En tiedä lieneekö tämä oikea ketju tälle asialle, mutta en löytänyt parempaakaan ketjua. Olin siis pitkästä aikaa käymässä yökerhossa, jossa illan/yön edetessä lyöttäydyin itselleni täysin tuntemattoman naispuoleisen henkilön seuraan. Päädyimme samaan osoitteeseen, mutta kohtasin ongelman, että toimintakuntoni oli löysähkö. Kerroin kyllä seuralaiselleni ettei tämä missään nimestä hänestä johdu, mikä on muuten täysin totta, vaan kyseessä on
alkoholista johtuva toimintakunnon aleneminen. Yhdessä tuumin pohdittiin, että katsotaan tilannetta tarvittaessa uudelleen seuraavana päivänä illalla. Ja asiasta ei sen jälkeen keskusteltu.
Vein hänet aamulla työpaikalleen, josta itse suuntasin viettämään krapulaani kotiin. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut illalla, koska hän suuntasi töistään kotiin, mikä on toisaalta ymmärrettävää, jos heiluu pilkkuun asti yökerhossa ja sen jälkeen rysäyttää 8 tunnin työpäivän kylkeen. Se, että toimintakuntoni oli löysä ei varsinaisesti haittaa, mutta asun sen verran pienessä kaupungissa, että sana kyllä leviää aivan varmasti kulovalkean tavoin… Joten annanko asian vain olla ja kohauttelen olkiani, vai tarvitseeko hävetä, että toimintakunto petti ja saan ehkä kuulla tästä joskus tulevaisuudessa? Ja kyllä, olen nuori, hieman päälle parikymmentä, joten ”ahdistus” lienee normaalia tässä tilanteessa…