Vitutusketju

  • 10 539 431
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Architects kiertää alkuvuodesta eurooppaa Spiritboxin (ja Loathen) kanssa. Tulevat Tanskaan, Norjaan ja Ruotsiin mutta skippaavat Suomen. Tiedä sitten johtuuko tää päätös siitä että Arkkitehdit tulee tänne kesällä lämppäämään Metallicaa mutta silti, vituttaa. Olisi kiinnostanut.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
40 minuutin päästä loppuisi työpäivä ja ulkona sataa vettä. "Fiksuna" ihmisenä jätin sadeviitan kotiin, koska en uskonut noin kovasti satavan. 3 kilometriä olisi ajettava pyörällä kotia ja pitää käydä kaupassa ostamassa kananugetteja ja keijua. No kaippa tuon kastumisen kestää, vaikka pieni vitutushan siitä pääkoppaan tuleekin.
 

ace

Jäsen
Sataispa vettä, ei haittais tässä vaiheessa vaikka sateenvarjo tai viitta tai kurahousut olis kotona. Tai kaupassa koska en mitään näistä omista.

Kohta 4 viikkoa +30C - +35C, ei ole ylipainoisen pohjoisen pojan säätila tämä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kiva herätä joku 03.30 kun mennyt tutimaan MM-kisojen jälkeen. No kai sitä pia taas nukahtaa ja kun työtön niin saa nukkua miten haluaa, mutta eipä tä kivaa ole.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä joskus väitin että pidän duunistani.

Vitun Helsingin kaupunki ja kaikki konserniraportoinnit. Kaikki tulee ns puun takaa, et voisi edes valmistautua. Toki on tiedonkulun ongelma, mitä ei siis ole. Nytkin teen raporttia mikä olisi pitänyt olla toukokuussa tehty, mutta onko siitä tullut mitään tietoa? No ei.

Oli sellainen "tervetuloa lomalta" ja tehdään 12h päivää heti alkuun.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tällä hetkellä vituttaa ampiaiset, nuo lentävät pikkuperkeleet.
Jotenkin kummasti ne tuntuvat liihottelevan jatkuvasti ympärilläni, vaikka olen pukeutunut tummiin tai ainakin tummansinisiin vaatteisiin eikä minulle ole niille mitään tarjottavaa. Naamaa kohti käy niiden matka ja ainoa keino päästä niistä eroon, on lähteä kävelemään useamman kymmenen tai sadan metrin päähän, jolloin niiden kiinnostus lopahtaa. Taloyhtiön pihalla niitä jotain kymmenkunta, samoin parilla lähimmällä bussipysäkillä. Hallaöitä odotellessa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kaupustelijat vituttaa joita on jatkuvasti tuon eräänkin ostoskeskuksen käytävällä. Jos vastaat heille jotain voi olla ettet ihan hetkeen niistä eroon pääse ja jos taas kävelet vain niiden ohi, vastaamatta heille mitään niin saatat joutua kuuntelemaan heidän vittuilua. Niin kuin äsken.

Yleensä pyrin kiertämään tällaiset kaupustelijat kaukaa, kun ne voi olla niin sitkeitä myymään ettei niistä helpolla eroon pääse. Äsken taas en vastannut mitään yhden huuteluun ja sitten kuulu jotain vittuilua.
 

Naska Paapuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPes, Dallas Stars
Kaupustelijat vituttaa joita on jatkuvasti tuon eräänkin ostoskeskuksen käytävällä. Jos vastaat heille jotain voi olla ettet ihan hetkeen niistä eroon pääse ja jos taas kävelet vain niiden ohi, vastaamatta heille mitään niin saatat joutua kuuntelemaan heidän vittuilua. Niin kuin äsken.

Yleensä pyrin kiertämään tällaiset kaupustelijat kaukaa, kun ne voi olla niin sitkeitä myymään ettei niistä helpolla eroon pääse. Äsken taas en vastannut mitään yhden huuteluun ja sitten kuulu jotain vittuilua.
Ei muuta kuin vittuilee takaisin, siitähän heille maksetaan että jaksavat omalla naamallaan häiritä ja kusettaa asiakkaita päivät pitkät.

Nimim. Aska Pasiakas
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töistä kotiin ajellessa pääsin morjestamaan kamera-autoa Hämeenlinnanväylällä. Toivottavasti tuli hyvä kuva. Edellisestä olikin jo kolme vuotta taukoa.

Ajoin myös saman pätkän sen jälkeen uudestaan, ja auton liepeillä norkoili jokin eläkeiän ja kuoleman välillä oleva vanha harmaa ukko, joka imi norttia. Pultsariksi olisi voinut luulla. Kai nuo ovat niitä poliisin kovimpia kamera-ammattilaisia.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Vituttaa paikalliset metsästäjät, kiimassa munat katossa tapetaan kaikki. Jos hutikuti jostain linnusta jota ei saa metsästää niin "vieraslajiksi" luuli. Vieraslajina saa tappaa kaikki ja niin toimivatkin.

Lintujen pesintää suojellaan ja supit ym saa kuulaa kalloon. Pesintä pitää onnistua niin saadaan lisää tapettavaa ja het kun mahdollista.

Paikallinen metsästysseura on niin sekaisin täälläkkin ettei voisi uskoa. Huomasivat ettei mun maat ole niiden "hallussa" kun just 18v sitten siirtyi maat mulle aikaisemmalta omistajalta. Perkele mikä paineistus ja kauhea kiire oli asialla.
Ennen eivät maksaneet mitään omistajalle ja siitähän syntyi mellakka kun mää menin sanoon että korvaus seuran pitää maksaa vuosittain. En tiedä paljonko metsästysseurat maksaa maiden omistajille, epäilen ettei tuskin mitään kun niin suuttuivat. Vetosivat siihen ettei kun ennenkään tarvinnut maksaa niin miksi nyt.

Yrittivät saada liittymään seuraan johon en liittynyt. Kun kerroin että harrastan ammuntaa mutta vain sporttina enkä todellakaan ammu eläimiä niin ei tykätty yhtään. Paras niille tietysti että menisin porukkaan ja vieläpä hyvä kun en toiminnassa olis muuten kun maksaisin vuosimaksun ja antaisin tietty luvat maille ilmaiseksi.

Tilanne vaikeutui:
Yksi puhelimessa vakuutteli kuinka rahat seuralla vähissä, tiukassa on euro ja just kaikki on menetetty. Tulee paperitöitä ja kaikkea vaivaa uskomaton määrä

Komeet saunatilat järven rannalla on seuralla muuten, aivan huippupaikalla.

En antanut myöden vaan meni hermo ja sanoin "mitäs vittu luulivat meneekö noin mun kanssa. Ei todellakaan"

Mistä iso mellakka sitten tuli? Pyysin 1e vuosimaksua 2033 asti. eli 10e yhteensä.

Pikitie kun menee tilusten läpi niin jos peura/hirvi töräyttää auton nokkaan tai muuta vastaavaa jossa eläin pitää lopettaa niin metsästyseura hoitaa homman tai jos virkavalta niin lihat jää joka tapauksessa seuralle. Siitä sain kuulla kyllä kuinka lihat menee valtiolle(kait) jos ei ole maihin lupia, sinäkin saatanan kaupunkilaispelle jota mulle ei sanottu.

Noh,
Kysyin saisinko vaikka kilon köntin hirvenlihaa jos tuossa mua liki hirvi seuralle päätyisi, olinhan just allekirjoittanut seuralle "oikeudet"mun maihin.

Tiesin valmiiksi mitä vastaavat.

Metsästysseurassa vituttaa vain prossajengi, muutama isäntä.
 
Viimeksi muokattu:

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ihan tyypillistä metsästysseurapaskaa. On niitä hyviäkin seuroja ja fiksuja metsästäjiä, mutta nämä paskat pilaavat kaikkein maineen. En siis itse metsästä mutta aktiivinen ressu ja urheiluampuja. Mökki on ruotsinkielisellä Pohjanmaalla ja se sijaitsee 2km pitkän hiekkatien päässä. Hiekkatiellä on pari peltoaukeaa ja niiden vieressä heti vanha omakotitalo jossa asuu noin 80-vuotias "Gunnar" (nimi muutettu". Metsästäjät tapaavat olla hirvipassissa ja peurapassissa pellon reunalla kun kausi on päällä. Oli hirvi juossut pellolta tietä kohti, oli ammuttu, ehkä vähän haavoitettu ja hirvi juoksi tien yli Gunnarin pihaan. Nämä mulkut ampuivat hirveä tien yli ja siihen pihaan jossa talo oli noin 5 metrin päässä ja hirvi jäi siihen. Gunnar tuli ulos kun metsästäjät tulivat pihaan ja kertoi mielipiteensä tästä toiminnasta. Olivat sitten todenneet Gunnarille että pitää turpansa kiinni jos haluaa tässä kylässä asua ja elää, terveenä.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Mulla oli jo HIM:n uusintavinyylit ostoskorissa ja sitten päätinkin etten ostakaan "vielä". Päivää myöhemmin ne onkin myyty kaikki.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vittu että vituttaa tuo Solidsport. Maksat matsista ja sitten katsot katkonaista peliä. Helvetin paska palvelu, vaikka näyttää harkkamatsitkin. Saatanan tunarit. Vittu.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kuivat silmät. Jatkuvasti on tunne et tekis mieli vaan pitää silmiä kiinni. Auki ollessa kirvelee ja tuntuu siltä kuin olis jatkuvasti väsynyt. Jännästi myös muu keho väsyy, kun silmissä tuntuu siltä. Aamusta iltaan sama juttu... pitäis vissiin jotain silmätippoja hommata. Vittumaista myös ettei silmät sit lopulta pysy kunnolla kiinni, kun silmien kiinni pitäminenkin polttaa ja kirvelee.
Pääsitkö tästä lopulta eroon, vai vieläkö silmiä kuivaa?
Samaa ongelmaa on ajoittain ja kaikenlaisia tippoja ja suihkeita kokeillut. Joskus auttaa ja joskus ei. Kapseleita en ole vielä testannut
 

444

Jäsen
Puoliso ja tenava onnistuivat reilun viikko sitten hankkimaan jonkun harmittoman kesälenssun, joka meni heillä parissa päivässä ohi. Minuun se tarttui sen pari päivää myöhemmin, ja siitä asti ollut tukossa ja kröhii kaiken aikaa. Tällaisena astmaatikkona onnistun vielä tunkemaan sen rään joka ikiseen putkeen, onteloon ja rööriin, ihan joka ikinen kerta. Nyt sitten toista päivää särkee koko oikea puoli naamasta, kun on niin täynnä räkää. Ja yöt menee yskiessä sitä räkää pois. Onneksi tähän unettomuuteen on saanut tottua jo reilun 13 kuukautta, niin se ei paina oikeastaan sen enempää; ainoastaan se että joka ikinen päivä pitää edelleen suorittaa nuo perus 10 km kävelyt sun muut.
 

A Siente

Jäsen
Pääsitkö tästä lopulta eroon, vai vieläkö silmiä kuivaa?
Samaa ongelmaa on ajoittain ja kaikenlaisia tippoja ja suihkeita kokeillut. Joskus auttaa ja joskus ei. Kapseleita en ole vielä testannut
Luulin että olin kirjoittanut tuon viestin viime talvena, jolloin kärsin täysin samoista oireista. Silmätipat auttanut, kun niitä on useemman kerran päivässä muistanut laittaa. Talven ongelma tuo kuivuus on ollut jo vuosia. Toki muulloinkin saattaa ajottain kuivua, mutta ei niin pahasti.
 

Glove

Jäsen
Tiesinhän minä tämän jo eilen kun en illalla unta saanut. Muutamien tuntien unilla niin ei päö ja kroppa toimi. Mutta ei kai sitä töissä voi nukkua? Paitsi taksissa sillon kun ei ole keikkaa.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Ei nyt pahimmasta päästä mutta vituttaa silti.
Ässät hävisi Sportille (taas) ja vittuuntuneena potkaisin kaidetta hallilla ja nyt sitten mun paperista tehty jalka on ihan helllllllvetin kipeä ja sattuu. 0/5 en suosittele kaiteiden potkimista.
 

SYL Aps67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto,Real Madrid,Jaquars
Ei nyt pahimmasta päästä mutta vituttaa silti.
Ässät hävisi Sportille (taas) ja vittuuntuneena potkaisin kaidetta hallilla ja nyt sitten mun paperista tehty jalka on ihan helllllllvetin kipeä ja sattuu. 0/5 en suosittele kaiteiden potkimista.
Älä huoli itte tuli tehtyä paljon typerämpiä juttuja aikanaan hallilla ja Ässät hävisi silloin aina.Häviö kuuluukin vituttaa jalka kyllä paranee..Ja Pata painaa viä joskus
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ex-kollega, jonka kanssa olimme taannoin käräjillä vastaamassa syytteisiin, on taas kerran alkanut lähetellä viestejä, joissa suorastaan vaatii, että heti, kun olen kärsinyt liiketoimintakieltoni, kannattaisi meidän jatkaa busineksia as usual. Hiljalleen alkaa tuntua siltä, että lähestymiskielto voisi olla parempi vaihtoehto.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ex-kollega, jonka kanssa olimme taannoin käräjillä vastaamassa syytteisiin, on taas kerran alkanut lähetellä viestejä, joissa suorastaan vaatii, että heti, kun olen kärsinyt liiketoimintakieltoni, kannattaisi meidän jatkaa busineksia as usual. Hiljalleen alkaa tuntua siltä, että lähestymiskielto voisi olla parempi vaihtoehto.
Hevosenpää vuoteeseen, eiköhän se sillä tokene...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Terveystilanne vituttaa rankasti. Tilanne nyt sellainen, että kesäkuun alussa leikattu nilkka on nyt kuntoutusvaiheessa, mutta helvetin hankalassa sellaisessa, kun toisaalta jonossa myös toiseen ortopediseen operaatioon, josta sitten tiedossa myös parin-kolmen kuukauden kuntoutusrojekti, jahka tuonne joskus pääsee. Siis nyt kun saan tuon nilkan kuntoon, niin seuraava kuntoutus suunnilleen heti tiedossa.

Nyt tässä kolmen kuukauden aikana en ole käytännössä päässyt liikkumaan juuri lainkaan ja kunto mennyt tietenkin ihan nollaan eikä jaksa oikein mitään. Onneksi tuli liikuttua reippaasti tuossa edellinen vuosipari, niin luulisi tuon auttaneen johonkin.

Kyllä osaa turhauttaa ja vituttaa, mutta ei kai tässä muuta kuin tuulta päin vaan, kun ei muutakaan mahdollisuutta ole. Vittu.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Unohdin viedä viime viikon keskiviikkona ennen 5pv reissuun lähtöä roskat ja kämpässä on varmaan arviolta 100 banaanikärpästä. Etikka-ansoja on siellä täällä, aivan helvetin paha haju ja nuo kärpäset ovat aivan saatanan ärsyttäviä ja ennen kaikkea vastenmielisiä. Onko tähän jotain pro-tippejä Jatkislaisilla? Googlea olen kyllä käyttänyt ja kolunnut varmaan 10 ensimmäistä sivua läpi.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Unohdin viedä viime viikon keskiviikkona ennen 5pv reissuun lähtöä roskat ja kämpässä on varmaan arviolta 100 banaanikärpästä. Etikka-ansoja on siellä täällä, aivan helvetin paha haju ja nuo kärpäset ovat aivan saatanan ärsyttäviä ja ennen kaikkea vastenmielisiä. Onko tähän jotain pro-tippejä Jatkislaisilla? Googlea olen kyllä käyttänyt ja kolunnut varmaan 10 ensimmäistä sivua läpi.

Niin eikö niihin toimi yksinkertaisesti se, että kaikki ruoka jääkaappiin/kaappeihin ja pidät keittiön siivottuna? Vuorokaudessa pitäisi pitkälti kadota.

Ilman mitään etikoita. Jos nyt tällä tunnilla ihan vitusti ahdistaa niin raidilla ne kuolee, mutta paha haju siitäkin tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös