Voi voi.Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
Nyt on paha. Kerro jos selviät tilanteesta.Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
No voi että. Vieläkö joudut nuolla vai pääsitkö reiskoja myöten karkuun?Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
Miksi sinulla on ollut juhlissa aurinkolasit päässä lokakuun lopussa?Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
I feel you bruh!Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
Kuuluivat Halloween asuun?Miksi sinulla on ollut juhlissa aurinkolasit päässä lokakuun lopussa?
Ehkä reiskat olikin silmälasit..?Miksi sinulla on ollut juhlissa aurinkolasit päässä lokakuun lopussa?
Sait naista ja kirjoitat silti vitutusketjuun?Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
Pussy is temporary. The glory of Ray-Bans is forever.Sait naista ja kirjoitat silti vitutusketjuun?
Halloween juhlat, pukeuduin MaverickiksiMiksi sinulla on ollut juhlissa aurinkolasit päässä lokakuun lopussa?
No niimpä juuri. Nimeä ei löytyny juhlien nimilistanta enkä muist yhtään miltä näyttiJäi mietityttämään, jäikö ne lasit sen muijan tukkaan lopullisesti. Kun kyse oli jostain random muijasta niin enää pitäisi tietää missä se muija on, jotta saisi lasit takaisin.
Paljon oli hävittäjän vuokra?Halloween juhlat, pukeuduin Maverickiksi
Ookko nää saanu pilluu?Paljon oli hävittäjän vuokra?
Ja oliko Goose ja Iceman myös paikalla?Paljon oli hävittäjän vuokra?
Itse asiassa tyttäreni täyttää tänään 4-vuotta. Eli kerran olen saanut 4 vuotta ja 9 kuukautta sitten.Ookko nää saanu pilluu?
Olet siis oletettavasti lapsen isä.Itse asiassa tyttäreni täyttää tänään 4-vuotta. Eli kerran olen saanut 4 vuotta ja 9 kuukautta sitten.
Selkeesti ois siis aika päästä itseskin taas ees vähän lipaseen.Itse asiassa tyttäreni täyttää tänään 4-vuotta. Eli kerran olen saanut 4 vuotta ja 9 kuukautta sitten.
Yliarvostettua. Enkä halua ottaa riskiä, että kalliit silmälasini jäisivät johonkin ihmeelliseen paikkaan kiinni.Selkeesti ois siis aika päästä itseskin taas ees vähän lipaseen.
Joo. Sit saatat joutua kuitenkin elättämään jonkun muun lasta. ”Sain, on se mun oltava”, mut naapurin Pera sai kahdesti. Sit tähän ketjuun onkin asiaa.Yliarvostettua. Enkä halua ottaa riskiä, että kalliit silmälasini jäisivät johonkin ihmeelliseen paikkaan kiinni.