Alkoholistiksi en kyllä itseäni laskisi. En minä kyllä edes tiedä paljonko pitää vetää viinaa, että luokitus on alkoholisti.Alkoholistille tuo ei myöskään ole vissiin kovin hyvä ratkaisu.
Alkoholistiksi en kyllä itseäni laskisi. En minä kyllä edes tiedä paljonko pitää vetää viinaa, että luokitus on alkoholisti.Alkoholistille tuo ei myöskään ole vissiin kovin hyvä ratkaisu.
Muokkasin. Puhuin itsestäni.Alkoholistiksi en kyllä itseäni laskisi. En minä kyllä edes tiedä paljonko pitää vetää viinaa, että luokitus on alkoholisti.
Sitä on liikkeellä. Jos olis viinaa, vetäisin nutturan sekaisin.
Aikoinani mt-kuntoutuksessa eräs viisas vanha mies, entinen alkoholisti, sanoi:No näin, mutta eräs palstalta tuttu mielenterveysammattilainen sanoi, ettei se auta.
Tuo on muuten hyvä ohje. Olen viime vuodet yrittänyt olla pahentamatta pieniä murheitani. Ja niitä isompiakin.Aikoinani mt-kuntoutuksessa eräs viisas vanha mies, entinen alkoholisti, sanoi:
- Ei niin pientä murhetta, etteikö sitä viinalla voisi pahentaa!
No rajan pensasaidan voisin myös jättää, vaikka tiilimuuri olisi kyllä helppohoitoisempi.
Velipoika muutti aikoinaan Välivainiolle Ouluun ja eipä aikaakaan, korkeintaan pari vuotta, kun muutti pois. Soitteli sitten mulle, että kämppä on myynnissä ja sen orapihlaja-aita pitäisi leikata, noin niinkuin näön vuoksi.Aamen. Tällä viikolla olis taas ohjelmassa orapihlaja-aidan leikkaus ja siistiminen. Vituttaa jo valmiiksi.
"Orapihlaja-aita on 70 -luvun kosto omakotitaloasujalle"
Velipoika muutti aikoinaan Välivainiolle Ouluun ja eipä aikaakaan, korkeintaan pari vuotta, kun muutti pois. Soitteli sitten mulle, että kämppä on myynnissä ja sen orapihlaja-aita pitäisi leikata, noin niinkuin näön vuoksi.
Joopa joo - vanhalla aidalla oli korkeutta reilut 2,5 metriä ja paksuutta yli metrin. Varustauduin urakkaan tikkain, pensassaksin ja "sekatöörein", joilla saa paksummankin oksan poikki, kun osaa niksit. En vain osannut ottaa huomioon jotain kummallisia lentäviä ötököitä, joita ao. pensastossa eleli kirjaimellisesti pilvin pimein ja niiden kanssa sai sitten tapella oikein olan takaa, kun olivat menossa joka aukosta sisään ja purivatkin, pirut.
Urakan jälkeen, kesti reilut pari tuntia, mulla oli sovittu tapaaminen joukkuekavereiden kanssa Nallikarissa uinnin ja auringonoton merkeissä. Sinne päästyäni kaverit ja muutkin tuijottelivat hieman ihmeissään habitustani ja joku uskaltautui vitsillä kysymään, minkä helevetin otuksen kanssa olin tapellut, kun olin yltä päältä verinaarmuissa ja pikku puremissa kuin rokon jäljiltä.
Ei käynyt sinä iltapäivänä flaksi naistenkaan kanssa ja totesivat pari neitokaista ohi käveltyään turhankin äänekkäästi:
- Hyi kauheeeeta!!! Mikähän tauti tollanen on - hyi olkoon!
Notta onnea pensasaidan leikkuulle, @Minor !
Hyi vittu, mitä idiootteja.
Kati nousi pyörätuolista rock-festareilla – heti alkoi häirintä: ”Karjuivat niin, että sylki lensi naamalle”
Päihtynyt pariskunta raivosi Katille, kun hän nousi pyörätuolistaan rock-festivaaleilla.www.iltalehti.fi
Voitteko vittu kuvitella että oikeus päivähoitoon loppuu 31.7. ja 1. luokka alkaa 11.8. Kunta ei tarjoa tuohon väliin mitään.
Kuka vittu näitä keksii, kännissä ja läpällä?
Viisi tuntia jonottamista ja lopulta sain yhteyden laskutukseen. Lasku oli ilmeisesti kierrellyt siellä sun täällä kuukauden verran ennen kuin sattui vihdoin tänään löytämään tiensä postilaatikkooni. Lievästi vituttaa tällainen toiminta.Se tunne, kun kaupunki lähettää laskun 18 päivää yli eräpäivän. Kyseessä on hammaslääkärilasku ja kun yrittää selvittää asiaa puhelimitse, joutuu jonottamaan pitkälti yli tunnin ennen kuin saa johonkin yhteyden. Helsinki, we have a problem.
Pikku varpaani törmäsi tuolin jalkaan.
Katajia, tuijia jne. pitäisi kastella ensimmäisen kasvukauden aikana, jotta saavat talvea varten varastoitua nestettä itseensä. Tämän jälkeen sitten pärjäävät käytännössä jo itsestään jos ei nyt mitään kuukauden kuivia jaksoja tule. Onhan niissä se hyvä puoli, että tuovat näkösuojaa myös talvella toisin kuin orapihlaja-aita. Ikivihreitäkin joutuu kyllä leikkaamaan jos ei halua kasvattaa metsää tontin rajalle.Orapihlaja aita prokkis tuli vedettyä naapurin kanssa tiistaina, meillä tapana kaksi kertaa vuodessa leikata, joskin nyt kevät kerta siirtyi hieman normaalia pidemmälle, niin homma on ihan inhimillinen. Sinänsä orapihlajassa on se hyvä puoli että on sitkä ja helppohoitoinen sekä edullinen. Toisen puolen naapurit laittoi pensaskatajaa ja aika moni pensas heitti kupit nurkkaan ensimmäisen talven aikana ja kesän aikana.
Ensinnäkin: Otan osaa murheeseesi; käveleminen on yksi ihmisen välttämättömimmistä perustarpeista.Pikku varpaani törmäsi tuolin jalkaan. ... Mieskin olisi vielä lomalla ja voisi tehdä jotain kivaa yhdessä. ... Pienestä se on kiinni ihmisen elämän sujuminen.
Tämä on erittäin hyvä periaate. Noudatan samaa. Pankilta tosin olen joutunut ottamaan suuremmissa hankinnoissa.En ole myöskään lainannut keneltäkään, vaikka olisi ollut kuinka suuri tarve tahansa.