Vitutusketju

  • 10 571 960
  • 56 150

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Eiköhän se ole ihan sinun velvollisuus johdattaa minut tiedon alkulähteille, joissa Johnnie Walkerin Blue Label on haukuttu paskaksi viskiksi.
Minulla ei tietääkseni ole mitään velvotteita palstalaisten harhaluulojen vääräksi todistamiseen. En ole väittänyt, että JVBlu olisi ns. paskaviski (ylihintainen kyllä), mutta voit itse kokeilla single maltteja ja todeta eron.
Jopa kapteeni Haddockin Loch Lomond on parempaa.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=13779
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole väittänyt, että JVBlu olisi ns. paskaviski (ylihintainen kyllä)

Chivas ja Jonny Walker ovat suurinta kusetusta sitten Lacoste tennispaitojen ja Fila tennissukkien. Eli turhaa elvistelyä tyhmille.

Antaa olla. Jos ei prolella ole varaa tietyn hintaisen viskiin, niin se ei tee viskistä kusetusta.

Viinikirjahan tästä on oiva esimerkki. Suomessa ei myydä yhtään yli 40 euron shamppanjaa, joka saisi 5-2 pisteet Viinistä viiniin kirjassa. Silti esim. Dom Perignon painii maultaaan täysin eri sarjassa kuin jotkut vitun 30 euron shamppanjat.

Sinä voit pitää turpeen ja savun makuista Laproighia maailman parhaana viskinä, mutta joku muu saattaa halua siihen viskiinsä jotain muitakin makuja, ja on jopa halukas maksamaan siitä.
Mutta eiköhän tämä ole tässä.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Olen vaan yksinkertaisesti mitään aikaansaamaton ja typerä ihminen. Kesälomalla ei ole mitään tekemistä, syy: en hakenut tarpeeksi hyvin töitä keväällä. Sille ei tietenkään ollut mitään järkevää estettä, mutta nyt tyydyin vain viiteen työhaastatteluun... Nyt istutaan kotona kaikki aamupäivät yksin ja ihmetellään maailman menoa. Jotain epätoivoisia yrityksiä saada edes jotain töitä loppukesäksi esiintyy, mutta onpahan kyllä aika myöhäistä.

En ole ikinä, koskaan saanut naiskontakteja täysin vieraisiin naisiin enempää kuin parin sananvaihdon verran. Kaikki vastaavat viritelmät ovat tulleet naisilta, ja itse on täysin munaton järjestämään baareissa itselleni naisseuraa. Siihenkään, kuten ylempäänkin ei ole vaan yksinkertaisesti yhtään mitään järkisyytä. Äskenkin kaveri vei "nenän edestä" yhden naisen tanssimaan. Hän ansaitsi sen, hän sentään teki jotain asian eteen... Mä vaan olin aivot tyhjillään ihmettelemässä maailman menoa. Niin kuin aina ennenkin. Meikä ei ole ansainnut edes niitä virityksiä jotka ovat naisten aloitteesta tulleet...

Vittu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Satellite, aika samanlaiset tuntemukset, pakko sanoa. Tälläistä tämä elo on, kai sitä voi vaan itseään syyttää, ei muuta...

Paskamaista, vai mitä?
 

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Suomessa ei myydä yhtään yli 40 euron shamppanjaa etc.
Niin minähän en asu Suomessa, joten persiilleemn vetelee taas. Mun puolesta saat ostaa sitä JWBluta litrakaupalla jos luulet siitä stondiksen saavasi.
Blendit vaan yksinkertaisesti eivät ole mitään ihmempiä juomia, ovat sitten 12, 21, tai 100 vuotta vanhoja. Saattaa niillä ehkä joitain tyhmiä naaraita hämätä, mutta mikään ei muuta sitä, että paskasta olet maksanut.Vituttaako vai miksi olet noin typerä? Katso viskikeskustelua, en ole mikään yksinäinen profeetta.
 

scholl

Jäsen
Vituttaa kun ei ole ollut koskaan tällainen kroppa. 3kg ei tarkoita mitään melkein parin kuukauden makailusta, kun samalla on vähentynyt lihasmassa. Ei oo koskaan ollut niin vitun ankeanmallinen kroppa, eikä koskaan ole toisaalta tullut makoiltuakaan monta kuukautta.

Jos äijä ei ala kohta siellä lääkäriasemalla rauhottumaan niin alan treenaamaan riskillä 4 tuntia päivässä. Mä en vittu halua näyttää tältä.

edit. saatana ei pysty kattoo itteään peilistä
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perkele. Televisiosta ei näy mitään. Sekä digitaaliset, että analogiset kanavat ovat pimeänä. Vikaa ei ole boxissakaan, kun kokeilin myös toimimista ilman sitä. Ei mahda mitään, seinästä ei vain löydy signaalia. Enkä tiedä, missä on vika, lieneekö vain hyvin paikallinen, vai tässä taloyhtiössä tai ainoastaan meikäläisen seinässä esiintyvä, kun tuossa Tammelan kaupunginosassa ainakin kaverillani toimi kaikki ilman mitään ongelmia.

Noh, seuraavat pari viikkoa tulee oltua muualla, joten ihan sama, vaikkei kanavat näykään. Ehkä ne siihen mennessä jo toimivat. Nyt vaan vituttaa kun ei näe formuloita. :(
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Helvetti. Minkähän ihmeen takia joitain asioita ei voi hoksata kerrasta.

Ensin vierailu Virtasalmen Motoparkissa SM-roadracingia katsomassa. Sitten jatko Juvalle pesäpallo-otteluun. Aurinko helottaa ja sää on sopivan lämmin, joten ulkotiloissa oleskelu on oikein mukavaa.

Paitsi että aurinkorasvaa ei ole näemmä keksitty turhan päiten. Nyt on olo kuin keitetyllä ravulla ja nenä punainen kuin Nasse-sedällä. Pieni, mutta sitäkin enemmän rietova vitutuksen aihe.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa nämä univaikeudet. Huomenna tai siis tänään olisi aikainen herätys mutta kun ei uni tule niin ei tule.

Sama täällä. Kello on herättämässä 04.20 aamuvuoroon, eikä tässä taideta enää liikaa nukkua.

Univaikeudet johtuu mistäs muustakaan ku naisasioista..vittu ku sais jostain kytkimestä tunnepuolen offille, niin olisin todella kiitollinen!

Vitutuksen maksimuksena vois vaihtaa onnellisuusketjun lukemiseen, ja siitä sitten partakoneen terän etsiskelyyn...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Niin minähän en asu Suomessa, joten persiilleemn vetelee taas. Mun puolesta saat ostaa sitä JWBluta litrakaupalla jos luulet siitä stondiksen saavasi.
Blendit vaan yksinkertaisesti eivät ole mitään ihmempiä juomia, ovat sitten 12, 21, tai 100 vuotta vanhoja. Saattaa niillä ehkä joitain tyhmiä naaraita hämätä, mutta mikään ei muuta sitä, että paskasta olet maksanut.Vituttaako vai miksi olet noin typerä? Katso viskikeskustelua, en ole mikään yksinäinen profeetta.
Heh heh, noi sun juttusi taas näyttävät ihan siltä, että olet lukenut viskikeskustelun ja bongannut sieltä pari tarpeeksi specialia merkkiä sekä sopivan ylenkatsovan asenteen blended-kamaan. Jos joku tykkää enemmän blended-viskistä, niin miksi ihmeessä vedät kierroksia siitä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mitä vittua? TOJ on näköjään saanut kirjoitusoikeudet takaisin vapaaseen osioon. Eikös bannin pitänyt olla ikuinen? Taitaa tulla noihin vihaan USA:ta ja rakastan Venäjää ketjuihin eloa...
Vittu joo.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä vittua? TOJ on näköjään saanut kirjoitusoikeudet takaisin vapaaseen osioon. Eikös bannin pitänyt olla ikuinen? Taitaa tulla noihin vihaan USA:ta ja rakastan Venäjää ketjuihin eloa...
Vittu joo.

Itse mietin samaa, että vapaan keskustelun taso putosi heittämällä alaspäin, kun kyseinen sankari palasi.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heh heh, noi sun juttusi taas näyttävät ihan siltä, että olet lukenut viskikeskustelun ja bongannut sieltä pari tarpeeksi specialia merkkiä sekä sopivan ylenkatsovan asenteen blended-kamaan. Jos joku tykkää enemmän blended-viskistä, niin miksi ihmeessä vedät kierroksia siitä.
Tietysti makunsa kullakin. Mutta, eikös se ole juuri niin yleensä et blended viskejä "hifistelijät" ei pidä arvossaan koska siinä on useita viskejä sekotettuna. Ts. ei niin paljon makuvivahdetta, tosin ehkä jotenkin tasaisempi maku? Eli vähän sama jos joku kehuu kuinka joku lauantai-makkaran light versio on todella hyvää ja vähärasvaista, siis erittäin hyvää lauantai-makkaraa. Ja toinen sanoo miten kinkuissa löytyy reilummin laatu- ja makuvivahteita.

Paha mennä sanomaan jollekin että se lauantaimakkara on skeidaa verrattuna ilmakuivattuun kinkkuun, jos toinen vaan yksinkertaisesti tykkää lauantai-makkaran "smoothimmasta" mausta.

En tiedä oliko hyvä tuo vertaus mutta pointti varmaan meni jakeluun? :)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin minähän en asu Suomessa, joten persiilleemn vetelee taas. Mun puolesta saat ostaa sitä JWBluta litrakaupalla jos luulet siitä stondiksen saavasi.

Vaikea tähän nyt on enää mitään sanoa. Minä saan stondikseni ainakin ihan jostain muusta viskeistä, mutta kukin tavallaan.

Saattaa niillä ehkä joitain tyhmiä naaraita hämätä, mutta mikään ei muuta sitä, että paskasta olet maksanut.

Yritä nyt päättää haukutko sinä Johnny Walkerin Blueta paskaksi vai et.

Katso viskikeskustelua, en ole mikään yksinäinen profeetta.

Eipä ole näkynyt muita haukkumassa Johnny Walkerin Blueta paskaksi sielläkään.

Mutta eiköhän tämä nyt ole tässä. Ainakin niin kauan kuin pystyt osoittamaan Johnny Walkerin Bluen olevan paskaa.
 

hilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävimpä päivällä parturissa ja vedin lähes kaikki pois, vain pari milliä jäi päähän. Vittu että itkettää jo pelkkä peiliin katsominen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kävimpä päivällä parturissa ja vedin lähes kaikki pois, vain pari milliä jäi päähän. Vittu että itkettää jo pelkkä peiliin katsominen.

Otan osaa. Itse tein kanssa saman virheen tossa joskus reilu vuosi sitten. Enpä ole sen jälkeen lettiä leikannut, kun tajusin kuinka tyhmältä näytän lyhyillä hiuksilla. Kylläpä se on siinä takaisin kasvanut.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kävimpä päivällä parturissa ja vedin lähes kaikki pois, vain pari milliä jäi päähän. Vittu että itkettää jo pelkkä peiliin katsominen.

Tein samaa, tai no itse trimmerilla 1 mm sänki, monen kesän ajan. Sitten kerran syysyönä grillin jonossa kuultua. Itselläni oli päällä kalliit kengat, levikset ja pikkutakin malliin leikattu nahkatakki. Sellainen vähän minua nuorempi jamppa, noin 3-kymppinen katselee minua varovasti turvallisen etäisyyden päästä. Tilaan makkaraperunat. Kaveri sytyttää röökin ja sanoo: ai jaa, olet Suomalainen, näytät ihan venäläiselle palkkatappajalle...
Annoin sitten tukan kasvaa..
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös