ei ole omassa piirissä, mutta oli se taas hienoa katsoa kuinka Mäkkäristä poistui lastenvaunujen kanssa tiuskiva humalassa oleva runkkari ja sitten lähti ylittämään tietä kaukana suojatiestä. Saunan taakse tuollaiset ja heti!


MACK
 
Viimeksi muokattu:

Veijari

Jäsen
Pistää vituttamaan. Akalla on nyt joku saatanan masennuskausi menossa. Ei suostu avaamaan suutaan vaikka selvästi näen, että mieltä painaa jokin asia. Kaikki asiat ei kuulemma kuulu minulle.

Voi vittu mikä noissa ämmissä on oikein. Mä jo hetken ehdin luulemaan, että vihdoin olen löytänyt täydellisen naisen, jolla pääkoppakin tuntuu olevan kunnossa, mutta kaikkea kanssa. Yhtä tyhjäpää tuntuu tämä olevan kuin kaikki edellisetkin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Veijari kirjoitti:
Pistää vituttamaan. Akalla on nyt joku saatanan masennuskausi menossa. Ei suostu avaamaan suutaan vaikka selvästi näen, että mieltä painaa jokin asia. Kaikki asiat ei kuulemma kuulu minulle.

Voi vittu mikä noissa ämmissä on oikein. Mä jo hetken ehdin luulemaan, että vihdoin olen löytänyt täydellisen naisen, jolla pääkoppakin tuntuu olevan kunnossa, mutta kaikkea kanssa. Yhtä tyhjäpää tuntuu tämä olevan kuin kaikki edellisetkin.

No hyvä että sanoo edes sen että kaikki asiat ei kuulu sulle. Tiedät sitten että ei ole sinun ongelmasi ja voit olla rauhassa. Vittumaisinta on se kun ollaan vaan hiljaa ja vaikka kuinka koittaisit tivata niin suu pysyy kiinni. Vittuun sellainen toiminta, sanoisi vaikka että "en just nyt halua jutella" niin se riittäisi.

Kaikilla niillä on tuota vikaa valitettavasti, ja sitä pitää vaan oppia kestämään. Ja kannattaa sitten jutella asiasta kun puhe alkaa taas maistumaan, ja ottaa puheeksi että miten sun pitäis reagoida siihen kun toinen on tuppisuuna...oppii sitten senkin että ei tartte niin hirveästi stressata. Ainahan sitä ekaksi luulee että vika on itsessä.
 

Maxwell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, #14, Pens
Joulu on tulossa ja sen huomaa jo nyt, kun joka päivä vituttaa. Kaikki tuntuu menevän aivan päin persettä, taas vaihteeksi.
 

Tep

Jäsen
Kiitokset vladille harrastus ehdotuksista. Lukemista jo harrastankin ja tokihan se mukavaa on, ja lenkkeilykin tullennee aloitettua tässä lähiaikoina kunhan saan tämän saakelin flunssan nujerrettua täysin. Ja kavereitten kanssa voisi tietysti käydä luistelemassa kunhan saadaan tänne pakkaset ja ulkojäät, vaikkei tuo oma luistelutaito niin kummoinen olekaan...

FourForty, jep jep. Olen itsekkin nähnyt surullisia tapauksia kun vanhempia kiinnostaa enemmän se lapsen harrastus ja harrastaminen kuin lasta itseään.

Jees, pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyä harrastamaan vielä jotakin muuta, ei siihen niitä vanhempia tarvitse, prkl!

Ja jottei ihan mene offtopiciksi niin tämän hetkinen sää pistää suututtamaan, pyörällä kun liikenteessä joudun olemaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Veijari kirjoitti:
Voi vittu mikä noissa ämmissä on oikein. Mä jo hetken ehdin luulemaan, että vihdoin olen löytänyt täydellisen naisen, jolla pääkoppakin tuntuu olevan kunnossa, mutta kaikkea kanssa. Yhtä tyhjäpää tuntuu tämä olevan kuin kaikki edellisetkin.
Itseasiassa epäilen, että kyseessä nimenomaan ei ole tyhjäpää. Eihän tyhjäpäät juuri ajattele ja sitä kautta murehdi, stressaa ja masennu asioista. Arvelen siis, että leidisi on ihminen, joka ajattelee ja pohtii liikaa.

Ja naiset eivät kyllä asioistaan puhu, jos sille päälle sattuvat, yksinkertaisesti vaan eivät puhu. Turha taistella tuulimyllyjä vastaan. Miehet ovat helpompia avautumaan, sekä hyvässä, että pahassa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vettä tulee ja koko päivä töissä räystään alla mistä uittaa kaiken veden päälle, onneksi sentään välillä pääsee ajelemaan vehkeilläkin. Tosin jäi ikkuna vähän auki ja koko yön tulee vettä, että sikäli..
 

Veijari

Jäsen
psychodad kirjoitti:
Ainahan sitä ekaksi luulee että vika on itsessä.

Näin minäkin heti luulin ja siksi asia vituttikin. Eilen sain kuitenkin varmistuksen, että asia ei liity minuun mitenkään. Jätin vielä eukon illalla muutamaksi tunniksi yksin kotiin, jotta hän sai puhua rauhassa parhaan ystävänsä kanssa puhelimessa asioista. Tämä näytti auttavan. Nyt meilläkin jaksetaan taas hymyillä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Veijari kirjoitti:
Näin minäkin heti luulin ja siksi asia vituttikin. Eilen sain kuitenkin varmistuksen, että asia ei liity minuun mitenkään. Jätin vielä eukon illalla muutamaksi tunniksi yksin kotiin, jotta hän sai puhua rauhassa parhaan ystävänsä kanssa puhelimessa asioista. Tämä näytti auttavan. Nyt meilläkin jaksetaan taas hymyillä.

Hyvä, että asia järjestyi. Ei tuollaisesta kuitenkaan mielellään ihan puhtaita papereita eukolle anna. Ainakin minä haluan suurinpiirtein tietää mistä on kyse, jos mökötetään. Sen verran voisi varmaan muijakin puolisolleen vihjaista, että tämä ymmärtää olla huolestumatta.

Tokaisut "ei kuulu sulle" ovat aika vittumaisia, mielestäni. Onneksi uudessa liitossani sellaista ei ole tarvinnut kuunnella. Entisessä sitäkin enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös