Vitutusketju

  • 10 590 905
  • 56 164

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Vituttaa, että tuli ostettua vain 12 v. Chivasia, kun vanhempaakin olisi ollut tarjolla.

Mua vituttaa, että makuaistittomat sivistymättömät mulkut kuvittelee, että Chivas on viskinä kuravettä parempaa. Osta rehdisti pöytäviinaa, kaada 1,5 litran tyhjään mehutiivistepulloon, ja kuse se täyteen. Varmaankin sun mielestä ihan yhtä hyvää.

t. a friend of Laphroiag
 

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Itse olen taas suuri Laphroaig:in ystava.

Ei sinallaan, kylla toi Cihvas:kin uppoaa, jos ei muuta ole.

Varmaan uppoaa, mutta kun se 5'n euron pullo on yhtä hyvää tai joskus parempaakin. Chivas ja Jonny Walker ovat suurinta kusetusta sitten Lacoste tennispaitojen ja Fila tennissukkien. Eli turhaa elvistelyä tyhmille.

Single malt'it, erityisesti Laphroiag ja muutamat muut ovat aivan eri kastia. Vielä kun olisi varaa enempi tutkiskella single barreleitä. Tai no varaa ja varaa, jos niitä nyt olisi edes saatavilla valikoitavaksi asti.

Eli siis blendatut viskit on sellasta perusjanari kamaa jossa on aika turha maksaa merkistä, tai jos välttämättä halua blendiä, niin sieltä löytyy Chivasin hintaluokassa mm. Ballantines 12 year special reserve joka on "hiukan" parempaa. Perus blendeistä J&B on ehkä hintansa väärti..._ehkä_.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Kannattaisi nyt ensin maistaa esim. Johnnie Walkerin Blue Labelia ennen kuin tekee itsestään ihan pelleä.

Asiasta voidaan tietenkin keskustella vaikka täällä: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1801794&highlight=viskit#post1801794

On maistettu Red, Black, Blue, Green ja Gold (ihan spessuja ei täällä ole saatavilla, eikä ole tullut muuallakaan vastaan). En minä ihan lämpimikseni puhu. Tuossako se viskiketju olikin, yritin selailla mutta oli tainnut painua pohjalle.
Lisä: Viskeissä tuo ikä ei merkitse kovinkaan paljoa toisin kuin esim. vuosikerta viineissä tai ehkä konjakeissa. Selvennys: Ei se nyt itseasiassa viineissä tai konjakeissakaan niin merkitse. Samalla tavalla niissäkin enemmän merkitsee missä ja mistä on tehty, miten kypsytetty, tynnyrit, käytetty vilja ja vesi, etc. etc. etc. Voit ihan huviksesi selailla netistä viskiasiantuntijoiden juttuja, ja tuskin paljoa löydät blendeistä. Minä voin vakuuttaa, että sata vuotiaskaan Jonny Walker tai Chivas ei ole makuelämyksenä mitenkään erikoinen verrattuna esim. Islay Single Malttien persoonallisuuteen. Maksaahan noista saat, vaikka 4000 euroa pullo jos huvittaa. Tyhmien rikkaiden mukahienoa snobailua.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Lacostessa ei kyllä ole mitään vikaa. Kyllä ainakin itselläni aina silloin tällöin tulee Kämpin gallerian ja Cannesin myymälöissä vierailtua. Mukavia varsinkin lyhythihaisia kesäpaitoja täydentämään vaatekaappien merkkiportfoliota.
 

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Lacostessa ei kyllä ole mitään vikaa. Kyllä ainakin itselläni aina silloin tällöin tulee Kämpin gallerian ja Cannesin myymälöissä vierailtua. Mukavia varsinkin lyhythihaisia kesäpaitoja täydentämään vaatekaappien merkkiportfoliota.

Huoh. Mutta kun se on ihan sama paita kuin se toisessa hyllyssä oleva merkitön "made in china". Siitä merkistä sitten maksaa 5-10 kertaisen hinnanko? Siitä pienestä dorkan näköisestä krokotiilista? Ei kai kukaan enää 80-luvun jälkeen usko että tuo merkki tuo jotain kredibiliteettiä?
 

scholl

Jäsen
Huoh. Mutta kun se on ihan sama paita kuin se toisessa hyllyssä oleva merkitön "made in china". Siitä merkistä sitten maksaa 5-10 kertaisen hinnanko? Siitä pienestä dorkan näköisestä krokotiilista? Ei kai kukaan enää 80-luvun jälkeen usko että tuo merkki tuo jotain kredibiliteettiä?

Pitääkö merkkien tuoda mitään kredibiliteettiä? Eikä vaatteita hinnan takia osteta, vaan design, laatu, kuosit ja värit ratkaisevat. Lacostella on ihan pirteitä ja mukavia paitoja nykyään. Siis varsinkin esim. lyhythihaisissa kauluspaidoissa se krokotiili on kaikenlisäksi niin pieni, ettei sitä edes huomaa.

Itse ainakin ostan niin paljon ja suurilla summilla vaatteita, etten todellakaan halua olla tilanteessa, missä joku yksi merkki olisi joku hovitoimittaja, vaan merkkiportfolioon mahtuu paljon hyviä merkkejä. Se on vaateostamisen rikkaus osittain, että kokee erilaisia asioita erilaisissa liikkeissä. Kredibiliteetillä ei ole mitään merkitystä, vaan se, että viihtyy niissä vaatteissa ja saa hyvän fiiliksen, kun jonkun paidan on ostanut tai kun sen pukee päälle.
 

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Kredibiliteetillä ei ole mitään merkitystä, vaan se, että viihtyy niissä vaatteissa ja saa hyvän fiiliksen, kun jonkun paidan on ostanut tai kun sen pukee päälle.

No minä tuossa ylempänä puhuin niistä tennispaidoista jotka ovat materiaaliltaan ja laadultaan samaa sälää "merkittömien" kanssa. En usko, että olen kovin väärässä jos samassa hikipuljussa kiinassa valmistetaan kumpiakin, ja ihan samalla menetelmällä, samoista tarpeista. Ehkä Lacoste tekee nykyään asiallisia muita paitoja, tosin silti kääntyisin firman puoleen joka ei tee pääasiallisesti vaatteita urheilutuotebrändinä.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Pentti Lindegren selostaa Jarkko Niemisen ottelun nyt Urheilukanavalla. Luulin päässeeni jo tästä selostajalegendasta eroon. VITTU
 

scholl

Jäsen
Vituttaa olla kyllä himassa sairaana, kun tulee perheenjäseniltä multimediaviestejä gaalasta Italiasta. Mielummin mä vaikka niitä Ferrareita ja sitä Abramovitshinkin jahtiakin katsoisin kuin Jarkko Niemistä telkkarista. Ääntä ei tuu nimeksikään ja olo on aika perseestä. Kohta on pakko siirtyä kalsarikänniketjuun.
 
No minä tuossa ylempänä puhuin niistä tennispaidoista jotka ovat materiaaliltaan ja laadultaan samaa sälää "merkittömien" kanssa. En usko, että olen kovin väärässä jos samassa hikipuljussa kiinassa valmistetaan kumpiakin, ja ihan samalla menetelmällä, samoista tarpeista. Ehkä Lacoste tekee nykyään asiallisia muita paitoja, tosin silti kääntyisin firman puoleen joka ei tee pääasiallisesti vaatteita urheilutuotebrändinä.

Puhutko nyt tennispaidoista paitoina, joita tenniksessä käytettiin joskus 80-luvulla yhdessä munashortsien kanssa vai paitoina, joita nykyään näkyy katukuvassa yhtenään? Minä kun en ymmärrä sanan "tennispaita" merkitystä. Jos katsot vaikka Maria Sharapovan tai Williamsin sisarusten peliä, niin siinä on tennispaidat melko kaukana.
 

scholl

Jäsen
Puhutko nyt tennispaidoista paitoina, joita tenniksessä käytettiin joskus 80-luvulla yhdessä munashortsien kanssa vai paitoina, joita nykyään näkyy katukuvassa yhtenään? Minä kun en ymmärrä sanan "tennispaita" merkitystä.

Ilmeisesti kyse on pikeepaidoista, joita ennen käytettiin katuvaatetuksen lisäksi tenniksessä. Nykyään tennistä pelataan hyvinkin teknisillä tekstiileillä, jotka ovat niin epämiellyttäviä muuten kuin urheilussa, joten tuskin kukaan niitä siviilissä pitää.
 

scholl

Jäsen
Kävin ulkona. Vikatikki. Oli pakko palata sisään. Maalaisjunttien uistelukisa heinäkuussa ei ole mitään tämän rinnalla. Kaivari on nyt täynnä jotain saakelin nahkaan pukeutuneita helvetin enkeleitä. On prätkiä, tavallisia mopoja ja ihan paskoja vanhoja jenkkiautoja. Koko alue pilattu. Jos minulla olisi yksityisarmeija niin komentaisin vesitykit sinne. Joka iikka maahan ja penkkariajelukuorma-autojen lavoille. Jos laittaa vaikka sata per lava niin veikkaan että 10 autolla kaikki roskat saataisiin pois. Vietäisiin sitten vaikka parin sadan kilsan päähän ja kipattaisiin pellolle. Vittu. Mä en tiedä millä ne saisi tuolta pois, että täällä voisi rauhassa mennä ulos ilman paskasakkia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kaivari on nyt täynnä jotain saakelin nahkaan pukeutuneita helvetin enkeleitä. On prätkiä, tavallisia mopoja ja ihan paskoja vanhoja jenkkiautoja. Koko alue pilattu. Jos minulla olisi yksityisarmeija niin komentaisin vesitykit sinne. Joka iikka maahan ja penkkariajelukuorma-autojen lavoille. Jos laittaa vaikka sata per lava niin veikkaan että 10 autolla kaikki roskat saataisiin pois. Vietäisiin sitten vaikka parin sadan kilsan päähän ja kipattaisiin pellolle. Vittu. Mä en tiedä millä ne saisi tuolta pois, että täällä voisi rauhassa mennä ulos ilman paskasakkia.

Käypä sanomassa tuo sama heille, niin veikkaisin, että sinä itse saisit pitkän kyydityksen moottoripyörän sivuvaunuun jeesusteipillä sidottuna pellolle tai skutsiin.
 

scholl

Jäsen
Käypä sanomassa tuo sama heille, niin veikkaisin, että sinä itse saisit pitkän kyydityksen moottoripyörän sivuvaunuun jeesusteipillä sidottuna pellolle tai skutsiin.

Ei ole mitään tarvetta sanoa. Ihan kun paskan kanssa pitäisi keskustella. Suunnittelen mielummin sitä armeijaa. Laitan kyllä Jussi Pajuselle ja Maria Björnberg-Enckellille paheksuvaa palautetta asiasta. Saavat tehdä jotain asialle, ettei tänne tule tuollaista ainesta. Poliisi saa laittaa kadut kiinni, jos homma ei ala muuten toimia.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Piti tuossa käydä röökiostoksilla kaupassa ja otin muutaman perunan messiin pihvin kyytipojaksi. Voi vittu 6 kpl terskan kokoisia botlareita 1.20! Vanhassa fyrkassa markkakakskyt per pottu. Ei noi eurohinnat mitään nosta... Pikkuraha, mutta voi vittu jos markka-aikana olis ostanut kymmenen perunaa ja kauppias olis sanonut 12 markkaa, niin se olis vittu ammuttu!
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Kesäloma alkoi. Pitäisi olla positiivinen asia, mutta kun ei ole mitään tekemistä. Tätä hetkeä on odotettu vuosi (ei ollut talvilomaakaan välissä) ja nyt kun se on koittanut niin vituttaa. Kaikki vähänkin tuttavat ihmiset huitelevat ties missä tai heillä vain sattuu taas olemaan "parempaa tekemistä". Voisivat perkele suoraan sanoa ettei seura kiinnosta. Ja rahaakaan ei ole että lähtisi johonkin matkalle, joten loma meneekin tyylikkäästi kotona istuessa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On maistettu Red, Black, Blue, Green ja Gold (ihan spessuja ei täällä ole saatavilla, eikä ole tullut muuallakaan vastaan). En minä ihan lämpimikseni puhu.

Jollet huomaa noissa viskeissä makueroja niin kannattaa hakeutua lääkärin vastaanotolle. Tuskin sekään voi asiassa auttaa mutta saat ehkä edes diagnoosin siitä mikä on kaverin makuhermot tuhonnut.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yleltä tulee livenä provinssi ja hyvän fiiliksen pilaa elämää paskempi juontaja. Hermot menee prkl.
 

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Jollet huomaa noissa viskeissä makueroja niin kannattaa hakeutua lääkärin vastaanotolle. Tuskin sekään voi asiassa auttaa mutta saat ehkä edes diagnoosin siitä mikä on kaverin makuhermot tuhonnut.
Huoh taas. Tottahan niissäon eroja. Red ja Black ovat totaalista kuravettä, nuo muut hiukan parempia. Niistä kaikista puuttuu silti persoona, jokin mikä tekisi niistä rahan arvoisia, muistettavia. 4000 euron blue spesiaali barrel strengthinä voisi olla ihan mielenkiintoista, mutta miksi? Laprhoiag on kuitenkin parempaa 30 euron pullo hintaan.
Ohmi, olet lähinnä tehnyt itsestäsi pellen olettamalla typeryyksiä ja lähettämällä lääkärille. Jos et minua usko, niin googleta viski arvostelijoiden sivuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös