Vitutusketju

  • 10 560 199
  • 56 140

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua vituttais kattoa jotain hikistä maikkaria ja nelosta kuvitellen näkeväni ne parhaat sarjat telkkarista.
Niin muakin, onneksi on muitakin kanavia ja sarjoja saa kuulemma ostaa esimerkiksi DVD:llä.

Joidenkin olen kuullut jopa tilanneen internetistä jotain sarjoja, joita maikkari ei ole koskaan näyttänyt.

Olisi muuten myös vittumaista ajaa vanhalla autolla, joten silloin voisi varmaan lainata kadun varresta jonkun uudemman ja paremman. Ja jos on ruma muija, niin tarvittaessa voi vetäistä naapurin muijaa...

-tt
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Keskikokoinen kyrpä otsassa tällä hetkellä.
Pitkään kypsytelty asunnonosto-projekti nytkähti toissapäivänä lupaavasti eteenpäin (olemme neuvotelleet talon omistajan kanssa vuoden verran rauhallisissa merkeissä halukkuudestamme ja käyneet läpi paperit ja tehneet tutkimuksia rakenteisiin liittyen), kun myyjä äkkiä ilmoitti että haluaisi meiltä ostotarjouksen huomiseen mennessä, sillä hän oli löytänyt itselleen uuden asunnon, johon häneltä puolestaan odotettiin vastausta "ottaako vaiko ei". Pikapalaveri pankin kanssa, tunnin neuvottelu jossa juostiin kaikki paperit kasaan ja saatiin alustava puoltava vastaus perkeleen isoon lainaan. Sitten kotiin papereiden kanssa miettimään millaista ensitarjousta antamaan, soitto myyjälle, joka kertookin että välittäjä oli tehnyt soman oharin eli myynyt sen hänelle tarjotun asunnon nenän edestä. Vaikka välittäjälle - joka on myyjän perhetuttu - oli tarjottu asianmukaista käsirahaa "jota ei tarvitse kun on tutuista kyse". Olisimme päässeet käynnistämään remontin ja muuton jouluksi kotiin -periaatteella mutta nyt taas siirtyy hamaan tulevaisuuteen.

Tampereella vaikuttavan tähän saakka hyvää mainetta nauttineen kiinteistönvälittäjän (isä+poika) nimi on lappilainen pitkäteräinen puukko. Enpä kusaise siihen suuntaan enää.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Voi elämä.
Kuka tunnustaa tehneensä tämän (mari rantasila?) auringosta biisin?? Se kivitettäköön julkisesti. Ottaa hameen pois. ja pikkuhousutkin pois. Avaa pienet reidet jne. jne.

Ei helvata.
Riittää mulle. Menen muualle hirtettäväksi.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Ei tästä nukkumisesta tullu tänäkään yönä mitään. Lupasin itselleni ennen kesälomaa, että menen aina siinä kahdentoista maissa nukkumaan. Olen ehkä kerran mennyt, ja silloinkin sen takia, että olin valvonut edellisen yön ja väsytti. Mitäköhän tästä tulee, kun loma loppuu ja koulu taas alkaa?
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Rocco

Jäsen
Suosittelen lämpimästi käymään työmaatoimistossa vastaavan mestarin tai työmaainssin juttusilla. Veikkaan että asiat selviää ja vitutus oleellisesti vähenee. Mikäänhän ei asukkaan kannalta tietysti ole kusipäisempää kun sovittujen aikataulujen laiminlyönti ja huono tiedottaminen...

Jeps, käytännön asiat saa hyvin sovittua vastaavan mestarin kanssa ja tuosta ylläolevasta vinkistä kannattaa ottaa vaarin. Ihmettelen vielä, ettei isännöitsijältä ole tullut informaatiota. Kannattaisiko sinun Rocco soittaa hänelle myös.

En tiedä lukeeko joku rakennusporukassa Jatkoaikaa, sillä tänään aamulla heräsin minuuttia ennen normaalia herätystä pariin vaivaiseen vasaraniskuun. Toivottavasti lukevat, apua ainakin oli.

Nyt ei vituta muu kuin töihin tulo ja se että flunssaa pukkaa juuri ennen lomaa...
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Aamulla aikainen herätys kun kauan odottamani asfaltti piti tulla pihaani. Koneet rikki, ei pysty tekee tänään. Tehdään kuulemma joskus 2 viikon päästä. Siinä kun asiaa puitiin ja keskusteltiin niin huomasin että töihinkin pitää lähteä. Pikku kiireessä ajelin, niin eiköhän poliisit pysäyttänyt ja 40 alueella ajoin 63. Vajaa 300€ sakkoja.

Ai niin, täytän kaiken tämän päälle vielä tänään 30!
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Suhteellisen kova vitutus päällä. Hain helsingin kauppakorkeaan maisteritason erillisvalinnassa ja en päässyt sisään. Syyksi ilmoitettiin se, etteivät aiemmat opintoni vastanneet tarpeeksi opintolinjaa johon hain. Hauskaksi tilanteen tekee se, että opiskelin kansainvälistä kauppaa ulkomailla 3 vuotta ja hain "International Business" - linjalle. Mikäköhän antaisi vielä lähemmän vastaavuuden opinnoissa, kysyn ma? @:( VITTU!
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei kannata arpoa.
Nopeat syö hitaat. Näin se vaan menee.

Tässä tilanteessa ei ollut kyse siitä, koska rouva oli tarjonnut HETI käsirahaa kohteesta, jotta voisi varmistaa omat neuvottelunsa loppuun asti. Välittäjä ei ollut ottanut välirahaa ja sanonut ettei tarvi koska hän pitää sitä varattuna. Todellisuudessa siis kyse oli kahdeksaakymmentä huitelevan rouvan vedättämisestä ja kohteelle olikin jo toinenkin ostaja kämmenellä, jota myöskin operaatiolla vedätettiin.

Meidän piti alunperin antaa oma asuntomme tälle välittäjälle myyntiin paikallisosaamisensa ansiosta, mutta varmaan eettisempiäkin firmoja tämän jälkeen löytyy.
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Vituttaa niin paljon olla töissä, kun vaan pientä ihmistä vaan voi. Kesän jälkeen pääsee onneksi kouluun lomalle, ja hermot lepää. En halua kesän jälkeen nähdä yhtäkään dementoitunutta mummelia/pappaa. Tiedänpä ensi kesänä mitä kirjoitan työhakukaavakkeeseen. Onneksi on enään 20 työaamua jäljellä.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Maanantaina ois eräpäivä opintotukien takaisinperinnälle, yhteensä 3875,04e. Olen toki jo ollut yhteydessä Kelan kanssa maksumenettelystä mutta en ole vielä saanut lopullista vastausta. Silti vituttaa vaikka tuon maksankin monessa erässä. Kolmannes vuoden bruttotuloista.
 
On ollut joku kestovitutus päällä koko viikon. (ja ei, ei ole se aika kuukaudesta..) Ei ole jaksanut käydä postilaatikkoa pidemmällä, no mitä kerran kaupassa. Lisäksi miesystävä soitti tänään ettei pääsekään tulemaan viikonloppuna tänne. No, voisihan sitä mennä sinnekin päin, mutta äitee ei vastaa viestiin onko hän menossa samaan suuntaan viikonloppuna. Pääsis kyydissä. Pitäkää tunkkinne. Mie jatkan nukkumista ja tietokoneella pelailua vielä viikonlopunkin prkl. Enkä saa aikaiseksi edes tiskattua tai imuroitua.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Joku vitun ihmiskyrpä päätti tulla testaamaan moottorisahaansa/pensastrimmeriään/jotain muuta melusaasteen aiheuttajaa tuohon kämpän pihalle. Eihän siinä muuten mut yövuorosta just päässy ja illalla pitäis uudestaan mennä duuniin. Eli muutaman tunnin uni ei ois pahaa tehnyt.

Vittu, seuraavan kerran jonkun testaillessa husqvarnaansa menen ja kuristan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu, seuraavan kerran jonkun testaillessa husqvarnaansa menen ja kuristan.


Odota syksyä. Silloin alkaa lehtipuhallinten kuoro laulaa pihamailla kautta kalliin kotimaamme. Viime syksynä huoltoyhtiön nilkki herätti flunssaisen poikani päiväuniltaan, kun puhalteli noin seitsemää koivunlehteä eestaas. Painuin pihalle, tökkäsin vitosen pojalle kouraan ja käskin ostaa haravan jos sattuu tietämään mikä sellainen on.
 

Veijari

Jäsen
^^Tuo ei ole mitään. Mä saan joka aamu klo 06:00 kuunnella kun makuuhuoneen ikkunan alla naapuri käynnistää moottoripyöränsä, tai oikeastaan moponsa (600cc), jossa on joku saatanan tehoputki! Helvetillinen pärinä, eikä siitä pihasta voi tietenkään lähteä millaan muulla tavalla kuin kaasu pohjassa. Vittu ostais edes kunnon pyörän, mutta ei, vitun mopo.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Pikku kiireessä ajelin, niin eiköhän poliisit pysäyttänyt ja 40 alueella ajoin 63. Vajaa 300€ sakkoja.
Pientä kiirettä piti itselläkin aamulla, ja nyt olen valtuuttanut muijan hovikuskikseni toistaiseksi määräämättömäksi ajaksi. Sakkojakin raukka konstaapeli antoi tulpat yllä olevaan verrattuna. Loivaa vitutusta on havaittavissa, mutta elämä jatkuu kuitenkin.
 

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Yhyy, pihalla pärisee, en saa unta kun ihmiset tekevät töitä, tai ovat sinne lähdössä... Miten olisi omakotitalo?
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yhyy, pihalla pärisee, en saa unta kun ihmiset tekevät töitä, tai ovat sinne lähdössä... Miten olisi omakotitalo?

Näytä minulle normaali opiskelija, jolla on rahaa ja /tai mahdollisuuksia ostaa omakotitalo.Tuskin kovin montaa löydät.

Joo, tiedän, ihmisten täytyy saada tehdä töitään. Luulisi silti sinunkin ymmärtävän, että kerrostaloissa asuu vuorotyötä tekeviä ihmisiä, jotka tarvitsevat unta yhtälailla kuin 8-16 työskentelevät.

Enkä suinkaan tarkoita, että MINUN unieni turvaamiseksi pihatyöt pitäisi aloittaa vasta puolenpäivän jälkeen. Ihmetyttää vaan, että miksi se ruohonleikkuri tms. mahdollisimman kovaääninen päristin täytyy välttämättä käynnistää jo viimeistään kahdeksalta aamulla. Ainakin tässä taloyhtiössä näyttää menevän niin.
 

Ender00

Jäsen
Näytä minulle normaali opiskelija, jolla on rahaa ja /tai mahdollisuuksia ostaa omakotitalo.Tuskin kovin montaa löydät.

Näytä mulle edes normaali työssäkäyvä, jolla oikeasti olisi varaa omakotitaloon...no tietysti jos uskaltavat ottaa sen 200 000 euron lainan...

Jotkut helvetin 50-luvun rintamamiestalotkin, joissa on käytännössä kaikki mahdolliset vauriot ja seuraava 10 vuotta menee rempatessa maksavat tuon 200 000.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös