Vitutusketju

  • 10 539 685
  • 56 130

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Miksi ihmeessä Hesari on perustanut Turun toimituksen? Niitä Turku-juttuja pukkaa nykyään melkein joka päivä. Aamulehden jo ostivat Sanoma-konserniin, niin nyt sitten haetaan markkinoita turkulaisista? Se lehti on muutoinkin kutistunut irvikuvaksi siitä, mitä se aiemmin oli, ja nyt niitä vähiä sivuja täytetään jollain Turun paikallisuutisilla. Pitänee lopettaa koko tilaus.
Boikotoin Hesaria lähes kymmenen vuotta kun alkoi vituttamaan niiden hinnoittelu. Vuosi sitten päädyin ottamaan digilehden ja tuon kanssa elää ihan ok, turku topicit ja muut turhat pystyy skippaamaan helposti ja vanhat jutut löytyy suht kevyesti.
 

Glove

Jäsen
Nyt ei vituta enää niin paljon kun löysin kuulokkeet yhdestä laatikosta ja näillä voi jo ihan siedettävästi kuunnella heviä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tulin tänne murisemaan, kun en snookerketjuun viitsi mennä avautumaan O'Sullivan-fanien juhlan keskelle.

Kyllä vituttaa ja isosti, kun taas kerran voitto meni ko. herralle. On toki lajin suurin legenda, mutta joku tuossa olemuksessa vaan tökkii ja pahasti.

Tosin tunnen samaa vastenmielisyyttä (lähes) kaikkia "liikaa voittaneita" kohtaan, lajista riippumatta ja olivatpa he sitten yksilöurheilijoita tai joukkueita.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tulin tänne murisemaan, kun en snookerketjuun viitsi mennä avautumaan O'Sullivan-fanien juhlan keskelle.

Kyllä vituttaa ja isosti, kun taas kerran voitto meni ko. herralle. On toki lajin suurin legenda, mutta joku tuossa olemuksessa vaan tökkii ja pahasti.
Mulle se on se kamala kampaus ja ne hirveät bulet. Eikä se nenänkaivaminenkaan innosta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kollegani edesmenneestä firmastani haaveilee edelleen yhteistyöstä kanssani eikä suostu tajuamaan, millaisen vittumaisen tempun hän on tehnyt. Haastemies ei ole vielä häntä saanut kiinni, hän on lukittautunut neljän seinän sisälle eikä lue sähköpostejaan tai vastaa tuntemattomiin numeroihin. Häntä ovat koittaneet tavoitella niin haastemies, hänen oma asianajajansa kuin vielä tuomarikin, tuloksetta. Hän elelee jossain kuvitelmassa, että keissi liittyy konkurssiin eikä suostu tajuamaan oikeaa syytä istunnolle. Hän myös käskee minua välttelemään sekä omaa asianajajaani, haastemiestä ja oikeudenkäynnissä pitämään turpani kiinni. Vitut.
Olen jatkuvasti yhteydessä asianajajaani ja haastemiehenkin kanssa olen jo hoitanut asiat aikapäiviä sitten.

Olen niin helvetin täynnä tätä paskaa, että syksyllä, kun tuo perkele on vihdoin saatu syytettyjen penkille, aion pysyä tiukkana enkä tule säästelemään sanojani, vaan kerron kaikki täsmälleen niin yksityiskohtaisesti kuten tein poliisikuulustelussa. Siinähän sitten ulisee tuomarille, kun hänen fantasiansa loistavasta tulevaisuudesta kaatuu karille. Minä en jaksa enää tätä kissa-hiiri -leikkiä. Jos hän haluaa tuhota jatkossa toisten elämiä, tehköön sen jonkun toisen idiootin kanssa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Katselin lentolippujen hintoja Entebbestä Manilaan.
Mulla on Turkishilla n. 500€ voucher, joka vanhenee heinäkuussa. Siksi on vähän pakko lentää sillä yhtiöllä.
Vitutuksen aihe tulee tässä: mulla on kaksi noin 20-kiloista matkalaukkua. Tälle reitille Turkishille saa laittaa ruumaan yhden 30-kiloisen laukun, jonka jälkeen toinen laukku maksaa 34usd/kilo, eli mun toinen laukku maksaisi 680 taalaa.
Menen maanantaina itkemään Turkishin toimistolle rahojen palautuksen toivossa, jotta voisin matkustaa Emiratesilla. Muuten joudun jättämään 300€ Deuterin matkarepun sekä osan kamoista Ugandaan ja ahtamaan mahdollisimman paljon romua isompaan matkalaukkuun.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa julkisten tilojen töhriminen. Lähellä sijaitsevan luontopolun infotaulut oli järjestelmällisesti töhritty spraymaalilla käytännössä käyttökelvottomaan kuntoon. Samoin luontopolulla sijaitsevat penkit ja roskikset oli sotkettu. Eivät ehtineet kuin pari vuotta olla paikalla. Ihmettelen, että jollain riittää edes energiaa käydä noin syrjäisellä paikalla varta vasten tuhoamassa jokikisen infotaulun.

Muutenkin pistänyt silmään ihan tässä lähialueilla spraymaalattuja liikennemerkkejä, sähkömuuntajia ym. Ainakin tällä rivari/omakotialueella aika uusi ilmiö, jos ei alikulkutunneleita lasketa. Merkkien yhteneväisyyden perusteella saattaa olla jopa samasta kusipäästä kyse.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tänään oli kivaa kun aurinko paistoi. Ei silti poista vitutusta että olisi sittenkin pitänyt ottaa aikanaan se Malesian pesti, siellä aurinko olisi paistanut myös joulukuussa, jopa marraskuutkin lämpimiä. No tyhmä on tyhmä aina.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Naapurit, jotka tupakoi parvekkeella heti aamusta. Haistakaa pitkät, jos (/kun) taloyhtiö on tuon kieltänyt. Toisinaan eräs naapurini tekee tuon aivan illasta. Varsinkin kesähelteillä raskasta, kun kämppää ei muutenkaan saa viileämmäksi tuosta vaan.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen tallentanut digiboksille kaikki Matlockit kun tuli telkkarista aikanaan vitoselta. Nyt ajattelin katsella pitkästä aikaa niin eipä lähde Finnsat enää päälle. Pitänee ottaa meisseli käteen. Matlockit on pelastettava.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olen tallentanut digiboksille kaikki Matlockit kun tuli telkkarista aikanaan vitoselta. Nyt ajattelin katsella pitkästä aikaa niin eipä lähde Finnsat enää päälle. Pitänee ottaa meisseli käteen. Matlockit on pelastettava.
Ei ne Matlockit sentään niin hyviä ole, että pitää meisseli kädessä katsoa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Flunssaa pukkaa ja ylihuomenna pitäisi olla työharjoittelupaikan haastattelu. Pitää siirtää myöhemmäksi, koska jos yhtään tunnen itseäni, niin olen ainakin pari kolme päivää vuodepotilaana. Vittu. Toivon hartaasti, etten menetä tuota paikkaa tämän perkeleen lentsun takia.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Naapuri päätti sitten alkaa tänään illalla klo20:00 rakentaa takapihalle uutta terassia.. ihanaa kuunnella tuota sirkkelin ääntä näin perjantaina illalla. Taidan ottaa pari koffia
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Vituttaa nuo MTV3 klipit esim. lätkästä.
Klippi kestää 36sekkaa jonka alussa mainoksia 26sekkaa.
Joo ovat mainosrahoitteisia mutta jokujärki saatana nuihin. Jää useampi klippi kattomatta nykyään.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vituttaa nuo MTV3 klipit esim. lätkästä.
Klippi kestää 36sekkaa jonka alussa mainoksia 26sekkaa.
Joo ovat mainosrahoitteisia mutta jokujärki saatana nuihin. Jää useampi klippi kattomatta nykyään.
Joo ja ihan perhanan ärsyttäviä mainoksia vielä kaiken lisäksi. MOOOOOOIIIIII!!!

Joskus näissä on ollut että kun on yhden tai pari klippiä katsonut niin ne mainokset lakkaavat tai ainakin vähentyvät. Nyt jos katsot vaikka niitä 20s klippejä kymmenen putkeen niin joka saatanan kerta tulee ne vähintään kaksi 10-15 sekunnin todella paskaa mainosta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hotellin lähellä on mukava pikku baari, jota pitää todella kaunis nainen.
Eilen yöllä menin sinne yökerhosta juomaan vielä viimeisen kaljan odotellessani kanankoipien kypsymistä katugrillissä.
Paikalla oli myös omistajan sisko, joka oli samaten erittäin kaunis nainen.
Molemmat olivat pukeutuneet seksikkäisiin mekkoihin, joten kysyin syytä tähän, sillä yleensä neiti on pukeutunut farkkuihin ja t-paitaan tms.
Heidän kaverillaan oli kuulemma syntymäpäivät ja bileet olivat juuri alkamassa siinä samassa yökerhossa, josta minä olin tulossa. Pyysivät mukaan.
Jouduin kieltäytymään, koska olin liikaa kännissä.
Vituttaa vieläkin, vaikka aikaa on kulunut noin 14 tuntia.

PS. For good times in Kampala: Club Milano.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
"Miksette ole ilmoittaneet...?"
"Niin, onhan tuolla meidän nettisivuilla, kohta laitan someen lisää"
"ILMOITTAKAA FACEBOOKIN TAPAHTUMISSA JA RYHMISSÄ"

Haistakaa pitkät neuvojenne kanssa ja opetelkaa se internet alusta uudelleen. Ja mistä vtusta osaan lukea ajatuksianne, missä kaikissa ryhmissä olette.

Kiitos, olen purkautunut.
 

Hukkakaato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна / Jokerit 1992-2013 / Jokerit 2023-
Sota Ukrainassa.
Suomalaisten poliitikkojen kädettömyys pl. Nato
Amerikan kouluampumiset.
Amerikkalaiset poliitikot, erityisesti Rand Paul ja Ted Cruz.
Trump.
Tucker Carlson.
Virukset.
Influensserit.
Some.
Ihmisten kyvyttömyys kuunnella.

Nykyään uutisia tulee joka tuutista hiukan eri tahdilla kuin takavuosina, mutta kyllä silti tuntuu että kaikki on enemmän sekaisin kuin ennen. Vituttaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi helvetti. Eikö sen Mika Saukkosen voisi sitten pitää vain siellä "köyhälistön" eli ilmaiskanavapuolella kiusana?

Vituttaa kun tsekkasin huomisten puolivälieräpelien selostajat ja sinnehän se Saukkonen oli merkitty myös Ruotsin ja Kanadan välisen puolivälieräpelin selostajaksi. Ei vittu.

Miksi se Saukkonen on pitänyt laittaa selostajaksi siihen eittämättä kiinnostavimpaan ja kuumimpaan puolivälieräpeliinkin, jos ei siis Suomen peliä huomioi. Ja Jani Alkio ei ole sitten taas selostusvuorossa huomenna lainkaan vaikka soisi taas sitten olevan.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ja taas.
Vittu että vituttaa nämä uutisoinnit;

MTV3. Katso kuvat jostain mistälie. Ai ne olikin ne kuvat videolla mihin on tungettu mainosta täyteen.

Nämä klikkihuorat.
Esim nää menny jo uutiset:

Kärppä-hyökkääjän sopimus ensi kaudesta revitään – pelaajaura ohi​

Kaikki jo tiesi kolmepäivää sitten. Piti vaan pistää komee otsikko?

Kiitos ja anteeks. Tekisin samallalailla jos joku maksais tarpeeksi?
Toki tekisin erillain.

Liikaa vaapukkamehua.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ampiaiset ovat kyllä yhdenlaisia saatanan vittupäitä.

Jostain lensi sisään yksi ja ehti pistää peukaloon.

Löysin kuitenkin jostain sisäisen Laloni ja ampiaiselle kävi howardhamlinit.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
WWF:n luontoliven kalasääsken kameran eteen kasvaa jotain orvokkeja. Ole tässä nyt oman elämänsä ornitologi, vaihtoehtona tehdä jotain tuottavaa. Ei vitussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös