Vitutusketju

  • 10 561 365
  • 56 142

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Enkä suinkaan tarkoita, että MINUN unieni turvaamiseksi pihatyöt pitäisi aloittaa vasta puolenpäivän jälkeen. Ihmetyttää vaan, että miksi se ruohonleikkuri tms. mahdollisimman kovaääninen päristin täytyy välttämättä käynnistää jo viimeistään kahdeksalta aamulla. Ainakin tässä taloyhtiössä näyttää menevän niin.

Joskus auttaa kun soittaa huoltoyhtiölle ja vienosti pyytää heitä ottamaan asian huomioon, eli että päristimet alkaisivat laulaa vähän myöhemmin. (Tosin sitten hermostuvat yh-äidit kun eivät saa lapsia nukkumaan ja pääse itse tv-chattiin etsimään uutta juopporenttua.)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yhyy, pihalla pärisee, en saa unta kun ihmiset tekevät töitä, tai ovat sinne lähdössä... Miten olisi omakotitalo?
Ei iske lumityöt; ei nappaa ruohonleikkuu. Leikkikööt muut mattivanhasia, minä tykkään kun haalariukot tekee pihatyöt ja itse makaan soffalla.

Silti, lehtipuhaltimella jyrnyttäminen huvin vuoksi ja muutaman lehden puhaltelu on typerää hommaa. Keskenkasvuisia ei vaan tunnu saavan töihin ilman pärisevää konetta.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Vitun SubTv! Professional Poker Tour tulee parhaillaan, mutta tekstitykset menee päin vittua!! Yritä siinä kuunnella selostajia ja seurata kortteja, kun silmä automaattisesti hakeutuu teksityksiin jotka juoksevat päin persettä, vittu!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vitun SubTv! Professional Poker Tour tulee parhaillaan, mutta tekstitykset menee päin vittua!! Yritä siinä kuunnella selostajia ja seurata kortteja, kun silmä automaattisesti hakeutuu teksityksiin jotka juoksevat päin persettä, vittu!
No niinpä näkyy olevan, eri peliä mennään mitä selostetaan. Mutta ratkaisu on helppo, poppi soimaan ja tv:n äänet pois, jolloin valtakunnassa on kaikki hyvin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
No niinpä näkyy olevan, eri peliä mennään mitä selostetaan. Mutta ratkaisu on helppo, poppi soimaan ja tv:n äänet pois, jolloin valtakunnassa on kaikki hyvin.
No ei... kyllä siinä ihan oikeaa peliä selostetaan, tekstit vaan on väärät. Eli poppi tuohon äänten tilalle vasta kunnolla saakin tilanteen sekaisin.
 

Matsku

Jäsen
Vitun SubTv! Professional Poker Tour tulee parhaillaan, mutta tekstitykset menee päin vittua!! Yritä siinä kuunnella selostajia ja seurata kortteja, kun silmä automaattisesti hakeutuu teksityksiin jotka juoksevat päin persettä, vittu!

Aijaahas. Kerkesinkin jo miettiä, että mistähän syystä tämän Lindgrenin lempinimi mahtaa olla Tony G. :)
 
Vitun SubTv! Professional Poker Tour tulee parhaillaan, mutta tekstitykset menee päin vittua!! Yritä siinä kuunnella selostajia ja seurata kortteja, kun silmä automaattisesti hakeutuu teksityksiin jotka juoksevat päin persettä, vittu!

Itse asiassa, vaikka tuo väärän jakson tekstitys alkuun ankarasti vitutti, niin eipähän tullut jakson aikana kertaakaan teksityksessä muutamaa sekunttia aikaisemmin tulevaa spoileria. Tiedän olevani pikkumainen.
 

Karhu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Vituttaa, kun on koko päivän ollut älyttömän huono olo. Heräsin siihen, kun oksetti ja oli niin vittumainen olo, ettei pystynyt enää nukkumaan. Koko päivänä ei ole tullut syötyä juuri mitään, kun ei vähempää voisi tehdä ruokaa mieli tällaisessa olotilassa eikä varmaan ruoka pysyisi sisälläkään. Illalla ei enää oikeastaan ole oksettanut, mutta päätä on särkenyt sitäkin enemmän. Päivä on tuntunut menevän niin hitaasti, kun ei ole ollut mitään tekemistä, kun en tässä olotilassa ole jaksanut tehdä muuta kuin levätä. Tietokoneellakaan en ole voinut olla, kun se ei ole toiminut kunnolla, paitsi nyt hieman paremmin, mutta ei normaalisti vieläkään. Mutta en toki valita.

Edit: Ja heti viestin lähettämisen jälkeen tietokone rupesi taas sekoilemaan. Juuri kun luulin, että toimisi jo vähän paremmin, niin turha toivo.
 
Viimeksi muokattu:

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
MIehet karkaa herralta numerolta 23 ja taistelee maalin. HYVÄ LÄSKIT! Huh huh...
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Tulkaa kaikki tunteeella ja huutakaa nro12 taisteluun mukaan... HEH! Hyvä... ja Kiitos! Saako miehiä ostettua rahalla vai pitääkä ne myydä?!? T: Herra nimeltä 12! HYVÄ MARKUS!!!!
 

Vesku

Jäsen
Vitun poke, ei eilen päästänyt K-22 -baariin, sillä olenhan alle kaksi kuukautta vaille 22. Sinne jäi tyttö sisälle, mutta tuskinpa olisin toisaalta maksanut viittä euroa muutaman hetken takia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kuuluuko kassalla tehdä niin että hakee kassalle yksi kerrallaan tavaroita ja antaa myyjän aina yksi kerrallaan "viivakoodittaa" ne kassaan, samalla myös voi avata jäätelön ja syödä sitä maksaessaan? Aiheutti nimittäin eräs ulkomaalainen nainen kivan jonon ärrälle, kun itse olin viemässä lottoa. Jos noin kuuluu tehdä jossain maassa, niin ei kai sitten voi vituttaa.

En viitsinyt naiselle sanoa mitään, kun todennäköisesti valittamiseni olisi vaan hidastanut itseni ja muiden asioimista huomattavasti.

Edit: Lisätään vitutuksiin Honka. Eivät sitten voineet pitää 1-3 johtoa Oulussa ja puppeloivat pelin tasoihin, en olis mitään suurta muuten hyvin menneestä vakiosta saadakaan...

1 kohde vain meni lisäksi väärin kun MiKi ja Gnistan pelasivat tasan, onnistuin tuurilla haistelemaan vähemmän pelatut TPV:n, PP-70:n ja JIPPO:n voitot, jotka varmasti pudotti rivejä pois ja toi todennäköisyyttä voitolle haravassani lisää...

Edit2: Ja Lotto kolmatta viikkoa niin että 3 oikein ja yksi numero menee yhden päähän siitä oikeasta. Veikkaus osaa olla kyllä sitten vittumainen harrastus välillä. :)
 
Viimeksi muokattu:

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Edit2: Ja Lotto kolmatta viikkoa niin että 3 oikein ja yksi numero menee yhden päähän siitä oikeasta. Veikkaus osaa olla kyllä sitten vittumainen harrastus välillä. :)
Se on kyllä ihan yhtä kauana neljästä oikein, menee se yksi sitten yhden tai vaikka yhdeksän numeron päähän.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Vituttaa ku pientä eläintä ja morkkis on ihan kohtuullisissa määrin iso.

Kävi perjantaina joku outo tapaus, olin ihan normaalisti baarissa, en missään hirveessä humalassa, kunnes sit se outous tapahtuikin. Mulla on hävinny noin 15 tuntia elämästä johonkin, filmi on totaalisen poikki perjantai-lauantai-välisestä yöstä klo 01.00:sta lauantaihin klo 15 asti. Olo on ihan vitun outo vieläkin, krapulaa tämä ei ole, kyllä minä krapulan tunnistan. Oudointa on että lauantaina aamupäivällä olin puhunut kaverin kanssa puhelimessakin mutta mulla itelläni ei ole mitään mielikuvaa tästä, eikä mun jututkaan kuulemma ollu ihan sieltä selkeimmästä päästä. Lauantain ensimmäiset muistikuvat ovat kun makaan sängyn päällä vaatteet päällä ja piilolinssejäkään en ole ottanut pois, tuntuu kuin joku repisi jäseniä irti ja vapina on hirveä. Järkyttävä olotila.

Just huomasin että olen myös hukannut reppuni joskus silloin yön aikana. Ei siellä mitään sinällään arvokasta ollut, muutama kalja ja jotain tollasta. Vituttaa kun ei ole mitään käsitystä missä on ollut, mihin aikaan ja oliko mukana joku muukin. Emmää sitä ole sulkenut pois että joku olisi jotain sujauttanut jotain ylimääräistä lasiini mutta jotenkin tuntuu oudolta sekin vaihtoehto, jos toki jos muistaisi ja tietäisi tapahtumista jotain niin olisi helpompi miettiä että jätinkö lasiani jossain vaiheessa vartioimatta.

Kilin perse sentään. Huomenna töihinkin, varmaan hääviä jos tää olo ei ala paranemaan.
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa ku pientä eläintä ja morkkis on ihan kohtuullisissa määrin iso.

Kävi perjantaina joku outo tapaus, olin ihan normaalisti baarissa, en missään hirveessä humalassa, kunnes sit se outous tapahtuikin. Mulla on hävinny noin 15 tuntia elämästä johonkin, filmi on totaalisen poikki perjantai-lauantai-välisestä yöstä klo 01.00:sta lauantaihin klo 15 asti. Olo on ihan vitun outo vieläkin, krapulaa tämä ei ole, kyllä minä krapulan tunnistan. Oudointa on että lauantaina aamupäivällä olin puhunut kaverin kanssa puhelimessakin mutta mulla itelläni ei ole mitään mielikuvaa tästä, eikä mun jututkaan kuulemma ollu ihan sieltä selkeimmästä päästä. Lauantain ensimmäiset muistikuvat ovat kun makaan sängyn päällä vaatteet päällä ja piilolinssejäkään en ole ottanut pois, tuntuu kuin joku repisi jäseniä irti ja vapina on hirveä. Järkyttävä olotila.

Just huomasin että olen myös hukannut reppuni joskus silloin yön aikana. Ei siellä mitään sinällään arvokasta ollut, muutama kalja ja jotain tollasta. Vituttaa kun ei ole mitään käsitystä missä on ollut, mihin aikaan ja oliko mukana joku muukin. Emmää sitä ole sulkenut pois että joku olisi jotain sujauttanut jotain ylimääräistä lasiini mutta jotenkin tuntuu oudolta sekin vaihtoehto, jos toki jos muistaisi ja tietäisi tapahtumista jotain niin olisi helpompi miettiä että jätinkö lasiani jossain vaiheessa vartioimatta.

Kilin perse sentään. Huomenna töihinkin, varmaan hääviä jos tää olo ei ala paranemaan.

Oletko kuitenkin selvinnyt ihan yksin kotio vai onko joku kaveri vienyt? Eikö noissa drinkkeihin sujautettavissa aineissa ole yleisesti myös huonoon kuntoon vievä vaikutus? Kysy sieltä ravintolasta tutuilta tai jos olet tullut taksilla kotio niin taksikuskilta. Outoa kerrassaan.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Oletko kuitenkin selvinnyt ihan yksin kotio vai onko joku kaveri vienyt? Eikö noissa drinkkeihin sujautettavissa aineissa ole yleisesti myös huonoon kuntoon vievä vaikutus? Kysy sieltä ravintolasta tutuilta tai jos olet tullut taksilla kotio niin taksikuskilta. Outoa kerrassaan.

Se tässä hauskaa onkin ku kukaan ei tunnu tietävän mitään mun liikkeistä, oletuksena on, että mää oon tullu omin jaloin baarista ku mulla ei kuitenkaan ole hirveesti matkaa. Se muakin mietityttää noissa ylimääräisissä mukiin laitettavissa aineissa ku mulla on aina ollut käsitys että ne vetää tyypin aika veltoksi. En tiedä, outoa tää on ku mulla ei koskaan katkee muisti ihan totaalisesti, vaikka olisinkin kauheessa humalassa. Plus että tosiaan ku tää olo ei parane millään vaikka perjantaista on jo aikaa.
 

J.Petke

Jäsen
Se tässä hauskaa onkin ku kukaan ei tunnu tietävän mitään mun liikkeistä, oletuksena on, että mää oon tullu omin jaloin baarista ku mulla ei kuitenkaan ole hirveesti matkaa. Se muakin mietityttää noissa ylimääräisissä mukiin laitettavissa aineissa ku mulla on aina ollut käsitys että ne vetää tyypin aika veltoksi. En tiedä, outoa tää on ku mulla ei koskaan katkee muisti ihan totaalisesti, vaikka olisinkin kauheessa humalassa. Plus että tosiaan ku tää olo ei parane millään vaikka perjantaista on jo aikaa.

Huomenaamulla sitten lääkäriin jos olo on vielä sama. Ei kuulosta enää normaalilta. Ilmeisesti olet kuitenkin kotio selvinnyt hyvin ilman isoja ongelmia jos vaatteesi eivät edes olleet pahasti sotkeentuneet. Jos on niin kovassa humalassa ettei muista mitään niin luultavasti silloin on myös ollut jalat alta. Toki tunnen myös ihmisiä joille kirkas viina pistää muistin pätkimään mutta harvemmin ihan kokonaan.

Ps. Onko munuaisesi vielä tallella?:)
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Arvaa vituttiko käydä katsomassa ko. elokuva paikan päällä. Ensimmäisen puolen tunnin jälkeen mietin tosissani, että lähdenkö kotia mutta maksettu mikä maksettu, vituttaa silloin tehty päätös..

Vituttaa myös kela ja hirveä paperisota.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Nylon Beatin paluu! Eivätkö nuo saatanan vinku-iinat voisi lopettaa tuota "laulamista" ja jättää sen niille ketkä sen paremmin osaavat. Olenko muuten väärässä jos sanon, että Nylon Beat on yksi suomenmaan paskimpia bändejä ikinä!
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos on niin kovassa humalassa ettei muista mitään niin luultavasti silloin on myös ollut jalat alta.
Ihan huuhaata. Tuossa 20-25 vuotiaana kun tuppasin ottamaan kunnolla, niin harvase kerta oli filmipoikki mutta omin voimin kuulemma etenin. Kun tuo alkoi olla jatkuvaa, niin jötinpohjien ottamisen sikseen.
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Vittu on taas niin tylsä MotoGP kisa ettei mitään rajaa. Melandri vähän jotain esittelee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös