Vitutusketju

  • 10 591 049
  • 56 164

Dave T

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Näyttäs vähän sille, että meikäläisen kiekko"ura" loppuu tähän paikkaan. Vanha vamma on alkanut taas vaivata siinä määrin, että joutuu vakavasti miettimään, että onko järkeä jatkaa. Kiekko on kivaa, mutta kannattaako riskeerata sillä, että joutuisin uuteen leikkaukseen. Puukon jälkeen olisi taas pitkä toipumisaika ja harrastan muutakin elämää kuin jääkiekkoa. Toisaalta en haluaisi vielä lopettaakaan.

Vituttaa.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Kaksi yötä hotellissa vieraalla paikkakunnalla. Odotukset korkealla, että nyt saan itsestäni irti baarissa jotain ja pystyn tekemään jotain naisrintaman suhteen. Muut joukkueen jäsenet halusivat "luumusukka"-tansseihin, kun olivat ikänsä puolesta 30-40v. Minä sitten joukon mukana, hauskaa oli, 3 turkkusesta tullutta jamppaa olivat kunnon huuliveikkoja, poskia vaan särki se nauraminen niitten jutuille. Toisen illan pilkun sattuessa kohdille minua ei enään ollut naurattanut pariin tuntiin, huomasin illan jälleen kerran valuvan ohi, mitään en ollut saanut aikaiseksi.. en edes yhtä tanssiin kutsua ollut esittänyt. Epätoivo kulminoitui typerään "terve" kommenttiin todella humalassa olevan eukon suuntaan, se lähti pois. Hetken luulin onnen pilkahduksen saapunen kun neito tulee pyytämään tanssimaan tanssilattialla hän katsoo minua ja kysyy että kuka minä olen, nyt tuli väärä henkilö kuulemma mukaan, siihen viereen tulee joku heppu ja tyttö vilkuttaa minut matkoihini. Se siitä illasta. Kävelin baarista hotellille 40 min, purkaakseni vitutusta ja toinen syy oli tietenkin että olen niin perkeleen pihi että en taksista yksinäni maksa (11-12 eur).

Kesällä kaikille pääsin sanomaan että pelaan "urani" parasta salibandyä, torjunnat olivat uskomattomia. Nyt tällä hetkellä uppoaa helpommatkin vedot silloin tällöin. Itsetutkiskelun jälkeen tämä johtuu siitä että kesällä oli liian kuuma ja laiskotti edes miettiä naisia. Viimeisen kuukauden on taas ollut mielessä että yksinään on varsin perseestä olla ja masentuneisuus valloittaa mieltä.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti vilperi#18
No tänään sitten soitin Soneran asiakas palveluun, josta käskettiin hankkimaan uusi kortti huomenna.

Tänään sitten mentiin avaamaan uutta liittymää, mutta kävikin niin, että jotta saisin pidettyä vanhan numeron, pitää vanhan liittymän haltian (toisin sanoen isäni) varmistaa tämä. Vanha liittymä on avattu viisi-kuusi vuotta sitten ja nyt olisin ottanut sen omiin nimiin. Saas nähdä, koska isäni pystyy soittamaan Soneran asiakaspalveluun ja aktivoimaan uuden liittymän, hän kun sattuu olemaan tällä hetkellä Turkissa, kun aikaisimmissa vituksista on käynyt ilmi.

Viestin lähetti vilperi#18
- Vituttaa se, että pitäisi ensi viikolla katsoa, että pikkuveli herää varmasti kouluun. -- Ja kaikenlisäksi velipoika on niin hyväuninen meikäläiseen verrattuna, ettei hän välttämättä herää, vaikka metelöisi vieressä tai herätys kello pirisisi.

Ajattelin eilen, että eiköhän veli pysty sittenkin heräämään ilman jääpalaa paidan alla tahi housuissa. Hänen piti herätä kahdeksalta ja itse olin säätänyt herätyksen vähän yli yhdeksäksi. No siinä kun heräilen, vetelee velipoika unta kaaliin. No ei muuta kuin herätys veljelle tyyliin SA-int. Saas nähdä miten huomenna käy, kun hänen pitäisi herätä tunti, kaksi aikaisemmin. No en kumminkaan jaksa vaivata huomennakaan päätäni.

Viestin lähetti vilperi#18
- Vituttaa jo valmiiksi ensi viikon tiistai. Työaika on yhdeksästä kahdeksaan.

Huomenna on sitten tuollainen työpäivä. On se kivaa olla "lomalla".

Viestin lähetti Designer
No minua kyllä vituttaisi, jos olisin joutunut Senssillä olemaan. En ollut, joten ei vituta.

Itse en tuhlannut Senssi aikaa kuin yhden oluen ja hyvin, hyvin nopean redbullvodkan ajan (Bone voi todistaa, että tuo oli nopea) ja sen verran että ehti muutaman sananan vaihtamaan Bonen kanssa. Jos sitä olisi jäänyt pidemmäksi aikaa, olisi voinut vituttaa entistä enemmä.


Lisäksi vituttaa, että Turkissa, jossa siis porukat parhaimmillaan on, on 39 astetta. Tai ei sinällään vituta, kun en hirveän kuumasta ilmasta pidä, mutta olisihan se paljon mukavampaa viettää lomaa jossain muualla ja tiirailla etelän hetelmiä.

Niin ja totta kai naiset.

Pikku-Raimo
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Taas lisää duunia. Näillä näkymin syyskuussa 28 työvuoroa. Parhaina päivinä 17 tuntia hommia.

Vitalis, jos Rakkautta ja Anarkiaa festarit jää välin. Se söisi miestä rotan lailla

nimim. mikä se vapaapäivä on?
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa ku pitää herätä jo neljältä töihin. Mut hullu tekee mitä vaan rahasta..kai. Pitäisi mennä nukkumaan..
 

Maalituomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Nyt vituttaa horopäiset ämmät! Saatana!

Tullaan aukomaan päätä, kun en ollut yhdessä kolmen tunnin palaverissa, josta ei tietenkään ole mulle ilmoitettu mitään.
On joku unohtanut informeerata asiasta.
Ja sitten käsketään samaan hengenvetoon etsiä joku viimevuotinen asiakaskirje, joka kuulema pitäisi löytyä multa. No ei löydy! Ko. kirjettä en ole koskaan nähnyt saatika itse tehnyt, mutta mullahan se pitäisi näiden seulapäisten mukaan olla. Haistakoon paska, vittu mä otan loparit!
 

Jallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kuunnella noita helvetin mobiilipelin ääniä telkkarista, ja laiska kun oon, niin en sitä jaksa sammuttaakaan. Vittu! "Oijoijoijoi", "oi", "pomps", "oohohhohohohoo" jne.

AAARGHHH!!!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Jallu
Vituttaa kuunnella noita helvetin mobiilipelin ääniä telkkarista, ja laiska kun oon, niin en sitä jaksa sammuttaakaan. Vittu! "Oijoijoijoi", "oi", "pomps", "oohohhohohohoo" jne.

AAARGHHH!!!

Tähän en voi muuta todeta kuin, että kärsi nahoissasi..

vlad#16.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Jallu
Vituttaa kuunnella noita helvetin mobiilipelin ääniä telkkarista, ja laiska kun oon, niin en sitä jaksa sammuttaakaan. Vittu! "Oijoijoijoi", "oi", "pomps", "oohohhohohohoo" jne.

AAARGHHH!!!

Tuleppas tänne vääntämään mun puolesta excel-kaavioita niin minä voin kuunnella mobiilipelin ääniä.

Edit: vlad ehti ensin

Ps. Omituista, ei oo oikeasti vituttanut pitkään aikaan.
 

Miguel

Jäsen
Pahin nuha on jo mennyt ohi, mutta varmaan kolmeen viikkoon ei ole ollut päivää, jolloin nenä ei olisi vuotanut yhtään. Vituttaa, kun aina pitää olla nenäliina mukana. Useimmiten sekin unohtuu ja sitten joutuu turvautumaan koulun ei-niin-pehmeään paperiin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Miguel
. Useimmiten sekin unohtuu ja sitten joutuu turvautumaan koulun ei-niin-pehmeään paperiin.
Käytä hihaa. Takuulla pehmeämpi.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa kun Jääkiekkolehden kultanumero ei ilmestykään huomenna. Millä helvetillä mä nyt tapan aikaa Ärrä Cupin tauoilla?

Vitun Egmont!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Pärde
Vituttaa kun Jääkiekkolehden kultanumero ei ilmestykään huomenna. Millä helvetillä mä nyt tapan aikaa Ärrä Cupin tauoilla?

Vitun Egmont!

Niinpä. Sama vituttaa meikääkin. Tosin eihän tämä ole uutta. Egmont on tehnyt tämän aiemminkin... Kyllähän tuo vituttaa. Olisi ollut tosiaan erittäin hyvä ajantappoväline erätauoilla.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vituttaa tämä tietokone. On tullut Win2000 tiensä päähän, eli uudelleenasennus odottaa. Oireilu on melkoisen vakavaa... Windowsin boottaaminen kestää ikuisuuden, sisään logatessa joutuu silloin tällöin käynnistämään explorerin task managerin kautta, copy-paste lakkasi toimimasta, drag-n-drop ei toimi. Ei jaksaisi asentaa uudestaan, kun ei tuota aikaa muutenkaan liikaa ole.
 

Tronicle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Vituttaa tämä tietokone. On tullut Win2000 tiensä päähän, eli uudelleenasennus odottaa. Oireilu on melkoisen vakavaa... Windowsin boottaaminen kestää ikuisuuden, sisään logatessa joutuu silloin tällöin käynnistämään explorerin task managerin kautta, copy-paste lakkasi toimimasta, drag-n-drop ei toimi. Ei jaksaisi asentaa uudestaan, kun ei tuota aikaa muutenkaan liikaa ole."

Vituttaa tämä aamuinen herääminen ja juuri samat ongelmat vituttivat mua n. viikko sitten. Muuten saatat saada copy-paste ongelman korjattua hakemalla service pak 4:sen. Koneeni toimii sen jälkeen normaalimmin.... mut vituttaa tuo Windows Silti!!!
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vituttaa "työkaverit". Ei vittu mitään apuja, kaikki pitää hoitaa itse. Vittu, minä lopetan.
 

Shane

Jäsen
Veikkauksen moniveto.

Minkä helvetin takia ko. pelissä ei voi olla kohteina kunnon jalkapallo-otteluita? Nytkin pelataan esim. Englannin sarjoja jo täyttä häkää, ja pelejä riittää ihan melkein joka päivälle, mutta monivedossa niitä ei vaan näy kuin joskus harvoin. Sen sijaan veikattavina on jääkiekon lässynlässyn-turnauksia, Suomen ykköstä/kakkosta ja kaiken maailman Islannin ja Mongolian ö-divareita.. Ja sitten voittorivi on yleensä joku 4-7, 8-1, 5-5..

Tietääkö joku mikä tässä on taustalla? Luulisi, että kunnon kohteisiin siirtyminen lisäisi pelaamista, ja hyödyttäisi näin Veikkaustakin.
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Naapurit! Lähinnä seinänaapurina asuva juoppo, joka roudaa joka ilta "ystäviään" dokaamaan. Suomipopin aatelia kuunnellaan sitten joka ilta kaljan voimin! Hänen yläkerran naapuri myöskin ärsyttää, ei liene tällä ihmisellä elämää ollenkaan stereoiden ulkopuolella. Hohhoijaa. Korpee jo mennä kotiinkin... ()?"`)=)=/(%&&¤%()/=) = painokelvotonta.

Nim. ja taas korvatulpat korviin

P.S. älkää sanoko, että valita isännöitsijälle, eihän se käy, kun mökää pitäis olla sitten klo 22---- (vaikka joskus kyllä onkin)
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Viestin lähetti Shane
Veikkauksen moniveto.

Minkä helvetin takia ko. pelissä ei voi olla kohteina kunnon jalkapallo-otteluita? Nytkin pelataan esim. Englannin sarjoja jo täyttä häkää, ja pelejä riittää ihan melkein joka päivälle, mutta monivedossa niitä ei vaan näy kuin joskus harvoin. Sen sijaan veikattavina on jääkiekon lässynlässyn-turnauksia, Suomen ykköstä/kakkosta ja kaiken maailman Islannin ja Mongolian ö-divareita.. Ja sitten voittorivi on yleensä joku 4-7, 8-1, 5-5..

Tietääkö joku mikä tässä on taustalla? Luulisi, että kunnon kohteisiin siirtyminen lisäisi pelaamista, ja hyödyttäisi näin Veikkaustakin.
Taitaa pointtina olla se, että pelaajien veikkaaminen jakautuisi tasaisesti useammalle pelipäivälle eli siksihän noita Monivetoja on yleensä muuten huonoina veikkauspäivinä kuten maanantaisin ja perjantaisin. Taitaa moniveto olla kuitenkin varsin suosittua nykyisilläkin kohteilla ja ainakin kertoimet napsahtaa kattoon, kun kohteena on mainitsemiasi Mongolian divareita.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Memmu26

Siis tottakai kannattaa ottaa yhteys isännöitsijään. Jos melu on jatkuvaa ja se häiritsee, vaikka se tapahtuisikin päivällä.

Kestovitutus: Naiset
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Jatkuva kestovitutuksen aihe: Hesarin NYT-liitteen nettisivut! Sivut ovat jo olleet aika kauan pystyssä mutta eihän siellä pääse lukemaan mitään juttuja kun koko ajan tulee "HttpSendRequest 1 failed: 12002 - The operation timed out". Saatana luulisi noilla resursseilla saavan aikaan nettisivut jotka toimivat kunnolla!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Muutaman tunnin päästä alkaa Jokerit-Ifk, mutta paikalle ei vaan pääse, koska huomenna on Tavastialla Brian Setzerin konsertti. Ei perheellinen kehtaa kahta iltaa putkeen olla hunningolla ja Setzer vei tällä kertaa voiton. No, huomenna klo 21.00 ei tämä enää vituta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös