Vitutusketju

  • 10 541 343
  • 56 130

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Niin eikö niihin toimi yksinkertaisesti se, että kaikki ruoka jääkaappiin/kaappeihin ja pidät keittiön siivottuna? Vuorokaudessa pitäisi pitkälti kadota.

Jooh, tämä tässä nyt on "testissä" mutta turhauttaa kun noista ei pääse millään vippaskonstilla heti eroon. Keittiö tosin on nyt niin puunattu että eivät voi kyllä kauaa enää viihtyä.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Joten annanko asian vain olla ja kohauttelen olkiani, vai tarvitseeko hävetä, että toimintakunto petti ja saan ehkä kuulla tästä joskus tulevaisuudessa?

Ei tarvi hävetä ja eteenpäin vaan. Jos ei mitään ikinä tee niin ei sitä "vahinkojakaan" ikinä satu, ja tuo juttu on sellainen että on tainnut varmaan suurimmalle osalle miehistä käydä. Itselle ainakin on.

Olen itse myös pieneltä paikkakunnalta kotoisin niin ymmärrän kyllä tunteen jota pohdit nyt. Ja jos mietit että mitä muut ihmiset ajattelee niin kaikilla ihmisillä on kuitenkin loppuviimein omat murheet murehdittavanaan niin ei tuommoset jutut taida olla kenellekään mitenkään tärkeitä, näin ainakin luulisin. Ja jos nyt joku urpo tuosta tulee kuittailemaan niin nimenomaan kohautat niitä olkiasi. Edelleen, tekevälle sattuu.

Jos vain onnistaa niin kannattaa nyt keskittyä siihen että näytät kyseiselle neitoselle vähän kovempaa kalustoa paremmassa pelikunnossa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
En tiedä lieneekö tämä oikea ketju tälle asialle, mutta en löytänyt parempaakaan ketjua. Olin siis pitkästä aikaa käymässä yökerhossa, jossa illan/yön edetessä lyöttäydyin itselleni täysin tuntemattoman naispuoleisen henkilön seuraan. Päädyimme samaan osoitteeseen, mutta kohtasin ongelman, että toimintakuntoni oli löysähkö. Kerroin kyllä seuralaiselleni ettei tämä missään nimestä hänestä johdu, mikä on muuten täysin totta, vaan kyseessä on
alkoholista johtuva toimintakunnon aleneminen. Yhdessä tuumin pohdittiin, että katsotaan tilannetta tarvittaessa uudelleen seuraavana päivänä illalla. Ja asiasta ei sen jälkeen keskusteltu.

Vein hänet aamulla työpaikalleen, josta itse suuntasin viettämään krapulaani kotiin. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut illalla, koska hän suuntasi töistään kotiin, mikä on toisaalta ymmärrettävää, jos heiluu pilkkuun asti yökerhossa ja sen jälkeen rysäyttää 8 tunnin työpäivän kylkeen. Se, että toimintakuntoni oli löysä ei varsinaisesti haittaa, mutta asun sen verran pienessä kaupungissa, että sana kyllä leviää aivan varmasti kulovalkean tavoin… Joten annanko asian vain olla ja kohauttelen olkiani, vai tarvitseeko hävetä, että toimintakunto petti ja saan ehkä kuulla tästä joskus tulevaisuudessa? Ja kyllä, olen nuori, hieman päälle parikymmentä, joten ”ahdistus” lienee normaalia tässä tilanteessa…

Jokaiselle miehelle käy jossain välissä elämää näitä tapauksia, että toimintakunto pettää. Niin vanhemmille kuin nuoremmille. Syitä tähän on n+1. Jos nainen ei ymmärrä tätä saati sitten kertoilee asiasta eteenpäin, niin hän ei ole aikasi arvoinen. En kuitenkaan stressaisi, että se nainen on nyt jossain työpaikan kahvipöydässä kertomassa asiasta. Perus järkevä ja huomaavainen ihminen osaa pitää tuommoisen omana tietonaan. Lisäksi nainen voi itsekin kokea tuon tilanteen nolona omalta kannaltaan, joten hän ei itsensäkään takia halua kertoa asiasta eteenpäin. Ja saa olla aika next level paskoja tyyppejä paikkakuntasi täynnä, jos joku tulee tuommoisesta vittuilemaan. Vaikea uskoa, että niin kävisi.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lapsen harrastukseen liittyvät talkoot...
Joo ymmärrän kyllä, että ne ovat isossa roolissa, mutta ei meinaa aikaa riittää osallistumiseen.

En tiedä... Ehkä sitä pystyisi osallistumaan väkisin, mutta ei se kovin sujuvasti menisi esimerkiksi työvuorojen ja muun arjen suhteen.

Kun vaihtoehtona on osallistua tyyliin suoraan oman yövuoron jälkeen, niin ei kauheasti sytytä. Tai edes ennen seuraavaa yövuoroa.

No olisihan sitä voinut toivoa vapaapäiviä noille päiville, mutta, kun viikonloppu vapaa oli tällä kertaa pakko käyttää toiseen viikonloppuun muiden menojen vuoksi.
 

Torogood

Jäsen
Jokaiselle miehelle käy jossain välissä elämää näitä tapauksia, että toimintakunto pettää. Niin vanhemmille kuin nuoremmille. Syitä tähän on n+1. Jos nainen ei ymmärrä tätä saati sitten kertoilee asiasta eteenpäin, niin hän ei ole aikasi arvoinen. En kuitenkaan stressaisi, että se nainen on nyt jossain työpaikan kahvipöydässä kertomassa asiasta. Perus järkevä ja huomaavainen ihminen osaa pitää tuommoisen omana tietonaan. Lisäksi nainen voi itsekin kokea tuon tilanteen nolona omalta kannaltaan, joten hän ei itsensäkään takia halua kertoa asiasta eteenpäin. Ja saa olla aika next level paskoja tyyppejä paikkakuntasi täynnä, jos joku tulee tuommoisesta vittuilemaan. Vaikea uskoa, että niin kävisi.

Sitä aina välillä miettii näitä omia ”ongelmia” ja loppujen lopuksi aina tulee tulokseen, että eivät ne asiat oikeasti ole edes huonosti. Jossain maailmalla ihmisillä on todella kurjat oltavat ja itse miettii, mitä nainen ajattelee, koska teltta ei noussut.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Yleensä en jaksa vittuuntua sairauden takia, koska ei siitä ole mitään hyötyä, mutta nyt alkaa vituttaa. Lauantaina alkoi flunssa tyypillisine oireineen, paitsi kuume ei noussut. Ja se sama flunssa on päällä edelleen, koska kuume ei ole noussut. Tai eilen oli huikeat 37,3. Hengitys rahisee, ja koko ajan yskittää. Yskän mukana suuhun nousee jotain tympeän makuista. Mitään ei jaksa tehdä. Eikä mitään merkkejä toipumisesta ole näkyvissä.

Ei jaksa kirjoitella tänne. Jotain hyvää sentään, teidän muiden kannalta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sitä aina välillä miettii näitä omia ”ongelmia” ja loppujen lopuksi aina tulee tulokseen, että eivät ne asiat oikeasti ole edes huonosti. Jossain maailmalla ihmisillä on todella kurjat oltavat ja itse miettii, mitä nainen ajattelee, koska teltta ei noussut.
Juuri näin...
Btw - aina löytyy joltakin sanomista, vaikka asiat olisivat miten päin:
  • ei seiso
  • seisoo aina
  • laukeaa liian äkkiä
  • jyystää kovin piiiitkäään
Tässä olivat nämä selkeimmät, lähinnä fysiologisen suorittamisen raja-arvot. Sitten, kun mennään fysiologisiin "ulottuvuuksiin" ynnä muihin seksiin liittyviin mielihaluihin ja olettamuksiin, ollaan jo melkoisessa hetteikössä sen suhteen, mikä onnistuu ja käy kummallekin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Yleensä en jaksa vittuuntua sairauden takia, koska ei siitä ole mitään hyötyä, mutta nyt alkaa vituttaa. Lauantaina alkoi flunssa tyypillisine oireineen, paitsi kuume ei noussut. Ja se sama flunssa on päällä edelleen, koska kuume ei ole noussut. Tai eilen oli huikeat 37,3. Hengitys rahisee, ja koko ajan yskittää. Yskän mukana suuhun nousee jotain tympeän makuista. Mitään ei jaksa tehdä. Eikä mitään merkkejä toipumisesta ole näkyvissä.

Ei jaksa kirjoitella tänne. Jotain hyvää sentään, teidän muiden kannalta.

Itseä ketuttaa nämä flunssat. Harvemmin korkeampaa kuumetta saankaan, ja pitää useampi päivä kestää tällaista olotilaa. Ääneni kun ei muutenkaan ole mikään sopraano, niin kuulostan tuollaisessa olotilassa kyllä sellaiselta tenorilta, että voisin kokeilla soittaa jonnekin, käynkö kunnon äijästä.

Mutta piti saada kirjoittaa ketjuun, kun vitutti edessä tuo 99, ei 99+. Nyt saan tuon ylemmyydentunteen.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Sitä aina välillä miettii näitä omia ”ongelmia” ja loppujen lopuksi aina tulee tulokseen, että eivät ne asiat oikeasti ole edes huonosti. Jossain maailmalla ihmisillä on todella kurjat oltavat ja itse miettii, mitä nainen ajattelee, koska teltta ei noussut.

Kaikilla on ongelmansa. Aina löytyy joku jolla on vielä huonommin asiat, mutta eipä se sitä omaa pahaa oloa poista.

Itseäni ärsyttää miten tämä viikko on mennyt aika piloille flunssan takia. En ole pitkään aikaan ollut näin kipeänä. Monesti minulla on sellaisia parin päivän flunssia. Tämä alkoi sunnuntaina ja oli kuumetta, lihassärkyä, voimattomuutta, yskää ja kurkkukipua. Nyt on enää kolmea jälkimmäistä. Himassa istuttu miltei koko viikko eikä tänäänkään uskalla salille mennä, vaikka vähän elättelin toiveita. Sinänsä outo sairaus, että nenäni ei ole juuri ollut tukossa tai edes nuhainen. Varmaan aina ollut sieraimet täynnä räkää, kun olen ollut kipeänä. Jotain positiivista sentään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oli sitten jäänyt pakastimen ovi yöksi raolleen. Puskenut sitten jäätä ihan huolella sinne joten luukut eivät mene kunnolla kiinni ja siellä oli sulanutta tavaraa. Pari lihapakettia sitten talteen jotka pystyy syömään tänään/huomenna kaikki muu roskiin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
WhatsApp ei ole pariin viikkoon antanut ilmoituksia mistään viesteistä ja vähän jo menee hermo. Okei, onhan tuo rentouttavaakin, kun on pari tuntia irti puhelimesta eikä muista sen jälkeen edes sovellusta tsekata. Minun tuurini vaan sellainen, että aina joku tärkeämpikin asia ilmestynyt tuonne. Argh.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tällä hetkellä vitutusta aiheuttaa se, että en edelleenkään oikein osaa puhua ikäisilleni tai nuoremmille naisille järkevällä tavalla. En tarkoita tällä sitä, että puhuisin seksuaalisviretteisellä tyylillä näille, koska sellaista en ole koskaan harrastanut, vaan ylipäänsä keskustelun luominen koulun ulkopuolisista asioista tökkii. Jotenkin kummasti tämä ilmenee tietynlaisten ihmisten kanssa, kun taas toisten kanssa se yhteys löytyy heti.

Keväällä osallistuessani työvoimapoliittiseen koulutukseen pystyin kyllä ilmaisemaan itseni ja keskustelemaan jopa rennosti sen erään nuoren sairaanhoitajan kanssa, joka siellä oli kurssikaverinani, mutta jotenkin keskustelun luominen sellaisessa ympäristössä ja toisaalta iltalukiossa tuntuvat olevan kuin kahdesta kokonaan eri maailmasta. Kaiketi se on myös persoonoista ja luonteistakin kiinni. Onneksi olen näillä näkymin ainakin seuraavat kolme vuotta koulun oppilaana, joten harjoitusta tähän lienee luvassa.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä vitutusta aiheuttaa se, että en edelleenkään oikein osaa puhua ikäisilleni tai nuoremmille naisille järkevällä tavalla. En tarkoita tällä sitä, että puhuisin seksuaalisviretteisellä tyylillä näille, koska sellaista en ole koskaan harrastanut, vaan ylipäänsä keskustelun luominen koulun ulkopuolisista asioista tökkii. Jotenkin kummasti tämä ilmenee tietynlaisten ihmisten kanssa, kun taas toisten kanssa se yhteys löytyy heti.

Keväällä osallistuessani työvoimapoliittiseen koulutukseen pystyin kyllä ilmaisemaan itseni ja keskustelemaan jopa rennosti sen erään nuoren sairaanhoitajan kanssa, joka siellä oli kurssikaverinani, mutta jotenkin keskustelun luominen sellaisessa ympäristössä ja toisaalta iltalukiossa tuntuvat olevan kuin kahdesta kokonaan eri maailmasta. Kaiketi se on myös persoonoista ja luonteistakin kiinni. Onneksi olen näillä näkymin ainakin seuraavat kolme vuotta koulun oppilaana, joten harjoitusta tähän lienee luvassa.

Rohkeasti yrittämään vain uudelleen ja uudelleen. Harva meistä on Runeberg syntyessään naisten kanssa. Ja ne jotka ovat, ovat joko sidottuja tuhannen tonnin kahvakuulaan, työntelevät lastenrattaita tai pakoilevat elatusmaksuja.

Ennen kaikkea, ole luonnollinen. Itse en ole esimerkiksi koskaan mitenkään erityisesti valmistautunut työhaastatteluihin. Olen keskittynyt, luonnollisesti. Mutta en ole opetellut mitään sanoja, sanontoja tai yleisimpiä vastauksia koskaan mihinkään etukäteen. Siinä, että vaikkapa joutuu "hakemaan" sanoja, ei ole mitään vikaa, vaan se on enemmän merkki luonnollisuudesta ja inhimillisyydestä. Kaikki sitä joutuvat joskus tekemään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miten tässä "aina" käy näin.

Vuoden toiseksi kiireisin aika duunin suhteen ja kaksi niistä jotka oikeasti mun lisäksi tietää jostain jotain on lomalla. Asiakas kyselee koko ajan kaikilla kanavilla ja samalla neuvon muita.

Saldot on täysi, asiakas ei anna tehdä övereitä (=maksaa rahaa) ja silti huomiseksi pitäisi saada ihan **tusti valmiiksi. Olisihan se tietty helppoa sanoa tässä vaiheessa sanoa "vitut", mutta kun oma duuniylpeys ei anna myöden.

Kait se minäkin joskus lomailen, tuntuu taas siltä etten ikinä lomaillutkaan (3 viikkoa sitten palasin lomalta). Kun nyt saisi edes niitä saldoja pois.

Mut hei, mä tykkään duunistani. Kaikesta huolimatta.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itseänikin työt jaksavat tällä hetkellä vituttaa. Heti kärkeen on sanottava, että itse en haluaisi tehdä eroa miesten ja naisten välillä... mutta. Aikaisemmin urani keittiöissä olen tehnyt lähinnä miesten parissa, nyt keittiössäni lisäkseni vain naisia. Joka hiton asia pitäisi selittää melkeinpä tavuttaen, että menee perille. Välillä tuntuu, että kaitsen esikouluikäisiä. Mitään omatoimisuutta ei ole. Joka helvetin asiasta kitistään ja heti kun olen vapaalla, niin laitellaan viestejä ihan mitättömistä asioista. Sitten vielä se kun riitelevät keskenään. Välillä ei vaan jaksa ymmärtää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olkaa nyt @vetti ja @Krepo ihan vaan onnellsia siitä, että teillä on töitä.

Nimim. Työt loppuu 31.10.2023 eikä uutta tiedossa
Joo, kyllä siitä pitää olla tyytyväinen. Kun han vaan nukkuisi, eikä miettisi miten sanoa korrektisti miksi olemme taas myöhässä asiakkaasta johtuen. Joka siis kertoo että olemme myöhässä. Mä kuule tiedän sen.

Ainiin, mut ethän sinäkään nuku. Ei käy kateeksi.
 

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taas kuumeessa. Tänä vuonna vissiin ollut joka kuukausi jossain taudissa. Pienin lapsi, kun aloitti päiväkodin, niin sieltä kaikki taudit tuntuu iskevän päälle.
 

Pekkis

Jäsen
Viime perjantaina marssi firman ovesta sisään eräs maamme kärkipään julkkiksista. Heitettiin siinä sitten Heipat, ja tämä oman arvonsa tunteva vitun julkku (lue mulkku) alkoi ehdottelemaan sellaista diiliä, että jos hän saa firmamme tarjoaman palvelun ilmaiseksi, niin hän sitten mainostaa ja kehuu meitä omilla somekanavillaan.
Ei meinannut millään mennä jakeluun, että meillä on edelleen eurot käytössä.

Rahasta ei hänellä ole puutetta, mutta ilmaiseksi olisi vaan pitänyt saada. Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa?
 

Glove

Jäsen
Viime perjantaina marssi firman ovesta sisään eräs maamme kärkipään julkkiksista. Heitettiin siinä sitten Heipat, ja tämä oman arvonsa tunteva vitun julkku (lue mulkku) alkoi ehdottelemaan sellaista diiliä, että jos hän saa firmamme tarjoaman palvelun ilmaiseksi, niin hän sitten mainostaa ja kehuu meitä omilla somekanavillaan.
Ei meinannut millään mennä jakeluun, että meillä on edelleen eurot käytössä.

Rahasta ei hänellä ole puutetta, mutta ilmaiseksi olisi vaan pitänyt saada. Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa?
Luulevat olevansa jotain kun on 10000 seuraajaa interwebissä.

Silloin harvoin kun joku mainos netistä pääsee adblockerin läpi niin ehdottomasti jätän sen tuotteen ostamatta.
 

444

Jäsen
Kynsivallintulehdus. Mä oon monesti miettinyt, mitä ihminen tekee oikean käden nimettömällä sormella. Nyt tiedän: suunnilleen kaiken. Etenkin ihmiselle, joka ei osaa käyttää vasenta kättään a) yhtään b) mihinkään tuo yksi hiton sormi oikeassa kädessä tuntuu osallistuvan mm. a) ihan b) vitun c) kaikkeen.
Parasta tietenkin on, kun temuaa tuollaisen reilu yksivuotiaan kanssa lattialla, niin hänen mielestään on kivaa esim. astua sen sormen päälle tai vaikkapa kalauttaa siihen jollain puisella lelulla. Tai kattilan kannella. Ei hän sitä tarkoituksella tee, mutta sekään tieto ei vähennä sitä viiltävää vihlaisua ko. hetkessä. Sen jälkeen sitten nautiskellaan koko sormen voimin siitä tykyttävästä tunteesta, kun jokainen sydämenlyönti tuntuu kuumotuksen säestämänä. Kunnes on seuraavan iskun paikka. Tähän päälle ne itse aiheutetut osumat.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa jo valmiiksi, että tämä mätäpää saanee tuomiotaan alennettua.
On kyllä pettämätön logiikka, että jos tappotuomio perustui siihen, että mätäpään on pitänyt ymmärtää, että
huonosti käy, niin lieventävä mutku pitäisi sitten olla, että kun ajaa ilman korttia järjetöntä ylinopeutta, kaatokännissä, puhelin ja rööki kädessä, niin eihän siinä huomaa että se oli just mopoauto jota lähti oikealta ohittamaan.
Pointsit kyllä käräjäoikeuden ammattituomareille siitä, että kantti ja näyttö riitti tuohon tappotuomioon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttaa jo valmiiksi, että tämä mätäpää saanee tuomiotaan alennettua.
On kyllä pettämätön logiikka, että jos tappotuomio perustui siihen, että mätäpään on pitänyt ymmärtää, että
huonosti käy, niin lieventävä mutku pitäisi sitten olla, että kun ajaa ilman korttia järjetöntä ylinopeutta, kaatokännissä, puhelin ja rööki kädessä, niin eihän siinä huomaa että se oli just mopoauto jota lähti oikealta ohittamaan.
Pointsit kyllä käräjäoikeuden ammattituomareille siitä, että kantti ja näyttö riitti tuohon tappotuomioon.

Tämä kaveri on kyllä upea ihminen, liekö Vastaamon tietomurtajalle läheistäkin sukua.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Vituttaa jo valmiiksi, että tämä mätäpää saanee tuomiotaan alennettua.
On kyllä pettämätön logiikka, että jos tappotuomio perustui siihen, että mätäpään on pitänyt ymmärtää, että
huonosti käy, niin lieventävä mutku pitäisi sitten olla, että kun ajaa ilman korttia järjetöntä ylinopeutta, kaatokännissä, puhelin ja rööki kädessä, niin eihän siinä huomaa että se oli just mopoauto jota lähti oikealta ohittamaan.
Pointsit kyllä käräjäoikeuden ammattituomareille siitä, että kantti ja näyttö riitti tuohon tappotuomioon.
Mun mielestä on/olis moraalitonta puolustaa tällaista henkilöö oikeudessa. Mutta joku tekee rahasta sitäkin ja määrätyn puolustusasianajajan on melkein pakko hakee jotain lieventävää. Olikohan syytetyllä sukua salissa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei olekaan melkein vuoteen ollut kuumetta tai muutakaan flunssaa. Nyt sitten tarjoilee. Onhan tämä kaikin puolin suhteellisen perseestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös