Viestin lähetti vilperi#18
No tänään sitten soitin Soneran asiakas palveluun, josta käskettiin hankkimaan uusi kortti huomenna.
Tänään sitten mentiin avaamaan uutta liittymää, mutta kävikin niin, että jotta saisin pidettyä vanhan numeron, pitää vanhan liittymän haltian (toisin sanoen isäni) varmistaa tämä. Vanha liittymä on avattu viisi-kuusi vuotta sitten ja nyt olisin ottanut sen omiin nimiin. Saas nähdä, koska isäni pystyy soittamaan Soneran asiakaspalveluun ja aktivoimaan uuden liittymän, hän kun sattuu olemaan tällä hetkellä Turkissa, kun aikaisimmissa vituksista on käynyt ilmi.
- Vituttaa se, että pitäisi ensi viikolla katsoa, että pikkuveli herää varmasti kouluun. -- Ja kaikenlisäksi velipoika on niin hyväuninen meikäläiseen verrattuna, ettei hän välttämättä herää, vaikka metelöisi vieressä tai herätys kello pirisisi.
Ajattelin eilen, että eiköhän veli pysty sittenkin heräämään ilman jääpalaa paidan alla tahi housuissa. Hänen piti herätä kahdeksalta ja itse olin säätänyt herätyksen vähän yli yhdeksäksi. No siinä kun heräilen, vetelee velipoika unta kaaliin. No ei muuta kuin herätys veljelle tyyliin SA-int. Saas nähdä miten huomenna käy, kun hänen pitäisi herätä tunti, kaksi aikaisemmin. No en kumminkaan jaksa vaivata huomennakaan päätäni.
- Vituttaa jo valmiiksi ensi viikon tiistai. Työaika on yhdeksästä kahdeksaan.
Huomenna on sitten tuollainen työpäivä. On se kivaa olla "lomalla".
Viestin lähetti Designer
No minua kyllä vituttaisi, jos olisin joutunut Senssillä olemaan. En ollut, joten ei vituta.
Itse en tuhlannut Senssi aikaa kuin yhden oluen ja hyvin, hyvin nopean redbullvodkan ajan (Bone voi todistaa, että tuo oli nopea) ja sen verran että ehti muutaman sananan vaihtamaan Bonen kanssa. Jos sitä olisi jäänyt pidemmäksi aikaa, olisi voinut vituttaa entistä enemmä.
Lisäksi vituttaa, että Turkissa, jossa siis porukat parhaimmillaan on, on 39 astetta. Tai ei sinällään vituta, kun en hirveän kuumasta ilmasta pidä, mutta olisihan se paljon mukavampaa viettää lomaa jossain muualla ja tiirailla etelän hetelmiä.
Niin ja totta kai naiset.
Pikku-Raimo