Vitutusketju

  • 10 591 793
  • 56 164

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Sistis
Vituttaa eräänlaiset ihmiset tai pikemminkin heidän käytöstapansa pyörien sijoittamisessa. Minkä helvetin takia joidenkin helvetin idioottien, joilla on pyörässä toimiva jalka, pitää sijoittaa fillarinsa kahden pyörätelinepaikan väliin, jolloin siis viedään 2 kappaletta telinepaikkoja?!??!! Tai sitten nämä vähän vähemmän idiootit, jotka eivät laita pyörää jalan varassa seisomaan, vaan vievät yhden telinepaikan!?!?!
*TANA!
Ei sitten ole ikänä tullut mieleen? että niiden idioottien pyöriä Voi ja Pitää siirtää.
Vituttaa tuo eilinen ja edelleen jatkuva sekoillu! "Panaman konsuli kännissä, vaikka työnäin on soran mättäminen rännissä"
Tuplavitutus: Prkl. minkä petolinnun perseen vierestä sitä tuli aamulla herättyä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vilperi#18


, että pikkuveli herää varmasti kouluun. Siittiö, kun ei tunnu tajuavan, että viimeisenä vuonna kouluun kannattaa panostaa. Ja kaikenlisäksi velipoika on niin hyväuninen meikäläiseen verrattuna, ettei hän välttämättä herää, vaikka metelöisi vieressä tai herätys kello pirisisi.

Siis onko tämä "Siittiö" todella lukiossa viimeisellä? On teillä ihme symbioosi, jos tuon ikäinen kolli ei pysty omin neuvoin heräämään? Onko teillä muuten jääkaapissa pakastelokero? Jos on, niin nippu jääpaloja nukkuvan paidan sisään/housuihin luulisi herättävän pahimmankin unijäärän. Saat siitä kaupan päälle kunnon paininkin aikaiseksi.... ja terhakas poikapaini aamutuimaan terästää aisteja, näin sanoi aikoinaan legendaarinen Tahko Pihkala, tuo munakäsikranaatin tarkkuusheiton ja pesäpallon kehittäjä.

Kyllä siitä broidista vielä mies kasvaa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kapo00

Tuplavitutus: Prkl. minkä petolinnun perseen vierestä sitä tuli aamulla herättyä.

Otan osaa.

Tällä hetkellä vituttaa työt. Loma loppui maanantaina ja lähes koko viikko pitkää päivää. Onneksi ensi viikon jälkeen on löysä viikko tiedossa, mutta ei se tällä hetkellä paljoa lohduta.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kolkkala ja koko porukka tuolla kisoissa.Parviaisen Archie voi ehkä vähän pelastaa tilannetta huomenna.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Predator
Siis onko tämä "Siittiö" todella lukiossa viimeisellä? On teillä ihme symbioosi, jos tuon ikäinen kolli ei pysty omin neuvoin heräämään?

Amatsussa velipoika on ja näyttääpi tällä hetkellä, ettei koulu tunnu kiinnostavan pätkääkään. Kaipa velipoikaa pitää yrittää potkia hieman persuuksille. Kiitoksia neuvoista, pitääkin kokeilla niitä, vaikkei poikapaini kuulukaan harrastamiini lajeihin.

Flunssa näyttää olevan ilmeisesti tällainen parin päivän flunssa ja olo on kohenemaan päin. Ei muuta kuin kunnon lääkitys yön yli ja eiköhän sitä ole maanantaina taas normaalissa kunnossa. Ensimmäinen olut on jo avattu, joten eiköhän tämä tästä.

Mikään ei liiemmin vituta, niin paitsi tietysti hameväki, mutta se lienee normaalia.

Pikku-Raimo
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Nyt vituttaa ja lujaa....pitäisi lähteä viettämään saarikauden päättäjäisiä mutta kun iski justiin hirvee ripuli. Paska lentää ja banjo soi.....täytyy pysyä 2 metrin päässä vessasta. prkl...
 
Annetaan paska anoppi mahdollisimman huonoon kotiin. Voin ottajalle vaikka maksaa.

Ja perkele, kaverit vetävät tyhmiä päitään täyteen tuolla jossain ja minä tyhmine ja ennen kaikkea tyhjine päineni istun pari kertaa palaneessa vanhassa pääkaupungissa ja kirjoitan vitutusketjuun.

Lippu on korkealla, melkein puolitangossa, saatana.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Kapo00
Ei sitten ole ikänä tullut mieleen? että niiden idioottien pyöriä Voi ja Pitää siirtää.

Niin, mainitaan nyt, että minä asun Suomen parhaimman lähiön tittelin hetki sitten voittaneessa Hervannassa, jossa toisen lukittuun pyörään kajoaminen tulkitaan hetkessä varkaudeksi tai ainakin luvattomaksi käyttöönotoksi. Eli ei ole tullut mieleen tuo siirto. Minä en sellaiseen ryhdy. Olen siihen liian nöyrä. Kärsin ja avaudun vitutusketjuun. Jospa ne pyöränomistajatkin lukisivat tätä. ;)

Sitten oma vitutus. Bändin kanssa aloitettiin tänään demon nauhoittelut. Koko päivän aikana saatiin kahdesta biisistä rummut+basso nauhalle, mutta kuinka ollakaan, se toinen bassoraita otti ja katosi. No se vituttaa, mutta vielä enemmän vituttaa, että taisin matkustaa turhaan täksi viikonlopuksi Tampereelta 90 kilometrin päähän tänne maalle, kun koskettimia ei taideta ehtiä nauhoittaa ollenkaan tänä viikonloppuna. No ehkä joskus tulevaisuudessa...

Ei se mitään, demon syntyminen on hieno asia. Vaikea on synnytys, sano.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Sistis


Ei se mitään, demon syntyminen on hieno asia. Vaikea on synnytys, sano.

Basistit ne vaikeita ovat. Miten neljän kielen räpläyksen takia koko orkan touhu seisoo? Minä olen lavalla revittänyt kuutta kieltä + naispuolisen yhtä kieltä niin että kaikki olivat samaan aikaan tyytyväisiä ja kolmisointu sai kuuntelijat ekstaasiin. Jess, vaikka itse sen sanonkin...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Sistis
Kärsin ja avaudun vitutusketjuun. Jospa ne pyöränomistajatkin lukisivat tätä. ;)

Kyllä lukevat mutta eivät aio, tai allekirjoittanut ei aio, muuttaa tapojaan.

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Sistis
Niin, mainitaan nyt, että minä asun Suomen parhaimman lähiön tittelin hetki sitten voittaneessa Hervannassa, jossa toisen lukittuun pyörään kajoaminen tulkitaan hetkessä varkaudeksi tai ainakin luvattomaksi käyttöönotoksi. Eli ei ole tullut mieleen tuo siirto. Minä en sellaiseen ryhdy. Olen siihen liian nöyrä. Kärsin ja avaudun vitutusketjuun.

Kyllä, minä kuulun siihen joukkoon, joka silloin tällöin vievät kahden pyörän paikan firman pyörätelineillä, mutta minä olenkin työntekijä ja minulle on kaikki sallittuja. Kiäh, kiäh - asiakkailla ei ole minulle niin väliä niin kauan kuin töitä riittää. Sistis, jos en ole väärin käsittänyt, et ole syntyperäinen tamperelainen - tosin siellä Herwoodissa löytyy niin paljon eri kansallisuuksia, että taitanee siellä löytyä muitakin sudenttitamperelaisia. Itse siirtelen pyöriä miten siten, että saan omalle pyörälle tilaa. Olin Hervannassa tai en. (tässä kappaleessa on tuskin mitään järkeä, mutta syy siihen selviää piakkoin eräästä toisesta ketjusta)

Jospa ne pyöränomistajatkin lukisivat tätä. ;)

Jaa, onko nim. PeZu lukinnut pyöränsä jotenkin eriskummallisesti ennen kuin olet päässyt pistämään oman pyöräsi telineeseen (jos käyttäisin hymiöitä, tähän tulisi yksi irvistelevä pirulainen).
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti vilperi#18
Jaa, onko nim. PeZu lukinnut pyöränsä jotenkin eriskummallisesti ennen kuin olet päässyt pistämään oman pyöräsi telineeseen (jos käyttäisin hymiöitä, tähän tulisi yksi irvistelevä pirulainen).

Ehei... PeZun pyörä on mielestäni suhteellisen hieno maastopyörä. Nuo minun mielenrauhaani kaivelevat pyörät ovat lähes poikkeuksetta naisten malleja ja vielä vähän vanhempia sellaisia. En tietenkään tarkoita että niiden omistajat olisivat vanhempia naisia, sillä itselläni on kotikotona vanha naisten pyörä.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Osaisinpa joskus ajatella ennen kuin sanon tai sitten vaihtoehtoisesti pitää turpani tukossa.

No.. Ihan noin vakavaa tämä ei ollut. Ja kyllä minä osaan ajatellakin ennen kuin puhun. Joskus vain...lipsahtelee tai sitten onnistun puhumaan asiasta, josta en noin tarkemmin ajatellen olisikaan halunnut puhua. Jälkimmäinen tapahtui äsken.

Vatsaan koskee, ja olen ollut kaksi viikkoa kipeänä. Antibioottikuuri on menossa, mutta silti tänään oli taas yhden paremman päivän jälkeen lämpöä, ja tuntuu, että kurkku/kaula "turpoaa". Tiedossa on tätä menoa uusi lääkärireissu, kärryiltä tippumista opiskelussa ja työvuorojen perumista. Haluan parantua!

Pyöräkeskusteluun en puutu sen enempää, mainitsenpa vain, että itseäni ketuttaa oma pyöräni, jossa kyllä on jalka, mutta joka ei pysy silti juuri missään pystyssä.

Olen kirjoittanut tähän ketjuun liian useasti, oikeasti elämässäni on muutakin kuin vitutuksen aiheita. Oikeastaan nytkään ei vituta, ennemmin vain harmittaa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Meiziä vituttaa tällä hetkellä se, ettei ole vituttanut moneen viikkoon. Outo tunne. Elämä on täysin mallillaan. Perhana tulis jo ens perjantai niin pääsis kiakkoo kattoon!

Joo, ja nyt nukkumaan...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Poison
Olen kirjoittanut tähän ketjuun liian useasti, oikeasti elämässäni on muutakin kuin vitutuksen aiheita. Oikeastaan nytkään ei vituta, ennemmin vain harmittaa.

Veit sanat suustani Poison. Oikeastaan minun pitäisi varastaa nuo sanat takaisin. Kuten aiemmin sanoin, niin elämäni on oikeastaan paremmassa jamassa kuin pitkään aikaan. On muutama todella hyvä ystävä, osa-aikainen työpaikka, opinnot ovat edenneet jopa liian nopeasti, elämä on pääsääntöisesti kivaa jne ja lukuisat vittumaiset ihmiset ovat vain "kaunis" muisto... mutta silti... vituttaa se, että elämä on oikeastaan niin samanlaista ja se lopullinen onnellisuus antaa odottaa itseänsä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sitten akuutti vitutus. Olimpa ostanut kaupasta italiansalaattia, päiväys jatkuu pitkälle ja maussakaan ollut mitään vikaa, silti maha on sekaisin ja kipeä, alustava ruokamyrkytys? Kaverille, joka söi samaa tuotetta tuli sama reaktio, no nyt kärsitään, piru.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Sistis
mutta silti... vituttaa se, että elämä on oikeastaan niin samanlaista ja se lopullinen onnellisuus antaa odottaa itseänsä.

Entä jos onni onkin sitä, että asiat ovat kunnossa ja elämä soljuu eteenpäin, muutamalla unelmalla ja niiden onnistumisen eteen tehtävällä työllä maustettuna? Voiko olla, ettet anna kohdallasi olevalle onnellisuudelle mahdollisuutta, koska katsot koko ajan ikään kuin sen yli?
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Vittu älymageet signaturet vittu. Ja Sit vituttaa vitutusketju, vittu pitäis rauhassa vaan vituttua eikä kirjoitella siitä vittu. Ja sit se yks joka kirjoittaa joka viestin loppuun Että silleen...onko se joku insidejoke jota en tajua? Ei ainakaan naurata, meinaa itku tulla. Muuten tosi hyviä juttuja mut toi vituttaa niin paljon että vittu.

Ps.vittu
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Tulipas sitä säädettyä pienissä sievissä oikein kunnolla tuon - ah niin ihanan - halon kanssa, jota myös kännykäksi kutsutaan. Tuli yöllä suljettu kännykkä hetkeksi, syytä en vieläkään tiedä. Noh, avasin kännykän ja puhelin kyseli normaaliin tapaan pin-koodia. Sitten iski dementtia, mikä prkle olikaan pin-koodini. En ollut sulkenut puhelintani moneen kuukauteen, voi olla että siitä on jo vuosi kulunut. Lisäksi muistelin, että olin vaihtanut koodin johonkin "helpompaan" yhdistelmään, mutta en ollut siitä ollenkaan varma. Noh painoin ensin "sen_koodin_jonka_uskoin Pinin olevan", ilmeisesti kumminkin painelin sen väärin. Sitten iski paniikki. Kokeilin syntymäpäivääni, ei onnistunut. Kokeilin pankkikorttini salasanaa, väärin meni sekin. Kokelin näiden sekoitusta, väärin meni sekin. Ja sitten kännykkä kyselikin puk-koodia. Aluksi minulla ei ollut siitä mitään hajua ja ajattelin tänään kokeilla sitä paremmalla ajalla ja onnea. Mutta sitten sain oikein kunnon kuningasidean, pukin oli pakko olla vielä sama vanha perus numero, koska siihen en ollut koskaan koskenutkaan. No sain murrettua Pukin ja puhelin kyseli jälleen simiä, mutta enhän sitä vieläkään muistanut. Ei muuta kuin pukin pistämistä uudestaan ja simin kokeilua muutama minuutti, jonka jälkeen puhelin ilmoitaa, että "Sim-kortti hylätty".

No tänään sitten soitin Soneran asiakas palveluun, josta käskettiin hankkimaan uusi kortti huomenna.

Tämä ei niin varsinaisesti vituta, huvittaa enemmänkin. Yhtä numeroa lukuun ottamatta taitaa kaikki muut olla ylhäällä, sillä vanhaan korttiin mahtui vain sata numeroa ja suurin osa numeroista on luojan kiitos puhelimen muistissa. Vituttaa vain avata uusi liittymä, mutta kaippa se on pakko.

Niin ja naisetkin hieman vituttaa, niin kuin aina.

Pikku-Raimo
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti vilperi#18

Niin ja naisetkin hieman vituttaa, niin kuin aina.

Pikku-Raimo

No tästä et voi syyttää kuin itseäsi. Kyllä eilen oli taas sellaista tarjolla, että...
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Jaa, olisiko mun pitänyt sittenkin jäädä sinne Senssille, jossa näytit olevan enemmän kuin kotonasi (tähän kohtaan voisi pistää hymiön).
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti vilperi#18
Jaa, olisiko mun pitänyt sittenkin jäädä sinne Senssille, jossa näytit olevan enemmän kuin kotonasi (tähän kohtaan voisi pistää hymiön).

Tottakai.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
" Oma moka. Auto vain lähti käsistä
kylmillä renkailla. En ollut niihin
tottunut, koska F1-autoissa on
renkaanlämmittimet, Salo kertoi
kertoi törmäilystään."

Vittu Mikä Spede. Kuin maanantaipäivän versio Matti Nykäsestä.


K
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti Kaiser Soze
Vittu Mikä Spede. Kuin maanantaipäivän versio Matti Nykäsestä.

Todellakin. Koottuja viisauksia:
-"tää on tämmonen 1,5 vuoden projekti joka huipentuu 2004 mun mestaruuteen"
-"se vaan näis autois on ku nois on turbo ja se tulee niin äkkiä, se vaan lähti käsistä"

Ammattimies on ammattimies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös