Vitutusketju

  • 10 541 047
  • 56 130

Sheriffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
V*tuttaa Jääkiekkolehden päin v*ttua menneet "fakta" tiedot!
Ja myöskin se vituttaa että että muista siellä ei juttua olekaan kuin pääkaupunki seudun joukkueista.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Jumalauta tälläinenkin ketju on.

Minua vituttaa että Hakametsän jäähallissa on pieni kaukalo ja ke
-nen syytä se on?Mällin vai Rautakorven?Vai Hifk:n?
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Mind over matter
Jumalauta tälläinenkin ketju on.

Minua vituttaa että Hakametsän jäähallissa on pieni kaukalo ja ke
-nen syytä se on?Mällin vai Rautakorven?Vai Hifk:n?

Raipen syytä se on, ei siihen voi olla mitään muuta selitystä!

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ja vitutuksen aiheita tänään:

- Minulla piti olla vain viiden tunnin työpäivä, joka olisi päättynyt yhdeltä. No ajatetlin, että siinähän ehtii hyvin käydä päivällä lenkillä ja illalla vielä toiseen otteeseen. Noh vähän aikaa on töitä paiskittu, tulee firman palvelupäälikkö, joka on periaatteessa meikäläisen pomo, sanomaan, että pystyisinkö oleen töissä seitsemään asti. Noh, työnarkomaani kun olen, suostuin. Päivän lenkki jäi väliin ja illankin lenkki meni hampaat irvessä. Tänään tuli siis taas vaihteeksi 11 tuntinen työpäivä

- Piti tukea jälleen Epe´siä, koska kyseinen levyliike sponssaa Ilvestä. Tai no ainakin A-junnuja. Piti kyseiseen liikkeeseen panostaa vähintään noin 20€, mutta pitkän työpäivän takia, joiduin panostamaan rahani työpaikan hyväksi. No ei sinänsä, Iron Maidenin uusimman levun sain alle markkinahinnan, mutta vituttaa se, että jos Epe´sistä olisin tuon levyn ostanut, olisi osa rahoista mennyt todennäköisesti Ilvekselle. Toisin sanoen, mikä on minulta pois, on toivottavasti Ilvekselle takaisin.

- Vituttaa oluen hyvä maku. Tässä on juotu jo ihan liikaa ja silti tässä tekisi mieli juoda vielä lisää olutta.

- Vituttaa mennä huomenna seitsemään töihin. Rahaahan se tietää minunlaiselleni työnarkomaanille, mutta hieman inhimillisempi työaika olisi paljon parempi.

- Vituttaa se, että ihmiset, jotka juoksevat vain tarjousten perässä. Firmalla oli eilen ja tänään tarjouksessa riistakäristys, mutta sitä ei oltu toimitettu kuin yksi laatikko tilatun kymmenen sijään. No eilen samaan hintaan annettiin asiakkaille hirvikäristystä. Tänään sitten keski-ikäinen naisihminen tulee kysymään, että eikö tätä tuotetta enää ole ja totta kai minä möläytän, että ei ole, mutta eilen annettiin toista tuotetta samalla hinnalla. No, ei siinä mitään, mutta kun tämäkin tuote on loppunut ja tämä nainen nostaa hirveän metelin. On noi naiset niin mukavia.

- Vituttaa myös se, että eräs työkaveri ei osaa lukea selvää kyltti: "Stop, hälyytin päällä!" vaan hänen on pakko avata ovi ja hälyytin pirahtaa soimaan. Kuulen hälyyttimäen äänen samalla kun teen toisen osaston hommia ja joudun vaientamaan hälyytyksen. Jos työkaverit jatkavat samanlaista "penailua" (ÄTPPOMK-jäsenet, saanhan käyttää tätä sanaa) kuin tässä parin viikon sisällä, olen luultavasti kuuro viimeistään kahden viikon sisällä.

- Vituttaa, että kesken omien jouduin kassalle. No, vähän aikaa siinä jouduin vetelemään tuotteita ja sitten yksi vanhahko kassalla oleva kollega pyyttää minua hakemaan hänelle muovikasseja. Periaatteessa tämä homma ei minulle kuulunut, mutta hain niitä, kun pyydettiin. Sitten soitetaan, että pullokone on jälleen jumissa. Ja kun tämä homma on hoidettu, minut soitetaan jälleen kassalle.

- Vituttaa, että olen niin hyvä kaikessa, joudun tekemään töissä sellaisia hommia, jotka eivät minulle kuulu.

- Vituttaa, että porukat palaa Suomeen jo lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Tämä yksinasuminen (okei, yhdessä pikkuveljen kanssa) on ollut yhtä juhlaa. Prkle, tekisi niin hommata oma kämppä, mutta kun on liian helppoa asua potukoiden "siivellä". Tosin, maksan itse laskuni ja ostan suurin piirtein omat sapuskani, mutta porukat asuu niin hyvässä paikassa, ettei täältä tee mieli muuttaa pois loppujen lopuksi.

- Vituttaa, että pitäisi mennä nukkumaan, muttei väsytä vielä yhtään ja olut maistuu edelleen niin prkleen hyvältä.

- Niin ja totta kai kesto vitutuksena on naiset, ei tänään tosin niin paljon, mutta jonkin verran kumminkin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
voi vitulla päähän! Maanantaina alkaisi mielenkiintoinen kurssi, mutta pahaksi onneksi menee päälekkäin kieliopintojen kanssa..Vittu..minkä takia aina kaikkein mielenkiintoisemmat kurssit menevät vähemmän mielenkiintoisten (mutta pakollisten) kanssa? :mad:
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vituttaa katsoa tuota Hugh Hefnerin elämästä kertovaa dokumenttia. Äijä elää taivaassa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Shane
Juuri meinasin kirjoittaa samaa. Tuolla kun voisi viettää vaikka vaan päivänkin..
No tuostahan löytyi samalla vastaus unelmatyöpaikka-kysymykseen...

Vituttaa tuollainen minuakin.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Vituttaa Saksan ja Norjan puppelointi, joiden takia vakiosta tulee vain 11 oikein.

Vitutusta vähentää se, että tänään tuntuu olevan helppo rivi jolloin voitot jäävät pienemmiksi. Parempi repiä se 13 oikein joskus kun on vaikeampaa. Samoin lieventävänä asianhaarana se, että kun järjestelmää pelasin, tulee muutama 10 oikein tuloskin kaupanpäällisinä.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Ghost
Vituttaa Saksan ja Norjan puppelointi, joiden takia vakiosta tulee vain 11 oikein.

Tismalleen sama vitutus, tismalleen samojen maiden vuoksi. Jostain syystä tuntuu, että tismalleen samaa vitutusta tismalleen samojen maiden vuoksi kokee Suomessa tällä hetkellä lisäksemme noin 50 000 vakioveikkaajaa...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jep sama homma kuin Maple Leafilla ja Ghostilla. Prkleen Saksa ja Norja kun kusivat. aina käy näin. Tätä mun tuuria ei käännä mikään ihme. Aina sama virsi....
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
JES. Sieltä tuli 1,60 euroa. Nyt pitää kyllä jo lähteä tuhlaamaan, että ei ala liiat rahat poltteleen taskunpohjalla.

Olisikohan jaettu mitään jos nuo kaksi peliä eivät olisi kääntyneet noin päin?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Ghost
JES. Sieltä tuli 1,60 euroa. Nyt pitää kyllä jo lähteä tuhlaamaan, että ei ala liiat rahat poltteleen taskunpohjalla.

Minä en tuhlaa voittorahojani, minä sijoitan ne it-osakkeisiin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Rontti
No tuostahan löytyi samalla vastaus unelmatyöpaikka-kysymykseen...

Vituttaa tuollainen minuakin.

Mä kans. Saatana äijä on yli 70 ja yhtäaikaa 6-7 tyttöystävää, jotka kaikki on parikymppisiä Playboy Playmatejä. Pääsispä kerran käymään sen kartanossa..
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Työkaveri, paremminkin kollega (hyvän päivän tuttu). Asennevamma "tämä ei kuulu minun toimenkuvaani", joten tule ottamaan minulta hommia. "Ei enää näitä tänne, aika ei riitä" -tyyliin lähetettyjä sähköposteja. Että osaa siepata. Sen minkä aloittaa pitäis osata tehdä loppuun asti! Mrrr.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vähissä ovat vitutukseni aiheet, pienen pienen vitutuksen - jos sitä nyt sellaiseksi voi edes kutsua - nostattaa pintaan "ystävämme" Moderaattorit.

vlad:-P


edit: lisätään lievän vitutuksen synnyttäjiin vielä esimiehet(s).
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Ei tämä vitutusketjun puolelle kuulu, mutta elän tällä hetkellä yhtä elämäni vaikeimmista vaiheista. Sain pitkän työrupeaman jälkeen päälleni epäilyt rikoksesta ja kovan painostuksen jälkeen erosin tehtävistäni. Tuntuu todella raskaalta. Työ-ja siviilimaailma menee sekaisin. Hyvät ystävät potkivat työnsä puolesta ja samalla kuuntelevat. Toisaalta pitkän päivätyön tehneenä on todella haikeaa jättää tämä paikka tällaisissa merkeissä. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Itken aikani läheisten ja ex-kollegojen kanssa odottaen samalla mitä rikosta minulle yritetään läpi ajaa. Taloudellisesti källi on myös todella kova, työtehtävien menetys ja mahdolliset korvaukset. Lyhyesti ja ytimekkäästi voi sanoa, että koko nykyinen elämäni raunioitui neljässä päivässä. Kaikki meni. On vitun paha olla. Itkettää vielä pitkään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Ostin JKL:n ja unohdin sen kaverin sohvalle. No saa sen sieltä huomenissakin, mutta olisi ollut kivempaa lukea sitä kuin valmistautua tenttiin...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun on jalka pelikelvottomassa kunnossa, ja futiskaudesta jäljellä alkavat olla tärkeimmät pelit.

Lisäksi vituttaa oma hölmöily naisasioissa.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Viestin lähetti Aksu
Ei tämä vitutusketjun puolelle kuulu, mutta elän tällä hetkellä yhtä elämäni vaikeimmista vaiheista. Sain pitkän työrupeaman jälkeen päälleni epäilyt rikoksesta ja kovan painostuksen jälkeen erosin tehtävistäni. Tuntuu todella raskaalta. Työ-ja siviilimaailma menee sekaisin. Hyvät ystävät potkivat työnsä puolesta ja samalla kuuntelevat. Toisaalta pitkän päivätyön tehneenä on todella haikeaa jättää tämä paikka tällaisissa merkeissä. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Itken aikani läheisten ja ex-kollegojen kanssa odottaen samalla mitä rikosta minulle yritetään läpi ajaa. Taloudellisesti källi on myös todella kova, työtehtävien menetys ja mahdolliset korvaukset. Lyhyesti ja ytimekkäästi voi sanoa, että koko nykyinen elämäni raunioitui neljässä päivässä. Kaikki meni. On vitun paha olla. Itkettää vielä pitkään.

Koita Aksu jaksaa. Kyllä se aurinko risukasaan paistaa. Toivottavasti asiat selviävät. Tuntuu pahalta kun tämmöistä tapahtuu tutuille ihmisille.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Aksu
Ei tämä vitutusketjun puolelle kuulu, mutta elän tällä hetkellä yhtä elämäni vaikeimmista vaiheista. Sain pitkän työrupeaman jälkeen päälleni epäilyt rikoksesta ja kovan painostuksen jälkeen erosin tehtävistäni. Tuntuu todella raskaalta. Työ-ja siviilimaailma menee sekaisin. Hyvät ystävät potkivat työnsä puolesta ja samalla kuuntelevat. Toisaalta pitkän päivätyön tehneenä on todella haikeaa jättää tämä paikka tällaisissa merkeissä. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Itken aikani läheisten ja ex-kollegojen kanssa odottaen samalla mitä rikosta minulle yritetään läpi ajaa. Taloudellisesti källi on myös todella kova, työtehtävien menetys ja mahdolliset korvaukset. Lyhyesti ja ytimekkäästi voi sanoa, että koko nykyinen elämäni raunioitui neljässä päivässä. Kaikki meni. On vitun paha olla. Itkettää vielä pitkään.

Jaksamisia. Kirjotuksestasi sain sen käsityksen että olet normaali suomalainen mies. Kotona ollaan mitä ollaan, mutta työpaikkalla työtä tehdään kuin hullu ja ollaan rehellisiä.
Toivon että kaikki kääntyy parhain päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös