Vitutusketju

  • 10 549 849
  • 56 138

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Voi vitun vittu. Heräsin tänään flunssaisena ja olisi seuraavan viikon aikana noin n+100 asiaa tehtävänä muuton takia ja muutenkin. Valmiiksi jo stressasi aikataulu ja elämä yleensä, niin totta kai käy näin. Ei tässä muutenkaan ole ihan hirveästi voimavaroja tällä hetkellä ja nyt ne viimeisetkin voimat viedään.

Kai pitää mennä snorttaamaan Finrexiniä, että jaksaa eteenpäin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Z-mies ja Putinin paras kaveri Ovechkin keimailee taas NHL:n IG-tilillä, joten sekös minua vituttaa ja rankasti. Kyseisellä tilillä on useita mielenkiintoisia päivityksiä ihan päivittäin, joten en halua lakata seuraamasta tiliä vain yhden tyypin takia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Z-mies ja Putinin paras kaveri Ovechkin keimailee taas NHL:n IG-tilillä, joten sekös minua vituttaa ja rankasti. Kyseisellä tilillä on useita mielenkiintoisia päivityksiä ihan päivittäin, joten en halua lakata seuraamasta tiliä vain yhden tyypin takia.

Mä lopetin seuraamisen. En vain enää pystynyt.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onneksi en ole Instassa, enkä näe mitään syytä koskaan liittyäkään. Paskalta sivustolta vaikuttaa kaikinpuolin.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Liiga-osiossa ristiretkeilevät samat nimimerkit, jotka vääntävät samoista asioista viikkotolkulla, vaikka hevonen on jo kuollut ja kuopattu. Ei tuota voi kutsua mitenkään keskusteluksi. Näiden "mutta teidän fanit kans!!!111" -tyyppien välttämiseksi todettakoon, että näitä heppuja löytyy sekä meidän, että muiden leiristä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Vittu että ottaa päähän tällaiset rahalla elvistelijät. Lennähdäpäs tänne Pohjois-Karjalaan helikopterillasi niin tungetaan se Amexi sulle perseeseen ja viedään saunan taa ja katotaan munat. Kyllä vituttaisi olla 35-vuotiaana jo noin kalju. Kaiken sinäkin rahallasi saat, mutta et tukkaa! Ha ha haa!
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD

Vittu että ottaa päähän tällaiset rahalla elvistelijät. Lennähdäpäs tänne Pohjois-Karjalaan helikopterillasi niin tungetaan se Amexi sulle perseeseen ja viedään saunan taa ja katotaan munat. Kyllä vituttaisi olla 35-vuotiaana jo noin kalju. Kaiken sinäkin rahallasi saat, mutta et tukkaa! Ha ha haa!
No itseasiassa, taitaa rahalla nekin saada kasvamaan. Ainakin Wayne Rooneyllä rupesi vanhemmiten hiukset taas kasvamaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Heti jos jollain on vähän massii päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuun"
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lähinnä tuossa nuo loundge-mahdollisuudet kiinnostavat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Vittu että ottaa päähän tällaiset rahalla elvistelijät. Lennähdäpäs tänne Pohjois-Karjalaan helikopterillasi niin tungetaan se Amexi sulle perseeseen ja viedään saunan taa ja katotaan munat. Kyllä vituttaisi olla 35-vuotiaana jo noin kalju. Kaiken sinäkin rahallasi saat, mutta et tukkaa! Ha ha haa!
Teille kateellisille pitäisi olla oma ketju.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Vittu että ottaa päähän tällaiset rahalla elvistelijät. Lennähdäpäs tänne Pohjois-Karjalaan helikopterillasi niin tungetaan se Amexi sulle perseeseen ja viedään saunan taa ja katotaan munat. Kyllä vituttaisi olla 35-vuotiaana jo noin kalju. Kaiken sinäkin rahallasi saat, mutta et tukkaa! Ha ha haa!
Tuohan oli oikein mielenkiintoinen juttu, että tuollaisissa oloissakin jotkut joutuvat elämään. Pistää arvostamaan ettei omalla kohdalla ole noin köyhästi asiat. Eihän tolla saatanan prolella mennyt ku 800€ kuussa ruokakauppaan, mitä helvettiä. Ja kännissä vain uskaltaa tilata 2006 Domppaa ravintolassa, ei jeesus sentään. Urpo oli vielä ite varaillut huoneita jostain surkeista loukoista joista ei saanut edes skottiviskejä, ei vittu mitä touhua! Onneksi ei itse joudu tuollaisessa köyhyydessä taistelemaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Youtuben mainokset ja varsinkin sellaiset, joita ei voi ohittaa. Olen tietoinen siitä, että maksamalla hieman ylimääräistä noista mainoksista pääsisi eroon, mutta en halua maksaa googlelle mitään.
 

Glove

Jäsen
Youtuben mainokset ja varsinkin sellaiset, joita ei voi ohittaa. Olen tietoinen siitä, että maksamalla hieman ylimääräistä noista mainoksista pääsisi eroon, mutta en halua maksaa googlelle mitään.
Oletko kokeillut adblockeria? Ainakin tämä uBlock toimii hyvin Firefoxissa ja kai tämä tai vastaava löytyy muillekin selaimille. Jos katsot Youtuben sovelluksen kautta niin sitten en tiedä onko tuommoista adblockeria saatavilla. Mainokset onkin suurin miksi en katso Youtubea telkkarin sovelluksella. Puhelimessa ja koneella on Firefox + uBlock eikä tarvi katsoa mainoksia.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Komppaan mitä @Glove sanoi. Adblock käyttöön, niin elämä helpottuu. Itse tämmöisenä Youtuben suurkuluttajana en pysyisi järjissäni, jos pitäisi mainoksia katsella.
 
Viimeksi muokattu:

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mennyt aika lahjakkaasti ihmisten "opettaminen" tunteisiin. Tästä lähtien sanon sitten suoraan, vaikka se kovin ilkeältä kuulostaisikin: EI, MINUA EI TARVITSE OPASTAA. OSAAN JA TIEDÄN ITSEKIN MITÄ TEEN.

Vituttaa niin kovasti, että räjähdän.

Annan synninpäästön kaikille, jotka saavat minut kiinni valheesta tai päivänselvästä osaamattomuudesta. Se on ihan hyvä niin. Mutta tuo setämäinen neuvominen ja sössöttäminen, niin kuulkaas nyt: Ensin otetaan kaksin käsin omasta leukanahasta kiinni ja sitten se vedetään pään yli niskavilloihin asti, toimenpiteen loppuessa nielaisuun on minun neuvoni teille.

Kiitos ja anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mennyt aika lahjakkaasti ihmisten "opettaminen" tunteisiin. Tästä lähtien sanon sitten suoraan, vaikka se kovin ilkeältä kuulostaisikin: EI, MINUA EI TARVITSE OPASTAA. OSAAN JA TIEDÄN ITSEKIN MITÄ TEEN.

Vituttaa niin kovasti, että räjähdän.

Annan synninpäästön kaikille, jotka saavat minut kiinni valheesta tai päivänselvästä osaamattomuudesta. Se on ihan hyvä niin. Mutta tuo setämäinen neuvominen ja sössöttäminen, niin kuulkaas nyt: Ensin otetaan kaksin käsin omasta leukanahasta kiinni ja sitten se vedetään pään yli niskavilloihin asti, toimenpiteen loppuessa nielaisuun on minun neuvoni teille.

Kiitos ja anteeksi.
Peace n luv, bro ?!?
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Yleensä en valita, ainakaan näin pienestä asiasta mutta se kai on tämän ketjun tarkoitus, joten heitän tähän oman vitutuksen syyn.

Jatkuva takatalvi. Pientä pakkasta puskee jatkuvasti, koiran kanssa ikävä mennä iltalenkille saatika aamulla kävellä töihin. Sitten, lunta-ei lunta-lunta. Loppuis jo, vähän on jo kevät aurinkoa pilkottanut ja hyvän tuoksuista säätä, mutta paskanmarjat - takatalvi yllättää liikkujan joka kerta uudelleen. :D Noh, kyllä tämä tästä kohta. Ei vaan jaksais enää kerrospukeutumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös