Vitutusketju

  • 10 540 687
  • 56 130

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Exä nyt ensin kehuskelee uudella miehellään ja kuinka elämässä edetään. Nyt taas sataa viestiä, kuinka ei olekaan tämän uuden kanssa ja olisi kiva yrittää uudelleen ja lässytilää. Aika tonnin setelinä tässä ollut itse, Jutin sanoin nukutaan ja mennään eteenpäin. Pitäköön tunkkinsa.
 

Spire

Jäsen
Exä nyt ensin kehuskelee uudella miehellään ja kuinka elämässä edetään. Nyt taas sataa viestiä, kuinka ei olekaan tämän uuden kanssa ja olisi kiva yrittää uudelleen ja lässytilää. Aika tonnin setelinä tässä ollut itse, Jutin sanoin nukutaan ja mennään eteenpäin. Pitäköön tunkkinsa.
Tuo on oikea asenne, ikinä ei saa antaa noissa tilanteissa periksi. Suosittelen oikeastaan katkaisemaan kaikki välit someyhteyksiä myöten, jos ei ole lapsia tai muuta minkä takia on pakko olla yhteyksissä. Suhtautumiseni on näin negatiivinen siksi että tein itsestäni aikoinaan narrin vastaavanlaisessa tilanteessa, eikä se johtanut mihinkään hyvään vaan pelkkään itsetunnon menettämiseen.

Robert Heleniuksen idiotismi. Luen hesarista hänen kommentteja, täysin imbesilli.
Pitääkin katsoa mitä siellä lukee.

EDIT: Ai taas ruokavaliostaan höpöttelee. No ei siinä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Exä nyt ensin kehuskelee uudella miehellään ja kuinka elämässä edetään. Nyt taas sataa viestiä, kuinka ei olekaan tämän uuden kanssa ja olisi kiva yrittää uudelleen ja lässytilää. Aika tonnin setelinä tässä ollut itse, Jutin sanoin nukutaan ja mennään eteenpäin. Pitäköön tunkkinsa.
Kuten sanottua, jos ei ole yhteisiä lapsia, niin noista lähtökohdista ei mitään uudelleen lämmitettyä juuri kannata rakennella, harvoin lasten kanssakaan. Niistä kun harvoin mitään pysyvämpää ja harmonista kuitenkaan syntyy.
Tsemppiä!
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Tuomarointi vitun perseestä ja pihviravintolasta ei saa pihvejä.

Vittu mitä paskaa.

Tekis mieli tappaa kaikki
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kuten sanottua, jos ei ole yhteisiä lapsia, niin noista lähtökohdista ei mitään uudelleen lämmitettyä juuri kannata rakennella, harvoin lasten kanssakaan. Niistä kun harvoin mitään pysyvämpää ja harmonista kuitenkaan syntyy.
Tsemppiä!

Kiitos viestistä, näin ajattelin itsekin. Lapsia ei juu onneksi ole, joten mitään ongelmaa ei ole sen suhteen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tuomarointi vitun perseestä ja pihviravintolasta ei saa pihvejä.

Vittu mitä paskaa.

Tekis mieli tappaa kaikki
Mikäs pihviravintola niin huono on ettei edes pihvejä saa? Lähinnä että tietää välttää tuollaista paikkaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nonnih - nyt se on sitten mulla, syysflunssa!
Just kun emäntä tervehtyi, niin mulla tuli ensin kurkku kipeäksi ja sitten pientä lämmönnousua ja rykimista... ja nokka juoksee ku Paavo Nurmi...
Ei tässä muuten oikeastaan mitään isoa ongelmaa, mutta juuri eilen tuli nuorin tytär toiselta puolen Suomea käymään - käyvät sen pari kertaa vuodessa. Meillä oli tarkoitus keksiä jotakin happeningia, pikku vaellusta, mutta nyt mun vaellukset kyllä rajoittuu ihan vaan sisätiloihin...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

444

Jäsen
Ehkä mailman vittumaisinta puuhaa. Varsinkin kun muuttoporukassa on yleensä semmosia hönöjä jollei oo mitään käryä asiasta. Esim kun kannetaan jotain sohvaa tai sänkyä rappuja niin aina saa ihmetellä että mitä vittua siä toisessa päässä tapahtuu. Sitten kun meet itte muuttoavuks, niin eikö perkele siä paikanpäällä oo kaikki valmistelut tekemättä. Tavarat paikollaan, astiat ja muut kilkkeet pakkaamatta jne. Sitte siä pyärii kaikemmailman maahista vaan tiällä ja jaloisa pyärimässä.

Rupes taas oikein vituttaan kun tuli kirjottaan tänne, perkeleen vetti...
Frendi muutti pari vuotta sitten perheineen itävantaalaisesta kerrostaloneliöstä väliaikaisesti toiseen, vähän pienempään mörskään. Lupauduin auttamaan. Kamat oli kyllä viimeisiä astioita lukuun ottamatta pakattu valmiiksi, mutta aijjumalauta sitä tavaran määrää. Sanoivat vielä, että tästä on jo melko rankalla kädellä pistetty tavaraa kiertoon eli kaatopaikalle. Meitä oli siellä seitsemän riskiä miestä (sekä minä) roudaamassa sitä paskaa. Molemmat kämpät kolmannessa kerroksessa, ei hissiä. Välimatka ehkä 5km. Kaksi isoa pakettiautoa. Meillä meni vaatimattomat 6h sen ryönän siirtämiseen. Itse taisin pitää 20 minuutin tauon popsiakseni anoppinsa tekemää makaronilaatikkoa. Eikä muut paljon enempää taukoilleet.
Lisäksi olin sopinut erään ystävättären kanssa, että mennään itähelsinkiläiseen anniskeluravintolaan katsomaan standuppia illalla. Himassa ehdin hätäiseen käydä suihkussa ja sitten taas liikkeelle. Fiksuna poikana ajattelin, että nappaan pari rohkaisevaa ennen anniskeluravintolaan siirtymistä, jotain kuusvolttisia. Normaalisti ihan kohtalainen viinapää ei ottanut huomioon aiempaa kevyttä hyötyliikuntaa ja kovin vähäiseksi jäänyttä ravintoa, joten meinasi mennä rynnäkkökännin puolelle, kun nuo juomat vartissa kumosin alas. Olo meinasi jo tasaantua, kunnes sitten anniskeluravintolan puolella joku ystävättären ystävätär (koskaan nähnytkään tuota aiemmin) änkesi syliin istumaan ja pakotti juomaan skumppaa kanssaan. Triplanelkku jäi puun ja kuoren väliin, kun hemaiseva seura ja ilmainen skumppa veivät mukanaan. No ensimmäinen ei sentään kirjaimellisesti. Jossain vaiheessa haahuilin jossain vielä idemmässä ja sitten jossain aivan muualla. Kotiin sentään olin löytänyt kävelemällä muutaman kilometrin matkan. Seuraavan päivän olotila oli ikimuistoinen, toisin kuin loppuillan tapahtumat, joista en edelleenkään muista muuta kuin mainitut.

Tarinan opetus: Älä koskaan tarjoudu muuttoavuksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nonnih - nyt se on sitten mulla, syysflunssa!
Samma här... Mutta vähän eri oireilla. Nenä kun ei vuoda yhtään vaan on vähän tukossa. Kurkku on kipeä, vähän on välillä lämpöä ja satunnaista yskimistä. Ja voimat on aikalailla poissa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Samma här... Mutta vähän eri oireilla. Nenä kun ei vuoda yhtään vaan on vähän tukossa. Kurkku on kipeä, vähän on välillä lämpöä ja satunnaista yskimistä. Ja voimat on aikalailla poissa.
Joo - on kyllä ihan vetämätön olo. Oon yritelly köllötellä aina, kun on mahdollista ja nauttinut semmoisia porepussukoita kuumassa vedessä, jotka kyllä auttavat oloon, mutta kärsittävähän tää on....
 
K

Kiekkokatsoja

Joo - on kyllä ihan vetämätön olo. Oon yritelly köllötellä aina, kun on mahdollista ja nauttinut semmoisia porepussukoita kuumassa vedessä, jotka kyllä auttavat oloon, mutta kärsittävähän tää on....
Kuuma juoma, jossa mukana sopivasti alkoholia. Ei poista tautia, mutta mukavampi sairastaa.
Toimii myös koronaa sairastaessa. Tai ainakin mulla toimi aikoinaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kuuma juoma, jossa mukana sopivasti alkoholia. Ei poista tautia, mutta mukavampi sairastaa.
Toimii myös koronaa sairastaessa. Tai ainakin mulla toimi aikoinaan.
No joo, on mulla Stroh-rommia, jota olen varovasti sekoitellut teehen hunajan knssa, mutta eihän se oikein särkylääkkeiden kanssa kay.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ehkä mailman vittumaisinta puuhaa. Varsinkin kun muuttoporukassa on yleensä semmosia hönöjä jollei oo mitään käryä asiasta. Esim kun kannetaan jotain sohvaa tai sänkyä rappuja niin aina saa ihmetellä että mitä vittua siä toisessa päässä tapahtuu. Sitten kun meet itte muuttoavuks, niin eikö perkele siä paikanpäällä oo kaikki valmistelut tekemättä. Tavarat paikollaan, astiat ja muut kilkkeet pakkaamatta jne. Sitte siä pyärii kaikemmailman maahista vaan tiällä ja jaloisa pyärimässä.

Rupes taas oikein vituttaan kun tuli kirjottaan tänne, perkeleen vetti...

Itse en kehtaisi pyytää muuttoapua ja sitten pakottaa jengiä pakkaamaan tavaroitani. Sehän on ihan eri hommaa. Sama kuin allekirjoittaisi työsopimuksen myyjän hommasta ja löytäisikin itsensä siivoamasta lattioita.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuomarointi vitun perseestä ja pihviravintolasta ei saa pihvejä.

Vittu mitä paskaa.

Tekis mieli tappaa kaikki
Oltiin kerran Berliinissä pihviravintolassa, jossa eivät saaneet toimitettua oikein ruokaa pöytään. Selityksenä oli, että: "We have some trouble with the gas." Kerrankin osasin pitää turpani kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oltiin kerran Berliinissä pihviravintolassa, jossa eivät saaneet toimitettua oikein ruokaa pöytään. Selityksenä oli, että: "We have some trouble with the gas." Kerrankin osasin pitää turpani kiinni.
Ajjjjumalauta... Mää en olis pystyny pitään jewtani kiinni.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kuuma juoma, jossa mukana sopivasti alkoholia. Ei poista tautia, mutta mukavampi sairastaa.
Toimii myös koronaa sairastaessa. Tai ainakin mulla toimi aikoinaan.
Oma vakiosetti flunssassa on seuraava. Puoli kuppia kuumaa vettä, reilusti viskiä sekaan, sitten hunajaa ja sitruunan mehua. Toimii.
 

Glove

Jäsen
Oma vakiosetti flunssassa on seuraava. Puoli kuppia kuumaa vettä, reilusti viskiä sekaan, sitten hunajaa ja sitruunan mehua. Toimii.
Sama muuten, mutta käytän alkoholina yleensä Strohia.

Tänään vituttaa taas hieman se, että väsyttää. Toki tuo väsymys on minulle ihan normaali olotila nykyään niin se ei vituta niin paljon. Pikkuhiljaa tottuu siihenkin, ettei vaan jaksa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ehkä mailman vittumaisinta puuhaa. Varsinkin kun muuttoporukassa on yleensä semmosia hönöjä jollei oo mitään käryä asiasta.
Minun legendaarisin muutto oli kun täti muutti perheineen hissittömän talon kolmannesta kerroksesta hissittömän talon neljänteen kerrokseen. Hommahan alkoi vielä niin että porukat oli lähtenyt ajelemaan Tuuriin päin kun täti soitti meille kotiin että nyt olisi se muutto. Ei muuta kuin soittamaan äidille että tulkaas takasi, siskos muuttaa. Ja sitten vielä piti jostain kyliltä pyydystää veli ja sisko mukaan. Tädin mies oli töistä lainannut peräkärryn eikä kumpikaan miehistä ollut mikään pro sen peruutuksen kanssa että siinäkin oli vähän sorvattavaa. Siinä me sitten roudattiin tavaroita ensin ales ja sitten toiseen taloon ylös. Tiesi hommia tehneensä. Ja muuttoporukka todellakin oli tuossa mitä oli mainittu eli meidän perhe (äiti, isä ja kolme lasta) sekä täti ja hänen miehensä ja heidän taapero. Taidettiin olla muuttohönöjä kaikki. Täti oli kyllä ihan kiitettävästi pakannut pikkuesineitä mutta vielä oli jotain pakattavaa kuten petivaatteita, pyyhkeitä, vaatteita yms. Jätesäkit ja laatikot loppuivat ja täti kaivaa keittiön kaapin perältä kasan Alkon kasseja ja sanoo että muutakaan ei ole, pakataan sitten hitto näihin (jostain syystä tuo jäi niin selkeästi mieleen, tädin jotenkin alistunut mutta myös vittuuntunut tokaisu). Siinä vaiheessa tädin mies oli jo juonut (oluella) itsensä hyvin avuliaaksi ja iloiseksi. Oltiin viimeisiä pakkailemassa ja käymässä nukkumaan.

Legendaariseksi tuon muuton kyllä teki se kuin veljeni työnsi nokkakärryillä pesukoneen kolme kilsaa talolta toiselle. Jostain syystä sitä ei haluttu viedä peräkärryllä vaan päättivät että se työnnetään perille. Oli siinä kaupungin raitilla katsomista kun joku teini työntää pesukonetta nokkakärryillä. Mutta kaikesta selvittiin ja oli kyllä lihakset kipeinä viikonlopun jälkeen. Sitä en muista että miksi se muutto tuli niin yhtäkkiä että vanhemmat oli lähteneet jo lomamatkalle.

Molemmat kämpät kolmannessa kerroksessa, ei hissiä. Välimatka ehkä 5km. Kaksi isoa pakettiautoa. Meillä meni vaatimattomat 6h sen ryönän siirtämiseen.
Joo, tiedän tunteen (ks. edellinen tarina). Meillä meni tuohon tädin perheen muuttoon la-su (edit. saattoi olla myös pe-su, ei sitä niin vanhoja muista tarkkaan) mutta ei meillä niin kiire ollut. Yön yli nukuttiin vanhan kämpän lattialla patjoilla. Siinä oli tunnelmaa. Varsinkin kun tädin mies päätti tarjoilla meille sänkyyn riisipiirakoita sinappi-kurkkusalaatilla... Silloin muistan että vähän vitutti tuollainen avuliaisuus.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttaa Putinin kätyrin kaksi maalia viime kierroksella, tuosta se taas aukesi.

Sama. Niin sama. Lisäksi vituttaa se, että vanhasta tottumuksesta vähän tuulettelin ennen kuin noin 2 sekunnin päästä muistin mikä hän onkaan miehiään ("miehiään"). Venäläiset ja valkovenäläiset ulos NHL:stä!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vitutus on aliarvostettu mielentila. Etenkin nykyisessä yhteiskunnassa, jossa ihmisen pitäisi aina olla myönteinen ja tsemppaava. Vitutus voi kuitenkin antaa ihmiselle suunnattomasti voimaa, jos sen kanavoi oikein.

Tänään yksi asia vitutti minua taas niin paljon, että teki mieli räjäyttää koko maapallo. Mutta kaikki tämä kanavoitui sitten energiaksi, ja asian parantamiseksi kirjoitin yhden tekstin. Siitä tuli intohimoinen ja loistava. Nähtäväksi jää, mikä sen vaikutus on, mutta olen toiveikas.

Sitä paitsi A.W. Yrjänäkin sanoi joskus, että vitutus on aliarvostettua, hänkin on sen voimalla tehnyt aika monta levyä. Uskokaa Yrjänää, jos ette usko minua.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vituttaa tää flunssa, joka ei tunnu hellittävän, vielä...
Tietysti, kun oli tytär kaverinsa ja koiransa kanssa muutaman päivän täällä kylässä, ei ole tullut oikein levättyäkään kunnolla, joka lienee osasyy asiaan. Einari Keskipörhölän sanoin:
- En mie valita, mutta kyrsiihän se...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös