Vitutusketju

  • 10 545 765
  • 56 137

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti hansonbrother
Vituttaa KELA

Asumistuen tarkistus on myöskin oikein mukava. Mulla meni kans KELAan hermot. Onneksi ei enää tarvitse siellä asioida, ainakaan hetkeen. (luojan kiitos sain tämän työpaikan)
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Joo, oon käynny kelassa tasan kaks kertaa, ja nyt jo palannu hihat niihin. Ja vituttaa mua noi paperiliiton tupo neuvottelut, työpaikka varma, työn alkamis ajankohta epäselvä, todennäkösesti heti pääsen töihin kun neuvottelut on ohi.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Vituttaa uunot jotka eivät osaa hoitaa asioitaan virastoissa ja muissa vastaavissa laitoksissa, vaan kitisevät ja valittavat vaikka vika löytyy 99.5%:ssa tapauksista peiliin katsomalla.

En tietenkään tarkoita Jatkoajan kirjoittelijoita (he kuuluvat varmasti siihen 0,5%:n sakkiin) koska tiedän, että ei tänne kuka tahansa pääse kirjoittelemaan.

Tämän lisäksi vituttaa KELA:n viivytteleminen eräässä hammashoitokorvausasiassa. Vittu!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Töissä olen, kevyt alku, ei paljon puuhia.
 

Dr.Mengele

Jäsen
Suosikkijoukkue
PORIN ÄSSÄT, Pasi Peltonen, Pauli Levokari, RuosV
Vituttaa se että täälläkin on sitten vitutusta purettu jo 100 sivun verran. Voi vittu ja pääkin särkee perkele!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Dr.Mengele
Vituttaa se että täälläkin on sitten vitutusta purettu jo 100 sivun verran. Voi vittu ja pääkin särkee perkele!

Väännä asetuksista hanikat niin, että saat useamman viestin sivulle ja kas kas: Vitutusta ei ole tänne kirjoitettu kuin 62 sivua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Menossa poikki, vittu kun vituttaa ja todella ankarasti. Mitä tehdä jottei munaa todella pahasti..Vittu kun vituttaa! Selkäkin on aivan helvetin kipeä kun vähän pelasi futista. Ja vittu mitä peliä..
 

lihaani

Jäsen
En olisi kuuna kullin valkeana uskonut, että jossain urheilulajissa kannatan Ruotsia, mutta huåmenna sekin ilta koittaa. Voi vittu!

Kopioitu Suomi-Latvia otteluketjusta (c) lihaani
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti lihaani
En olisi kuuna kullin valkeana uskonut, että jossain urheilulajissa kannatan Ruotsia, mutta huåmenna sekin ilta koittaa. Voi vittu!

Kopioitu Suomi-Latvia otteluketjusta (c) lihaani

Itse luulin, etten koskaan kannata sloboja, mutta huomenna en pahastuisi vaikka Latvia voittaisi ja suomalaiset pääsisivät kotiin nolaamatta lisää itseään. Ruotsille sen sijaan toivon mestaruutta tällä kertaa, vaikka eilinen peli olikin järkyttävän heikolla asenteella raapastu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Katson peiliin niin vituttaa, ei voi muuta sanoa.

Kuinka kukaan kestää minua päivää kauempaa voin vain ihmetellä.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä nyt ei ole varsinaisesti vitutusta...

...mutta eräs ihminen voisi tyhjentää yv laatikkoaan, että viestini pääsisi perille! Prkl!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas
Tämä nyt ei ole varsinaisesti vitutusta...

...mutta eräs ihminen voisi tyhjentää yv laatikkoaan, että viestini pääsisi perille! Prkl!

Tavoittelemasi nimimerkki osaisi varmaan tyhjentää sen paremmin jos olisit maininnut suoraan hänen nimensä - nyt yks jos toinen joutuu miettimään ja tutkimaan onko yv-lootassa tilaa kun jätit nimimerkin mainitsematta.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Tavoittelemasi nimimerkki osaisi varmaan tyhjentää sen paremmin jos olisit maininnut suoraan hänen nimensä - nyt yks jos toinen joutuu miettimään ja tutkimaan onko yv-lootassa tilaa kun jätit nimimerkin mainitsematta.
Totta, mutta uskoisin että hän jota tarkoitin tiedostaa että tarkoitin häntä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuukkakin vittu, ei vittu!
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti Ted Raikas
Tämä nyt ei ole varsinaisesti vitutusta...

...mutta eräs ihminen voisi tyhjentää yv laatikkoaan, että viestini pääsisi perille! Prkl!

Entäpä jos tämä henkilö onkin ollut täysin tietämätön yv laatikkoon mahtuvien viestien rajallisuudesta ja tietämättömänä vain ihmetellyt, että miksiköhän sitä viestiä ei tule?

Jotkut voi olla niinkin tymiä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Ted Raikas
Minun moka.

Niinpä. Oisit laittanut sille YV:n, että tyhjääs olmi laatikkos.

Mua vituttaa duuni, taas kerran.

Palkka juoksee ja mää joudun tappamaan aikaa jatkoajassa, kun ei ole muutakaan tekemistä. Tylsä, tylsempi, tylsin duuni.

K
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Kaiser Soze
Mua vituttaa duuni, taas kerran.

Palkka juoksee ja mää joudun tappamaan aikaa jatkoajassa, kun ei ole muutakaan tekemistä. Tylsä, tylsempi, tylsin duuni.

K

Anteeksi, jos pilaan hyvän vitutuksen, mutta ajatteleppa tuo tilanteesi niin, että palkka ei juoksisikaan, muuten tilanne olisi edellä kuvailemasi:)

Mua vituttaa, kun ei oikein vituta.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Olkku
Anteeksi, jos pilaan hyvän vitutuksen, mutta ajatteleppa tuo tilanteesi niin, että palkka ei juoksisikaan, muuten tilanne olisi edellä kuvailemasi:)
Sittenhän se olisi kuin kotosohvalla iltasella. Ainoastaan makuuasento ja deskarin vaihtuminen läppäriin, joka sekin on työantajan kustantama olisi erilaista.

Oikeasti. Mikään ei ole enemmän perseestä, kuin duunipaikka, jossa ei kehity ja joka ei motivoi. Tähän päälle kun lisätään esinaiset, jotka eivät todellakaan osaaa hoitaa hommiaan, on kyrpiintyminen täydellistä.

Muuraria, joka tarvii oppipoikaa? Olen ihan valmis lähtemään takaisin alalle, jossa tehdään oikeita töitä ja jossa työn jälkensä näkee ihan konkreettisesti.

K
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Vituttaa suomenkielinen musiikki, ja se että se kuullostaa niin saatanan tyhmältä.
Huhuh, kuunnelkaa nyt tätä The Buccacesin "viihde on tyhjää ilman spede pasasta" tjsp. joka on coveri siitä video killed the radio star- MTV-hitistä 80-luvulta.

Surkeaa
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ulkomaalaista laatua?

Viestin lähetti Köntsä
Vituttaa suomenkielinen musiikki, ja se että se kuullostaa niin saatanan tyhmältä.

Niin, kannattaa ensin tutustua niiden muidenkielisten biisien sanoituksiin ajatuksella ja tarvittaessa sanakirjan kanssa, ja vasta sen jälkeen antaa palautetta kollektiivisesti. Jos on vielä aihetta.

Täältä tähän
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Radiotähti

Viestin lähetti Köntsä
Vituttaa suomenkielinen musiikki, ja se että se kuullostaa niin saatanan tyhmältä.
Huhuh, kuunnelkaa nyt tätä The Buccacesin "viihde on tyhjää ilman spede pasasta" tjsp. joka on coveri siitä video killed the radio star- MTV-hitistä 80-luvulta.

Surkeaa

Tosta versiosta en tiedä mitään, mutta kuunteleppa joskus Armi Aavikon 'Radiotähti', joka on myös coveri samaisesta biisistä. Loistokamaa! Vitutus katoaa samantien.

Itseäni vituttaa tällä hetkellä oma saamattomuuteni ja välinpitämättömyys opiskelua kohtaan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Köntsä
Vituttaa suomenkielinen musiikki, ja se että se kuullostaa niin saatanan tyhmältä.
Huhuh, kuunnelkaa nyt tätä The Buccacesin "viihde on tyhjää ilman spede pasasta" tjsp. joka on coveri siitä video killed the radio star- MTV-hitistä 80-luvulta.

Surkeaa
Ai sitä kuunnellaan Radio Helsinkiä.. juuri tuon biisin kuulin ja luulin että siinä laulettiin 'Viihde on tyhjää ilman cd-osastoo'. No, eipä kummeksumani sanoitus paljon paremmaksi muuttunut oikein kuultunakaan.

Ja se bändi on muuten Bukkake's. Älä laita googleen bukkake-termiä ainakaan juuri ennen ruokailua.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Re: Ulkomaalaista laatua?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kannattaa ensin tutustua niiden muidenkielisten biisien sanoituksiin ajatuksella ja tarvittaessa sanakirjan kanssa, ja vasta sen jälkeen antaa palautetta kollektiivisesti. Jos on vielä aihetta.

Täältä tähän

Niin siis en tarkoittanut että sanoma tai itse lyriikka kuullostaisi typerältä. Em. biisissähän nyt on englannin kielellä tasan yhtä turha ja idioottimainen rallatus.
Lähinnä meinasin suomen kielen sopimattomuutta laulettuun muotoon. Siis omasta mielestäni korkeintaan juomalaulut, jotka onkin oikeestan yleensä ruotsiksi, tai eppujen tuotokset sopivat suomen kielelle.
Samalla lailla ei ranska sovi oikeastaan mihinkään muuhun kuin johonkin Edit Piafin tai Jaques Brelin tapaisten artistien chansoneihin.
Oletteko ikinä kuulleet esimerkiksi ranskalaista rockia? Suosittelen Brüelia, ainoa jota voi kuunnella ilman että itkee tuskasta. Kieli ei vain yksinkertaisesti sovi komisointumuottiin.

Ja Twite kuuntelin kyllä Helsinkiä ja myös sen biisin jälkeisen spiikin kyseisen termin suomennoksesta. Kuulosti kivalta, oletko kokeillut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös