Vitutusketju

  • 10 540 901
  • 56 130

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matkahuolto hävittänyt tuloillaan olleen sähköpyörän. Korvaushan siitä toki myyjäliikkeeltä tulee, mutta uuden saamiseen meneekin taas se puoli vuotta.. Se siitä kesäfillaroinnista.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Matkahuolto hävittänyt tuloillaan olleen sähköpyörän. Korvaushan siitä toki myyjäliikkeeltä tulee, mutta uuden saamiseen meneekin taas se puoli vuotta.. Se siitä kesäfillaroinnista.
Onko joku vetänyt fillarin välistä, kesäfillarointi mielessään.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten sähköpyörä voi hävitä? .
Vastahan tuossa oli uutinen missä Postin työntekijä varasti yli 50 läppäriä postin varastolta joten eiköhän yhden pyöränkin katoaminen ole ihan mahdollista... En siis väitä että ko. pyörä olisi varastettu tai muuten epärehellisillä teillä Matkahuollon toimesta, mutta ei katoaminen mitenkään ennenkuulumatonta ole...
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Miten sähköpyörä voi hävitä? Melkein petosta tekisi mieli epäillä. Jonkun joulukortin häviäminen isoihin jakelukeskuksiin voi ymmärtää, mutta sähköpyörän kokoisen asian häviäminen on erikoista. Melkein kuin tilaisi jonkun keittiön gigantista, mutta matkalla se häviäisi eikä kukaan tiedä mihin.

Itsellä tällä hetkellä kanssa eräs kirjattu kirje, jossa on seurantatunnus laitettuna ja siitä on maksettu extraa että tulisi nopeammin ja jos sattuisi häviämään matkalla niin on seurantatunnus jolla seurata sitä. Kyseessä siis posti. Nyt kuitenkin kirje on matkalla hävinnyt eikä kukaan tiedä missä se on, sitä on etsitty joka paikasta. Kyseessä arvotavara.

Paskintahan hommassa on se että täytyy nimenomaan soitella koko ajan itse joka paikkaan ja kysellä lähetyksen perään, joka kertaa saa jonottaa puoli tuntia. Vaikka puhelimen toisessa päässä olevat henkilöt ovatkin vain ihmisiä ja vain "töissä" postilla niin silti tuo asiakaspalvelun laatu mitä saa on niin käsittämättömän paskaa ettei tätä lafkaa haluaisi eurollakaan tukea. Tuntuu että halvimmalla ja terveemmällä pääkopalla selviää kun hakee tuotteensa itse, vaikka ne pitäisi hakea toiselta puolelta Suomea.
Tilasin noin 1,5 vuotta sitten olohuoneeseen kattolampun nettikaupasta Valaisimet kotiovelle toimitettuna - Lamppukauppa
Noin kolmen viikon kuluttua kirjauduin uudelleen ja tilauksen tila oli "toimitettu". No tästä sitten selvittelemään. Kävi ilmi, että ko. lamppu oli ollut matkalla Saksasta. Totesivat vain, että se on kadonnut matkalla. Sain tilaamani lampun aika tarkkaan kahden kuukauden kuluttua tilauksesta. Lampun halkaisija on noin 1 metri, eli ihan pienestä paketista ei ollut kyse.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Itsellä tällä hetkellä kanssa eräs kirjattu kirje, jossa on seurantatunnus laitettuna ja siitä on maksettu extraa että tulisi nopeammin ja jos sattuisi häviämään matkalla niin on seurantatunnus jolla seurata sitä. Kyseessä siis posti. Nyt kuitenkin kirje on matkalla hävinnyt eikä kukaan tiedä missä se on, sitä on etsitty joka paikasta. Kyseessä arvotavara.

Paskintahan hommassa on se että täytyy nimenomaan soitella koko ajan itse joka paikkaan ja kysellä lähetyksen perään, joka kertaa saa jonottaa puoli tuntia. Vaikka puhelimen toisessa päässä olevat henkilöt ovatkin vain ihmisiä ja vain "töissä" postilla niin silti tuo asiakaspalvelun laatu mitä saa on niin käsittämättömän paskaa ettei tätä lafkaa haluaisi eurollakaan tukea. Tuntuu että halvimmalla ja terveemmällä pääkopalla selviää kun hakee tuotteensa itse, vaikka ne pitäisi hakea toiselta puolelta Suomea.
Tilasin aikoinani paljon mm. moottoripyörän (vara-)osia ja tarvikkeita USA:sta, jolloin ne tietenkin tullattiin ja siirtyivät siten postin tullivarastoon saaden seurantakoodin. Yksi onneton varaosa jäkitti koodin mukaan ao. varastossa viikon verran liikkumatta mihinkään, kunnes soitin sinne. Erittäin kyrpiintynyt ja epäystävällinen mieshenkilö väitti kiven kovaan, että sen on täytynyt hävitä varastosta jonnekin. Kun ihmettelin ääneen Postin systeemien epävarmuutta, kun jopa varastosta lähetykset häviävät, heppu sanoi käyvänsä vielä kerran katsomassa, olisiko tuo kaivattu esine kuitenkin jossain. Ja kuinka ollakaan, jo parin minuutin päästä hän kertoi, että oli "löytänyt" yllättäen hyllystä lähetykseni ja lupasi pistää sen eteenpäin ASAP.
Olin niin tyytyväinen asioiden saamasta käänteestä, että kiitin vain tuota heppua ylimaalisista ponnistuksistaan enkä viitsinyt vittuilla sen enempää...
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matkahuolto hävittänyt tuloillaan olleen sähköpyörän. Korvaushan siitä toki myyjäliikkeeltä tulee, mutta uuden saamiseen meneekin taas se puoli vuotta.. Se siitä kesäfillaroinnista.
Pyörä oli laitettu Matkahuollon mukaan väärään autoon ja se löytyi nyt Oulusta ja saan sen varmaan huomenna Kotkaan. Pääasia, että löytyi. Piti kyllä paljon soitella, selvitellä ja inttää, että jotain selvittelyä kunnolla alettiin edes tekemään.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pyörä oli laitettu Matkahuollon mukaan väärään autoon ja se löytyi nyt Oulusta ja saan sen varmaan huomenna Kotkaan. Pääasia, että löytyi. Piti kyllä paljon soitella, selvitellä ja inttää, että jotain selvittelyä kunnolla alettiin edes tekemään.
Vitutus jatkuu! Pyörä saapui, mutta väärä malli! Oujes saatana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vitutus jatkuu! Pyörä saapui, mutta väärä malli!
Oliko Matkahuolto siis löytänyt väärän pyörän? Vai oliko lähettävä firma sotkenut jo pyörät? Tai kukaan ei tiedä mitään ja kaikki syyttelee toisiaan...
 

Cluller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Sattuuhan näitä katoamisia.. Työpaikalta lähetettiin kaksi postin rullakollista puusepäntuotteita asiakkaalle. Hävisivät kuljetusliikkeen terminaaliin ja löytyivät reilun kuukauden kuluttua "takalaiturilta" kun korvausprosessikin oli jo saatu maaliin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko Matkahuolto siis löytänyt väärän pyörän? Vai oliko lähettävä firma sotkenut jo pyörät? Tai kukaan ei tiedä mitään ja kaikki syyttelee toisiaan...
Matkahuolto siis ei nyt tässä kohtaa sössinyt, vaan myyjäliike oli lähettänyt väärän pyörän.

No, sinne soitto ja asiallisesti pahoiteltiin ja sitten selviteltiin. No, sitä minun mallia ei enää liikkeessä ole, eikä tule. Saan kuitenkin korvaavan mallin, joka suht samassa hintaluokassa + hyvät alet ja lisävarusteita ja tämä pyörä hyllyssä, juuri oli saapunut jokin kuorma. Saaga jatkuu, nyt taas valoa tunnelin päässä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei taida vitutus edes olla enää oikea sana kuvailemaan. Ennemminkin Jonkinlainen alkukantainen raivo herää tollasesta kommentista, jonka Kärnä pisti. Melkonen kusipää.
En yhtään ihmettele, että on uhkailuja itse saanut.

 

Glove

Jäsen
Ei taida vitutus edes olla enää oikea sana kuvailemaan. Ennemminkin Jonkinlainen alkukantainen raivo herää tollasesta kommentista, jonka Kärnä pisti. Melkonen kusipää.
En yhtään ihmettele, että on uhkailuja itse saanut.

En minäkään tykkää kissoista, mutta en minä niitä sentään ampumaan ala.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei taida vitutus edes olla enää oikea sana kuvailemaan. Ennemminkin Jonkinlainen alkukantainen raivo herää tollasesta kommentista, jonka Kärnä pisti. Melkonen kusipää.
En yhtään ihmettele, että on uhkailuja itse saanut.

Tää Kärnä on kyllä sen luokan mulkku, että lentopallomailoille löytyis käyttöä, jos tuo samalle tontille eksyisi...
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
En minäkään tykkää kissoista, mutta en minä niitä sentään ampumaan ala.
Sama juttu.
Joku ratkaisu toki pitäisi keksiä, sillä kissat tappavat valtavan määrän lintujen ja muiden eläinten poikasia.
Joskus muinoinhan kissan sai tappaa, kun se oli riittävän kaukana kotoaan. Oliko tuo 100 tai 200 metriä, en muista.
Tiedän tapauksen, jossa eräs kusipää mittasi matkan naapurin (jolla oli monta kissaa) rajalta ja merkitsi sen puutolpilla talojen välissä olevalle niitylle. Sitten tämä idiootti istuskeli pihakeinussa pienoiskiväärin kanssa ja ampui jokaisen kissan, joka erehtyi liian pitkälle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pihlajamäessä siinä Malmin hautausmaan vieressä asui joskus 2000-luvun alkuvuosina joku henkilö, joka levitti myrkyllä (ilmeisesti rotanmyrkyllä) höystettyjä lihapaloja sinne sun tänne. Oma kollini erehtyi pari kertaa sellaista maistamaan, ja oli viikon verran vatsa löysällä. Tyttökissani ei jostain syystä noita paloja koskaan erehtynyt syömään, vaikka oli yleensä ottaen kuin jätemylly, jolle kelpasi kaikki. Tekijää ei koskaan saatu kiinni ja parin vuoden ajan terrorisoituaan tuota aluetta hän ilmeisesti häippäsi muille kulmille.

Tällä hetkellä vituttaa asuntoni ilmastointi tai oikeammin sen puute. Keväällä se ei haitannut, mutta nyt kesän korvilla elo täällä sisällä on aikas tukalaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Istun äitini taloyhtiön yhtiökokouksessa. Saatana että vituttaa noi kaksi sarjavalittajaa, joille ei mikään kelpaa. Päätä tässä sitten putkiremppaa, kun ensimmäinen tunti menee siihen voidaanko kokouksessa edes päättää mistään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei taida vitutus edes olla enää oikea sana kuvailemaan. Ennemminkin Jonkinlainen alkukantainen raivo herää tollasesta kommentista, jonka Kärnä pisti. Melkonen kusipää.
En yhtään ihmettele, että on uhkailuja itse saanut.

"En tykkää tästä niin voitaisiin kieltää"

Onhan siinäkin kunnon keskustalainen poliitikko. Jos ei suoraan hyödytä maataloutta niin voidaan kyseinen asia kieltää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Istun äitini taloyhtiön yhtiökokouksessa. Saatana että vituttaa noi kaksi sarjavalittajaa, joille ei mikään kelpaa. Päätä tässä sitten putkiremppaa, kun ensimmäinen tunti menee siihen voidaanko kokouksessa edes päättää mistään.
Totetussuunnittelu päätettiin tilata kokonaisvaltaisesti. Meni sitten helposti ja niinkuin pitikin kun alkuvaikeuksista päästiin. Lisäksi sain kuulla kun olen mulkku kun en kuuntele parin jäärän sontaa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Totetussuunnittelu päätettiin tilata kokonaisvaltaisesti. Meni sitten helposti ja niinkuin pitikin kun alkuvaikeuksista päästiin. Lisäksi sain kuulla kun olen mulkku kun en kuuntele parin jäärän sontaa.
Olisit kertonut sen lisäksi olevasi vielä homokin, niin olisivat pöyristyneet oikein kunnolla.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ei taida vitutus edes olla enää oikea sana kuvailemaan. Ennemminkin Jonkinlainen alkukantainen raivo herää tollasesta kommentista, jonka Kärnä pisti. Melkonen kusipää.
En yhtään ihmettele, että on uhkailuja itse saanut.


Kepu on aina perseestä. Juntti ukko, kun on tuommoinen tapa ratkaista asioita.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olisit kertonut sen lisäksi olevasi vielä homokin, niin olisivat pöyristyneet oikein kunnolla.
Se suurin mulkvisti taitaa olla meikäläisiä. Olen huomannut että näin usein on.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Remppaa piti tehdä, mutta noidannuoli iski selkään. Eipä tässä nyt oikeen kykene.
Minulle iskee toisinaan lorvikatarri noissa tilanteissa. Tänäänkin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minulle iskee toisinaan lorvikatarri noissa tilanteissa. Tänäänkin.
Tuli keskiviikkona sama mistä oikeasti oli hyötyä :D
Ajattelin hakea saikkua loppuviikoksi kun kylkeä sattuu (pystyn tekemään töität)
No se määräs lihasrelaksanttia ja pkele, ei enää satu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös