Vitutusketju

  • 10 539 015
  • 56 130

Glove

Jäsen
Kaveri lähdössä ulkomaan matkalle. Ei se vituta, sehän on vaan hienoa kun kaverini pääsee lämpimään joksikin aikaa. Vituttaa se, kun ei itsellä ole reissua lämpimään näköpiirissä nyt, eikä ehkä koskaan enää.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kaveri lähdössä ulkomaan matkalle. Ei se vituta, sehän on vaan hienoa kun kaverini pääsee lämpimään joksikin aikaa. Vituttaa se, kun ei itsellä ole reissua lämpimään näköpiirissä nyt, eikä ehkä koskaan enää.

Tuossa oli puhetta kotosalla matkustamisesta, niin minulla on se asenne siihen, että ihan samasta betonista ne talot on muuallakin rakennettu, joskin ovat vaan vähän eri muodossa paikotellen. Eli ei sinällään mitään katsomista. Ja panemisella ne muutkin ihmiset ovat alkunsa saaneet, näyttävät toisinaan vaan vähän erilaiselta, mutta ei minua kiinnosta tutustua heihin siksi, että sattuvat vaan olemaan erilaisia.

Köyhät maat yleisesti ottaen ovat aivan karmeita, ei sellaista superköyhyyttä jaksa katsella, alkaa vaan ahdistaan. Jossain USA:ssa taas kaikki on kallista ja kaikki on luotu jollain tasolla paljon rikkaammille ihmisille. En mä sellaistakaan jaksa katsella. Suomessa on objektiivisesti katsottuna kaikki mitä tarvii elämästä tietää, mutta senkin tiedosti vasta sitten kun kävi vähän katselemassa muiden maiden ylenpalttista paskuutta ja surkeutta.
 

Glove

Jäsen
Tuossa oli puhetta kotosalla matkustamisesta, niin minulla on se asenne siihen, että ihan samasta betonista ne talot on muuallakin rakennettu, joskin ovat vaan vähän eri muodossa paikotellen. Eli ei sinällään mitään katsomista. Ja panemisella ne muutkin ihmiset ovat alkunsa saaneet, näyttävät toisinaan vaan vähän erilaiselta, mutta ei minua kiinnosta tutustua heihin siksi, että sattuvat vaan olemaan erilaisia.

Köyhät maat yleisesti ottaen ovat aivan karmeita, ei sellaista superköyhyyttä jaksa katsella, alkaa vaan ahdistaan. Jossain USA:ssa taas kaikki on kallista ja kaikki on luotu jollain tasolla paljon rikkaammille ihmisille. En mä sellaistakaan jaksa katsella. Suomessa on objektiivisesti katsottuna kaikki mitä tarvii elämästä tietää, mutta senkin tiedosti vasta sitten kun kävi vähän katselemassa muiden maiden ylenpalttista paskuutta ja surkeutta.
Joo toki täällä on kaikki mitä tarvii, paitsi hyvä ilmasto. Eikä se ole ennustettu lämpiävän kuin muutaman asteen. Tarvisi muutaman kymmenen astetta, että olisi siedettävää. Tänäänkin oli aamulla pakkasta kun lähdin töihin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja niin sitä sitten tuli törmättyä tori.fi kusetukseen, kun 450€ on jo pari viikkoa sitten siirretty huijarin tilille. Niin, tai oikeastaan mua ei tässä kusetettu, vaan tyttöystävää. Soitin tänään myyjälle (kaveri vastasi ja on oikeasti omalla nimellään tuotetta myynyt) niin siinä haukuttiin Rovaniemen postit ja valitettiin omasta edunvalvojasta. Tämä nyt viimein soitti hälytyskelloa, että ostettua fillaria ei tulla koskaan saamaan. Viimeiset sanat puhelimessa olivat tietysti "tee vittu vaikka rikosilmoitus, ei kiinnosta." ja sen jälkeen luuri korvaan.

Ei "myyjä" kyllä kieltämättä varsinaiselta ruudinkeksijältä vaikuttanutkaan, mutta seuraavaksi sitten pykäämään rikosilmoitusta, enkä nyt muutenkaan tiedä onko tuosta mitään apua, kun ei ole kyseisestä toiminnasta mitään kokemusta.

Kiitti vitusti Aapo. Vitun ihmiset. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jostain syystä olin siinä uskossa että discovery plus lähettäisi kaikki u18 kisojen pelit. Vähäsen vituttaa nyt että tuli hommattua tuo palvelu kuukaudeksi käytännössä turhaan.

Joo snookerin mm-kisoja on siisti seurata. Vittu.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Yksi naapuri aina silloin tällöin "kolauttaa" oveeni. Ei joka päivä/ilta, ei päivittäin, mutta joitain kertoja viikossa. Ei taatusti ole vahinko, potkulta/lyönniltä tuntuu. Ovikello soi tömäyksestä. Tietääkseni en ole tälle naapurille tehnyt mitään. Mikä pakko ajaa kolaamaan oveani aina silloin tällöin? Joo, parin mutkan kautta sain tietää asukkaan kärsivän mielenterveysongelmista ja porukkaa siellä ravaa joka ilta. Ei kai sekään kaikkea selitä.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Osallistuin eilen verkossa järjestettyyn työttömille suunnattuun tapahtumaan, jossa puhuttiin erilaisista kouluttautumismahdollisuuksista ja rekrytoivista koulutusohjelmista korkeakoulutetuille. Tapahtuman lopussa oli mahdollista kysyä järjestäjiltä kysymyksiä. No saatiin kaksi puheenvuoroa siitä, kuinka järjestelmä on perseestä ja miksei voi tehdä näin tai noin. Oli varmasti taas oikea paikka valittaa. Joillain yksittäisillä TE-palveluiden ja yksityisten koulutusfirmojen työntekijöillä on takuulla valta muuttaa järjestelmää osallistujien ehdotusten kaltaisiksi. Oli todella rasittavaa kuunnella.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tällä hetkellä vituttaa Imatran Ketterä ja kaikki varmaan tietää, miksi. Ja, jotta siinä ei olisi riittävästi aihetta tähän ketjuun, niin juuri äsken tuli tieto korvanappiin, että alustavasti suunniteltu vappuviikonlopun reissu voidaan unohtaa, kun kaverille ei sopinutkaan tämä viikonloppu. Syy peruuntumiseen oli kyllä ihan ymmärrettävä ja todellinen, mutta sitä kuitenkin ehti jo odottaa vapun viettoa erittäin hyvässä seurassa.

Valoisana puolena tästä peruuntumisesta on, että nyt pääsee avaamaan suunnistuskauden Vappupäivänä, mutta se onkin sitten toisen ketjun asioita.

Jos olisi edes rahaa, niin olisi voinut aloittaa Vapun vieton jo tänään, mutta kun ei.
 
Viimeksi muokattu:

Spire

Jäsen
Vaimo otti eilisiltaisen riidan päätteeksi avioeron puheeksi. En ole juurikaan nukkunut yöllä ja helvetin pitkä työpäivä edessä. En usko että eroa oikeasti tulisi mutta en silti tiedä miten selviän tästä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vaimo otti eilisiltaisen riidan päätteeksi avioeron puheeksi. En ole juurikaan nukkunut yöllä ja helvetin pitkä työpäivä edessä. En usko että eroa oikeasti tulisi mutta en silti tiedä miten selviän tästä.
Tämmöiseen ohjenuoraksi sopii amerikkalainen ilmaisu: "Talk the talk, walk the walk" eli jos on jollakin noin huonosti asiat, niin eikunvaan - tuommoisella "kiristäminen" on perin alhaista.
Siinä vaiheessa, kun aletaan puhumaan tuommoisia parisuhteessa, on suotavaa, että asioista sitten myös keskustellaan pikkuisen syvällisemmin ja ettei tuollaisia vain heitetä kevyesti toista satuttamaan.
Satuttaahan tuommoinen, valitettavasti kokemuksesta tiedän, ja itselleni, joka suhtauduin parisuhteeseen ja perheeseen vähän liiankin ortodoksisesti, tuollaiset heitot riidan päätteeksi tuntuivat todella halpamaisilta ja ilkeiltä. Tuntui, kuin millään yhteisellä ei olisi ollut mitään arvoa enää ja että parisuhde oli vain kevyt kertakulutushyödyke, johon kyllästyttyä sen voi vain heittää pois.
Toki, myönnän, että meitä ihmisiä ja parisuhteita on lukemattomia erilaisia, kuten on suhtautumisia parisuhteeseenkin eikä huonossa parisuhteessa kukaan voi hyvin, mutta ne hiertävät, painavat asiat pitää käsitellä riitojen ulkopuolella ilman suuttumusta.
 

Glove

Jäsen
Vituuttaa vääntää työnantajan kanssa itsestään selvistä asioista. Pitänee sitten kieltäytyä tietyistä työtehtävistä, jos ei ole asiallisia turvavarusteita.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yksi vuoden vittumaisimmista juhlista on täällä taas ja sekös vituttaa. Perkeleen yhteisöllisyys, perkeleen iloiset naamat + vappupallot joka paikassa ja perkeleen puistopiknikit. Minä pysyttelen kotosalla ja toivon, että tämä vappu menee pian ohi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Yksi vuoden vittumaisimmista juhlista on täällä taas ja sekös vituttaa. Perkeleen yhteisöllisyys, perkeleen iloiset naamat + vappupallot joka paikassa ja perkeleen puistopiknikit. Minä pysyttelen kotosalla ja toivon, että tämä vappu menee pian ohi.
Älähän nyt...
Mua meinas vituttaa viime Juhannuksena sitten niin viimesen päälle, kun ulkomailta tilattuja viinoja ja lonkeroita ei kuulunut vielä Juhannusattonakaan...
Menin sitten hätäpäissäni ostamaan Juhannusviinat Alkosta siinä puolenpäivän tienoilla ja kun kotiuduin, tuli Postista ilmoitus, että täällä olisi herralle paketti...
No, vittu - siellähän ne odotetut viinat ja lonkerot sitten oli!
Otin aattona muutaman ylimääräisen vitutukseen... eikä ne sillä(kään) loppuneet... viinat... ja lonkerot...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pudotin kännykkäni ilmeisesti taksiin. Laite paikannettu Vuosaareen, mutta ei sieltä kukaan vastaa, onneksi hälyttää sentään, ehkä tämä tästä, tai sitten ei.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vittu kun sunnuntaina olis se yks keikka mihin haluisin mutta en tajunnut ostaa sinne ajoissa lippua ennen ku myytiin loppuun.

No äskenhän tapahtuman fb-sivulla huomasin peräti kolmen minuutin viiveellä jonkun kaupittelevan sinne tikettiä, mutta epäröin viestin laittamista aikani ja sitten olikin jo myöhäistä.

Meniköhän siinä viimeinen tilaisuus vai vieläkö vitutus muuttuu iloksi... Olispa luontainen rohkeus laittaa viestiä tuntemattomalle ihmiselle.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1,5 viikkoa ollut yskää, limaa irtoaa ja pää aivan tukkoisen ja heikon oloinen. Samalla on koko ajan kylmä tai kuuma. Sairastelu on kyllä ihan helvetin perseestä. Vittu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
1,5 viikkoa ollut yskää, limaa irtoaa ja pää aivan tukkoisen ja heikon oloinen. Samalla on koko ajan kylmä tai kuuma. Sairastelu on kyllä ihan helvetin perseestä. Vittu.

Nämä nykytaudit ovat todella raskaita ja pitkäkestoisia. Viikkotolkulla vittumainen olo. Korona toki pahensi kaikkea. On taudit ja jälkitaudit. Tsemppiä sinne!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä kun kuvittelin että ressi helpottaa kun on tietty aika vuodesta tehty. Tässä mä valvon ja mietin mihin aikaan kehtaa lähettää ekat mailit. Vielä se ei ole. Mietittynä on jo taulukot mitä laittaa.

Toi vitun pulukin huutaa tossa ikkunan alla. Ehkä mä käyn syömässä meetvurstia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mä kun kuvittelin että ressi helpottaa kun on tietty aika vuodesta tehty. Tässä mä valvon ja mietin mihin aikaan kehtaa lähettää ekat mailit. Vielä se ei ole. Mietittynä on jo taulukot mitä laittaa.
Kauniit tilatolliset helmet, taulukot, voi laittaa milloin tahansa ja vastaanottaja on onnensa kukkuloilla.

nm: Miljoonan rivin Excel

...
Toi vitun pulukin huutaa tossa ikkunan alla. Ehkä mä käyn syömässä meetvurstia.
Luin ensin, että ehkä sä käyt syöttämässä meetvusrtia (sille pululle) - eipä ihme, että huutelee, jos aamupalaa ei ole tarjolla vielä...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Flunssa vituttaa. Olisin halunnut nähdä tällä viikolla kavereita, mutta parempi pysytellä kotona eikä hengailla jengin kanssa ulkosalla tai kotonakaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Milloin sitä oppisi pitää vaan turpansa tukossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös