Vitutusketju

  • 10 590 144
  • 56 164

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tunnetaan myös nimellä mikrofoni-look. Itellä ei hätiä, pitkä rok-piiska elää ja voi hyvin. Kepeästi ponnarille...
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävimpä päivällä parturissa ja vedin lähes kaikki pois, vain pari milliä jäi päähän. Vittu että itkettää jo pelkkä peiliin katsominen.

Joillekin sopii joillekin ei.
Itse taidan tässä pikapuolia vetää tuollaisen parin millin kesäkaljun.

...

Tosin mulle ei sovi mikään.

Ainiin. Kyllä mua ihan oikeasti vituttaakin. Oikein saa*ananmoisesti. Vuosi vuodelta kesäisin tämä moottoripyöräkuume vain tulee napakammaksi. Ja vielä tänä kesänä olen päässyt ajelmaan.
Voi helve*in per#e. Ei se mene ohi vaikka kuinka hinkkaan tyhjällä lompakolla ohimoita.
Ja sekin vielä, että töitä pitäs tehdä. Per#ele. Tee nyt sitten kun nettimoto.com on kokoajan auki. Eikä se sulkeudu. Selaimessa varmaan joku vika.
Kaikki menee päin vi**ua tään kuumeen takia.
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Virtua Tennis 3 (360-versio). World Tour moodissa ei ole juuri mitään jakoa tekoälyä vastaan kun siirtyy Advantage-tason turnauksiin. Samat jannut jotka jätit nollille Challenger -tason turnauksissa ovatkin kokeneet järkyttävän tason nousun. Pitää tavallaan pitää välivuosi ja kehittää jannua että jollain keinoin pärjäisi. No onneksi peli on vaan lainassa, vitutus olisi vielä suurempi jos tästä olisi pitänyt maksaa.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vittu kun meni näin myöhäiseksi taas tämä nukkumaanmeno. Pakko herättää itsensä väkisin herätyskellolla. Ja minulla on sentään loma.
 

Viljuri

Jäsen
Eipä näytä juhannuksen sää kovin inspiroivalta juuri missään päin Suomea, Itä-Suomeenkin lupaa jopa nippa nappa päälle kymmentä astetta. Missä se kasvihuoneilmiö nyt luuraa, vai muuttiko se Golf-virta jo suuntaa?
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vittu, että mä nukuin huonosti! Mielessä pyöri kaikki tämän viikon tulevat tapahtumat, viikko jota on odotettu.

Tosin vitutusta lieventää se, että tänne vitutusketjuun ei pitäisi olla vähään aikaan asiaa.
 

ditrim

Jäsen
Foreca ainakin lupaa Oulun eteläpuoliseen Suomeen melko tasaisesti n. kahtakymppiä koko viikonlopuksi.

http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6


Älä usko oululaiseen propagandaan!

Mua vituttaa provinssin-jälkeinen-krapula. ja se että jussin jälkeen on toinen moinen. Elä ny kesä sillei että 3 päivää viikosta oot kännissä ja 4 seuraavaa podet uskomatonta krapulaa.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa juhannus. Pari edellistä jussia olen saanut olla vapaalla, mutta ne ovatkin sitten menneet melko tylsissä ja tavanomaisissa merkeissä. Kukaan ei ole keksinyt mitään erityistä, joten on mennyt grillaamiseksi ja kaljan kittaamiseksi. Sinänsä tuossakaan ei mitään vikaa ole, jotain vähän erikoisempaa vaan olisi ollut mukava tehdä.

Miten ovatkaan asiat tänä vuonna?Kaverit ovat soitelleet ja houkutelleet mitä mahtavimman kuuloisille reissuille. On vuokrattu mökkiä ja suunniteltu ohjelmaa, "koska nyt voitais tehdä jotain oikeesti spesiaalia jussin kunniaksi, kun pari edellistä keskikesän juhlaa on ollu aika pliisuja". Ja mitä minä teen?Olen töissä jumalauta!

Miten voi ihmisellä olla tämmöinen tuuri?
 

scholl

Jäsen
Lääkärihän se lopulta päättää oletko sinä töissä vai et mikäli parhaat kemut vuosiin ovat jäämässä väliin.

Itselläni menee juuri päinvastoin. Eli lääkäri on päättämässä, että olen juhannuksena kotona, enkä isossa porukassa mökillä juhlimassa.

Tosin en osaa sanoa vituttaako se vai ei. Itseasiassa ei tunnu oikein miltään juuri tällä hetkellä. Tosin mikään ei ole varmaa.

edit. vittu nyt tulee niin saatanasti verta suusta, että perkele
 
Viimeksi muokattu:

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa että kaupoissa ei ole nyt ketään vaan sitten kaikki persereiät tunkevat sinne perjantaina ja tukkivat joka kolosen.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Pari edellistä jussia olen saanut olla vapaalla, mutta ne ovatkin sitten menneet melko tylsissä ja tavanomaisissa merkeissä. Kukaan ei ole keksinyt mitään erityistä, joten on mennyt grillaamiseksi ja kaljan kittaamiseksi.
jessie kirjoitti:
Miten ovatkaan asiat tänä vuonna?Kaverit ovat soitelleet ja houkutelleet mitä mahtavimman kuuloisille reissuille. On vuokrattu mökkiä ja suunniteltu ohjelmaa
Niinno. Täysin samalta nuo molemmat kuulostavat, jos asiaa tarkemmin miettii. Eikös tuo mökin vuokraus ja ohjelman suunnittelu ole juuri grillaamista ja kaljan kittaamista? Tylsää se ei toki ole, mutta pisti vaan silmään kun sanot toista tylsäksi ja tavanomaiseksi ja toista sitten mitä mahtavimmaksi reissuksi.
 

Puster

Jäsen
Vituttaa oma päättämättömyys. Nyt pitäisi tehdä elämää mullistavia päätöksiä eikä jäädä nutaamaan ja vatvomaan edes takaisin.

Mutta vittu kun ei vaan osaa päättää!
 

Mapo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pool, Blackhawks
Vituttaa yhteiskunta, melko saletisti Porvoon puukkojunkkarin paikka hoidossa, josta kotiutettu rahapulassa.

Taannoin kuulin vanhuksien hoidossa asetetun rajan, 3 vaippaa per päivä, riippumatta tarpeesta. Perkele.

Miks vitussa tässä maassa mennään metsikköön laput silmillä, tekemättä mitään? Suljetulle osastolle kuuluvat ottaa lähimmäisiä hengiltä, vanhukset makaa paskoissaan, lastaan ei saa vittu lääkäriin, hammaslääkäriä ei nähty vuosikausiin, luokkakoko kouluissa saman verran kuin ennen koko koulussa ja veroprosenttia vaan vittu lasketaan notta saadaan helmesti ääniä vielä seuraavissakin vaaleissa. Ai vittu että vituttaa.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Vituttaa yhteiskunta, melko saletisti Porvoon puukkojunkkarin paikka hoidossa, josta kotiutettu rahapulassa.

Taannoin kuulin vanhuksien hoidossa asetetun rajan, 3 vaippaa per päivä, riippumatta tarpeesta. Perkele.

Miks vitussa tässä maassa mennään metsikköön laput silmillä, tekemättä mitään? Suljetulle osastolle kuuluvat ottaa lähimmäisiä hengiltä, vanhukset makaa paskoissaan, lastaan ei saa vittu lääkäriin, hammaslääkäriä ei nähty vuosikausiin, luokkakoko kouluissa saman verran kuin ennen koko koulussa ja veroprosenttia vaan vittu lasketaan notta saadaan helmesti ääniä vielä seuraavissakin vaaleissa. Ai vittu että vituttaa.

Noinhan se valitettavasti menee nykyään, tunteilla, järjellä eikä muillakaan tee mitään, kun rahasta ja säästämisestä on kyse.

Lisäksi tämä Vantaan kaupungin perseily vituttaa suunnattomasti, millainen lämsä siellä on päättämässä asioista?
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Vituttaa yhteiskunta, melko saletisti Porvoon puukkojunkkarin paikka hoidossa, josta kotiutettu rahapulassa.

Taannoin kuulin vanhuksien hoidossa asetetun rajan, 3 vaippaa per päivä, riippumatta tarpeesta. Perkele.

Miks vitussa tässä maassa mennään metsikköön laput silmillä, tekemättä mitään? Suljetulle osastolle kuuluvat ottaa lähimmäisiä hengiltä, vanhukset makaa paskoissaan, lastaan ei saa vittu lääkäriin, hammaslääkäriä ei nähty vuosikausiin, luokkakoko kouluissa saman verran kuin ennen koko koulussa ja veroprosenttia vaan vittu lasketaan notta saadaan helmesti ääniä vielä seuraavissakin vaaleissa. Ai vittu että vituttaa.

Give them hell Mapo! ;)
Juurikin samat asiat vituttavat täälläkin. Kirvelevä esimerkki tuosta muutaman viikon takaa. Mun pienet pojankoltiaiset asuvat äitinsä (eli exäni) luona. Sunnuntaina nuoremmalla 3v kova kuume ja vatsatauti. tarhaan ei tietysti voi seuraavana päivänä viedä. Exän työnantaja vaatii tietysti lääkärintodistuksen. Ex meni maanantai aamuna tyhjään terveyskeskukseen, joka sijaitsee n.100 metrin päässä paikasta jossa asuvat. selitti tilanteen ja... Sai kuulla ettei tule kuuloonkaan edes terveydenhoitaja ei kirjoittaisi todistusta. Ainoa vaihtoehto oli yksityinen. No ei muuta kuin sairaanlapsen kanssa bussilla ympyrätaloon... Onneksi edes siinä vaiheessa ymmärsi soittaa meikäläiselle, että pääsin hakemaan ja edes yrittämään lohduttaa sairasta lastani. Voi vittu mä sanon, että jos mä olisin ollut mukana siellä "arvauskeskuksessa", niin olisi varmasti tullut ruumiita oli syyt ja selitykset kuinka saatanan loogisia tahansa. Vittu että löi taas vihaksi.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Niinno. Täysin samalta nuo molemmat kuulostavat, jos asiaa tarkemmin miettii. Eikös tuo mökin vuokraus ja ohjelman suunnittelu ole juuri grillaamista ja kaljan kittaamista? Tylsää se ei toki ole, mutta pisti vaan silmään kun sanot toista tylsäksi ja tavanomaiseksi ja toista sitten mitä mahtavimmaksi reissuksi.

Erona ei taida olla muuta kuin se, että nyt joutuu olemaan töissä niin se normijuhannuspaska alkaa kuulostaa houkuttelevalta ;) Voihan siellä mökillä olla jos jonkinlaista tikkakisaa ja pussijuoksua, mutta grilli käryää ja kalja maistuu samalla tavalla kuin viimekin vuonna. Ja samanoloinen krapulakin siellä olisi jo nurkan takana kolkuttelemassa.

Pois se minusta, 4 viikkoa vielä lomaa jäljellä ja joko grillaan ja juon, tai vaan grillaan, tai sitten vaan juon. Ans kattoo nyt. Eipä se tule poikkeamaan yhdestäkään aiemmasta juhannuksesta.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Huh huh. En yhtään ihmettele, jos tuo Redsin tarina pistää asianosaisen kiehumaan. Ei vaan voi käsittää, miten vitun pienistä asioista voidaan tehdä meidän yhteiskunnassa niin vitun hankalia. Olen kuullut myös muutamalta kaverilta, että työnantaja vaatii tosiaan tuollaisessa tilanteessa lääkärintodistuksen lapsen kipeenä olosta. Jumalauta, missä on luottamus ja usko työntekijää kohtaan? Näköjään ei missään. Vittu menee kyllä epätoivoiseksi, jos ruvetaan hakemaan vapaata duunista ilman, että lapsi edes olisi kipeenä. Tämän ilmeisesti rakas työnantaja haluaa tapauksissa varmistaa todistuksen voimalla. Ilmeisesti sekin pitää sitten näköjään varmistaa aina etukäteen, että onko teillä siellä paikan päällä varmasti sitten henkilö joka pystyy kirjoittamaan lääkärintodistuksen.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Huh huh. En yhtään ihmettele, jos tuo Redsin tarina pistää asianosaisen kiehumaan. Ei vaan voi käsittää, miten vitun pienistä asioista voidaan tehdä meidän yhteiskunnassa niin vitun hankalia. Olen kuullut myös muutamalta kaverilta, että työnantaja vaatii tosiaan tuollaisessa tilanteessa lääkärintodistuksen lapsen kipeenä olosta. Jumalauta, missä on luottamus ja usko työntekijää kohtaan? Näköjään ei missään. Vittu menee kyllä epätoivoiseksi, jos ruvetaan hakemaan vapaata duunista ilman, että lapsi edes olisi kipeenä. Tämän ilmeisesti rakas työnantaja haluaa tapauksissa varmistaa todistuksen voimalla. Ilmeisesti sekin pitää sitten näköjään varmistaa aina etukäteen, että onko teillä siellä paikan päällä varmasti sitten henkilö joka pystyy kirjoittamaan lääkärintodistuksen.

Etköhän nyt huutele väärään metsään.. mielestäni on ihan aiheellista että sairastapauksesta pitää olla todistus, oli se sitten oma tai lapsen sairaus.
Kivet pitäisi tässä tapauksessa heittää tuonne julkisen terveydenhuollon suuntaan eikä työnantajien. Jos julkinen terveydenhuolto ei pysty vastaamaan vaatimuksiin niin sitten asiasta pitää nostaa meteli, mielenosoituksia terveyskeskusten luo, kansa barrikaadeille jne.. mutta kun täällä ollaan pääsääntöisesti lampaita ja kaikki otetaan annettuna.

Luottamusta ja uskoa ei suomessa ole sotavuosien jälkeen ollut missään. Jokaista porsaanreikää, mahdollisuutta hyötyä jne käytetään häikäilemättömästi hyväksi.
Enkä nyt tässä todellakaan tarkoita sinua tai varsinkaan Reds:iä. Voin hyvinkin kuvitella että vastaavassa tilanteessa olisi pinna napsahtanut itseltänikin..
Yleisesti peilaan vain tätä nyky yhteiskuntaa ja sen arvomaailmaa - kaikki mulle heti nyt.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Etköhän nyt huutele väärään metsään.. mielestäni on ihan aiheellista että sairastapauksesta pitää olla todistus, oli se sitten oma tai lapsen sairaus.

Kyllä joo. Ei minustakaan ollut mitään kummallista siinä, että työnantaja vaatii sairaslomatodistuksen. Mutta se oli mielestäni vähän vitun kummallista, ettei sitä naapurissa olevasta terveyskeskuksesta saa, "koska tämäntyyppisiin asioihin ei voi käyttää "akuutti-aikoja"! eli olisi ilmeisesti pitänyt varata aika lääkäriltä esim. seuraavalle viikolle, että voitko kirjoittaa lapun jossa lukee että snaageli oli aika huonossa hapessa viime maanantaina...
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mutta se oli mielestäni vähän vitun kummallista, ettei sitä naapurissa olevasta terveyskeskuksesta saa, "koska tämäntyyppisiin asioihin ei voi käyttää "akuutti-aikoja"! ..

Ketään ei kiinnosta ruveta kirjoittelemaan joitain todistuksia flunssien ja päänsärkyjen vuoksi. Sen portin kun avaa niin muuta ei ehtisi tekemäänkään. Järkevä työnantaja edellyttää todistusta vasta kolmannen sairaspäivän jälkeen (tutkittu juttu) ja myös lapsen sairaus hyväksytään syyksi.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Ketään ei kiinnosta ruveta kirjoittelemaan joitain todistuksia flunssien ja päänsärkyjen vuoksi. Sen portin kun avaa niin muuta ei ehtisi tekemäänkään. Järkevä työnantaja edellyttää todistusta vasta kolmannen sairaspäivän jälkeen (tutkittu juttu) ja myös lapsen sairaus hyväksytään syyksi.

40 asteen kuume kolmevuotiaalla ja vatsatauti. On aivan vitun sama, mitä järkevän työnantajan tulisi mielestäsi tehdä. Tässätapauksessa se vaadittiin heti ja tuli myös näin hankkia välittömästi. Eli mielestäsi on kohtuullista vaatia käyttämään tilanteessa yksityislääkäriä? Veikkaisinpa ettei sinulla ole pieniä lapsia. Asia olisi vielä edes jotenkin siedettävissä aikuisen kohdalla, mutta 3v sairaan mukulan hypyttäminen? Onko sulla kaikki ihan himassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös