Vitutusketju

• 10 695 525
  • 56 251

Nick Neim

Jäsen
Nuo aftat ovat kyllä merkillisiä. Teininä ja oikeastaan vielä parikymppisenäkin, eli n. 10 vuotta sitten noita oli ihan alituiseen suussa, ja tosiaan aina niin saatanan kipeitäkin vielä. Mitään oleellista en tietoisesti minkään suhteen muuttanut, mutta viimeiseen kymmeneen vuoteen ei ole aftan aftaa suussa ollut. Ei kait noiden aiheuttajasta vieläkään ole mitään selkeää syytä selvillä, mutta toivottavasti eivät enää tähän suuhun tule takaisin.

Koen kyllä isoa myötävitutusta noista kärsiville.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ollut kyllä hieno viikko.

Toisaalla kerroin siitä että ns. etninen ravintola tarjoili kebabin sijaan kanahampurilaisen sunnuntaiaamuna, ja sehän tuli siinä kotosalla nautittua vaikka mitään helvetin järkeähän tuossa ei ollut. Harvoin grilliltä mitään kanaa tilaan muutenkaan, mutta vielä sitten aamuyön pikkutunteina kun ehkä ei voi täysin olettaa sen olevan ihan priimaa.

Tämä aiheutti sitten luultavasti jonkin sortin ruokamyrkytyksen, oksennukselta onneksi vältyttiin mutta siinä tuli pari päivää istuttua pöntöllä muutaman kerran. Voin kertoa että persereikä alkaa olla suht hellänä, kai tuo joskus tuosta tokenee. Noh, siinä kuitenkin meni pari päivää mukavan löysän vatsan kanssa, ripulilääke onneksi auttoi tähän. Toki eilen ei sitten enää paskottu ollenkaan, mutta eiköhän sieltä vielä jotain tule.

No ei siinä, eilen sitten alkoi tuntua pientä karheutta kurkussa. Ei nyt mitään ihmeempää kuitenkaan ja menin sitten suunnitellusti kaverini kanssa KalPa-HIFK peliin. Peli nyt ei ihan hirveästi jättänyt lapsille kerrottavaa, kaksi kohtuullisen paskaa joukkuetta vastakkain ja mietittiin että miten voi ammattitasolla esim. vedot olla näin huonoja. Mutjoo, siinä kolmoserän aikana alkoi tuntua vähän silleen oudolta että ihan kuin olisi lämpöä nousemassa. Pelin jälkeen autolle ja siinä tunsi että ei ole kaikki ihan kondiksessa. Mittari kainaloon kotona, kappas vaan 38.5 kuumetta.

Siinä oli sitten suht mehevä olo illalla, lääkettä naamaan mutta kyllä tuo silti melko vittumainen olotila oli. Kuumeessa nukkuminen on ihan perseestä, kuten huomaatte niin tosiaan nyt ollaan hereillä ja sellaisia parin tunnin pätkiä on tullut nukuttua. Kuumeen mittasin äsken ja näytti 37.7, pitää tässä pari tuntia vielä odotella että voi työnantajan suuntaan soitella että joo sori kuumetta pukkaa, pois ollaan.

Mutjoo, sellanen viikko. Kovin usein kun ei tule kipeänä oltua niin hyvä ottaa toki sitten kerralla paskatauti ja kuume.

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Nuo aftat ovat kyllä merkillisiä. Teininä ja oikeastaan vielä parikymppisenäkin, eli n. 10 vuotta sitten noita oli ihan alituiseen suussa, ja tosiaan aina niin saatanan kipeitäkin vielä. Mitään oleellista en tietoisesti minkään suhteen muuttanut, mutta viimeiseen kymmeneen vuoteen ei ole aftan aftaa suussa ollut. Ei kait noiden aiheuttajasta vieläkään ole mitään selkeää syytä selvillä, mutta toivottavasti eivät enää tähän suuhun tule takaisin.

Koen kyllä isoa myötävitutusta noista kärsiville.
Mulle tuli aftoja tuoreesta tomaatista ja ruisleivästä. Tämmönen oikeen tutkittiin joskus. Vuoden vertan niitä oli joskus ja kun heivasin tomaatin ja ruisleivän loppuivat. Nykyään voin kyllä niitä syödä eikä aftoja ilmaannu. Tiijä häntä sitten. Puolukkakin voi kuulemma aiheuttaa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ollut kyllä hieno viikko..
...
Mutjoo, sellanen viikko. Kovin usein kun ei tule kipeänä oltua niin hyvä ottaa toki sitten kerralla paskatauti ja kuume.
En oikein ilennyt "peukuttaa" tuota viestiäsi, kun se voitaisiin tulkita jopa vittuiluksi.
Mutta joo - tässä sinun tapauksessasi voisiko tautien peräkkäisyyttä kutsua "synergiaeduksi" - not?

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
No ei siinä, eilen sitten alkoi tuntua pientä karheutta kurkussa. Ei nyt mitään ihmeempää kuitenkaan ja menin sitten suunnitellusti kaverini kanssa KalPa-HIFK peliin. … Mittari kainaloon kotona, kappas vaan 38.5 kuumetta.

Luulin, että viimeistään koronan myötä ihmiset olisivat oppineet, että oireisena ei lähdetä ihmisten ilmoille.

Onneksi ollaan valmiiksi jo oikeassa ketjussa. Vituttaa ihmisten käytös, kun tautisena pitää päästä sinne itselle muka-tärkeään menoon. Ajatus lienee se, että ei se tauti minulta kenellekään voi tarttua tai oma meno on niin tärkeä, ettei sieltä voi olla oireisena pois. Tai mikä lie syy sille onkaan.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Luulin, että viimeistään koronan myötä ihmiset olisivat oppineet, että oireisena ei lähdetä ihmisten ilmoille.

Onneksi ollaan valmiiksi jo oikeassa ketjussa. Vituttaa ihmisten käytös, kun tautisena pitää päästä sinne itselle muka-tärkeään menoon. Ajatus lienee se, että ei se tauti minulta kenellekään voi tarttua tai oma meno on niin tärkeä, ettei sieltä voi olla oireisena pois. Tai mikä lie syy sille onkaan.

Jos kurkun karheus tarkoittaisi aina kotiin jääntiä, niin itse olisin varmaan syyskuusta - toukokuuhun kotona neljän seinän sisällä. Välillä kurkku on karhea refluksista, välillä saattaa tauti olla tuloillaan ja välillä se on muuten vain karhea ilman taudiksi eskaloitumista. Nykyään on ihan mukavaa, kun ei tartte olla enää niin tarkka tuon suhteen.

Kuumeessa olevat tai pöpöjä ympärilleen pärskivät sitten erikseen.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS

No sori.

Jahka tervehdyn niin menen jalkapuuhun tuohon kaupungintalon eteen.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kalakukon pohjat on ne parhaimmat. Muista että Hanna Partasen kukko on se oikea kukko.
Suattaapi olla, suattaapi olla olemattahii...
Vua ei se söör Rookeri siinä jalakapuussa kutjottaessaa ehi nälissää tivvoomaa, jotta kenenkähä kukonpohjista mie hälle huikopalloo viskon...

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pieni vitutus taas tämän vuoksi kun kiinnostavia ja omien suosikkijoukkueiden pelejä tulee päällekkäin. Tämä on toisaalta aika tuttua, näin on aika usein. Kiinnostavia matseja tulee monta päällekkäin. Kai moni seura haluaa pelatakin pelinsä prime timessa eli aikana jolloin katselijoita on mahdollisesti enemmän.

Tänään kaikilla suosikkiseuroillani on pelit just samaan aikaan. Kerho pelaa Lukkoa vastaan, Kauhajoki Seagullsia vastaan ja Hämeenlinnan Lentopallokerho Pölkkyä vastaan. Ei tiedä taas mitä tekisi ja mitä peliä katselisi. Haluaisi noista peleistä kaikki nähdä livenä mutta ei se ole oikein mahdollista. Kahdelta laitteeltakaan samaan aikaan katselu ei ole minun juttuni.

Näistä matseista Lentopallokerhon peli pelataan kyllä Hämeenlinnassa ja sinne minulla on kausikortti. Mutta ei vittu, ei tässä taas tiedä mitä tekisi. Toisaalta, sehän on aina mukavaa ja pieni juhlapäivä kun suosikkijoukkueella on matsi. Tällä hetkellä olen kallistumassa tuon HPK:n pelin katseluun.

Mutta tämä on aika usein toistuvaa että matseja on päällekkäin. Ei tämä todellakaan mikään erikoinen juttu ole ja aina vituttaa kun ei tiedä mitä tekisi. Tänään ehkä sinänsä poikkeuksellista että noin monella suosikkiseuralla päällekkäiset pelit.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näistä matseista Lentopallokerhon peli pelataan kyllä Hämeenlinnassa ja sinne minulla on kausikortti. Mutta ei vittu, ei tässä taas tiedä mitä tekisi. Toisaalta, sehän on aina mukavaa ja pieni juhlapäivä kun suosikkijoukkueella on matsi. Tällä hetkellä olen kallistumassa tuon HPK:n pelin katseluun.
Mene kausarin kanssa katsomaan lentopalloa ja katso Kerhon peli jälkilähetyksenä, kun oletan että CMorelta sen katsoisit. Jännitystä tietysti lisää se, että olet mediapimennossa iltaan asti, niin et tiedä esimerkiksi juurikin Kerhon matsin tuloksia ja tilastoja. Toimii ja 2/3 ongelmaa ratkaistu.

Edit: Kai tuon koriksenkin saa jotenkin katsottua jälkeenpäin. Kaikkihan riippuu palveluntarjoajasta enkä tiedä mistä tuo matsi tulee.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mene kausarin kanssa katsomaan lentopalloa ja katso Kerhon peli jälkilähetyksenä, kun oletan että CMorelta sen katsoisit. Jännitystä tietysti lisää se, että olet mediapimennossa iltaan asti, niin et tiedä esimerkiksi juurikin Kerhon matsin tuloksia ja tilastoja. Toimii ja 2/3 ongelmaa ratkaistu.

Edit: Kai tuon koriksenkin saa jotenkin katsottua jälkeenpäin. Kaikkihan riippuu palveluntarjoajasta enkä tiedä mistä tuo matsi tulee.
Kannattaa laittaa myös korvatulpat, koska kyllä joku tuloksen jossain kailottaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Korispelit tulevat Ruudusta. Minulle tuossa uutispimennossa eläminen on vaan aika hankalaa kun olen melko riippuvainen kuitenkin Facebookista ja netistä. Ja ei tarvitse mennä edes millekään tietylle sivulle kun olen Kerhon ja Karhubasketin sivujen jäsen Facebookissa niin tuoreimmat tiedot pelien lopputuloksistakin tulevat suoraan ja heti Facebookin etusivulle.

Kyllä minä olen päättänyt tuonne lentispeliin mennä. Katson sitten jälkilähetyksenä ainakin lätkäpelin jos olen onnistunut pysymään tässä uutispimennossa. No, tarvitseeko sitä edes jokaista matsia nähdäkään vai riittääkö pelkkä tulosseuranta jostain matsista?

Glove

Jäsen
Korispelit tulevat Ruudusta. Minulle tuossa uutispimennossa eläminen on vaan aika hankalaa kun olen melko riippuvainen kuitenkin Facebookista ja netistä. Ja ei tarvitse mennä edes millekään tietylle sivulle kun olen Kerhon ja Karhubasketin sivujen jäsen Facebookissa niin tuoreimmat tiedot pelien lopputuloksistakin tulevat suoraan ja heti Facebookin etusivulle.

Kyllä minä olen päättänyt tuonne lentispeliin mennä. Katson sitten jälkilähetyksenä ainakin lätkäpelin jos olen onnistunut pysymään tässä uutispimennossa. No, tarvitseeko sitä edes jokaista matsia nähdäkään vai riittääkö pelkkä tulosseuranta jostain matsista?

Jätät sen puhelimen kotiin kun menet korismatsiin niin et ainakaan itse tule katsoneeksi niitä tuloksia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alanko askartelemaan käpylehmiä ja myyn niitä kauppatorin kulmalla turisteille. Hattu maahan ja kitara käteen ja se on vangin pako. Vai ostanko rättimarketista halvimpia naisten pikkareita ja myyn niitä netissä muille pervoille muka naisena. Nappikauppaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toisaalta urheilu pitäisi aina katsoa vaan livenä... Paha tilanne
Tota, miksi...? Oon käyny elon polulla kattomassa tiäs kuinka monta lätkäpeliä, ja lähinnä vituttanu se junttien mölötys ja meininki. Mitä vähemmän väkee hallissa, sen parempi. Hoki on parasta kotisohvalta.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
No jaa. Aika raskas duunipäivä kun eilen oli, niin tuli kitattua olutta jonnekin puolilleöin kunnes väsymys voitti. No nyt sitten heräsin ihan noin vain, ja uni ei enää tule pienestä pöhnästä huolimatta. Pyöritään sitten sängyssä tunti-pari musiikin parissa. Hanoita, Patti Smithia, Ramonesia, vaihtoehtojahan on maailma täynnä. Täytynee hakea päivällä jotain vähän terävämpää, saisikohan sen avulla nukuttua vaikka kellon ympäri. Toki loppupelissä kuolemahan ne univelat kuittaa. Vituttaa silti kun koskaanbei kunnolla saa nukutuksi vaikka mitä yrittää.

Glove

Jäsen
No jaa. Aika raskas duunipäivä kun eilen oli, niin tuli kitattua olutta jonnekin puolilleöin kunnes väsymys voitti. No nyt sitten heräsin ihan noin vain, ja uni ei enää tule pienestä pöhnästä huolimatta. Pyöritään sitten sängyssä tunti-pari musiikin parissa. Hanoita, Patti Smithia, Ramonesia, vaihtoehtojahan on maailma täynnä. Täytynee hakea päivällä jotain vähän terävämpää, saisikohan sen avulla nukuttua vaikka kellon ympäri. Toki loppupelissä kuolemahan ne univelat kuittaa. Vituttaa silti kun koskaanbei kunnolla saa nukutuksi vaikka mitä yrittää.
Samanlaiset kuviot täälläkin, nelisen tuntia sain nukuttua. Kohta täytyy kyllä noustä täältä söngystä, alkaa nimittäin olla nälkä.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Samanlaiset kuviot täälläkin, nelisen tuntia sain nukuttua. Kohta täytyy kyllä noustä täältä söngystä, alkaa nimittäin olla nälkä.

Nälkähän se myös täälläkin iski kaiken lisäksi. Röstiperunaa pienessä darrassa meinasin vääntää, kahvia ja Bless The Hartsia kyytipoikana. Ketjun aiheeseen: unettomuus vituttaa aina vaan.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onhan tää nyt taas vittu ihan hanurista. Saatanan puolisukulaiset.

Pysykää väleissä. Ja jos ette pysy niin älkää mulle valittako. Se on ihan teidän oma sotku minkä ootte keittäneet. Minä en siihen puutu, en halua, enkä edes voi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy