Liian vähän sittenkin?Jäin hetkeksi pohtimaan, että mitä pitää ihmiselle elämässä tapahtua, jotta hän päätyy Tero Vaaran kotisivuille.
Liian vähän sittenkin?Jäin hetkeksi pohtimaan, että mitä pitää ihmiselle elämässä tapahtua, jotta hän päätyy Tero Vaaran kotisivuille.
Toksiset ihmiset vituttavat tällä hetkellä. Valitettavasti kummatkin vanhempani täyttävät tuon määritelmän.
Raskasta kuultavaa. Koita jaksaa ja tsempit.Mulla sama - mutta vain isän kohdalla. Olen joutunut yöpymään vanhemmillani kun kotona on erotilanteesta johtuen välillä mahdotonta olla.
Mutta kun äijä ei tunnista mua pojakseen ja luulee, että olen äidin uusi miesystävä... No, kuukausi pitäis vielä kärvistellä, niin pääsee onneksi näillä näkymin ulkomaille ainakin vuodeksi. Ihmettelen jos äijä pysyy hengissä siihen asti kun tulen takaisin.
Jotenkin ymmärrän että muistisairaus on asia jolle on aika vaikea tehdä mitään, mutta on se raskasta läheisillekin.
Tuo on kyllä alhaisinta paskaa. Se, että erityisihmisillä on muutenkin se keikalle lähtö vähän isomman ponnistelun takana, niin sitten jonkun vitun tomppelin pitää pilata keikkakokemus. Niin kuin tuolla kommenteissakin sanottiin, niin musiikki kuuluu kaikille.Tällainen käytös ottaa kyllä kupoliin. Ei riitä humalatila puolustukseksi. Kehu annettava toki Toni Wirtaselle.
Aikoinaan tuli käytyä useamman vuoden ajan ala-astetta sellaisessa oppilaitoksessa, jossa yksi siipiosa koulusta oli kehitysvammaisten käytössä. Muistaakseni noita oppilaita oli suunnilleen 40 eikä koskaan ilmaantunut minkäänlaisia ongelmia heidän kanssaan, vaikka jaoimmekin ruokalan sekä sosiaaliset tilat heidän kanssaan useamman vuoden ajan. Rentoa ja hauskaa porukkaa, jotka taisivat ujostella meitä lapsia vielä enemmän kuin me heitä.Tällainen käytös ottaa kyllä kupoliin. Ei riitä humalatila puolustukseksi. Kehu annettava toki Toni Wirtaselle.
Suosittelen, mikäli et ole vielä tehnyt, niin tekemään sekä ilmoituksen tori.fi:ssä huijatuksi tulemisesta että rikosilmoituksen poliisille.Paljon olen elämässäni nettikauppoja tehnyt ja nyt joutui ekaa kertaa huijatuksi. Tori.fi:stä löytyi hyvällä diilillä uusi ja avaamaton PS5-pelikonsoli, josta olen haaveillut pitkään. Etenkin kun lokakuussa olisi Alan Wake 2 tulossa. Myyjä vaikutti luotettavalta ja fb-profiilin stalkattuani päätin suorittaa maksun. Sitten ukko hiljenikin.
Kaipa tässä voi ihan itseä syyttää, mutta silti selkärangattomat huijariporsaat vituttaa.
Jos minä oikein muistan, ainakin muutamien Heinäpään kavereiden puheiden mukaan, meillä oli keskikoulussa pelkkiä kehitysvammaisia opettajina. Lukiossa sitten ne samat opettajat nostivat statustaan... jostain syystä...Aikoinaan tuli käytyä useamman vuoden ajan ala-astetta sellaisessa oppilaitoksessa, jossa yksi siipiosa koulusta oli kehitysvammaisten käytössä. ...
Kun näitä vainajia on tullut nähtyä ja laitettua eteenpäin, niin kyllä ne on aina lähteneet myös suhteellisen nopeasti eteenpäin. Jos on saattohoitopäätös, niin poliisia ei tarvita tietenkään paikalle. Ja vaikka kuolema tulisi yöllä, niin soitto esim. yöaikaan päivystävälle lääkärille ja vainajan noutaa sitten siihen palkattu vainajankuljetus firma.Poika sai soiton äitinsä kuolemasta lauantaina, yli 50 tuntia myöhemmin vainaja oli yhä vanhainkodin helteisessä huoneessa
Pirkanmaan hyvinvointialue myöntää, että tapauksessa tapahtui virhe. Ohjeistusta tarkennetaan tapahtuneen takia.yle.fi
Tämä perseily näköjään jatkuu vuodesta toiseen. Oma mummoni (äitini äiti) koki nimittäin täsmälleen saman kohtelun menehdyttyään juuri kesän 2018 kovimpien helteiden aikaan. Kolme päivää mummoni ruumis ehti muhia huoneessaan eli perjantaista maanantaihin, kunnes tuli kysely vanhainkodista, että koska tullaan hakemaan mummon ruumis sieltä pois.
Ei se pahemmin tukossa vaikuttanut olevan, ja jääkaapin takana olevassa kipossakin oli runsaasti vettä. Veikkaan että jotenkin kuitenkin vesi on valunut väärää reittiä ja jääkaapin oven tiivisteen välistä lattialle ja vuotokaukalon alle. Huono tuuri. Toivottavasti ei pahempaa kosteusvahinkoa, mutta mittaamallahan tuo sitten selviää.@K.A.H , kannattaa tsekata onko kondessiveden poistoputki tukossa. Meidän Mielessä se meni helposti tukkoon (no laiskuudesta ensisijaisesti) mutta jos puhdisti joka toinen kuukausi niin ei ongelmia ja tilanne tosiaan näin loppukesän kosteiden ilmojen aikana korostui kun vettä kondensoitui enemmän.
Puhdistukseen toimi hyvin vanha kännykänlaturin johto kun leikkasi usb-liittimen pois.
Vituttaa se, että tämä meni väärään ketjuun! Pahoittelut!Hassisen Kone 40 vuotta myöhemmin + Hassisen Kone stadionilla on helvetin kova kombo tähän maanantaihin. Aissaatana.