Vitutusketju

  • 10 544 911
  • 56 132

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan pelleilyä, onneksi nuorempi lapsi on kohta vuoden ja tähän mennessä terve, niin ei tarvitse sen laitoksen kanssa enää olla tekemisissä kuin kerran vuodessa.
Meillä oli terveysongelmia aika paljon ensimmäisen vuoden aikana, niin neuvolassa hoitajan ehdotus oli aina: "Eikös teillä ole se vakuutus..?" Eli yksityiselle siis aina. Odotusaikana ja ensimmäisen vuoden aikana meillä myös kerkesi olla jotain 5 tai 6 eri neuvolatätiä.

Neuvolan hyöty näin lapsen kahden ensimmäisen elinvuoden aikana on ollut aika pieni. Rokotukset, pituus- ja painoseuranta toimivat. Muuten eipä tuosta perusjärkeville ihmisille hirveästi ole hyötyä. Varmaan enemmän hyötyä nuoremmille vanhemmille, jotka ovat vielä vähän hukassa elämänsä kanssa. Tokihan se on hyvä, että joku ulkopuolinen seuraa kehittyykö lapsi normaalisti.

Neuvolan kautta tosin pääsi kunnalliseen hammashoitoon mikä tuntuu Lahdessa toimivan paremmin kuin yksityinen hammashoito. Nyt minulla on kaikenlisäksi mahdollisuus varata aina vuoden välein hammashygienisti ja kahden vuoden välein hammastarkastus julkiselta. Kreisiä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Pitäisi tulla hyvä mieli kun yrittää auttaa toista, kun on mahdollisuus.

Mutta kun vastaanottajalla ei ole kykyä ottaa vastaan apua, tahi nyt sehän on pois suljettua jotta sitä nyt pyytäisi.

Vitun vitun vittu ja saatanan saatana

Kai se vaan elämä olisi täydellisenä kusipäänä paljon helpompaa, niin ei yrittäisi nyt tehdä läheisen ihmisen arjesta edes muutamaksi päiväksi pakopaikkaa kiireellisestä ja kuluttavasta arjesta.

Vittu
 

444

Jäsen
Tässä alkaa huumori loppumaan ja epätoivo puskemaan pintaan kun neljättä yötä putkeen olen vakavissa ongelmissa unen kanssa ja näyttää että tulossa on toinen valvottu yö putkeen. Itkinkin tossa äsken, ekaa kertaa varmaan lähes kahteen vuoteen. Niin syvällä uidaan nyt.

Harkitsen jo lääkärille hakeutumista sillä en tiedä kestääkö psyykeeni viidettä tuskien yötä putkeen. Vituttaa syvästi kun tämä uniongelma tuntuu vain koko ajan pahenevan. Olipahan pakko avautua tästä tännekin. Vittu.
Mä oon tässä nyt reilut viisi kuukautta vetänyt sellaisessa univajeessa, ettei ole tosikaan. Kahtena tai kolmena yönä oon saanut nukuttua peräti kuusi tuntia putkeen ilman häiriöitä, muilta osin sitten mennään reippaasti alle. Ikää on tullut varmaan 20 vuotta tänä aikana lisää. Huumori sen sijaan on muuttunut omasta mielestäni reilusti parempaan suuntaan, koska nauran omille jutuilleni jatkuvasti.
Sanovat, että vauvat ilostuttavat elämää. Moisen paskan puhujat eivät varmaan ole koskaan itse kokeilleet, tuskin edes päässeet harjoittelemaan niiden tekemistä. Mutta positiivisesti jos ajattelee, niin 17 vuotta 6 kuukautta ja 23 päivää, niin tuo muuttaa pois kotoa. Sitten saa vihdoin nukkua. Jos on vielä hengissä.
 

Glove

Jäsen
Mä oon tässä nyt reilut viisi kuukautta vetänyt sellaisessa univajeessa, ettei ole tosikaan. Kahtena tai kolmena yönä oon saanut nukuttua peräti kuusi tuntia putkeen ilman häiriöitä, muilta osin sitten mennään reippaasti alle. Ikää on tullut varmaan 20 vuotta tänä aikana lisää. Huumori sen sijaan on muuttunut omasta mielestäni reilusti parempaan suuntaan, koska nauran omille jutuilleni jatkuvasti.
Sanovat, että vauvat ilostuttavat elämää. Moisen paskan puhujat eivät varmaan ole koskaan itse kokeilleet, tuskin edes päässeet harjoittelemaan niiden tekemistä. Mutta positiivisesti jos ajattelee, niin 17 vuotta 6 kuukautta ja 23 päivää, niin tuo muuttaa pois kotoa. Sitten saa vihdoin nukkua. Jos on vielä hengissä.
Minä en ole nukkunut kunnolla sitten 2015/16 talven. Taisin jonkun 10 kuukautta vetää 2-4 h yöunilla ennen kuin tuli stoppi. Eikä ollut edes ketään häiritsemässä mun unia. Tänäänkin yritin jo hyvän aikaa saada unta, mutta eipä tuosta mitään tullut. Pitänee pyytää kovemmat lääkkeet. Toki nukun nykyään jo enemmän kuin tuon 2-4 h jos saan unen illalla. Jos se ei tule niin saattaa helposti mennä aamu viiteen. Ja seiskalta pitäisi herätä, että ehtii töihin. Kylllä tämä taas tällä hetkellä jo vähän vituttaaki .
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mä oon tässä nyt reilut viisi kuukautta vetänyt sellaisessa univajeessa, ettei ole tosikaan. Kahtena tai kolmena yönä oon saanut nukuttua peräti kuusi tuntia putkeen ilman häiriöitä, muilta osin sitten mennään reippaasti alle. Ikää on tullut varmaan 20 vuotta tänä aikana lisää. Huumori sen sijaan on muuttunut omasta mielestäni reilusti parempaan suuntaan, koska nauran omille jutuilleni jatkuvasti.
Sanovat, että vauvat ilostuttavat elämää. Moisen paskan puhujat eivät varmaan ole koskaan itse kokeilleet, tuskin edes päässeet harjoittelemaan niiden tekemistä. Mutta positiivisesti jos ajattelee, niin 17 vuotta 6 kuukautta ja 23 päivää, niin tuo muuttaa pois kotoa. Sitten saa vihdoin nukkua. Jos on vielä hengissä.
Minulla on sinulle ilouutinen: lapset nukkuvat paremmin ja ovat muutenkin helppohoitoisempia heidän kasvaessaan. Näin ainakin meillä. Esimerkiksi 13-vuotiaamme ei enää edes tarvitse vaippoja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

444

Jäsen
Minulla on sinulle ilouutinen: lapset nukkuvat paremmin ja ovat muutenkin helppohoitoisempia heidän kasvaessaan. Näin ainakin meillä. Esimerkiksi 13-vuotiaamme ei enää edes tarvitse vaippoja.
Alkuun sanottiin, että ensimmäiset kolme kuukautta on vaikeimmat. Sitten se muuttui neljäksi. Nyt puhutaan ensimmäisistä muutamista kuukausista. Jotenkin tuntuu, että se ”ensimmäiset kolme kuukautta” oli vain pehmennys todellisuuteen. Eli kusetus. Toki voin olla tyytyväinen siihen, että mitään koliikkia ei ole ollut missään vaiheessa. Toi tyyppi vaan ei tykkää nukkumisesta. Tai tykkää, vaunuissa silloin kun ne liikkuu. Mä en vaan oikein osaa nukkua silloin. Plussaa on toki se, että liikunnan määrä on lisääntynyt eksponentiaalisesti, kun keskimäärin tulee käveltyä n. 11km päivässä tuon kanssa. Ne ovatkin päivän ainoat hiljaiset hetket. Ja jossain välissä pitäisi töitäkin tehdä. Äitinsä on kyllä ihan supersankari, kun ei ole kertaakaan edes hermostunut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minulla on sinulle ilouutinen: lapset nukkuvat paremmin ja ovat muutenkin helppohoitoisempia heidän kasvaessaan. Näin ainakin meillä. Esimerkiksi 13-vuotiaamme ei enää edes tarvitse vaippoja.
Ei pidä yleistää!
 

Liitteet

  • baby.jpg
    baby.jpg
    127,3 KB · kertaa luettu: 168
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ottiko vaimosi tuon kuvan? Onko tuore? Kieltämättä Hedbergin ulkonäkö loistaa poissaolollaan, siitä pisteet.
Juu, otti. Kiukuttelin taas ja olin muutenkin tuhma niin se sano että jos en oo kiltisti niin ottaa kuvan ja laittaa nettiin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Juu, otti. Kiukuttelin taas ja olin muutenkin tuhma niin se sano että jos en oo kiltisti niin ottaa kuvan ja laittaa nettiin.
Jotenkin arvelinkin, että sinä kinkynä miehenä tykkäät kaikenlaisista kakkavaippaleikeistä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Vituttaa, että sain kiinnostavan työtarjouksen tässä ajankohdassa. Ensi kuun alussa olen aloittamassa uudessa virassa ja tyytyväinen siihen.

Aina ollut kuitenkin haave työskennellä Saksassa ja nyt sellaisen tarjouksen sain, eikö tämä tarjous olisi voinut tulla vaikka 2kk sitten?

Typerä asia vittuuntua kun asiat sinänsä hyvin on, kai tämä sitten jotain ihmisluontoa ja aina pitää jostain vittuuntua. Noh menen jokatapauksessa kuuntelemaan enemmän tuosta tarjouksesta ja tekemään sen jälkeen enemmän johtopäätöksiä.

Mites palstalaiset tuumii, jos tilaisuus lähteä unelma hommiin Saksaan pitääkö siihen tarttua vaikka hetki ei ole sopivin. Sehän riski olemassa ettei uutta tilaisuutta tule.
 
Viimeksi muokattu:

hege

Jäsen
@HOOLIGAN_ , ainakin kannattaa käydä keskustelu Saksan suuntaan ja katsoa onko unelma duuni kuitenkin sellainen, että siihen kannattaa kaikesta huolimatta tarttua. Ja sitten voi tietysti yrittää kysyä heti virkavapaata nykyisestä uudesta duunista jos Saksan kuvio nappaa hyvin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nürnbergin tuomiota tässä katselen ja jälleen kerran havahduin huomaamaan, miten paljon minua vituttavat kaikki lakimiehet, juristit, oikeusavustajat, asianajajat ja tuomarit. Jos heidän kanssaan ei tarvitsisi koskaan olla tekemisissä, olisi se kerrassaan hienoa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vittu kauheeta vääntöä bändin entisen rumpalin kanssa raha-asioista. Sen on ainakin saanut oppia että jos jotain hankitaan porukalla niin silloin kaikki maksaa osuutensa mahdollisimman pian eikä odoteta että jos niistä saisi kuluneen summan takaisin.

Kysehän on siitä että hankittiin 2020 alussa paitoja ja CD-levyjä jotka minä maksoin ja tarkoitus oli ottaa omat pois kun saadaan niitä myytyä. Noh, tuli korona ja sitten vielä bändin laulaja lähti menemään eli noista jäi suurin osa myymättä kun bändi on ollut telakalla siitä asti. Bändin tilillä oli kuitenkin rahaa kun saatiin kaupungilta avustusta. Sitten kun aloin kyselemään rahojeni perään alkoikin kauhea vääntäminen, lopulta oon saanut 75% rahoistani ja tililtä on vielä mennyt mm kotisivujen (joo, pienelle omakustannebändille tämä rumpali väen väkisin teki kotisivut vaikkei niitä kukaan muu nähnyt tarpeelliseksi) ylläpitoon, kun "unohtui ottaa suoraveloitus pois" ja USB -äänikorttikin piti hankkia bänditililtä ja sitäkään en saa itselleni vaikka lähdin lätkimään treenikseltä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vittu kauheeta vääntöä bändin entisen rumpalin kanssa raha-asioista. Sen on ainakin saanut oppia että jos jotain hankitaan porukalla niin silloin kaikki maksaa osuutensa mahdollisimman pian eikä odoteta että jos niistä saisi kuluneen summan takaisin.

Kysehän on siitä että hankittiin 2020 alussa paitoja ja CD-levyjä jotka minä maksoin ja tarkoitus oli ottaa omat pois kun saadaan niitä myytyä. Noh, tuli korona ja sitten vielä bändin laulaja lähti menemään eli noista jäi suurin osa myymättä kun bändi on ollut telakalla siitä asti. Bändin tilillä oli kuitenkin rahaa kun saatiin kaupungilta avustusta. Sitten kun aloin kyselemään rahojeni perään alkoikin kauhea vääntäminen, lopulta oon saanut 75% rahoistani ja tililtä on vielä mennyt mm kotisivujen (joo, pienelle omakustannebändille tämä rumpali väen väkisin teki kotisivut vaikkei niitä kukaan muu nähnyt tarpeelliseksi) ylläpitoon, kun "unohtui ottaa suoraveloitus pois" ja USB -äänikorttikin piti hankkia bänditililtä ja sitäkään en saa itselleni vaikka lähdin lätkimään treenikseltä.
Kerrohan mikä bändi. Alkoi kiinnostaa.

Popedassahan on ollut viime aikoina vääntöä. Yössäkin oli, mutta se vissiin loppui, kun Olli kuoli.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vitun vuvuzelat.
Olen Mall of Asian rantabulevardin rokkibaarissa juomassa kaljaa.
Tasatunnein täällä on minuutin ilotulitus, mikä saa kakarat villiintymään vuvuzelojensa kanssa.
Jos tuo lahti ei olisi jo ennestään täynnä muovijätettä, niin heittelisin vuvuzelat (ja räkänokat) sinne.
Saatana. Minä maksan aikuisten rahaa tästä terassipöydästä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Katsoin tuon Sontalaatikon music awards listan. Voi jeesus mitä paskaa kaikki. Kuuntelin muutaman antamalla mahdollisuuden, ihan hirveetä kuraa. Ja mikä tai kuka on nimeltään Litku Klemetti!? Kamalaa shittiä. Lopettakaa tämä nyt inhimillisyyden nimessä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katsoin tuon Sontalaatikon music awards listan. Voi jeesus mitä paskaa kaikki. Kuuntelin muutaman antamalla mahdollisuuden, ihan hirveetä kuraa. Ja mikä tai kuka on nimeltään Litku Klemetti!? Kamalaa shittiä. Lopettakaa tämä nyt inhimillisyyden nimessä.
Siis mikä Sontalaatikon music awards?
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vitun vuvuzelat.
Olen Mall of Asian rantabulevardin rokkibaarissa juomassa kaljaa.
Tasatunnein täällä on minuutin ilotulitus, mikä saa kakarat villiintymään vuvuzelojensa kanssa.
Jos tuo lahti ei olisi jo ennestään täynnä muovijätettä, niin heittelisin vuvuzelat (ja räkänokat) sinne.
Saatana. Minä maksan aikuisten rahaa tästä terassipöydästä.
Mulla on vuvuzela, lähtee muuten vittumainen ääni. Sillä on kiva kiusata muita, mutta aika vittumaista herätä siihen torveen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onpa vittumainen olo, ei edes varsinainen krapula. Toinen puolisko keksi pilata vuoden vaihtumisen täysin ja tänään olisi voinut vain nukkua. Krääh. Älkää nyt hiihtäjät tehkö tästä vielä raskaampaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto vehje vereslihalla. Joka askeleella sattuu. No koittakaapa ite tumputella kolme päivää putkeen joku 8-9 tuntia päivässä. Tää on aina tätä kun yrittää vähän loivennella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös