Itse asiassa tyttäreni täyttää tänään 4-vuotta. Eli kerran olen saanut 4 vuotta ja 9 kuukautta sitten.Ookko nää saanu pilluu?
Itse asiassa tyttäreni täyttää tänään 4-vuotta. Eli kerran olen saanut 4 vuotta ja 9 kuukautta sitten.Ookko nää saanu pilluu?
Olet siis oletettavasti lapsen isä.Itse asiassa tyttäreni täyttää tänään 4-vuotta. Eli kerran olen saanut 4 vuotta ja 9 kuukautta sitten.
Selkeesti ois siis aika päästä itseskin taas ees vähän lipaseen.Itse asiassa tyttäreni täyttää tänään 4-vuotta. Eli kerran olen saanut 4 vuotta ja 9 kuukautta sitten.
Yliarvostettua. Enkä halua ottaa riskiä, että kalliit silmälasini jäisivät johonkin ihmeelliseen paikkaan kiinni.Selkeesti ois siis aika päästä itseskin taas ees vähän lipaseen.
Joo. Sit saatat joutua kuitenkin elättämään jonkun muun lasta. ”Sain, on se mun oltava”, mut naapurin Pera sai kahdesti. Sit tähän ketjuun onkin asiaa.Yliarvostettua. Enkä halua ottaa riskiä, että kalliit silmälasini jäisivät johonkin ihmeelliseen paikkaan kiinni.
Niin minäkin kuvittelin 25 vuotta.En oo saanut ikinä, kun ei ole lapsia.
Valintojahan nämä. Itse suosin Tokmannin aurinkolaseja kun ovat halpoja, ja tykkään käyttää ympäri vuoden.Yliarvostettua. Enkä halua ottaa riskiä, että kalliit silmälasini jäisivät johonkin ihmeelliseen paikkaan kiinni.
Terveet Kädet on kyllä koviksista kovinta hardcore punkia.Vituttaa kun ei edes vituta se ettei saa. Toki ei jaksa edes yrittää. Kaksi lasta ja 7,5v sitten eroon päättynyt avioliitto riitti. Onneksi on terveet kädet ja fleshlight silloin kuin ei kädet enää riitä.
Vituttaa kun ei edes kiinnosta. Minusta kiinnostuneita on paljon, mutta ne jotka kiinnostaisi minua on kaikki heteroita. Aina ei voi näköjään voittaa. Mut edes joskus ois kiva vaikka jatkoajalla tehdä voittomaali.Vituttaa kun ei edes vituta se ettei saa. Toki ei jaksa edes yrittää. Kaksi lasta ja 7,5v sitten eroon päättynyt avioliitto riitti. Onneksi on terveet kädet ja fleshlight silloin kuin ei kädet enää riitä.
Goose oli paikalla!Ja oliko Goose ja Iceman myös paikalla?
Vituttaa kun ei edes vituta se ettei saa. Toki ei jaksa edes yrittää. Kaksi lasta ja 7,5v sitten eroon päättynyt avioliitto riitti. Onneksi on terveet kädet ja fleshlight silloin kuin ei kädet enää riitä.
Nyt jätkät, hei! Pikkuisen ryhtiä siihen hommaan!Vituttaa kun ei edes kiinnosta. Minusta kiinnostuneita on paljon, mutta ne jotka kiinnostaisi minua on kaikki heteroita. Aina ei voi näköjään voittaa. Mut edes joskus ois kiva vaikka jatkoajalla tehdä voittomaali.
Tietysti. Mutta en anna jos ei vastapeluri ole kiinnostava. Oma käsi on aina parempi kuin huono kumppani. Nih!!Nyt jätkät, hei! Pikkuisen ryhtiä siihen hommaan!
Se on niin, että te ette voi vaivautua saamaan, vaan voitte halutessanne antaa - nih!!!
No joo - käden vaihto vauhdissa ja peukalojarrutus...Tietysti. Mutta en anna jos ei vastapeluri ole kiinnostava. Oma käsi on aina parempi kuin huono kumppani. Nih!!
Ookko nää saanu pilluu?
Itse asiassa tyttäreni täyttää tänään 4-vuotta. Eli kerran olen saanut 4 vuotta ja 9 kuukautta sitten.
En sitten minäkään. Enkä minä nyt niin pillun perään ole ollutkaan... ;-)En oo saanut ikinä, kun ei ole lapsia.
Luultavasti halvemmalla selviää kuin Darth Vaderiksi pukeutumalla, pitäisi olla oma Kuolemantähti mukana ja sen saamiseen voisi mennä hetki.Paljon oli hävittäjän vuokra?
Avasin telkkarin ja siellähän se Roope Salminen on taas pakottamassa itseään Joonas Nordmanin ohjelmassa. Ei haitannut MTV:tä pienet seksuaalirikokset. Siellä se naureskelee joillekin penisvitseille. Heh.
Vituttaa miten pitkälle hyvillä suhteilla pääsee, vaikka tekisi mitä. Vastenmielinen tyyppi. Oli sitä jo ennen tuota seksuaalirikostuomiotaan.
Puhutaanko tässä nyt nk. pakkoraosta? ;) (vitsi, vitsi)En sitten minäkään. Enkä minä nyt niin pillun perään ole ollutkaan... ;-)
Kun nyt ollaan vitutus-ketjussa (liittyy jotenkin edelliseen keskusteluun)... Niin ottaa päähän kun olen lähes tyystin menettänyt seksuaalisen halukkuuden. Se (halukkuus) meni siinä (ryyppäämään) ratkeamisen ja koronan tiimellyksessä. Ei siinä, kyllä minä seksistä edelleen nautin mutta en vaan joteskaan kaipaa sitä. Ei tämä varmaan mikään pysyvä olotila ole. Kaikki aikanaan kun toivun ja saan taas elämästä kiinni. Siihen asti pannaan sitten vaikka hampaat irveessä... ;-)
Vitsi, vitsi, seksi on kivaa... kun hommiin asti pääsee.
Kyllä minäkin nuorempana pääsin pillun makuun mutta ei se ollu mun juttu ollenkaan. ;-)Mulle tuo mainittu pillu on tuottanut harmaita hiuksia, kun sen perässä on nuorenpana tullut könyttyä pikkuisen liiankin innokkaasti
Mä en tiä miks mutta mua kiihottaa tää viästi melkosesti...Kyllä minäkin nuorempana pääsin pillun makuun mutta ei se ollu mun juttu ollenkaan. ;-)
En tiedä minäkään.Mä en tiä miks mutta mua kiihottaa tää viästi melkosesti...
Kaikkee pitää elämässä kokeilla paitti sukulaista.En tiedä minäkään.
Eikä tämä ole edes eka kerta kun tänne asiasta kirjoittelen. Nuoruuden kokeiluja nämä jutut. Sittemmin järkiinnyin...?
Konstaapeli Reinikaisen mukaan kaikkea pitää kokeilla paitsi mummoonsa ja kansantanhuja.Kaikkee pitää elämässä kokeilla paitti sukulaista.