Vitutusketju

  • 10 587 433
  • 56 164

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Vituttaa kun kiekko on niin täyttä bisnestä että pikkuseurat ovat ihan kusessa.
Ja sitten tämä vitun pelaajaruletti pyörii täysillä. Agentit pyörittävät kuvioita ja vetävät itselleen hyvät palkkiot välistä. Koko homma haisee niin rahalle.

Alkaa olla ikävä 90-lukua.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Sörkä
Poltin vasemman kämmeneni pari viikkoa sitten. Viikko vierähti TYKSissä (Turun yliopistollinen keskussairaala) ja nyt vajaa viikko on vierähtänyt sairauslomalla kotona.

Joka päivä saa rynniä sidosten vaihtoon terveyskeskukseen, kun kudosnesteet vieläkin tulvivat sormista läpi. Ja luonnollisesti sidostarpeet ovat liimaantuneet kiinni sormiin. Niitä on helkutin kiva nyppiä irti vereslihalla olevista sormista.

Ja onhan tuo kämmen myös jäykistynyt. Jumpata olisi pitänyt, mutta millä helkutilla sitä jumppaa, kun sidokset eivät anna periksi ja paksu karsta/rupi peittää kämmenen. Ei meinaan jousta.

Ja nyt se saatanan paska on tulehtunut. Ihan niin kuin säryssä ja tuossa jäykkyydessä ei olisi jo tarpeeksi vittuilua.

Ylihuomenna on näyttö TYKSissä, joten saavat vaikka amputoida koko paskan pois jos ei muuten tokene. Vittu.

Ja vitut ne pilleriröykkiöt mitään auta, vaikka saatana maksavat. Vittu.

Tänään sitten kävin TYKSissä kirurgille näyttämässä kättä ja ei se ollut oikein tyytyväinen näkemäänsä.

Buukkasi sunnuntaiksi osastolle ja maanantaina kärrätään tämä hemmo leikkaussaliin jos hyvin käy. Operaation nimi on "pelastetaan keskisormi", ettei tarvitsisi sitä lyhentää.

Vaikka nykyään on jossain päin muotia lyhennellä ihan vapaaehtoisesti sormiaan, niin omasta sormen palasestani en kyllä haluaisi luopua.

Vaikka särky on jo hellittänyt (kiitos tulehduksen laantumisen) niin silti vituttaa käden kohtalo. Ja sekin vielä, että kesäkuussa pitäisi lähteä ulkomaille kahdeksi viikoksi. Meikäläisen tuurilla käsi on edelleen paskana ja matkasta ei tule mitään.

Mutta näillä eväillä mennään sunnuntaina osastolle.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuomo 'Suomi ei ota jäähyjä' Ruutu sekä Hannu 'näin me voitetaan' Aravirta. Tässä tulee melkein Tammista ikävä joka sentään antaa välillä kriittistäkin kommenttia Aravirran 'yks maali yv:lla, veskari vekka ja toinen maali ja ollaan tasoissa'-kommenttien sijaan. Perkeleen puusilmäiset 'kommentaattorit'.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kun taas istuu kotona ja vasta huomenna saa janoonsa juotavaa! Vittu kun janottaa ja huomenna aamulla klo 7 töihin, vittu! Ja kun olis helvetin hyvännäköinen muija odottamassa mutta on varattu eikä halua tehdä ns aviorikosta! Sorrun vielä, vittu ihan varmaan! Huomenna varmaan kännissä, vittu sentään. Vittu kun tietäis mitä tapahtuu kun kuolee niin olis pienempi kynnys moneen asiaan! Vittu! VITTU!!!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
U.S.A. on uusi Ruotsi Suomelle.

Viddu. Och.... on se nyt tammefan,........ och.. ettei yhtään ruotsiksi osaa kiroilla edes kännipäissään, vaikka on suomenruotsalaisen jengin fani....

De jöör evivei tingeling...
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
...ahistaa...

Mua vituttaa suunnattomasti oma tyhmyyteni. Miten helvetissä onnistun aina sössimään kaikki suhteeni?

Aargh.

Emmä tiiä - ranteet auki.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ole enää todellista, miten vaihteistoöljyn tarkastusaukon tulppa voi vain kadota??

Nyt on sitten moottoritilassa kivasti öljyä ja todennäköisesti laatikko vaurioitunut. Varaosaliikkeet kiinni.

Perkele, ei auta kai muu kuin soitella maanantaina huoltoaika, selviääköhän uudella tulpalla ja öljyjenvaihdolla...
wittu ei varmasti.

Sinne menivät taas matkakorvaukset, saatana autoilu on halpaa.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Predator
U.S.A. on uusi Ruotsi Suomelle.


Yhden maalin takaa voi aina lätkässä nousta. Varsinkin, kun Pärssinen oli täysin kädetön hetkeä aiemmin. Nykyään mm-kisojen merkitys ei lähene ääretöntä, vaan todellakin nollaa, joten tuokaan tulos ei vituttanut yhtään, vaikka matsia tsiigatessa (eka matsi jonka katsoin näissä kisoissa) voittoa Niken ja Jaken maalien jälkeen toivoi. Sen sijaan vuoden 1991 matsi USAa vastaan otti törkeästi päähän. Silloin Suomi joutui alempaan loppusarjaan. Tai miten olisi oliko se nyt puolivälierä Kanadaa vastaan 1996 (? en ole ihan varma vuodesta), jolloin Suomi johti jollain neljällä maalilla, mutta Izerman tuli takaa ohi.
 

bunghole

Jäsen
Kopioin tämän viestin toisesta ketjusta sillä tänne tämä kuuluu.

Osaako kukaan keksiä ärsyttävämpää juontajaa kuin J.Halli?! Vihasin Bonus-visailua (sellainenhan se oli sillä ei sitä voi verrata tietokilpailuihin) jonka hurjat palkinnot lähinnä säälittivät. Pienellä budjetilla tehty ohjelma 10 neliön studiossa ja maailman ärsyttävin (halvin) juontaja jota kukaan muu ei varmasti haluaisi (ihme kyllä, juontaa nykyään cityllä mutta radiossa ei naamaa näe). Uskomattomia latteuksia ja niiden puolesta olisi sopinut loistavasti pilaamaan ennestäänkin paskaa Hockey Nightiä (RIP) maikkarille.

"Illan voittaja Pentti saa mukaansa tämän huikean 50e shekin!"

Vituttaa tuollainen katsojien aliarviointi.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Tv-ohjelmista tuli mieleen eilen vitutusta aiheuttanut asia. Katselin töllöä siinä päivällä krapulaani. Ensimmäinen ohjelma oli Karpolla on asiaa ja toinen Kymppitonni, jonka jälkeen riitti. Kuinka tuollainen muinaisjäänne kuin Kymppitonni voi olla vielä televisiossa? Onko Spede tehnyt Väisäselle lifetime-sopparin? Kaikenkaikkiaan uskomattoman paskaa ohjelmaa tulee lauantaina krapulan parhaaseen katseluaikaan.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Vituttaa aivan suunnattomasti. Olen onnistunut jostain hankkimaan jonkun flunssan. Kuumetta 37,7, silmiä särkee ja kurkku on kipeä. Ja kauheesti olis huomenna töissä hommia. Miksi näin käy aina minulle?

Puolialastomana tupakalla käyminen ei sitten lopulta tainnutkaan olla kovin hyvä ajatus viime yönä...
 

scholl

Jäsen
Käsittämättömän ärsyttävää se, että Urheiluruudussa joku nilkki lausui Racing Santanderin reising, vaikka kuuluisi lausua ra-sing siten, että paino etutavulla. Prkl.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa ylen kisatoimittajien leijonahehkutus. Leijonat sitä leijonat tätä, vittu. Melkein toivon Suomen ottavan Latvialta kunnolla kuokkaan, että tajuavat palata maanpinnalle. Joukkue, joka menettää joka ottelussa johtoaseman, ei ole leijonaa nähnytkään, perkele! Ja sitten on ne pelaajakortit ja ne musiikit pelaajakorttien taustalla. Niitä ei voi katsoa kuin valtavan myötähäpeän kera. Herätkää jo tälle vuosituhannelle, ylen toimittajat!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"oho mun minni piti ääntä... se on mun maha mun mielestä kaikkien ihmisten pitäisi nimetä niiden ruumiinosat niin sillai kaikki tutustuisi enemmän omaan itseensä ja oppisi sillai itsetuntemusta eiks me voitas jo kuunnella PMMPtä ai miksei mä niin tykkään tanssia sen tahdissa vaikka onhan tässä vähän ahdasta mutta mahdunhan mä tanssii pöydällä hih hih hiih mun mielestä homomiehet on niin ihania mä haluaisin sellaisen poikaystäväkseni mutta eihän ne halua mun kaa seukata kun mä oon tyttö mulla pitäisi olla pippeli hiih hiih hii on se niin masentavaa miks muuten tää kissa raapii mua eikö se tykkää kun sitä tökkii tällai auts taas se raapasi onkos sitä boolia vielä lisää mä niin tykkään mansikoista mihin baariin me ollaan sit menossa mulla ei kyl o ikää mihinkään mutta kai me kaikki voidaan mennä sellaseen mihin mäkin pääsen siellä kyl pitäis olla homoja kun mä niin tykkään niistä dtm olis kiva mutta mä en pääse sinne sisälle ihan höpöjä tollaset jutut niinkun noi ikärajat"

Tietyiltä ihmisiltä pitäisi kieltää ääneen puhuminen. Oikeasti. Tunkea tennissukka suuhun ja kietoa jeesusteippiä päälle ja heittää ikkunasta ulos.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Evenuel
Vituttaa aivan suunnattomasti. Olen onnistunut jostain hankkimaan jonkun flunssan. Kuumetta 37,7, silmiä särkee ja kurkku on kipeä. Ja kauheesti olis huomenna töissä hommia. Miksi näin käy aina minulle?
Jos menee saman kaavan mukaan kuin minulla niin tuo olo menee melko pian ohi, mutta tilalle tulee sitkeä yskä. Keuhkot rahisee ja yöllä yskittää tunnin välein niin, että kitalakea saa kaapia irti verhoista. Luonnollisesti samassa taloudessa asuvat heräävät aina ja joka kerta tähän yskäkakofoniaan. Ja se ei vaan tunnu menevän ohi, perkele.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kesä tulee...aamupäivällä ei tarvinnut EDES pilkkihaalareita, eikä mursunnahkatakkia pitämään lämpöisenä, vaan riitti ihan normaali talvitakki, tosin taisi tuolla lämmössä pää jäätyä, kun unohtui pipo kotiin.

Että kiitti vaan...
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Sama vitutus jatkuu kuin aikaisemminkin.
 
Viimeksi muokattu:

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei perse. Luin nyt vasta teksti-tv:ltä virallisen syyn Kukkosen maalin hylkäämiselle: Maali oli siirtynyt paikoiltaan!

Tuomarilta ilmeisesti petti kristallipallosta patterit. Saatana käyttäs Duracellejä! Näyttihän se siltä, että kohta lähtee maali liikkeelle, mutta ei kai sitä tukäteen aleta pilliin viheltelemään!

Myöntäs edes virheensä eikä koittas peitellä perseilyään!

Ei muuta, hei hei.
 

hermosillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Iirot
Viestin lähetti hermosillo
Vituttaa, kun alkaa tuo terve silmä temppuilemaan. Todennäköisesti rasittunut liikaa.

Tilanne kehittyy. Havaittavissa värin muutosta. Kenties syynä on pieninpieni verisuoni, joka on sanonut yksipuolisesti sopimuksensa irti. Saas nähdä miten tilanne kehittyy jatkossa.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Vituttaa KELA, perjantaina vein päivärähä lappusen(se mihin merkitään mitä on mikäkin päivä tehnyt) sinne, niin se muija ei ottanut sitä, sano vaan että toimita työtodistukset aikasemmista töistä, no selkee homma. Tänää meen sitten niitten lappujen kanssa sinne kelaan, ni siellä oli joku toinen muija, joo ei sun näitä tarvii tuoda, kun ei työssäolo ehto täyty. Ei saatana eikö ne tiedä mitä sinne pitää ja mitä ei pidä viedä, kohta sieltä varmaa otetaan yhteyttä, joo sun pitäs nää työtodistukset toimittaa, ennen kuin voidaan maksaa mitään. VITTU!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös