Viestin lähetti vlad
Ahdistaa ja vituttaa...
...nyt psyyke laukkaa ja lujaa vauhtia.
Pelottaa!
vlad.
Auttaisiko pari terävää?
Koita saada Vappumieli, tosin hyvähän se on sanoa. Kaikkea hyvää silti vlad. Asioilla on taipumus järjestyä.
Viestin lähetti vlad
Ahdistaa ja vituttaa...
...nyt psyyke laukkaa ja lujaa vauhtia.
Pelottaa!
vlad.
Viestin lähetti Olkku
Auttaisiko pari terävää?
Viestin lähetti Jomppa
Toimii. Itseä vituttaa, kun ei ole yhtään kuskia enää tähän aikaan päivästä selvinpäin. Mestaruussauna käynnissä ja kaikki...ei olisi maistunutkaan. Menisin kävellen, mutta milläs kannat tuon korin?
Viestin lähetti Olkku
Auttaisiko pari terävää?
Viestin lähetti 1900
Perkele!!
Kova Laki piti tulla illalla, mutta joku mitätön lätkäpeli on siirtänyt sarjan pois ruudusta. Eikö ton vitun matsin olis voinu lähettää jälkilähetyksenä joskus yhden jälkeen yöllä!
Viestin lähetti Jamina
Kova laki tuli eilen tai ainakin minä olin katsovani sitä kakkoselta ilta kymmenen jälkeen.
Mä voin heti ja saman tien julistaa sinut kaikin puolin terveeksi ja normaaliksi. Tai jos ei näin, niin sitten minullakin on sunnuntai-allergia. Ei ole mitenkään ikävä mennä duuniin ja silti vituttaa, kun taas on viikonloppu käsitelty.Viestin lähetti Redalert
Vaikka rakastan työtäni, niin silti vihaan sunnuntai-päiviä ja en koskaan haluaisi maanantaina mennä... ARGH ! Mikähän tuossa sitten aina on...
Tämäkin on minusta normaalia. Tai tarkemmin, mun on pakko ainakin luulla sen olevan normaalia, sillä sama asiahan minuakin on aina harmittanut. Ja silti olen ainakin wanna-be normaali.Viestin lähetti Redalert
Juu, olen ajatellutkin, että tämä varmasti jollain lailla jokaisella. Minulla se vain on aina ollut erityisen voimakas ja mikäli ihan oikein pystyn muistamaan, olen AINA koko elämäni vihannut sunnuntai-päiviä... Eli jo varmasti ennen kouluikääkin... Noh, mutta kyllä se viikko sitten taas jotenkin aina käyntiin lähtee.
Viestin lähetti Murmeli
Vitun digiboksit vittu saatana. Koko vitun digihömppä on paskaa. Ohjelmistopäivitys ja koko vitun boksi sekasin. Enpä olisi halunnutkaan kiekkoa katsoa enempää tänään.
Viestin lähetti Decimal
I feel you.
Itsehän olen venannut koko viikon Madventuresin viimeistä jaksoa. Puoli tuntia ennen ohjelman alkua totean että koko kanava oli poks. Ei ääntä, ei kuvaa, ei mitään. Onneksi tajusin hyökkiä naapuriin kattomaan niin en missannut mitään. Oli kyllä lähellä ettei lentänyt digiboksi olohuoneen seinään.
Viestin lähetti rene
Tähän väliin täytyy sanoa että monesti noihin Digi-Boxeihin auttaa kun ottaa töpselin pois seinästä ja laittaa vähän ajan päästä takaisin.