Ja vitutuksen aiheita tänään:
- Minulla piti olla vain viiden tunnin työpäivä, joka olisi päättynyt yhdeltä. No ajatetlin, että siinähän ehtii hyvin käydä päivällä lenkillä ja illalla vielä toiseen otteeseen. Noh vähän aikaa on töitä paiskittu, tulee firman palvelupäälikkö, joka on periaatteessa meikäläisen pomo, sanomaan, että pystyisinkö oleen töissä seitsemään asti. Noh, työnarkomaani kun olen, suostuin. Päivän lenkki jäi väliin ja illankin lenkki meni hampaat irvessä. Tänään tuli siis taas vaihteeksi 11 tuntinen työpäivä
- Piti tukea jälleen Epe´siä, koska kyseinen levyliike sponssaa Ilvestä. Tai no ainakin A-junnuja. Piti kyseiseen liikkeeseen panostaa vähintään noin 20€, mutta pitkän työpäivän takia, joiduin panostamaan rahani työpaikan hyväksi. No ei sinänsä, Iron Maidenin uusimman levun sain alle markkinahinnan, mutta vituttaa se, että jos Epe´sistä olisin tuon levyn ostanut, olisi osa rahoista mennyt todennäköisesti Ilvekselle. Toisin sanoen, mikä on minulta pois, on toivottavasti Ilvekselle takaisin.
- Vituttaa oluen hyvä maku. Tässä on juotu jo ihan liikaa ja silti tässä tekisi mieli juoda vielä lisää olutta.
- Vituttaa mennä huomenna seitsemään töihin. Rahaahan se tietää minunlaiselleni työnarkomaanille, mutta hieman inhimillisempi työaika olisi paljon parempi.
- Vituttaa se, että ihmiset, jotka juoksevat vain tarjousten perässä. Firmalla oli eilen ja tänään tarjouksessa riistakäristys, mutta sitä ei oltu toimitettu kuin yksi laatikko tilatun kymmenen sijään. No eilen samaan hintaan annettiin asiakkaille hirvikäristystä. Tänään sitten keski-ikäinen naisihminen tulee kysymään, että eikö tätä tuotetta enää ole ja totta kai minä möläytän, että ei ole, mutta eilen annettiin toista tuotetta samalla hinnalla. No, ei siinä mitään, mutta kun tämäkin tuote on loppunut ja tämä nainen nostaa hirveän metelin. On noi naiset niin mukavia.
- Vituttaa myös se, että eräs työkaveri ei osaa lukea selvää kyltti: "Stop, hälyytin päällä!" vaan hänen on pakko avata ovi ja hälyytin pirahtaa soimaan. Kuulen hälyyttimäen äänen samalla kun teen toisen osaston hommia ja joudun vaientamaan hälyytyksen. Jos työkaverit jatkavat samanlaista "penailua" (ÄTPPOMK-jäsenet, saanhan käyttää tätä sanaa) kuin tässä parin viikon sisällä, olen luultavasti kuuro viimeistään kahden viikon sisällä.
- Vituttaa, että kesken omien jouduin kassalle. No, vähän aikaa siinä jouduin vetelemään tuotteita ja sitten yksi vanhahko kassalla oleva kollega pyyttää minua hakemaan hänelle muovikasseja. Periaatteessa tämä homma ei minulle kuulunut, mutta hain niitä, kun pyydettiin. Sitten soitetaan, että pullokone on jälleen jumissa. Ja kun tämä homma on hoidettu, minut soitetaan jälleen kassalle.
- Vituttaa, että olen niin hyvä kaikessa, joudun tekemään töissä sellaisia hommia, jotka eivät minulle kuulu.
- Vituttaa, että porukat palaa Suomeen jo lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Tämä yksinasuminen (okei, yhdessä pikkuveljen kanssa) on ollut yhtä juhlaa. Prkle, tekisi niin hommata oma kämppä, mutta kun on liian helppoa asua potukoiden "siivellä". Tosin, maksan itse laskuni ja ostan suurin piirtein omat sapuskani, mutta porukat asuu niin hyvässä paikassa, ettei täältä tee mieli muuttaa pois loppujen lopuksi.
- Vituttaa, että pitäisi mennä nukkumaan, muttei väsytä vielä yhtään ja olut maistuu edelleen niin prkleen hyvältä.
- Niin ja totta kai kesto vitutuksena on naiset, ei tänään tosin niin paljon, mutta jonkin verran kumminkin.