Maanantaina alkanut tauti vituttaa. Todennäköisesti sain sen viime viikonloppuna kummipojalta, joka oli ollut kipeänä ja edelleen köhi (kivasti päiten useita kertoja). Kaikenlaisia suunnitelmia oli tälle viikolla, jotka on pitkälti tämän taudin takia peruuntuneet nyt jo neljänä päivänä. Ja minä niin arvasin, että tulen kipeäksi, kun olen ollut sen verta menossa ja olen nukkunut huonosti (ei minkään bilettämisen takia kuitenkaan). Ei voi asiat mennä suunnitelmien mukaan.
Olo voisi toki olla pahempi ja esimerkiksi karmii nuo ylemmät vatsatautitarinat. Todella rasittavaa kuitenkin, miten paljon räkää ja limaa puskee. Aamulla jonkun ensimmäisen tunnin hereillä olon jälkeen oli jo viisi tai kuusi loppuunniistettyä nenäliinaa. Aivastelua ja yskääkin on, välillä käyn sylkemässä limaa. En ymmärrä, miten tätä riittää.
Toivoisin ainakin, että olo on paranemaan päin. Sitä on vaikea sanoa varmasti, kun tuntuu että viikon aikana oireet ovat vaan muuttuneet päivien myötä. Jos edes viikonloppuna pääsisi tekemään suunniteltuja juttuja, niin tästä viikosta jäisi jotain käteenkin. Muutakin kuin käytettyjä nenäliinoja.