Vitutusketju

  • 10 591 793
  • 56 164

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Vituttaa se, että väkivaltarikolliset saa niin pieniä tuomioita. Luin juuri eilen lehdestä tapauksesta, jossa vanhusta oli raa'asti pahoinpidelty ja tekijät saivat vain 2-3 vuotta vankeutta.

Mikä tuomio se toi on? Lässytetään vaan ja sanotaan, että voi kun Jannu voi pahoin jne.

En nyt sano, että pitäisi olla joku kuolemantuomio, mutta noi tuomioiden pituudet on kyllä syvältä.

Ja sit vituttaa poliitikot. Pitäisi valmistua nopeammin esim. yliopistosta. Joo, voisivat sanoa meidänkin laitokselle, että mahdollistaisivat tämän. Maisterin tutkinto kestää vähintään 5 vuotta. Kurssiohjelma on laadittu niin, ettei yksinkertaisesti ole mahdollista valmistua aikaisemmin. Sain aikasemmasta tutkinnosta sen verran opintoviikkoja, että mulla menee "ainoastaan" 4 vuotta.

Ja sitten ihmisten pitäisi jäädä eläkkeelle myöhemmin ja nuorten pitäisi mennä töihin aikaisemmin. Mitäh??? Mistä ne oikein repii ne työpaikat? Ei helvetti...

Ja lapsia pitäisi tehdä enemmän. Joo, kun opiskelee, niin siinä sivussa voisi hankkia jälkikasvua. Sitten varmaan valmistuisikin nopeammin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti clayman
Vituttaa se, että väkivaltarikolliset saa niin pieniä tuomioita. Luin juuri eilen lehdestä tapauksesta, jossa vanhusta oli raa'asti pahoinpidelty ja tekijät saivat vain 2-3 vuotta vankeutta.
Luitkos siitäkin tapauksesta, jossa suojatiellä kävellyt 18-vuotias tyttö jäi auton alle ja kuoli? Yliajanut sai järisyttävät 420€ sakkoja tekosestaan. Halvalla lähtee.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
En ole lukenut siitä, mutta en kyllä ihmettele, että niin on käynyt.

Suojatiellä on nykyään vaarallista. Kerrankin yksi auto pysähtyi ja antoi minun ja parin muun henkilön mennä yli. No viereiseltä kaistalta tuli auto, joka ei ilmeisesti huomioinut tätä toista autoa ja sitä, miksi se oli pysähtynyt siihen. Sai just ja just jarrutettua.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti clayman


Suojatiellä on nykyään vaarallista.

Mikä se suojatie on? Onko se se paikka mustalla asvaltilla, johon on valkoisella värillä maalattu ralliraidat? Usein niiden ralliraitojen vieressä siinä ajoradan reunalla on asennettuna myös sellainen "starttijoulukuusi" kiihdytysautokilpailujen malliin - tiedättekste, se sellainen valopylväs jossa on kolme eriväristä valoa... vihreä = aja, oranssi = aja niin perkeleesti, punainen = nasta lautaan!

Näin moni kuski näyttää mieltäneen suojatien ja liikennevalojen merkityksen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti varjo
Gellner:
Ilmaisia lippuja jaetaan->loppuvat kesken->kysyntää
->ilmaislippuja myydään?
Olisitko sinä valmis maksamaan päästäksesi katsomaan ko. matseja?

En.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Re: Nyt

Viestin lähetti DanC
Vituttaa kun yleisesti vituttaa.
Vituttaa kun vituttaa nykyiset duunit.
Vituttaa kun olen laiska saamaton paska.
Vituttaa kun en saa aikaiseksi edes vaihtaa hommia.
Vituttaa kun istun päivästä toiseen töissä ihmettelemässä.
Vituttaa kun en saa sanottua vaihtavani hommia.
Vituttaa kun tuli lupauduttua tähän hommaan.
Vituttaa kun ei nää hommat kiinnosta.
Vituttaa kun turhaan kärvistelen duunissa.
Vituttaa kun yksi kaveri ei vastaa puhelimeen.
Vituttaa kun tietää mitä taas huomenna duunissa odottaa.
Vituttaa kun teen tyhjänpäiväisiä hommia.
Vituttaa kun tämäkin päivä menee tähän.
Vituttaa kun vain vituttaa.

Hyvää päivänjatkoa kaikille.

Kohta tulee vuosi täyteen ja osa noista vituttaa edelleen.
Uusi hommakin olisi tiedossa. Vielä kuukausi vitutusta.
Ja ihmettelyä. Onneksi kausi alkaa kohta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa eräänlaiset ihmiset tai pikemminkin heidän käytöstapansa pyörien sijoittamisessa. Minkä helvetin takia joidenkin helvetin idioottien, joilla on pyörässä toimiva jalka, pitää sijoittaa fillarinsa kahden pyörätelinepaikan väliin, jolloin siis viedään 2 kappaletta telinepaikkoja?!??!! Tai sitten nämä vähän vähemmän idiootit, jotka eivät laita pyörää jalan varassa seisomaan, vaan vievät yhden telinepaikan!?!?!

Ei muuten, mutta kun minulla on nykyään jalaton pyörä ja minua vituttaa, kun kaupan edestä ei löydy enää vapaata telinepaikkaa näiden Euroopan telineomistajien takia!!!

Jos tuo pyöräni jalattomuus ei ole tuttua, niin katso muutama sivu taaksepäin tilitystäni fillarini amputoinnista.

*TANA!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Sistis
Vituttaa eräänlaiset ihmiset tai pikemminkin heidän käytöstapansa pyörien sijoittamisessa. Minkä helvetin takia joidenkin helvetin idioottien, joilla on pyörässä toimiva jalka, pitää sijoittaa fillarinsa kahden pyörätelinepaikan väliin, jolloin siis viedään 2 kappaletta telinepaikkoja?!??!! Tai sitten nämä vähän vähemmän idiootit, jotka eivät laita pyörää jalan varassa seisomaan, vaan vievät yhden telinepaikan!?!?!

Ihan vaan pienenä huomiona, ehkäpä siinä fillaritelineessä, jossa jalallinen pyörä on sijoitettu kahden telinepaikan väliin, oli vielä siinä vaiheessa kun tämä pyörä paikalle sijoitettiin pyörät niillä telinepaikoilla. Kahden pienemmän pyörän väliin mahtuu yksi aikuisten pyörä kun taiten sijoittaa (näin olen nähnyt tehtävän).

Toisekseen, kyllä minä laitan oman jalallisen pyöräni telineeseen mielummin kun jätän sen jalan varaan jonnekin syrjemmäs. Telineet kun yleensä ovat sisäänkäyntien luona jolloin on luontevaa jättää pyöränsä niihin. On myös muistettava se, että monissa paikoissa ei katsota hyvällä, että pyöriä sijoitellaan seinustoille vaan on suotavinta käyttää niitä telineitä ts. jalallisetkin pyörät mielummin telineeseen kuin muualla tilaa viemässä. Se riippuu sitten aivan yrityksestä/laitoksesta kuinka paljon näitä pyöräpaikkoja varataan.

vlad#16.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti vlad
Ihan vaan pienenä huomiona, ehkäpä siinä fillaritelineessä, jossa jalallinen pyörä on sijoitettu kahden telinepaikan väliin, oli vielä siinä vaiheessa kun tämä pyörä paikalle sijoitettiin pyörät niillä telinepaikoilla. Kahden pienemmän pyörän väliin mahtuu yksi aikuisten pyörä kun taiten sijoittaa (näin olen nähnyt tehtävän).

Toisekseen, kyllä minä laitan oman jalallisen pyöräni telineeseen mielummin kun jätän sen jalan varaan jonnekin syrjemmäs. Telineet kun yleensä ovat sisäänkäyntien luona jolloin on luontevaa jättää pyöränsä niihin.

1. kappaleeseen:

Varmasti tämä pätee jossain tapauksissa, mutta en usko että läheskään kaikki ihmiset toimivat näin. Toisaalta mielestäni on huomattavasti inhimillisempää ja helpompaa sijoittaa pyörä jalan varassa 'avotilaan' kuin kahden pyörän väliin.

2. kappaleeseen:

Hmm... tuossa kaupassa, missä minä käyn, on oven vieressä kummallakin puolen ovea yksi 5 paikkainen pyöräteline, siis yhteensä 10 paikkaa. Telineiden vieressä on molemmin puolin tilaa, mikä on tarkoitettu jalallisille pyörille ja liikenne siinä on sen verran vilkasta, että nämäkään paikat eivät ole sen 'turvattomampia', kuin telineissäkään.

Ei siinä, kyllä minäkin vielä jalallisen pyörän omistaessani käyttäydyin juuri noin, eli vein yhden telinepaikan. Vasta nyt olen saanut karvaasti kokea, millaista on jalattoman pyörän omistajan elämä. Tämä on avannut silmäni.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Sistis

Ei siinä, kyllä minäkin vielä jalallisen pyörän omistaessani käyttäydyin juuri noin, eli vein yhden telinepaikan. Vasta nyt olen saanut karvaasti kokea, millaista on jalattoman pyörän omistajan elämä. Tämä on avannut silmäni.

Muistathan sitten tulevaisuudessa, omistaessasi taasen jalallisen pyörän, ottaa kaikessa huomioon jalattomien pyörien omistajat. *virn*

Tähän pyörien jalka, tai virallisemmin "seisontatuki", keskusteluun liittyen. Oppisivatpa vielä tekemään jalkoja joiden varassa se pyörä myös pysyy pystyssä... prkl... näitä nykyisiä viritelmiä.

vlad#16.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Omistan jalallisen pyörän enkä ikinä jätä sitä potkittavaksi jalan varaan sivummalle. Se kyllä kaatuisi jo kovemmasta tuulen pyrähdyksestäkin.
Tällä hetkellä on alamittainen vitutus päällä johtuen Ikean tuolien ja pöydän kasaamisesta. Olisi pitänyt hommata porakone, vitun sormet on rakkuloilla kun sai vääntää about viisikymmentä ruuvia paskalla ruuvarilla. Puuha-Pete, kaiken korjaa.... vittu.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei huolta huomisesta kunhan vain tänään on siistii.

Haistakaa vittu. Liikaa asioita liikaa vitutusta...
Liikaa. Minkä vitun takia pitää entiset asiat nousta mieleen?
Minkä vitun takia ne asiat pitää olla väärin haudattuna?
Minkä vitun takia ne pitää olla väärin tehty?
Mikä vitun vitun vittu: Miksi mokaan asiat?
Miksi kaikki menee päin vittua?
Miksi asiat pitää muistaa jälkeenpäin kauniiksi?
Miksi oi miksi pitää kirota ja miettiä asiaa mitä en tehnyt oikein silloin,herää kysymys miks vitussa tein niin?
Haistakaa vittu.
Asiat voisi olla paremmin...

Miksi Nightwishin Bless the Child ei soi radiossa?

Miksi itkeä väärien naisten perään?
Miksi naiset aiheuttavat tuskaa. Teit mitä tahansa.

Mitä VITTUA minä tein väärin.

ps. Vituttaa naisasiat jälleen kerran.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Rixa74
Miksi Nightwishin Bless the Child ei soi radiossa?

Ylipäänsäkin Nightwish soi liian harvoin radiossa. Paitsi kerran Radio Suomen puhelintoivekonsertissa, jossa 87-vuotias mummeli pyysi Sleeping Sunia, koska se on "sen ihanan bändin ihana kappale"

Taas viikonlopputöissä. Miten voi nämä työvuorot mennä aina näin. Kerpele!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Nyt vituttaa

Kysyin Leoniasta, että vieläkö mun Kultapossukerhon jäsenyys on voimassa, kun liityin siihen yli 20 vuotta sitten.

Vastasivat, että KP-Kerhon jäsenyys päättyy automaattisesti jäsenen täyttäessä 13 vuotta. Kehottivat vielä tutustumaan Kultapossukerhon sääntöihin.

Voi vittu sentään.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Sistis
No tuo on kyllä ikärasismia, jos mikä! Jos aikuinen ihminen ei saa olla Kultapossukerhon jäsen halutessaan, on asia ilman muuta annettava Amnestyn tai vastaavan ihmisoikeusjärjestön käsiteltäväksi! Perkele sanon minä!
Taidankin vastata niille, jotta harkitsen vastatoimia pahan akselia vastaan. Seuraamuksia Leonia ei taatusti halua kokea nahoissaan - saatan jopa siirtää kaikki kolme dollariani eri pankkeihin. Arvatkaa kuuluuko Leonia niiden joukkoon?

Toki minua voi yrittää lepytellä sopiviksi katsotuin keinoin, kuten itsestäänlyhentyvällä asuntolainalla tahi suurehkolla "tilisiirtovirheellä".
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Minä ainakin sain Viking Linen Miniclubista synttärikortteja vielä yli kaksikymppisenä. Olihan se kiva ja hieman noloa, kun saman aikaan ostelee paikasta meistä väkevämpää koko satsin ja seuraavalla viikolla saa kivan punaisen kortin, jossa kissa merimieslakki päässä toivottelee hyvää syntymäpäivää.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Re: Nyt vituttaa

Viestin lähetti Shayne
Kysyin Leoniasta, että vieläkö mun Kultapossukerhon jäsenyys on voimassa, kun liityin siihen yli 20 vuotta sitten.

No ei ole ihme jos jäsenyys ei ole voimassa kun ei ole kyseistä pankkiakaan enää olemassa (Nyk. Sampo-pankki).

T. Pilkunviilaaja
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Re: Re: Nyt vituttaa

Viestin lähetti PeteX
No ei ole ihme jos jäsenyys ei ole voimassa kun ei ole kyseistä pankkiakaan enää olemassa (Nyk. Sampo-pankki).

T. Pilkunviilaaja
Kultapossukerhon nettisivut löytyvät vielä Leonia-osoitteen alta. Ehkäpä tämä sotki ajatuksiani.

"Ihme" ja "voimassa"-sanojen jälkeen kuuluisi olla pilkku. Suosittelisin myös "No"-sanan jälkeen.
 

Anton

Jäsen
Nyt ottaa päähän anarkistiset vanhat köpsyt, jotka päiväsaikaan valtaavat kaupungin. Pienemmillä teillä, jalkakäytävällä ja pyöräteillä mennään millä puolen vaan, aina valmiina törmäilemään ja torppailemaan vastaantulijoita. Silloin myös markettien parkit täyttyvät puolen metrin sik-sak liikettä koheltavista idiooteista. Kauppojen käytävät täyttyvät kärryistä, joita kukaan ei ohjaa. Kaikkein parhaat juttupaikat vanhusten tilaterrorismin mukaisesti on käytävien risteyksissä, jonne ostoskärryt saa näppärästi kasattua monta metriä pitkiksi ja korkeiksi barrikaadeiksi. En lähde enää virastoasioille päiväsaikaan, enkä kauppoihin valoisaan aikaan, vaan odotan illan pimeyttä ja kello kahdeksaa, jolloin vanhukset ovat siirtyneet uinumaan virtsanhajuisten lakanoidensa väliin. Eutanasian ei pidä olla sallittu, vaan pakollinen, vi[SENSUROITU]u!

Perjantai tulee sopivasti, koska naisetkin ottavat päähän! Ilman naisia maailmassa olisi rauhaa, ystävällisyyttä ja ennen kaikkea järjestystä. Okei, olisi välillä sotia, mutta ne olisivat öbaut arkiviikon mittaisia, jotta viikonlopuksi pääsisi kesämökille saunomaan. Ilman naisia saisi pitää yllä resuisia hikipaitoja, salihousuja, bootseja ja vaikka nukkuakin ne päällä. Voisi huoletta kulkea rauhassa pari viikkoa samoissa kalsareissa ja naama sängellä. Noutaa grilliltä kolmesti päivässä makkaraperunat ja syödä ne käsin, jos siltä tuntuu. Töiden jälkeen voisi lojua baarissa puhumassa jalkapallosta, jääkiekosta tai muuten vain sontaa, turhia pingoittelematta, tarvitsematta tehdä älykästä vaikutusta keneenkään. Liiat paineet voisi käydä keskustelemassa toisen samanlaisen tyypin kanssa miestenhuoneessa ja tulla sitten verisin rystysin takaisin ja jatkaa leppoisaa menoa. Ylikansoitetussa Kiinassa listitään ”ylimääräiset” tyttövauvat. Ei aina tunnut laisinkaan huonommalta idealta?! Tähän toinen, edellistä isompi vi[SENSUROITU]u!

Minä haluan tulla hyvin vanhaksi, haisevaksi sovinistiksi, jotta minusta voisi kirjoittaa kaikenlaisiin vitutusketjuihin! (…metamorfoosi jo hyvässä vauhdissa) vi[SENSUROITU]u!
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti vlad
Minua yksinkertaisesti VITUTTAA, syitä on sen sata ja yksi.

vlad#16.

Amen Brother.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ja jälleen vituttaa niin maan perkeleesti. Asioiden pitäisi olla hyvin, tilillä on paljon rahaa (ainakin minun mittapuulla), töitä riittää, lomapäivät ovat edessä ja huomenna porukat lähtevät etelään ja kämppä jää minun ja veljen vastuulle. Mutta silti vituttaa:

- Tuntuisi, että on flunssa tulossa ja meikäläinen kun on saanut työnarkomaanin leiman, kituutan itseäni töissä vaikka pahempikin flunssa nyt iskisi. Flunssa vituttaa myös siinä mielessä, jos nyt on tullakseen, että sai juuri aloitettua lenkkeilyn ja taukoa ei viitsisi millään pitää.

- Vituttaa alkava loma. Ei siinä mitään, että loma olisi kauheaa, mutta vietän molemmat päivät - kyllä, aivan oikein - töissä. Ehdin toki pitämään molemmat kaksi päivää myöhemminkin ja tietysti kahden lomapäivän työtunnit (yhteensä 16,5 h) ja lomarahat päälle tuovat kohtuu summan rahaa, mutta vituttaa, jos sitä ei töihin pääsekään.

- Vituttaa jo valmiiksi ensi viikon tiistai. Työaika on yhdeksästä kahdeksaan.

- Vituttaa kun herra isoherra oli mennyt pistämään lastaussillan oveen lapun "hälyytin päällä", mutta ei ollut onnistunutkaan pistämään hälyytintä päälle. no minä sitten ajan kuluksi menen ajamaan roskia, pistän hälyyttimen "pois päältä" (itse asiassa siis auki) ja avaan oven, alkaa hirveä ulina. JU-MA-LAU-TA, kun meinasi korvat hajota. Ei ollut kaukana, etten mennyt sanomaan pomolle, että tules poika nyt katsomaan, miten se ovi pistetään kiinni (ovi oli muutenkin pistetty kiinni päin sitä itseään), jos sun on pakko päteä ja tehdä hommia mistä et tie hevon vittua. Mainitaan nyt vielä, että kerran testasin tuota hälyytintä krapulassa, mutta se tuntui tänään vielä kymmenen kertaa pahemmalta.

- Vituttaa se, että porukat lähtevät pois vasta 12 tunnin päästä. Jumalauta, mikä matka kuume varsinkin isukilla on. Päivän selviä neuvoja satelee liukuhihnalta ja varsinkin kun olo on näin paska, ei niitä jaksaisi kuunnella.

- Vituttaa se, että pitäisi ensi viikolla katsoa, että pikkuveli herää varmasti kouluun. Siittiö, kun ei tunnu tajuavan, että viimeisenä vuonna kouluun kannattaa panostaa. Ja kaikenlisäksi velipoika on niin hyväuninen meikäläiseen verrattuna, ettei hän välttämättä herää, vaikka metelöisi vieressä tai herätys kello pirisisi. Perkele, missä välissä meikäläinen nukkuu, kun yleensä nukahtamiseen menee tunti, pari.

- Vituttaa mennä huomenna töihin. Varsinkin, kun on kassavuoro.

- Ja yllätys yllätys. Naisetkin vituttaa. Melkein pitäisi tuo Sistiksen teksti kopioida tähän. No sinkkuna kyllä rahaa riittää enemmän oman olon kohentamiseen.

Pikku-Raimo
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun loma loppui eiliseen päivään. Tänään sitten pitäisi taas raahautua sorvin ääreen klo 14 alkaen. Basaaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös