Vituttaa paikalliset metsästäjät, kiimassa munat katossa tapetaan kaikki. Jos hutikuti jostain linnusta jota ei saa metsästää niin "vieraslajiksi" luuli. Vieraslajina saa tappaa kaikki ja niin toimivatkin.
Lintujen pesintää suojellaan ja supit ym saa kuulaa kalloon. Pesintä pitää onnistua niin saadaan lisää tapettavaa ja het kun mahdollista.
Paikallinen metsästysseura on niin sekaisin täälläkkin ettei voisi uskoa. Huomasivat ettei mun maat ole niiden "hallussa" kun just 18v sitten siirtyi maat mulle aikaisemmalta omistajalta. Perkele mikä paineistus ja kauhea kiire oli asialla.
Ennen eivät maksaneet mitään omistajalle ja siitähän syntyi mellakka kun mää menin sanoon että korvaus seuran pitää maksaa vuosittain. En tiedä paljonko metsästysseurat maksaa maiden omistajille, epäilen ettei tuskin mitään kun niin suuttuivat. Vetosivat siihen ettei kun ennenkään tarvinnut maksaa niin miksi nyt.
Yrittivät saada liittymään seuraan johon en liittynyt. Kun kerroin että harrastan ammuntaa mutta vain sporttina enkä todellakaan ammu eläimiä niin ei tykätty yhtään. Paras niille tietysti että menisin porukkaan ja vieläpä hyvä kun en toiminnassa olis muuten kun maksaisin vuosimaksun ja antaisin tietty luvat maille ilmaiseksi.
Tilanne vaikeutui:
Yksi puhelimessa vakuutteli kuinka rahat seuralla vähissä, tiukassa on euro ja just kaikki on menetetty. Tulee paperitöitä ja kaikkea vaivaa uskomaton määrä
Komeet saunatilat järven rannalla on seuralla muuten, aivan huippupaikalla.
En antanut myöden vaan meni hermo ja sanoin "mitäs vittu luulivat meneekö noin mun kanssa. Ei todellakaan"
Mistä iso mellakka sitten tuli? Pyysin 1e vuosimaksua 2033 asti. eli 10e yhteensä.
Pikitie kun menee tilusten läpi niin jos peura/hirvi töräyttää auton nokkaan tai muuta vastaavaa jossa eläin pitää lopettaa niin metsästyseura hoitaa homman tai jos virkavalta niin lihat jää joka tapauksessa seuralle. Siitä sain kuulla kyllä kuinka lihat menee valtiolle(kait) jos ei ole maihin lupia, sinäkin saatanan kaupunkilaispelle jota mulle ei sanottu.
Noh,
Kysyin saisinko vaikka kilon köntin hirvenlihaa jos tuossa mua liki hirvi seuralle päätyisi, olinhan just allekirjoittanut seuralle "oikeudet"mun maihin.
Tiesin valmiiksi mitä vastaavat.
Metsästysseurassa vituttaa vain prossajengi, muutama isäntä.