Vitutusketju

  • 10 581 582
  • 56 150

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Pikku Myy
Joo, tää ihottuma on kyl ihan selkeesti sivuoire tosta sun lääkekuurista tohon toiseen ihottumaan. Joo, ei tähän kyl voi määrätä mitään lääkettä ennen kuin sä oot syöny sen edellisen kuurin. Kauas sulla on sitä jäljellä, ai kaks kuukautta, just joo. Onhan se joo vähän ikävää niin, koita nyt kuitenkin olla raapimatta sitä. Ai kutisee vai, no laita vaikka jotain perusrasvaa ja vältä auringonottoa. Tuu sitte uudestaan kun oot sen edellisen kuurin syöny loppuun.

Ngh!

jep jep... ma kylla ottaisin aurinkoa jos ihottuma vaivaa... Niitakin (ihottumia) on kylla moneen makuun, mutta minkas sille voi? vedat jotain punsia, ihan simona, koko vapun niin ei ole ihottuma suurin huoli...


just joo, hyvia ohjeita taas....
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kun ärsyttää kaiken maailman lekaveljekset, jotka menee suoltamaan koko ajan ihme paskaa kesätytsyyn. Joku neropatti tämän varmaan vielä johonkin quottaa, vai miten se taipuu..Vittu ja vappukin menee vituiks kun pitää töissä olla. No eiks se joku työväen juhla olekin..
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
A-plus näytti just työelämään ja siihen liittyvien pörssiperselilyjen ihmeellistä maailmaa. Firmat takoo tulosta, optioita maksetaan sijoittajille, duunaria muistetaan kalossilla, toimitusjohtajaa hillolla.

Joku Pohjolan pamppu vetää ensin useamman kymmenen prosentin maltillisen palkankorotuksen, johon laitetaan 150.000 bonus päälle. Mitä vielä, päälle satojentuhansien "superbonus". Saatana mitä sakkia. Samalla laitetaan duunarit kilometritehtaalle.

Rikkaita vastaan ei mitään, mutta tämä nykymeininki on perseestä. Ens kaudella.... "Ja Pohjolan vakuuttavin pelaaja, my ass"
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti vlad
Ahdistaa ja vituttaa...

...nyt psyyke laukkaa ja lujaa vauhtia.

Pelottaa!

vlad.

Auttaisiko pari terävää?

Koita saada Vappumieli, tosin hyvähän se on sanoa. Kaikkea hyvää silti vlad. Asioilla on taipumus järjestyä.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Olkku
Auttaisiko pari terävää?


Toimii. Itseä vituttaa, kun ei ole yhtään kuskia enää tähän aikaan päivästä selvinpäin. Mestaruussauna käynnissä ja kaikki...ei olisi maistunutkaan. Menisin kävellen, mutta milläs kannat tuon korin?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Jomppa
Toimii. Itseä vituttaa, kun ei ole yhtään kuskia enää tähän aikaan päivästä selvinpäin. Mestaruussauna käynnissä ja kaikki...ei olisi maistunutkaan. Menisin kävellen, mutta milläs kannat tuon korin?

Silloin kun ryypätään, ei olla köyhiä eikä kipeitä. Mene siis vossikalla, sillain siitä päästään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Olkku
Auttaisiko pari terävää?

Meikäläisen tällä lääkityksellä (cipralex, truxal, temesta, normison & zopinox) parin terävän nauttiminen tekee kaikkea muuta kuin hyvää. Joku toinen kerta siis.

vlad.
 

Inkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi
Vituttaa Suomen joukkue kisoissa. Noin väritöntä ja hajutonta paskaa kisoissa saa kaukaa hakea.

Vituttaa myös Jarkko Ruutu ja Niklas Hagman. Hyi vittu mitä paskiaisia! Ja vituttaa myös Piritta Hannula. Hyi vittu, että kiinnostaa lukea joka lehdestä jotain feministi paskaa.

Mikään muu ei vituttakkaan, paitsi Timo Pärssinen, joka on tienannut viisuminsa kisajoukkueeseen vanhoilla näytöillä.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Perkele!!

Kova Laki piti tulla illalla, mutta joku mitätön lätkäpeli on siirtänyt sarjan pois ruudusta. Eikö ton vitun matsin olis voinu lähettää jälkilähetyksenä joskus yhden jälkeen yöllä!
 

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Viestin lähetti 1900
Perkele!!

Kova Laki piti tulla illalla, mutta joku mitätön lätkäpeli on siirtänyt sarjan pois ruudusta. Eikö ton vitun matsin olis voinu lähettää jälkilähetyksenä joskus yhden jälkeen yöllä!

Kova laki tuli eilen tai ainakin minä olin katsovani sitä kakkoselta ilta kymmenen jälkeen.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Jos joku on löytäny puna-mustan Equipen repun eilen jostaki päin Helsinkiä ja palauttaa sen mulle sisältöineen, niin mie lupaan... Vaikka antaa ne viinat sieltä, kunhan muut tavarat saan takasi.

ps. Entä onko minun puhelinta näkyny?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vittu, kaikki juomat oli hankittu, ja allekirjoittanut oli valmis lähtemään viettämään iltaa kavereiden kanssa, mutta sitten iskee vatsaflunssa, ei vittu sentään!!!!!!!!
 

flatfoot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kirkkonummen Salamat
Ei VISHNU SOIKOON!!! Muutto edessä, joka ei sinänsä kuulu
tänne vaan oikeastaan onnellisuus- tai käytännöllisyysketjuun ( jos sellainen on?).
Mutta kuka prkl on liimaillut jää-sekä viileäkaapin ovet täyteen tarroja? Kun se muka on niin söpöä?
Niin joo, itseään tässä saa syyttää mutta söpöys loppu just nyt!
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Minua taas kerran vituttaa tämä ainainen, iänikuinen sunnuntai-angsti. Korpeaa oikein todella ! Pidän erittäin paljon työstäni ja viihdyn siellä mainiosti, mutta silti joka ikinen sunnuntai rupeaa vituttamaan. Etenkin, jos on ollut erityisen mukava viikonloppu. Olen ihan tietoisestikin aina yrittänyt tästä päästä eroon, mutten onnistu. Tämä ollut minulla aina siitä lähtien, kun joskus muinoin koulunkäynnin aloitin. Ollut siis ihan pikkutytöstä ja aina vaan jatkuu... ARGH ! Tosi ärsyttävää, kun vaan vituttaa ja masentaa, eikä millään haluaisi nousta aamulla töihin. Olen tullut siihen tulokseen, että sunnuntait ovat aivan sieltä syvältä ! Sen ymmärtäisinkin paremmin, jos vihaisin työtäni, mutta ei vaikuta. Vaikka rakastan työtäni, niin silti vihaan sunnuntai-päiviä ja en koskaan haluaisi maanantaina mennä... ARGH ! Mikähän tuossa sitten aina on...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Redalert
Vaikka rakastan työtäni, niin silti vihaan sunnuntai-päiviä ja en koskaan haluaisi maanantaina mennä... ARGH ! Mikähän tuossa sitten aina on...
Mä voin heti ja saman tien julistaa sinut kaikin puolin terveeksi ja normaaliksi. Tai jos ei näin, niin sitten minullakin on sunnuntai-allergia. Ei ole mitenkään ikävä mennä duuniin ja silti vituttaa, kun taas on viikonloppu käsitelty.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Juu, olen ajatellutkin, että tämä varmasti jollain lailla jokaisella. Minulla se vain on aina ollut erityisen voimakas ja mikäli ihan oikein pystyn muistamaan, olen AINA koko elämäni vihannut sunnuntai-päiviä... Eli jo varmasti ennen kouluikääkin... Noh, mutta kyllä se viikko sitten taas jotenkin aina käyntiin lähtee.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Redalert
Juu, olen ajatellutkin, että tämä varmasti jollain lailla jokaisella. Minulla se vain on aina ollut erityisen voimakas ja mikäli ihan oikein pystyn muistamaan, olen AINA koko elämäni vihannut sunnuntai-päiviä... Eli jo varmasti ennen kouluikääkin... Noh, mutta kyllä se viikko sitten taas jotenkin aina käyntiin lähtee.
Tämäkin on minusta normaalia. Tai tarkemmin, mun on pakko ainakin luulla sen olevan normaalia, sillä sama asiahan minuakin on aina harmittanut. Ja silti olen ainakin wanna-be normaali.

Muistan hyvin pikkujunnuja vanhempien kanssa mökillä vietetyt viikonloput. Sunnuntaithan oli aivan kuin pientä kidutusta, kaikki leikit ym. pitää lopettaa, tavaroita aletaan keräämään, majan rakennus lopettaa jne. Tästä en pikku-ukkona tykännyt ollenkaan. Nyt vanhemmiten fiilis on edelleen vähän samanlainen, eipä tässä oikein viitsi mihinkään ryhtyä, huomenna kun pitää mennä duuniin. plääh, vaan onneksi on taas seuraava viikonloppu..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa, kun on edellis iltana kävellyt pitkin poikin Zsaddin katuja etsien erästä loordia, nyt on jalat kipeät! Vittu kun väsyttää!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lisätään yksi AITO ja ISO vitutus. IIHF:n sivuilta selviää, että MM-kisojen jokainen matsi on mahdollista katsella netin kautta. Yli 50 matsin paketti maksaa jotakin 40 taalaa tjsp. Kun tämän näin, meinasin pompata kattoon, meikäläinen näkee himasta MM-kisat Livenä !!

Sitten selvisi totuus, nettipalvelut eivät ole saatavilla niissä maissa, mihin IIHF on myynyt TV-oikeudet. Kun asiaa kokeilin, oli sivuilla vielä erikseen tiedotus Ranskaan, että oikeudet on sport+ kanavalla. Voi VITUN mutapainijat, mikä helvetin kanava se sport+ muka on, jos jossakin on rugby treenit käynnissä, sieltä takuulla tulee live-kuvaa. Muutoin tästä koko kanavasta ei mitään hajua. Tukehtukaa sport plussan väki patonkiin ja työntäkää jämä anukseen !
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vitun digiboksit vittu saatana. Koko vitun digihömppä on paskaa. Ohjelmistopäivitys ja koko vitun boksi sekasin. Enpä olisi halunnutkaan kiekkoa katsoa enempää tänään.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Murmeli
Vitun digiboksit vittu saatana. Koko vitun digihömppä on paskaa. Ohjelmistopäivitys ja koko vitun boksi sekasin. Enpä olisi halunnutkaan kiekkoa katsoa enempää tänään.

I feel you.

Itsehän olen venannut koko viikon Madventuresin viimeistä jaksoa. Puoli tuntia ennen ohjelman alkua totean että koko kanava oli poks. Ei ääntä, ei kuvaa, ei mitään. Onneksi tajusin hyökkiä naapuriin kattomaan niin en missannut mitään. Oli kyllä lähellä ettei lentänyt digiboksi olohuoneen seinään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös