Kyllähän nyt tuollainen vituttaa ajatuksen tasolla ihan jo näin tekstiä lukiessa! :)Toki herään arkisin muutenkin joskus seiskalta, mutta ajatuksena se vituttaa, että heräisi joka tapauksessa tuohon hurinaan.
Ehkä mailman vittumaisinta puuhaa. Varsinkin kun muuttoporukassa on yleensä semmosia hönöjä jollei oo mitään käryä asiasta. Esim kun kannetaan jotain sohvaa tai sänkyä rappuja niin aina saa ihmetellä että mitä vittua siä toisessa päässä tapahtuu. Sitten kun meet itte muuttoavuks, niin eikö perkele siä paikanpäällä oo kaikki valmistelut tekemättä. Tavarat paikollaan, astiat ja muut kilkkeet pakkaamatta jne. Sitte siä pyärii kaikemmailman maahista vaan tiällä ja jaloisa pyärimässä.Vittu että mä vihaan muuttamista. Tulikin taas oltua hyväsydäminen ja lupauduttua jeesimään.
Se o juurikinnäin. Se on poooken!Soon kuulkaas hianoo ko oikein pääsee jakamaan vitutustaan - vai mitä @Johnny B. Goode ?
Tuo on oikea asenne, ikinä ei saa antaa noissa tilanteissa periksi. Suosittelen oikeastaan katkaisemaan kaikki välit someyhteyksiä myöten, jos ei ole lapsia tai muuta minkä takia on pakko olla yhteyksissä. Suhtautumiseni on näin negatiivinen siksi että tein itsestäni aikoinaan narrin vastaavanlaisessa tilanteessa, eikä se johtanut mihinkään hyvään vaan pelkkään itsetunnon menettämiseen.Exä nyt ensin kehuskelee uudella miehellään ja kuinka elämässä edetään. Nyt taas sataa viestiä, kuinka ei olekaan tämän uuden kanssa ja olisi kiva yrittää uudelleen ja lässytilää. Aika tonnin setelinä tässä ollut itse, Jutin sanoin nukutaan ja mennään eteenpäin. Pitäköön tunkkinsa.
Pitääkin katsoa mitä siellä lukee.Robert Heleniuksen idiotismi. Luen hesarista hänen kommentteja, täysin imbesilli.
Kuten sanottua, jos ei ole yhteisiä lapsia, niin noista lähtökohdista ei mitään uudelleen lämmitettyä juuri kannata rakennella, harvoin lasten kanssakaan. Niistä kun harvoin mitään pysyvämpää ja harmonista kuitenkaan syntyy.Exä nyt ensin kehuskelee uudella miehellään ja kuinka elämässä edetään. Nyt taas sataa viestiä, kuinka ei olekaan tämän uuden kanssa ja olisi kiva yrittää uudelleen ja lässytilää. Aika tonnin setelinä tässä ollut itse, Jutin sanoin nukutaan ja mennään eteenpäin. Pitäköön tunkkinsa.
Kuten sanottua, jos ei ole yhteisiä lapsia, niin noista lähtökohdista ei mitään uudelleen lämmitettyä juuri kannata rakennella, harvoin lasten kanssakaan. Niistä kun harvoin mitään pysyvämpää ja harmonista kuitenkaan syntyy.
Tsemppiä!
Mikäs pihviravintola niin huono on ettei edes pihvejä saa? Lähinnä että tietää välttää tuollaista paikkaa.Tuomarointi vitun perseestä ja pihviravintolasta ei saa pihvejä.
Vittu mitä paskaa.
Tekis mieli tappaa kaikki
Frendi muutti pari vuotta sitten perheineen itävantaalaisesta kerrostaloneliöstä väliaikaisesti toiseen, vähän pienempään mörskään. Lupauduin auttamaan. Kamat oli kyllä viimeisiä astioita lukuun ottamatta pakattu valmiiksi, mutta aijjumalauta sitä tavaran määrää. Sanoivat vielä, että tästä on jo melko rankalla kädellä pistetty tavaraa kiertoon eli kaatopaikalle. Meitä oli siellä seitsemän riskiä miestä (sekä minä) roudaamassa sitä paskaa. Molemmat kämpät kolmannessa kerroksessa, ei hissiä. Välimatka ehkä 5km. Kaksi isoa pakettiautoa. Meillä meni vaatimattomat 6h sen ryönän siirtämiseen. Itse taisin pitää 20 minuutin tauon popsiakseni anoppinsa tekemää makaronilaatikkoa. Eikä muut paljon enempää taukoilleet.Ehkä mailman vittumaisinta puuhaa. Varsinkin kun muuttoporukassa on yleensä semmosia hönöjä jollei oo mitään käryä asiasta. Esim kun kannetaan jotain sohvaa tai sänkyä rappuja niin aina saa ihmetellä että mitä vittua siä toisessa päässä tapahtuu. Sitten kun meet itte muuttoavuks, niin eikö perkele siä paikanpäällä oo kaikki valmistelut tekemättä. Tavarat paikollaan, astiat ja muut kilkkeet pakkaamatta jne. Sitte siä pyärii kaikemmailman maahista vaan tiällä ja jaloisa pyärimässä.
Rupes taas oikein vituttaan kun tuli kirjottaan tänne, perkeleen vetti...
Samma här... Mutta vähän eri oireilla. Nenä kun ei vuoda yhtään vaan on vähän tukossa. Kurkku on kipeä, vähän on välillä lämpöä ja satunnaista yskimistä. Ja voimat on aikalailla poissa.Nonnih - nyt se on sitten mulla, syysflunssa!
Joo - on kyllä ihan vetämätön olo. Oon yritelly köllötellä aina, kun on mahdollista ja nauttinut semmoisia porepussukoita kuumassa vedessä, jotka kyllä auttavat oloon, mutta kärsittävähän tää on....Samma här... Mutta vähän eri oireilla. Nenä kun ei vuoda yhtään vaan on vähän tukossa. Kurkku on kipeä, vähän on välillä lämpöä ja satunnaista yskimistä. Ja voimat on aikalailla poissa.
Kuuma juoma, jossa mukana sopivasti alkoholia. Ei poista tautia, mutta mukavampi sairastaa.Joo - on kyllä ihan vetämätön olo. Oon yritelly köllötellä aina, kun on mahdollista ja nauttinut semmoisia porepussukoita kuumassa vedessä, jotka kyllä auttavat oloon, mutta kärsittävähän tää on....
No joo, on mulla Stroh-rommia, jota olen varovasti sekoitellut teehen hunajan knssa, mutta eihän se oikein särkylääkkeiden kanssa kay.Kuuma juoma, jossa mukana sopivasti alkoholia. Ei poista tautia, mutta mukavampi sairastaa.
Toimii myös koronaa sairastaessa. Tai ainakin mulla toimi aikoinaan.
Ehkä mailman vittumaisinta puuhaa. Varsinkin kun muuttoporukassa on yleensä semmosia hönöjä jollei oo mitään käryä asiasta. Esim kun kannetaan jotain sohvaa tai sänkyä rappuja niin aina saa ihmetellä että mitä vittua siä toisessa päässä tapahtuu. Sitten kun meet itte muuttoavuks, niin eikö perkele siä paikanpäällä oo kaikki valmistelut tekemättä. Tavarat paikollaan, astiat ja muut kilkkeet pakkaamatta jne. Sitte siä pyärii kaikemmailman maahista vaan tiällä ja jaloisa pyärimässä.
Rupes taas oikein vituttaan kun tuli kirjottaan tänne, perkeleen vetti...
Oltiin kerran Berliinissä pihviravintolassa, jossa eivät saaneet toimitettua oikein ruokaa pöytään. Selityksenä oli, että: "We have some trouble with the gas." Kerrankin osasin pitää turpani kiinni.Tuomarointi vitun perseestä ja pihviravintolasta ei saa pihvejä.
Vittu mitä paskaa.
Tekis mieli tappaa kaikki
Ajjjjumalauta... Mää en olis pystyny pitään jewtani kiinni.Oltiin kerran Berliinissä pihviravintolassa, jossa eivät saaneet toimitettua oikein ruokaa pöytään. Selityksenä oli, että: "We have some trouble with the gas." Kerrankin osasin pitää turpani kiinni.
Ehkäpä putin sulkee Saksan kaasut jottei ne voi kaasuttaa niitä.Oltiin kerran Berliinissä pihviravintolassa, jossa eivät saaneet toimitettua oikein ruokaa pöytään. Selityksenä oli, että: "We have some trouble with the gas." Kerrankin osasin pitää turpani kiinni.
Oma vakiosetti flunssassa on seuraava. Puoli kuppia kuumaa vettä, reilusti viskiä sekaan, sitten hunajaa ja sitruunan mehua. Toimii.Kuuma juoma, jossa mukana sopivasti alkoholia. Ei poista tautia, mutta mukavampi sairastaa.
Toimii myös koronaa sairastaessa. Tai ainakin mulla toimi aikoinaan.