Vitutusketju

  • 10 549 287
  • 56 138

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa alkoholi ja se mitä se tekee minulle.
Yksinkertainen neuvo: älä juo sitä. Tiedän että tämä on käytännössä vaikea toteuttaa. Itse olen naisten kanssa ollessa ollut kuukausia ilman alkoholia, mutta jossain vaiheessa viina alkaa kiinnostaa enemmän kuin pillu. Varsinkin kun sitä pillua on saanut tarpeeksi. Viinan kanssa ei olekaan kuin kaksi vaihtoehtoa: joko juot sitä tai et. Jälkimmäinen on yleensä parempi. Naisten kanssa se ei toki sovi yhteen. Mutta ei sitä viinan houkutusta voi koskaan täysin välttää.

Toki nyt pillu kelpaisi. Yv:llä nämä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vituttaa alkoholi ja se mitä se tekee minulle.
On kuitenkin asioita joita en haluaisi tästä tämänhetkisestä hyvästä elämästäni pilata ja ne helposti alkoholin avulla pilaa.
Olen suvusta jossa varsinkin miehet on tupanneet jäädä tuon aineen vangiksi aikalailla ja minä olen matkalla samaan.
Ikävä kyllä, jos siltä tuntuu niin olisi hyvä luopua alkoholista kokonaan jos tuntuu ettei sen nautinta ole hallinnassa. Jos kaikista hyvistä päätöksistä huolimatta kaljoittelu johtaa joka kerta ylilyönteihin on ehkä hyvä miettiä jos vaikka jättäisi alkoholin. Tiedän että se on hyvin raskasta. Se on kuitenkin niin kiinteä osa meidän kulttuurin illanviettoja.

Toisaalta jos ylilyöntisi alkoholin nauttimisen suhteen on vain satunnaisia eikä aiheuta mitään suurempia taloudellisia menetyksiä tai muuta ongelmia teille niin ehkä puolisosi voisi ymmärtää halusi välillä ottaa kunnolla. Mutta jos itsestäsi tuntuu ettei juominen ole hallinnassa ja kaikista hyvistä päätöksistä huolimatta tulee kerta toisensa jälkeen otettua liikaa niin on varmaan paikka ajatella alkoholin käyttöään tarkasti.

Kaikkea hyvää sinulle ja parisuhteellesi. Toivottavasti saat asiat siihen järjestykseen johon haluat. Ei minulla ole parempaakaan sanottavaa...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suoraan kämppäni yläpuolella olevassa asunnossa on alkanut pari päivää sitten putkiremontti, jonka yhteydessä myös kyseisen asunnon keittiö ja lattiat uusitaan. Voinette arvata tunnelmani tällä hetkellä.
 

444

Jäsen
Suoraan kämppäni yläpuolella olevassa asunnossa on alkanut pari päivää sitten putkiremontti, jonka yhteydessä myös kyseisen asunnon keittiö ja lattiat uusitaan. Voinette arvata tunnelmani tällä hetkellä.
Eikö putkiremontit yleensä tehdä nousu kerrallaan? Eli pitäisi olla myös sun kämpässä?
No, anyways. Siippani taloyhtiössä on myös putkiremppa käynnissä. Ollut jo pidempään. Hän itse asuu asunnossa, joka kuuluu viimeiseen urakoitavaan nousuun. Nyt mennään viimeistä edeltävässä. Joka perkeleen aamu show alkaa n. 7.15, kun joku alkaa paukuttaa seinää vasaralla. Siltä se ainakin kuulostaa. Ja sitten piikataan lattioita. Ja varmaan seiniä ja kattojakin. Nukkumaan ollaan päästy vauvan kanssa yleensä heti siinä 2 aikaan yöllä, joten ihan kiva. Onneksi voin edes itse tulla tekemään töitä tähän viereiseen kirjastoon. Lahoaa aivot tuohon menoon. Ja täällä on olosuhteiden pakosta pakko viettää toisinaan aikaa, because of reasons. Tampereen keskustan ja putkiremontin sijaan valitsisin 13 kertaa 10:stä Lohjan maaseudun hiljaisuuden.

Joten kyllä, on mulla jonkinlainen arvaus tunnelmistasi tällä hetkellä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eikö putkiremontit yleensä tehdä nousu kerrallaan? Eli pitäisi olla myös sun kämpässä?
Voi olla, että samainen remppa on jo toteutettu omassa kämpässäni, sillä tänne muuttaessani sekä keittiö että kylpyhuone olivat kuin tehtaalta tulleet.
 

Glove

Jäsen
No jooh. Pitäisi herätä aamulla seitsemän aikaan ja olla puoli ysiltä skarppina työhaastattelussa. Menin kymmenen jälkeen nukkumaan, mutta eihän sitä unta ditten ollut havaittavissa, vaikka tunnin sitä yritin tavoitella. Olishan se ollut kiva, että olisi ollut aamulla pirteä ja reipas olo ja näyttää parhaitapuoliaan haastattelussa. Nyt jo tietää, että olen siellä väsyneenä ja vittuuntuneena. Toivottavasti ei sen takia mene vituiksi.
 

MegaForce

Jäsen
No jooh. Pitäisi herätä aamulla seitsemän aikaan ja olla puoli ysiltä skarppina työhaastattelussa. Menin kymmenen jälkeen nukkumaan, mutta eihän sitä unta ditten ollut havaittavissa, vaikka tunnin sitä yritin tavoitella. Olishan se ollut kiva, että olisi ollut aamulla pirteä ja reipas olo ja näyttää parhaitapuoliaan haastattelussa. Nyt jo tietää, että olen siellä väsyneenä ja vittuuntuneena. Toivottavasti ei sen takia mene vituiksi.
Tsemppiä haastatteluun!

Vituttaa itänaapuri.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Hiukan fysiikkaa, kemiaa ja keittiöpsykologiaa tietäville lienee selvää vitutuksen kaava, joka on aina vakio. Vitutuksella on tietty maksimikattoraja.

Kumpi on vakavampi huoli, se että ihminen on vakavasti sairas, vai se että hän kolauttaa pikkuvarpaansa keittiön jakkaraan? Tässä kohtaa kysyttäessä vastaus lienee kaikille päivän selvä, ellet ole juuri lyönyt varvastasi jakkaran jalkaan.

Mutta. Juuri sillä hetkellä, kun lyöt sen varpaasi siihen saakelin jakkaran jalkaan, joka kojottaa keskellä kulkuväylää, niin vitutusarvot nousevat kattoon. Juuri siinä hetkessä vähät välität maailman nälkää näkevistä lapsista tai kuolemansairaista vanhuksista. Vitutuksen määrä nousee hetkessä kattoon saakka pomppiessasi samalla yhdellä jalalla keittiön pöytää ympäri.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444
K

Kiekkokatsoja

Hiukan fysiikkaa, kemiaa ja keittiöpsykologiaa tietäville lienee selvää vitutuksen kaava, joka on aina vakio. Vitutuksella on tietty maksimikattoraja.

Kumpi on vakavampi huoli, se että ihminen on vakavasti sairas, vai se että hän kolauttaa pikkuvarpaansa keittiön jakkaraan? Tässä kohtaa kysyttäessä vastaus lienee kaikille päivän selvä, ellet ole juuri lyönyt varvastasi jakkaran jalkaan.

Mutta. Juuri sillä hetkellä, kun lyöt sen varpaasi siihen saakelin jakkaran jalkaan, joka kojottaa keskellä kulkuväylää, niin vitutusarvot nousevat kattoon. Juuri siinä hetkessä vähät välität maailman nälkää näkevistä lapsista tai kuolemansairaista vanhuksista. Vitutuksen määrä nousee hetkessä kattoon saakka pomppiessasi samalla yhdellä jalalla keittiön pöytää ympäri.
Ehkäpä pitäisi olla käytössä sanat:
-Pika*itutus, lyhytaikais vaivoihin.
-Kesto*itutus, pitkäkestoihin vaivoihin.
Ja tietysti myös puhekieli *itutus niille, jotka sitä viljelevät suunnilleen joka lauseessa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ehkäpä pitäisi olla käytössä sanat:
-Pika*itutus, lyhytaikais vaivoihin.
-Kesto*itutus, pitkäkestoihin vaivoihin.
Ja tietysti myös puhekieli *itutus niille, jotka sitä viljelevät suunnilleen joka lauseessa.
Tuohon kun vielä lisää kausi*itutuksen niitä varten, jotka jaksavat *ittuuntua joka syksy/talvi/kevät/kesä, niin eiköhän noilla pärjää...
 
K

Kiekkokatsoja

Tuohon kun vielä lisää kausi*itutuksen niitä varten, jotka jaksavat *ittuuntua joka syksy/talvi/kevät/kesä, niin eiköhän noilla pärjää...
Voisi lisätä myös kuu kausi *itutuksen oikutteleville naisille, ja kukkahattumaisille miehille.
Hmm. Ehkäpä viina*itutus niille, jotka eivät tuota ainetta osaa ottaa, *ittuuntumatta, ja rähisemättä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Voisi lisätä myös kuu kausi *itutuksen oikutteleville naisille, ja kukkahattumaisille miehille.
Hmm. Ehkäpä viina*itutus niille, jotka eivät tuota ainetta osaa ottaa, *ittuuntumatta, ja rähisemättä.
Nyt liikutaan jo vaarallisilla vesillä...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lapsi aloitti elokuun alussa päiväkodin ja pisin pätkä terveenä 5 päivää. Vittu mitä jatkuvaa sairastelua.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Itsellä koeviikko menossa ja kemia olisi vuorossa keskiviikkona. Ei siinä, opettaja antoi 6kpl, joita ei ole edes käsitelty muiden kappaleiden lisäksi. Kemia oli yläkoulussa 6. Että voihan vittu sanon minä
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilasin kuun alussa kaksi treenipaitaa, mustan ja sinisen. Paketissa oli kaksi sinistä paitaa. Ilmoitin myyjälle, että haluaisin tehdä palautuksen, mutta ilmoittivat, että pidä paidat ja he lähettävät mustan paidan tulemaan. Noudin tänään paketin ja paketissa oli... kaksi sinistä paitaa. Nyt mulla on 1 mustan ja 1 sinisen paidan sijaan 4 sinistä paitaa. Vituttaa vaikka kenties minun pitäisi olla jollain tapaa tyytyväinen.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsellä koeviikko menossa ja kemia olisi vuorossa keskiviikkona. Ei siinä, opettaja antoi 6kpl, joita ei ole edes käsitelty muiden kappaleiden lisäksi. Kemia oli yläkoulussa 6. Että voihan vittu sanon minä

Tsemppiä näin opettajan näkökulmasta, ihan liikaa asiaa on tungettu tuohon pakolliseen kurssiin. Onko teillä mikä kirja käytössä?
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lapsi aloitti elokuun alussa päiväkodin ja pisin pätkä terveenä 5 päivää. Vittu mitä jatkuvaa sairastelua.

Täällä sama, kaksveellä on nyt kolmas sairastelukierros menossa tuohon samaan ajanjaksoon, vaikka vastustuskykyä on hankittu jo viime vuodesta lähtien. No ehkä se ensi vuonna helpottaa, (kohta) nelivuotias näyttää jo pysyvän huomattavasti paremmin ns. menossa mukana, vaikka yskiihän tuokin jonkin verran.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällä sama, kaksveellä on nyt kolmas sairastelukierros menossa tuohon samaan ajanjaksoon, vaikka vastustuskykyä on hankittu jo viime vuodesta lähtien. No ehkä se ensi vuonna helpottaa, (kohta) nelivuotias näyttää jo pysyvän huomattavasti paremmin ns. menossa mukana, vaikka yskiihän tuokin jonkin verran.
Meillä taitaa mennä jo viides kierros, mutta en ihan välttämättä pysy enää laskuissa. Oltiin tuossa 5 päivää sairaalassakin kun lapsi ei vatsataudissa suostunut syömään eikä juomaan.

Meillä on kyse ainoasta lapsesta. Ei kyllä kuulosta rohkaisevalta, että teillä on vastustuskykyä jo hankittu ja vanhempi lapsikin varmaan pöpöjä jo tuonut kotiin, mutta silti… :) Noh kyllähän tämä tästä joskus helpottaa.

Tsemppiä
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meillä taitaa mennä jo viides kierros, mutta en ihan välttämättä pysy enää laskuissa. Oltiin tuossa 5 päivää sairaalassakin kun lapsi ei vatsataudissa suostunut syömään eikä juomaan.

Meillä on kyse ainoasta lapsesta. Ei kyllä kuulosta rohkaisevalta, että teillä on vastustuskykyä jo hankittu ja vanhempi lapsikin varmaan pöpöjä jo tuonut kotiin, mutta silti… :) Noh kyllähän tämä tästä joskus helpottaa.

Tsemppiä

Voisiko kyse olla myös siitä, että nyt on kyseessä ensimmäinen täysin rajoitusvapaa koronan jälkeinen syksy, saattaa pöpöjäkin olla melkoisia määriä liikkeellä. Mutta tsemppiä myös sinne, kyllä se viimeistään kouluun mennessä helpottaa, kai :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Meillä taitaa mennä jo viides kierros, mutta en ihan välttämättä pysy enää laskuissa. Oltiin tuossa 5 päivää sairaalassakin kun lapsi ei vatsataudissa suostunut syömään eikä juomaan.

Meillä on kyse ainoasta lapsesta. Ei kyllä kuulosta rohkaisevalta, että teillä on vastustuskykyä jo hankittu ja vanhempi lapsikin varmaan pöpöjä jo tuonut kotiin, mutta silti… :) Noh kyllähän tämä tästä joskus helpottaa.

Tsemppiä
kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa. Harvassa taitaa olla ne lapsoset kun ekan päiväkoti syksyn terveenä taivaltaa. Meillä aikoinaan oli kummatkin koko ajan kipeänä kun hoitoon menivät.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
K

Kiekkokatsoja

Enterorokko on leviämäänpäin. Myös aikuisilla, vaikka yleisemmin onkin lapsilla.
Tietty muutkin pöpöt nyt jyllää, kun olivat korona rajoituksien vuoksi jonkinaikaa vähänä.
No, viikon verran sairastelee, niin sitten yleensä jo ok.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tsemppiä näin opettajan näkökulmasta, ihan liikaa asiaa on tungettu tuohon pakolliseen kurssiin. Onko teillä mikä kirja käytössä?
Studio materiaalia, kirjan nimeä ei näy siellä ollenkaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös