Vitutusketju

  • 10 590 115
  • 56 164

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Köyhät

Viestin lähetti Jouni
Vanhat seitsemääkymppiä iskevät immeiset, jotka tekevät ehkä yhden tai kaksi Ameriikan matkaa elämänsä aikana saattavat olla niitä, jotka eivät osaa etsiä parasta tarjousta suoraan lentoyhtiöiltä esimerkiksi netin välityksellä vaan saattavat luottaa samaan toimistoon.....


Niin, ei kaikkien tarvitse ostaa halvinta. Toisilla sitä vain on varaa ostaa mitä haluavat.

Täältä tähän
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Hai
Mikä helvetti siinä on että monet tutut pääsee duuniin vaikka heillä ei ole haastatteluun mentäessä kun pari työtodistusta? En millään jaksa uskoa että kysymys on siitä miten "hyvin" haastattelu menee.
Siitä ja vain siitä on kyse.
Työhaastattelussa pitää myydä itsensä töihin.

Ei kaikki haastateltavat ota todistuksia mukaan. Jotkut tulevat ilman paperin paperia.

Itsekin hain ja pääsin Nokialle projektipäälliköksi aikanaan, enkä ikuna vienyt sinne mitään todistusta tai paperia.

Sarasvuo vois järjestää sulle työnhakukurssin...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti JanJ
Siitä ja vain siitä on kyse.
Työhaastattelussa pitää myydä itsensä töihin.

Ei kaikki haastateltavat ota todistuksia mukaan. Jotkut tulevat ilman paperin paperia

Minulla on aina paperit olleet mukana, kun olen duunipaikkaan ollut haastattelussa. Koskaan niitä papereita ei ole kysytty. Tärkein kysymys on ollut: "mitä sä osaat?"

K
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Kaiser Soze
Minulla on aina paperit olleet mukana, kun olen duunipaikkaan ollut haastattelussa. Koskaan niitä papereita ei ole kysytty. Tärkein kysymys on ollut: "mitä sä osaat?"
Jep. Myy näkemyksesi niin saat palkinnoksi työpaikan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Kaiser Soze
Minulla on aina paperit olleet mukana, kun olen duunipaikkaan ollut haastattelussa. Koskaan niitä papereita ei ole kysytty. Tärkein kysymys on ollut: "mitä sä osaat?"
Kyllä mulla on joissain haastatteluissa kysytty papereita ja yhdessä paikassa ruodittu Tekun todistusta jopa numeroittain...

No en sitäkään paikkaa saanut vaikka kolmen joukkoon pääsinkin. Toisaalta hyvä koska se oli Turun puolessa...

Parissa tosi tärkeässä työhaastattelussa (paikat jotka oikein kovasti olisin halunnut) olen jännittänyt niin vitusti että ne ovat menneet poskelleen...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti korkki
Parissa tosi tärkeässä työhaastattelussa (paikat jotka oikein kovasti olisin halunnut) olen jännittänyt niin vitusti että ne ovat menneet poskelleen...

Tuo jännittäminen on tuttua. Samasta syystä aikoinaan ryssin yhden paikan, jota kiroan vielä tänäkin päivänä.

Nykyinen duuni taas oli päinvastoin. Mua haastattelemassa oli kaksi manager-tason tyyppiä ja joku muu. 10 kysymykseen, jotka olivat kategoriaa tykkäätkö dokumentoinnista, teetkö ylitöitä, oletko valmis jne, vastasin seitsemään että EN.
En oikeastaa ollut paikasta edes kinnostunut, joten vastailin juurikin niin, kuten asiasta ajettelin. Sain paikan heti.

Tätä edellinen oli myös hauska tilanne. Tuleva pomoni kysyi multa kaksikymmentä kysymystä, joista ehkä kahteen tai kolmeen osasin vastata. Kysymykset olivat tyyliin, "miten ip-osoite lasketaan?" jne.

Haastattelun jälkeen kaveri kysyi, et mitä olet mieltä, miten haastattelu meni? Vastasin että päin persettä. En ole ikinä tuntenut itseäni näin tyhmäksi. Kaveri sanoi, että niin oli tarkoituskin. Halusin nähdä miten toimit paineen alla. Tervetuloa taloon.

K
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Some people should just be shot..

Viestin lähetti Carlos
Ihmettelen muuten tässä yhteydessä ihan avoimesti että kuka on niin pässi että ostaa pelkän lentolipun matkatoimistosta? Ei taatusti saa halvalla, ja siinä on vielä nämä riskit että joku ryssii välissä jotain, tai sitten em. tapaus että firma menee kanttuvei.

No capito.

Niin, jokuhan saattaa haluta palvelua, jonkun etsimään itselleen sopiva reitti sopivin hinnoin. Omalle ajalleenkin voi joskus laskea hintaa.

StevieY
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Vituttaa jatkoajan "persoonat", jotka tuntuvat sotkevan jokaisen kiinnostavan ketjun rasittavalla jankutuksella asiasta, joka kiinnostaa vain tätä ihmistä, ja koska sillä jankutuksella nousee suureen tietoisuuteen tässä pienessä JA maailmassa.
Nimiä mainitsematta..
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti JanJ
Siitä ja vain siitä on kyse.
Työhaastattelussa pitää myydä itsensä töihin.

Ei kaikki haastateltavat ota todistuksia mukaan. Jotkut tulevat ilman paperin paperia.

Itsekin hain ja pääsin Nokialle projektipäälliköksi aikanaan, enkä ikuna vienyt sinne mitään todistusta tai paperia.

Sarasvuo vois järjestää sulle työnhakukurssin...

Totta, jos pyrit ihan "ammattimaiseen" duuniin eli haet vakituista työtä alalta johon sinulla on koulutus. Silloin ei välttämättä mitkään aikaisemmat työtodistukset mistään varasto- tai puutarhahommista paljoa paina, vaan tärkeämpää on saada vakuutettua työantaja kyvyistäsi.

Mutta nyt tarkoitin lähinnä kesäduuneja, hanttihommia ( esim. varastot, kassat, siivous ) johon työnantaja hakee vain korkeintaan 3kk työntekijöitä. Ainakin minulla on ollut sellainen mielikuva että siinä ratkaisee suurimmaksi osaksi työntekijän luotettavuus siihen että hän pystyy hoitamaan kunnolla tuon 3kk periodin. Työtodistuksethan kertovat juuri luotettavuudesta. Työnantaja tietää että kesäduunin tekijällä on vain tarkoitus kerätä rahaa tulevaa syksyä varten, ja suurimalla osalla ei ole tarkoitus jatkaa uraansa näissä hommissa. Esim. varastohommissa luulisi että työnantaja haluaa kesätyönhakijalta ainoastaan vakuutuksen hyvästä fyysisestä kunnosta ja luotettavuudesta. Mutta voihan olla ettei se sittenkään ole näin.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Hai
Mutta nyt tarkoitin lähinnä kesäduuneja, hanttihommia ( esim. varastot, kassat, siivous ) johon työnantaja hakee vain korkeintaan 3kk työntekijöitä. Ainakin minulla on ollut sellainen mielikuva että siinä ratkaisee suurimmaksi osaksi työntekijän luotettavuus siihen että hän pystyy hoitamaan kunnolla tuon 3kk periodin.
Aaa... enpäs lukenut itse tälläkertaa kunnolla.
Mutta väitän silti että sama lainalaisuus pätee kesätyöhönkin. Haastattelun jälkeen parhaan esiintymisen tai myyntityön tehneet palkitaan kesätyöpaikalla.
Elämä on peliä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti korkki
Parissa tosi tärkeässä työhaastattelussa (paikat jotka oikein kovasti olisin halunnut) olen jännittänyt niin vitusti että ne ovat menneet poskelleen...

Kysyttiinpä tuossa kerran työhaastattelussa, että asteikolla 1-10 paljonko jännittää. Vastasin seiskan. Ja seuraavalla viikolla alkoi hommat.

Että silleen...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Hai
Mutta nyt tarkoitin lähinnä kesäduuneja, hanttihommia ( esim. varastot, kassat, siivous ) johon työnantaja hakee vain korkeintaan 3kk työntekijöitä.

Laajenna etsintääsi myös vakituisiin työsuhteisiin. Et kerro työnantajalle, että olet opiskelija, vaan alat vaikka siivoamaan. Lopetat sitten, kun itsellesi sopii.

Toisaalta saatat sitten joutua kertomaan työkavereillesi hieman valkoisia valheita, mutta mitä sitten, tarkoitushan on vain kerätä sitä rahaa. Eivätkä ne ole sinun ystäviäsi kuitenkaan.

Itse olen toiminut näin useita kertoja. Jonkun mielestä ehkä moraalitonta työnantajaa kohtaan, mutta kohtelevatko nekään nyt työntekijää aina niin hyvin.

Härskein minkä jouduin tekemään on, että menin erääseen paikkaan ja opettelin koneiden käyttöä yms. Kolmen viikon jälkeen ilmoitin lopettavani.

Heillä ei aivan varmasti ollut kovinkaan vaikeaa löytää pernaveikon paikalle uutta jamppaa hommiin ja yhtä lailla aivan varmasti minua ei olisi palkattu, jos olisin kysynyt töitä kolmeksi viikoksi.

[vaihdetaanko jo kohta ketjua, ennen kuin sedät suuttuu]
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Kaiser Soze
Minulla on aina paperit olleet mukana, kun olen duunipaikkaan ollut haastattelussa. Koskaan niitä papereita ei ole kysytty. Tärkein kysymys on ollut: "mitä sä osaat?"

K

Näin juuri. Sama on pätenyt myös haastatteluun muualla maailmassa, "joku tutkinto sulla vissiin kai oli... Noniin, mitä osaat?"
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
VITUN TYÖSULKU! Enkä nyt tarkoita mitään perkeleen änärin kyrpäilyä.Tunkekoon kiekkonsa vaikka perseeseen.
 

JanJ

Jäsen
Joopa joo.
Vituttaa nyt.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kun on vetelä ja luumu olo..
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Että osaa vituttaa tämä sinihomejuusto-villitys (Aurajuusto?) mikä tässä maassa on. Lähes joka ikiseen ruokaan tungetaan tätä vitun homejuustoa. On pastaa aurajuustolla, on aurajuustokiusaus, on pizzaa aurajuustolla, on.... aina vaan tätä paskanmakuista aurajuustoa. Kohta varmaan maksalaatikkoa aurajuustolla tai mämmiä aurajuustokastikkeella.
Lopettakaa jo arvoisat keittiömestarit!
Jos on pakko laittaa juustoa, niin kokeilkaapa joskus jotakin muuta kuin tätä homepaskaa. Hyi hitto mikä maku!

Jos Saksa on paska maa, niin Aurajuusto on paska juusto.
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
anoppi

Olen sisällä kauhuskenaariossa. Miten ne ihmiset pääsi pois alienin luota, ulos matrixista jne...

Ei oikein mitään välejä naiseen, joka osuu samassa taloudessa, siis ei edes säälipillua aikoihin JA anoppi tuli yöksi! Vittu. Jos tämä on helvetti, ei edes Jerry Lee Lewis uskalla soittaa pianoa!!
Anopin tulo oli tietysti etukäteen tiedossa, joten ei voi syyttää naista halusta luoda pelkokerroin pelistä suomiversiota.

Uskottavat tekosyytkin loppuu, jolla täältä pääsee pois hetkeksi,
olen tänään: - käynyt julkisella punttarilla, vaikka omakin on, pessyt alakerran lattioita KAUAN, käynyt sirkkelöimässä aidan lautoja, kaupassa, "virastoissa asioilla", soittamassa tärkeitä työpuheluita jne. Miellyttävä tapa viettää vapaapäivää.
Suositteluni, jos elämä tuntuu liian hauskalta. Jos olen joskus onnellinen, olen sitä oikeasti, koska tiedän millaista on kun elämä potkii kovaa suoraan munille.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Muakin vituttaaa, niih... Vittu en tiiä yhtään et onko ens viikolla lakko vai ei. Ja töiden alkaminen tottakai riippuu siitä saatanan asiasta.

Ja vittu oma toimintakin vituttaa, pitäs kirjoittaa gradun tutkimussuunnitelmaa ja lukea koulun viimeisiin tentteihin. On ollu jo kolme viikkoa aikaa, vittu maannu himassa, käyny salilla ja katellu leffoja. Vittu mikä kääpiö. No onhan vielä huominen.

Ja ainahan ne naiset vituttaa. Ne joita haluu niitä ei saa ja ne jotka kiinnostaa vaan kavereina pyytelevät ulos. Onneks niillä on sentään kuukautiset, että saavat nekin saatanat kärsiä välillä. Miehet kun yleensä saavat kärsiä 24/7 niiden tekemisistä. HV
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti koukou
Vituttaa jatkoajan "persoonat", jotka tuntuvat sotkevan jokaisen kiinnostavan ketjun rasittavalla jankutuksella asiasta, joka kiinnostaa vain tätä ihmistä, ja koska sillä jankutuksella nousee suureen tietoisuuteen tässä pienessä JA maailmassa.
Nimiä mainitsematta..

Samoin. Toisaalta nämä ihmiset omassa fanaattisuudessaan usein toimivat palstalla itseään vastaan täysin tiedostamatta. Jos joku henkilö ottaa aina saman aiheen puheeksi josta hänellä on pakonomainen tarve puhua, ottavat myös muut sen puheeksi halusi henkilö sitä tai ei. Esim. jos puhutaan politiikasta niin tiettyjen henkilöiden puheisiin ei oteta mitään kantaa sillä tiedetään heidän ajattelevan vain tietyllä tavalla ja on loputon suo lähteä väittelemään heidän kanssaan asioista. Esimerkkinä nimiä mainitsematta Jags&Venäjä.
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Re: Re: Re: Re: Some people should just be shot..

Viestin lähetti Carlos
Ihmettelen muuten tässä yhteydessä ihan avoimesti että kuka on niin pässi että ostaa pelkän lentolipun matkatoimistosta? Ei taatusti saa halvalla, ja siinä on vielä nämä riskit että joku ryssii välissä jotain, tai sitten em. tapaus että firma menee kanttuvei.

No capito.

Tässä tapauksessa tarjouksia oli tsekattu suoraan lentoyhtiöiltä ja netin välityksellä - tätä en tiennyt, vanhukseni ovatkin netsavvympiä kuin luulin, heh. Paras tarjous oli löytynyt Töölöstä ja siksi se otettiin. Nyt juuri kun päätimme ettemme tällä asialla enää ota itsellemme enempää stressiä, koska emme sille voi mitään, selvisi, että vanhukseni saivat juuri sopivasti lippunsa, jotka on maksettu, varattu eikä nitä voi ulosmitata....ja ovatkin tulossa.

Kaikki onkin siis hyvin, Lake of the Woods, here we come!

Silti ikävä ajatella niitä, joitten lomat, kuherruskuukaudet jne, työpaikoista puhumattakaan menivät tämän jutun takia.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
"Kanadalla on kiekko. Tuodaanko se kiekko nyt yli siniviivan? Kyllä tuodaan. Nääsh syöttää kiekon, muutta Zigmund Ziggy Palffy pystyy tunkemaan mailansa väliin. Toonton saa kuitenkin kiekon. Tästäkö se maali nyt tulee? Ei tule. Lasak torjuu. Irtokiekko vielä elää, muutta kiekko puretaan."
 

Mima

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK.
Juukyl

Oma turhamaisuus.
Pitää olla niin tyhmä nainen, että ostaa kaikenmaailman paskakemikaaleja, jotka ei kuitenkaan toimi. Kuten itseruskettava suihke. Voi kyllä mä voin näyttää ne rusketusRAIDAT, muuta mulla ei ookkaan. Voi simo.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Re: Re: Re: Some people should just be shot..

Viestin lähetti Jouni
Silti ikävä ajatella niitä, joitten lomat, kuherruskuukaudet jne, työpaikoista puhumattakaan menivät tämän jutun takia.

Vitut niistä lomista, kuherruskuukausista ja muista. Aikuiset osaa käsitellä nuo asiat, vaikka se vitutuksen puolelle heittääkin.
Tämän päivän iltapulun (olikohan oikee lehti) kerrottiin, että joltain junnujoukkueelta jää pelimatka tekemättä.
Siinä on varmaan reilu vuosi kerätty rahaa erinäisillä arpajaisilla ja muilla, että lapset pääsee ulkomaille asti pelaamaan futista.
Ja sitten joku tupajumi kavaltaa rahat ja lasten matka jää haaveeksi.
On varmaan vanhemmilla kiva työ selittää, itkevillä lapsokaisille, että mennään joku toinen kerta.

Pitää ihan lukea se juttu tässä työn lomassa, kunhan kerkee, mutta tuommonen minua enemmän vituttaa, kun se, että aikuiset menettää jotain.

EDIT: Hyvä, että sun juttus kuitenkin meni parhain päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös