Viestin lähetti HN
Beware of an angry Groundhog... Ruhaha.
Vituttaa myös nämä kaikkitietävät HN:t. Ruhaha.
Viestin lähetti HN
Beware of an angry Groundhog... Ruhaha.
Viestin lähetti Murmeli
Capishe?
Viestin lähetti Pärde
Näin italian opiskelijana vituttaa ihmiset, jotka yrittävät ylentää itseään puhumalla kieltä, jota eivät osaa.
Tu capisce?
Viestin lähetti Pärde
Näin italian opiskelijana vituttaa ihmiset, jotka yrittävät ylentää itseään puhumalla kieltä, jota eivät osaa.
Tu capisce?
Viestin lähetti Jouni
Enpä ole aikaisemmin tähän ketjuun kirjoittanut. Töölön matkatoimiston konkurssin vuoksi sukulaiseni eivät pääsekään vierailulle jääkiekon kotimaahan tänä kesänä. Sinne meni eläkeläisen säästöt jonkun roiston perseeseen.
En käsitä ettei Suomessa ole lakia, joka suojelee kuluttajaa tällaisessa tilanteessa kuten monessa muussa maassa on. Miten kukaan uskaltaa enää varata lentolippuja matkatoimistolta jos minkäänlaista turvaa ei ole olemassakaan. Miljoonia matkatoimistolta kavaltanut henkilö todennäköisesti kävelee vapaana ja nauraa hölmöille kenen rahat on vienyt.
Toivottavasti tämä tyyppi tavalla tai toisella vielä saa omansa. Hän pilasi tahallaan minun kesäni - odotan mielenkiinnolla kun hänen henkilöllisyytensä tulee julki - joku tulee mielellään pilaamaan myös hänen kesänsä.
Viestin lähetti Jouni
En käsitä ettei Suomessa ole lakia, joka suojelee kuluttajaa tällaisessa tilanteessa kuten monessa muussa maassa on.
Viestin lähetti msg
Kuka Kanadassa nämä rahat kuluttajalle maksaa?
Viestin lähetti msg
Kuka Kanadassa nämä rahat kuluttajalle maksaa?
Viestin lähetti Jouni
Luulin Suomessa olevan samanlaisen lain, mutta ainakaan toistaiseksi tästä tapauksesta saamiemme tietojen mukaan se koskee vain valmismatkoja, pelkän lentolipu maksaneen asiakkaan pitää odottaa saataviaan joskus saatavaksi konkurssipesältä.
Viestin lähetti Jouni
Miljoonia matkatoimistolta kavaltanut henkilö todennäköisesti kävelee vapaana ja nauraa hölmöille kenen rahat on vienyt.
Toivottavasti tämä tyyppi tavalla tai toisella vielä saa omansa. Hän pilasi tahallaan minun kesäni - odotan mielenkiinnolla kun hänen henkilöllisyytensä tulee julki - joku tulee mielellään pilaamaan myös hänen kesänsä.
Viestin lähetti Jouni
Kanadassa matkatoimisto ei saa toimilupaa ellei pysty laittamaan takuusummia valtiolle tällaisten tapausten varalta. Konkurssin sattuessa matkansa maksaneet asiakkaat saavat sieltä rahansa ensiksi.
Viestin lähetti msg
Kuluttaja-asiamies oli radiossa haastateltavana aamulla ja hän puhui tästä Suomessakin olevasta takuusta/vakuutuksesta.
En kyllä huomannut, että tässä olisi eritelty valmismatkoja ja lentolippuja, mutta saattaahan olla että tämä ero on olemassa.
Viestin lähetti Jouni
Vanhat seitsemääkymppiä iskevät immeiset, jotka tekevät ehkä yhden tai kaksi Ameriikan matkaa elämänsä aikana saattavat olla niitä, jotka eivät osaa etsiä parasta tarjousta suoraan lentoyhtiöiltä esimerkiksi netin välityksellä vaan saattavat luottaa samaan toimistoon.....
Siitä ja vain siitä on kyse.Viestin lähetti Hai
Mikä helvetti siinä on että monet tutut pääsee duuniin vaikka heillä ei ole haastatteluun mentäessä kun pari työtodistusta? En millään jaksa uskoa että kysymys on siitä miten "hyvin" haastattelu menee.
Viestin lähetti JanJ
Siitä ja vain siitä on kyse.
Työhaastattelussa pitää myydä itsensä töihin.
Ei kaikki haastateltavat ota todistuksia mukaan. Jotkut tulevat ilman paperin paperia
Jep. Myy näkemyksesi niin saat palkinnoksi työpaikan.Viestin lähetti Kaiser Soze
Minulla on aina paperit olleet mukana, kun olen duunipaikkaan ollut haastattelussa. Koskaan niitä papereita ei ole kysytty. Tärkein kysymys on ollut: "mitä sä osaat?"
Kyllä mulla on joissain haastatteluissa kysytty papereita ja yhdessä paikassa ruodittu Tekun todistusta jopa numeroittain...Viestin lähetti Kaiser Soze
Minulla on aina paperit olleet mukana, kun olen duunipaikkaan ollut haastattelussa. Koskaan niitä papereita ei ole kysytty. Tärkein kysymys on ollut: "mitä sä osaat?"