Vitutusketju

  • 10 539 685
  • 56 130

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Viddu. Elokuu ei ole vielä puolessa välissä, joten ei ole vielä syksy. Jos on, niin vituttaa.

Eräs suomalainen yhtyekin sen jo aikanaan sanoi:


"Muista aina hyysätessä
Tero Vaara ompi eessä
Siksi aina nuiva mieli
Se on homma verraton!"
- Tero Vaaran henkilökohtaiset kotisivut joskus

Oli niin nokkela riimittely, että jäi mieleen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Toksiset ihmiset vituttavat tällä hetkellä. Valitettavasti kummatkin vanhempani täyttävät tuon määritelmän.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Toksiset ihmiset vituttavat tällä hetkellä. Valitettavasti kummatkin vanhempani täyttävät tuon määritelmän.

Mulla sama - mutta vain isän kohdalla. Olen joutunut yöpymään vanhemmillani kun kotona on erotilanteesta johtuen välillä mahdotonta olla.

Mutta kun äijä ei tunnista mua pojakseen ja luulee, että olen äidin uusi miesystävä... No, kuukausi pitäis vielä kärvistellä, niin pääsee onneksi näillä näkymin ulkomaille ainakin vuodeksi. Ihmettelen jos äijä pysyy hengissä siihen asti kun tulen takaisin.

Jotenkin ymmärrän että muistisairaus on asia jolle on aika vaikea tehdä mitään, mutta on se raskasta läheisillekin.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Mulla sama - mutta vain isän kohdalla. Olen joutunut yöpymään vanhemmillani kun kotona on erotilanteesta johtuen välillä mahdotonta olla.

Mutta kun äijä ei tunnista mua pojakseen ja luulee, että olen äidin uusi miesystävä... No, kuukausi pitäis vielä kärvistellä, niin pääsee onneksi näillä näkymin ulkomaille ainakin vuodeksi. Ihmettelen jos äijä pysyy hengissä siihen asti kun tulen takaisin.

Jotenkin ymmärrän että muistisairaus on asia jolle on aika vaikea tehdä mitään, mutta on se raskasta läheisillekin.
Raskasta kuultavaa. Koita jaksaa ja tsempit.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen

Liitteet

  • IMG_2158.jpeg
    IMG_2158.jpeg
    323,6 KB · kertaa luettu: 365

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tällainen käytös ottaa kyllä kupoliin. Ei riitä humalatila puolustukseksi. Kehu annettava toki Toni Wirtaselle.

Tuo on kyllä alhaisinta paskaa. Se, että erityisihmisillä on muutenkin se keikalle lähtö vähän isomman ponnistelun takana, niin sitten jonkun vitun tomppelin pitää pilata keikkakokemus. Niin kuin tuolla kommenteissakin sanottiin, niin musiikki kuuluu kaikille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tällainen käytös ottaa kyllä kupoliin. Ei riitä humalatila puolustukseksi. Kehu annettava toki Toni Wirtaselle.

Aikoinaan tuli käytyä useamman vuoden ajan ala-astetta sellaisessa oppilaitoksessa, jossa yksi siipiosa koulusta oli kehitysvammaisten käytössä. Muistaakseni noita oppilaita oli suunnilleen 40 eikä koskaan ilmaantunut minkäänlaisia ongelmia heidän kanssaan, vaikka jaoimmekin ruokalan sekä sosiaaliset tilat heidän kanssaan useamman vuoden ajan. Rentoa ja hauskaa porukkaa, jotka taisivat ujostella meitä lapsia vielä enemmän kuin me heitä.

Hienoa toimintaa Wirtaselta, kun taas känniääliö ansaitsisi saada jonkinlaisen rangaistuksen tuosta idioottimaisesta käytöksestään.
 
Viimeksi muokattu:

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paljon olen elämässäni nettikauppoja tehnyt ja nyt joutui ekaa kertaa huijatuksi. Tori.fi:stä löytyi hyvällä diilillä uusi ja avaamaton PS5-pelikonsoli, josta olen haaveillut pitkään. Etenkin kun lokakuussa olisi Alan Wake 2 tulossa. Myyjä vaikutti luotettavalta ja fb-profiilin stalkattuani päätin suorittaa maksun. Sitten ukko hiljenikin.

Kaipa tässä voi ihan itseä syyttää, mutta silti selkärangattomat huijariporsaat vituttaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Paljon olen elämässäni nettikauppoja tehnyt ja nyt joutui ekaa kertaa huijatuksi. Tori.fi:stä löytyi hyvällä diilillä uusi ja avaamaton PS5-pelikonsoli, josta olen haaveillut pitkään. Etenkin kun lokakuussa olisi Alan Wake 2 tulossa. Myyjä vaikutti luotettavalta ja fb-profiilin stalkattuani päätin suorittaa maksun. Sitten ukko hiljenikin.

Kaipa tässä voi ihan itseä syyttää, mutta silti selkärangattomat huijariporsaat vituttaa.
Suosittelen, mikäli et ole vielä tehnyt, niin tekemään sekä ilmoituksen tori.fi:ssä huijatuksi tulemisesta että rikosilmoituksen poliisille.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Aikoinaan tuli käytyä useamman vuoden ajan ala-astetta sellaisessa oppilaitoksessa, jossa yksi siipiosa koulusta oli kehitysvammaisten käytössä. ...
Jos minä oikein muistan, ainakin muutamien Heinäpään kavereiden puheiden mukaan, meillä oli keskikoulussa pelkkiä kehitysvammaisia opettajina. Lukiossa sitten ne samat opettajat nostivat statustaan... jostain syystä...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Tämä perseily näköjään jatkuu vuodesta toiseen. Oma mummoni (äitini äiti) koki nimittäin täsmälleen saman kohtelun menehdyttyään juuri kesän 2018 kovimpien helteiden aikaan. Kolme päivää mummoni ruumis ehti muhia huoneessaan eli perjantaista maanantaihin, kunnes tuli kysely vanhainkodista, että koska tullaan hakemaan mummon ruumis sieltä pois.

Vanhainkoti oli yksi Esperi Caren Hämeenlinnan yksiköistä, jossa oli koko sen ajan, minkä mummo oli siellä hoidossa, suhtauduttu kaikkiin talon asukkaisiin helvetin ylimalkaisesti ja varsinkin pahimpien helteiden aikaan asukkaiden annettiin joko muhia olohuoneessa ilman ilmastointia tai huoneissaan (joissa ei ollut ilmastointia, ainoastaan pienet avattavat tuuletusikkunat, joiden avaamisesta ja sulkemisesta tuli asukkaiden sukulaisten huolehtia), samoin kuin asukkaiden viilentämisestä.

Vieläkin vituttaa se kohtelu, jolla noita talon 40 ikäihmistä kohdeltiin. Henkilökunnalle oli äärimmäisen tärkeää päästä itse nauttimaan sosiaalitilojensa viileydestä sekä omista vessatauoistaan, mutta asukkaiden annettiin reteästi vain paskantaa tai kusta housuihinsa sekä muhia jätöksissään useamman tunnin ajan ennen kuin mitään tehtiin. Muistelen käyneeni ilmoittamassa noista väärinkäytöksistä hoitajille ainakin kymmenen kertaa jokaisen visiitin aikana, mutta mitään muutosta parempaan ei tapahtunut siitä huolimatta. Raha kyllä kelpasi ja sitä Esperi Care osasi lypsää.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Meille käytiin asentamassa taloyhtiöön valokuitu Lounean toimesta. Äskön tulivat kaverit sisälle vetämään välikatosta pinta-asennuksena sisälle. Meikä paiski töitä alakerrassa, kun toinen miehistä tulee huikkaan tulisinko ylös. Joku harjoittelija vetänyt vahingossa taloyhtiön varastosta jollain poralla meidän keittiöstä läpi. Nyt keittiössä sellainen 10cm reikä, tapetista läpi. Hetken aikaa yritin miettiä, että miten vitussa voi porata seinästä läpi kun piti porata katosta + olohuoneesta eikä keittiöstä. Jos haluat, että pitää korjata nii ota yhteyttä Louneaan. No totta vitussa haluan. Mistäköhän meinaa repiä saman tapetin mitä tällähetkellä koko keittiö. Vittu!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Tämä perseily näköjään jatkuu vuodesta toiseen. Oma mummoni (äitini äiti) koki nimittäin täsmälleen saman kohtelun menehdyttyään juuri kesän 2018 kovimpien helteiden aikaan. Kolme päivää mummoni ruumis ehti muhia huoneessaan eli perjantaista maanantaihin, kunnes tuli kysely vanhainkodista, että koska tullaan hakemaan mummon ruumis sieltä pois.
Kun näitä vainajia on tullut nähtyä ja laitettua eteenpäin, niin kyllä ne on aina lähteneet myös suhteellisen nopeasti eteenpäin. Jos on saattohoitopäätös, niin poliisia ei tarvita tietenkään paikalle. Ja vaikka kuolema tulisi yöllä, niin soitto esim. yöaikaan päivystävälle lääkärille ja vainajan noutaa sitten siihen palkattu vainajankuljetus firma.

Siirto on voinut toki tapahtua aamulla vasta, mutta kuitenkin.

Ja vaikka kuolema tulisi ilman saattohoitopäätöstä, niin poliisin vierailu ja koko projekti hoituu yleensä suhteellisen nopeasti. Saattaa olla että tuossa tapauksessa asiat hoituvatkin nopeammin, kun kuolema ei ole "odotettu"...vaikka kai se aikalailla vanhoilla on aina odotettu. Mutta ei sellainen, joka olisi odotettavissa esimerkiksi viikon sisällä ja siksi saattohoito.

Erikoisia tapahtumia kieltämättä ollut 2018. Hankala ymmärtää miten tuossa ei kukaan olisi yrittänyt tehdä asialle jotakin, jotta se etenisi. Jo ihan käytännössä kuulostaa ihmeelliseltä säilyttää kuollutta päiviä tämän kuumassa huoneessa..kuka tuollaisissa olosuhteissa haluaa edes työskennellä?
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Tämä traditio. Kerran olen elämäni aikana ollut vastaavanlaisessa tradiotiossa mukana, mutta se meni siististi, koska ammattikoulun vanhemmat oppilaat olivat laiskoja eivätkä jaksaneet lähteä keskustaan asti meitä nasuja kiusaamaan. Toisaalta muutamaa vuotta aiemmin jätin tarkoituksella väliin Malmin lukion järjestämät nasujaiset, jotka pidettiin muistaakseni Kaisaniemen puistossa siinä kahluualtaan vieressä. Onneksi tein niin, sillä juuri tuollaista uutisen kaltaista menoa olisi ollut tarjolla.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jääkaappi oli valuttanut toistaiseksi tuntemattomasta syystä vettä allensa, jopa vuotokaukalon alle vaikka oli liimattuna lattiaan. Kosteuskartoittaja tulossa. Nyt vituttaa, vaikka vahinko lienee pieni ja vakuutus korvannee.
 

hege

Jäsen
@K.A.H , kannattaa tsekata onko kondessiveden poistoputki tukossa. Meidän Mielessä se meni helposti tukkoon (no laiskuudesta ensisijaisesti) mutta jos puhdisti joka toinen kuukausi niin ei ongelmia ja tilanne tosiaan näin loppukesän kosteiden ilmojen aikana korostui kun vettä kondensoitui enemmän.
Puhdistukseen toimi hyvin vanha kännykänlaturin johto kun leikkasi usb-liittimen pois.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
@K.A.H , kannattaa tsekata onko kondessiveden poistoputki tukossa. Meidän Mielessä se meni helposti tukkoon (no laiskuudesta ensisijaisesti) mutta jos puhdisti joka toinen kuukausi niin ei ongelmia ja tilanne tosiaan näin loppukesän kosteiden ilmojen aikana korostui kun vettä kondensoitui enemmän.
Puhdistukseen toimi hyvin vanha kännykänlaturin johto kun leikkasi usb-liittimen pois.
Ei se pahemmin tukossa vaikuttanut olevan, ja jääkaapin takana olevassa kipossakin oli runsaasti vettä. Veikkaan että jotenkin kuitenkin vesi on valunut väärää reittiä ja jääkaapin oven tiivisteen välistä lattialle ja vuotokaukalon alle. Huono tuuri. Toivottavasti ei pahempaa kosteusvahinkoa, mutta mittaamallahan tuo sitten selviää.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Hassisen Kone 40 vuotta myöhemmin + Hassisen Kone stadionilla on helvetin kova kombo tähän maanantaihin. Aissaatana.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa kun missasin tänään todennäköisesti lääkärin soiton. Lääkärin piti soittaa minulle tänään ja todennäköisesti yritti soittaakin mutta missasin tämän täysin.

Olin äsken muutaman tunnin isäni luona käymässä ja siellä en sitten ollenkaan muistanut että oli sovittu täksi päiväksi myös lääkärin kanssa soittoaika. Vasta kun tulin takaisin kotiin niin muistin tuon ja aluksi ihmettelin kun ei lääkäri soittanutkaan. Sitten muistin että sain puhelun jostain missä luurissa luki yksityinen numero tms. ja siinä ei ollut lainkaan puhelinnumeroa. Tämä puhelu olisi varmaan ollut se lääkärin soitto mutta kun siinä luurissa ei lukenut mitään soittajasta, ei numeroa ei mitään niin löin vain luurin korvaan.

Soittaakohan lääkäri huomenna uudelleen? Vai pitääkö soittaa terveyskeskukseen uudelleen ja sopia uusi lääkärin soittoaika?

Unohdin täysin isäni luona tuon lääkärin soittoajan. Oli kai sen verran muuta tekemistä ja ajateltavaa.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän autoa pitää huoltaa, mutta 800€ paukku katsastuksen yhteyteen vähän sapettaa. Tällä koslalla ajetaan sitten maailman laidalle asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös