15 euroa meni kankkulan kaivoon tänään. Mietin kampukselta tullessani mihin paikkaan menisn syömään, päädyin Ruusulankadun Villettaan. Aluksi pöytään tuodaan täysin väärä pizza, kun mainitsin asiasta, tuli tarjoilijoilta silmien pyörittelyä ja vinoon katsomista. Lupasivat kuitenkin tehdä uuden pizzan. Kun se tuli, se oli jumalauta melkein raaka! Täytteet olivat kuin eivät olisi uunissa käyneetkään, vetisiä sekä kovia. Pohja reunoja lukuunottamatta löysää, raakaa taikinahöttöä. Vitutti siihen malliin että otin miltei kokonaisen pizzan mukaan, maksoin ja heitin lähimpään roskakoriin ulos päästessäni. Olin nössö kun en toista kertaa avannut suutani (sain selvästikin hankalan asiakkaan leiman jo ensimmäisellä kerralla), mutta en jaksanut enempää konfliktia, eikä kyllä suoraan sanottuna tehnyt enää edes mieli aterioida tuossa paikassa sekuntiakaan. Paikalla on ollut hyvä maine, mutta minun kohdallani meni tästä päivästä alkaen pysyvään boikottiin.
Olisihan tuolla 15 eurolla ollut aika paljon parempaakin käyttöä, saatana.
Pistin menemään.Laita palautetta. Ja arvostelu.
Etnisesti savolainen vaimoni kuuli eilen CMoren kisastudiossa Olli Jokisen lätkäkommentointia.
Sen jälkeen olen joutunut kuuntelemaan vaimon lähes jatkuvaa ollijokis-imitointia.
Kai se kohta kyllästyy.
Tsekkasin ihan mielenkiinnosta YLE:n nettiuutiset ja ko. tapaus on feedissä kolmantena ulkomaan uutisena (New Yorkin savusumun ja Ukrainan patotuhon jälkeen) ja myös HS.fi:ssäkin on uutissyötteessä etusivulla ensimmäisenä ulkomaan uutisointina Ukraina-juttujen jälkeen.Ranskassa rättipää juoksee puistossa veitsi kädessä kohti avutonta äitiä lastenrattaiden kanssa, puukottaa rattaissa ollutta lasta äidin ja muiden epätoivoisesti yrittäessä estää tätä toimintaa. Tätä ei täällä medioissa taas huomioida millään lailla
Näinhän nämä tuppaa olemaan...Näin asiakkaan näkökulmasta vituttaa kaikenlaiset kiinteistönvälittäjä-, pankin lainaneuvottelija- yms. tyyppiset toimet, joissa asiakkuussuhde muodostetaan jonkun tietyn henkilön kanssa. Provikathan niillä on tietysti kiikarissa, mutta mulle asiakkaana on ihan vitun se ja sama kenen kanssa minä asiaa vien eteenpäin, kunhan se menee eteenpäin.
Joku kiinteistövälittäjä x käy näyttämässä välitystoimiston kohdetta y. Sitten kun laitat ostohousut jalkaan ja soitat välitystoimistoon z, että olisit kiinnostunut kohteesta y, niin jo saatana on tietämättäsi muodostettu asiakkuussuhde tämän välittäjä x:n kanssa. Välitystoimisto sanoo potentiaaliselle asiakkalle, että välittäjä x on loppuviikon vapaalla. Ottaa yhteyttä sitten kun ehtii. Mitä vittua! Eikö asiakas kannattaisi palvella asap?
Sama pankkimaailmassa. Joku yksi saatanan Pirkko koko isossa pankkikonsernissa hoitaa asiakkaan laina-asian maaliin, kun on kerran aloittanut, ja sitten olet tämän Pirkon sairastelujen ja lomien armoilla.
Tehokkuutta finanssimaailmaan saatana! Niin se on muillakin aloilla.
Miksi sulla ei ole varakoneen varakonetta?Työkone levähti ja varakone on mallia ennen ajanlaskun alkua.
Tulisipa jo loma...
Varikset ois syöneet ne. Turhaa työtä teit.Lähdin äskettäin saunalle koska oli alkamassa saunavuoroni. Mukaani otin sekä sekajäte- että biojätepussit jotka ohimennessäni oli tarkoitus tiputtaa roskiksiiin. Harmikseni vain biojätepussi hajosi pohjasta ja kaikki siellä olleet biojätteet tippuivat roskiksilla maahan.
Kyllä silloin vitutti. Nämä biojätepussit eivät kovin kestäviä näemmä ole. Onni onnettomuudessa oli se että pussi hajosi vasta roskiksilla, ei esimerkiksi sisätiloissa lattialle pudonneet jätteet. Ei tarvinnut lattiaa alkaa sentään kuuraamaan.
Kun pussi hajosi ja jätteet tippuivat maahan, niin toki katsoin nopeasti näkikö kukaan. Ja sen jälkeen avasin sekajätepussin jossa oli tilaa ja poikkeuksellisesti kauhoin biojätteet sekajätteisiin. Tein tämän vielä paljain käsin, toki pesin tietenkin kädet hyvin operaation jälkeen.
Mutta kyllä tuolloin vitutti. Vaikka suht kivuttomasti selvisin tästä. Yksi onni oli se että biojätteiden seassa ei ollut mitään liemiä tai muuta vastaavaa vaan kaikki oli helposti kauhottavissa pussiin. Oli tyyliin suodatinpusseja ja vesimelonin kuoria.
Tämän jälkeen pääsin lämpimään saunaan puhdistautumaan.
Älä välitä noista. Reseptithän on olemassa muokkaamista varten.Jotkut kotikokkaajat ketkä raiskaavat ruokia. FB:n ryhmissä sen huomaa ja tänään tuli oksetus vastaan missä ei kunnioiteita paskaakaan raaka-aineita.
""Omena ahven pekoni pizza""
Kaikilla ei ole varaa ostaa affenta tai itse onkia ja tuommoinen peittää sen kaikki maut tuolla pekonilla!!
VITUTTAA.
Taas lähti kuva ja toivottavasti pian äänikin!!