Vitutusketju

  • 10 669 321
  • 56 216

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Viestin lähetti Kyynis
Tähän tulee hymiö perseestä.
Onks tää sama asia ku Bruce Almightyssa se apina?

Niin ja vitutuksen aihe tulee parista sentistä. Ja pervoille tarkennetaan, että olin ostamassa uutta 32-tuumaista laajakuva telkkua (hintakin oli aivan loistava), niin eiköhän kirjahyllyssä oleva tila ole tasan kaks senttiä liian kapea. Auttaskohan tuo jos sitä pikkasen runttais siihen välikköön...
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Fosse76
Onks tää sama asia ku Bruce Almightyssa se apina?

Niin ja vitutuksen aihe tulee parista sentistä. Ja pervoille tarkennetaan, että olin ostamassa uutta 32-tuumaista laajakuva telkkua (hintakin oli aivan loistava), niin eiköhän kirjahyllyssä oleva tila ole tasan kaks senttiä liian kapea. Auttaskohan tuo jos sitä pikkasen runttais siihen välikköön...

Onko se koko televisio pakko työntää sinne välikköön? Useimmitenhan televisio on siitä edestä leveimmillään ja kapenee takareunaa kohti. Ja tämä levein kohta ei kauhean iso pätkä ole (10-20 cm). Työnnä television ainoastaan niin pitkälle kuin se menee eli se levein kohta jää välikön ulkopuolelle. Pitäisi mahtua, mutta tämä tietenkin olettaien, että että siinä kirjahyllyn etureunassa on riittävästi tilaa ja tuo välikkö ei ala suoraan siitä etureunasta.

Itsekin meinaan painin saman ongelman kanssa. Tosin hallituksen mukaan meille ei tarvita uutta 32" televisiota, mutta silti liian pieni kuva sekä liian isot tummat palkit kuvan ylä- ja alareunassa häiritsevät. Ristiriitaistako?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Jomppa
Tosin hallituksen mukaan meille ei tarvita uutta 32" televisiota, mutta silti liian pieni kuva sekä liian isot tummat palkit kuvan ylä- ja alareunassa häiritsevät. Ristiriitaistako?

Kerro hallitukselle, että kuvan pienuus ei ole vastaanottimen, vaan ohjelman/elokuvan tekijöiden vika, nämä kun eivät käytä kuvatessaan riittävän suuria kameroita. Kokeile, menee todennäköisesti läpi!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Kate
Sain just kirjotettua pitkän sepustuksen jalkapallosta ja painoin lähetä vastaus -namikkaa, niin eikös kone väitä, että en ole kirjautunut sisään.

Mulle kävi sama joskus. Siitä lähtien olen kirjoittanut pitemmät sepustukset ensin wordiin ja sieltä kopioi - liitä periaatteella tänne.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Viestin lähetti Jomppa
Onko se koko televisio pakko työntää sinne välikköön? Useimmitenhan televisio on siitä edestä leveimmillään ja kapenee takareunaa kohti. Ja tämä levein kohta ei kauhean iso pätkä ole (10-20 cm). Työnnä television ainoastaan niin pitkälle kuin se menee eli se levein kohta jää välikön ulkopuolelle. Pitäisi mahtua, mutta tämä tietenkin olettaien, että että siinä kirjahyllyn etureunassa on riittävästi tilaa ja tuo välikkö ei ala suoraan siitä etureunasta.

Itsekin meinaan painin saman ongelman kanssa. Tosin hallituksen mukaan meille ei tarvita uutta 32" televisiota, mutta silti liian pieni kuva sekä liian isot tummat palkit kuvan ylä- ja alareunassa häiritsevät. Ristiriitaistako?

Kiitokset vinkistä, pitänee mitata/testata tuo ennenkuin alan moottorisahalla muotoileen sitä kirjahyllyä! Eihän se tietenkään ainoa mahdollinen laajakuvatöllö ole, mutta vaikuttas vaan etukäteen parhaalta paketilta.

P.S. Tuo sun ristiriita on suoraa seurausta naisen logiikasta... :-)
 

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voihan wehnäseiväs.

Töllöstä tulee kerrankin hyvää ohjelmaa, mutta miksi sitä pitää tulla kolmelta kanavalta yhtäaikaa! No kaksi vielä onnistuisi, JOS olisin muistanut tänään kotopuolessa käydessä muistanut ottaa mukaan antennijohdonhaaroittimen. Vi*un talipää.

Työllä ja vaivalla olin onnistunut räpeltämään tietokoneen kupeeseen maailmaa kaunistavan ikkunan. Siihenhän olisi tullut todella upea sininen loisteputkikin, ellei joku vi*tun talipää olisi astunut sen päälle. Tuli sitten tallattua 20 euroa roskiin. Silläkin olisi saanut Ale-pubissa monta kaljaa.

Ja kiva tässä on odotella Kelan päätöstä opintotuesta. Luultavasti ensi kuun puolessavälin voi päätös aikaisintaan tulla. Mutta kun pitäisihän tuo vuokrakin luultavasti kuun alussa maksaa. Vi*uttaa taas mennä käsi ojossa porukoiden luokse. Näin teidän poika maailmalla pärjää, antakaa rahaa.

Ja nuo JYPin kotisivut, haistakaa jo vi*tu.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ollius
Ja kiva tässä on odotella Kelan päätöstä opintotuesta. Luultavasti ensi kuun puolessavälin voi päätös aikaisintaan tulla. Mutta kun pitäisihän tuo vuokrakin luultavasti kuun alussa maksaa. Vi*uttaa taas mennä käsi ojossa porukoiden luokse. Näin teidän poika maailmalla pärjää, antakaa rahaa.

Pienenä ystävällisenä neuvona voin kertoa, että kannattaa vielä paperit sisälle ajoissa, niin päätöskin tulee ajoissa. Jos vain ajoissa vieminen on mahdollista.
Mutta turhahan se on sillon yrittää pidätellä, kun tavara on jo housuissa...
Itse vein paperit sisään hyvissä ajoin ja päätös tipahti postiluukusta pari viikkoa ennen koulun alkua.
 

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Thornton
Pienenä ystävällisenä neuvona voin kertoa, että kannattaa vielä paperit sisälle ajoissa, niin päätöskin tulee ajoissa. Jos vain ajoissa vieminen on mahdollista.
Mutta turhahan se on sillon yrittää pidätellä, kun tavara on jo housuissa...
Itse vein paperit sisään hyvissä ajoin ja päätös tipahti postiluukusta pari viikkoa ennen koulun alkua.

Totta joka sana. Itse vain pääsin muuttamaan tähän nykyiseen luukkuuni vasta pari viikkoa sitten, eikä niitä lappusia pystynyt sen takia oikein aikaisemmin lähettämään.

Menee kyllä valitettavasti offtopic, mutta nyt tämä nainen (jonka kanssa sähläilyistäni voi lukea tämän ketjun aikaisemmista viesteistä) pisti pitkästä aikaa tekstiviestiä. Jospa tunnelin päässä näkyisikin sitä valoa. Njah, empä usko. Kyllä mää pystyn kaiken aina jotenkin räpeltämään päin ahteria.

Alkaisi nyt jo tuo kausi, niin saisi ajatukset siirrettyä olennaiseen.

edit: typo
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
ei näin ei todellakaan näin...voi vittu.
Piti olla tänään iltavuoro ni ajattelin et kai sitä sit voi ottaa muutaman bissen ja katella leffaa...Aamulla herään siihen että pomo soittaa ja kysyy et voinks mä tulla aamuun sittenkin.ja tääl sitä ollaan töissä ja norjan alkeiskurssi on enemmän ku lähellä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa työpaikka niin perkeleesti (taas)... Työmäärä ja vastuu kasvaa, mutta palkka ei... Voipi olla että työnlaatu vastavuoroisesti heikkenee...

Toisaalta olen myös ollut kiinnostunut yhdestä paremmasta hommasta firman sisällä ja osaston vastaavat haluaisivat minut siihen, mutta nyt eräs kesätyöläinen joka on minua pätevämpi ainoastaan muodollisesti (blondi mielistelevä nainen) sanoi tänään että hän oli käynyt juttelemassa tuotantopäällikön kanssa ja ilmeisesti saa sen paikan. Vittu, minä olen ollut yli kaksi vuotta töissä tuossa firmassa ja jos yksi flirttaileva kesätyöläinen saa paikan minun edestäni niin saattaapi olla että alan katselemaan muita paikkoja... Vaikka eihän täällä niin kovasti töitä ole, mutta yritän kumminkin...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti korkki
Vituttaa työpaikka ..mutta nyt eräs kesätyöläinen joka on minua pätevämpi ainoastaan muodollisesti (blondi mielistelevä nainen) sanoi tänään että hän oli käynyt juttelemassa tuotantopäällikön kanssa ja ilmeisesti saa sen paikan. Vittu, minä olen ollut yli kaksi vuotta töissä tuossa ...

Otan osaa. Tunnen tapauksen.
Kummasti nuo perseennuolijat etenevät urallaan, vaikka eivät mitään osaakkaan. Itse vaihdoin duunia yhden tuollaisen ämmän kuvatuksen takia, enkä ole katunut.
Eipä tarvitse sitä huuhkajaa enää nähdä. Käsittämätöntä että täysin ammattitaidottomat pääsevät eteenpäin vain ainoastaan sillä livulla etä osaavat hymyilla ja kehua itseään muiden kustannuksella.

Älä anna periksi. Sano pomolle että jos ei paikka sinulle aukea, alat katselemaan muualta vaihtoehtoja.

K
 

Aksu

Jäsen
Sama vanha valitusvirsi jatkuu. Työympäristö on hengeltään ja sitoutumiseltaan täyttä paskaa tällä hetkellä. Täällä sitä raadetaan vaikka huomisesta ei ole tieto kenelläkään. Painaa mieltä eikä osaa täysin irtikään päästää. Elämässä on juuri nyt paljon irrallisia asioita.

Ja mitäs muuta? Kolmen päivän hääjuhlaränni tuottaa vieläkin tuskaa. Ihan sekasin ja jossain epätodellisen varjomailla hiippailen. Ehkä huomenna jo taju palaa. Viina on hyvää, mutta juomisen lopettaminen rännin jälkeen perseestä. Oli perustelut sitten töihin meno tai parisuhde.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Kate
Sain just kirjotettua pitkän sepustuksen jalkapallosta ja painoin lähetä vastaus -namikkaa, niin eikös kone väitä, että en ole kirjautunut sisään.

Mulle on käynyt vastaavasti monta kertaa. Sen vuoksi nykyään pitkän kirjoituksen jälkeen kopioin tekstin leikepöydälle ennen lähettämistä. On pelastanut monta kertaa.

Ongelman syy on edelleen mysteeri.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Olen Katen ja Miguelin kohtalon toveri ja voin suositella notepadia.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Miguel
Mulle on käynyt vastaavasti monta kertaa. Sen vuoksi nykyään pitkän kirjoituksen jälkeen kopioin tekstin leikepöydälle ennen lähettämistä. On pelastanut monta kertaa.

Ongelman syy on edelleen mysteeri.

Luultavasti tässä kirjoitusikkunaruudussa on jonkinlainen aikarajoitus, eikä se ilmeisesti "huomaa" meneillään olevaa kirjoitusta. Itseltäni katosi myös kerran pitkä teksti ja sen jälkeen olen aina napannut leikepöydälle vähänkin pidemmät kirjoutukset. Luulisi kyllä, että tekstin pitäisi palautua uuden sisäänkirjautumisen jälkeen, mutta liekö ohjelmassa sitten bugi.

Joissain sähköposteissa taitaa olla samantapainen ongelma.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Työnantaja on niin mukavaa miestä, kun puhutaan kasvotusten, mutta sitten selän takana jauhetaan paskaa. Olisi edes suoraselkäinen äijä eikä vetäisi tuollaista perseennuolentalinjaa. Hohhoijaa.

Noh, duunit on onneksi tältä kesältä jo tehty, ja kun kohta saan loputkin rahat, voi ikkunanpesun unohtaa toivottavasti pitkäksi aikaa.

Nyt sitten pikku hiljaa uuden duunipaikan hakuun...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ehkäpä viisainta tyytyä vain toteamaan, että vituttaa, muussa tapauksessa voisi olla mahdollista, että häkki heilahtaisi...

...no, ehkäpä sekin olisi parempi kuin tämänhetkinen tilanne.

vlad#16.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa aivan suunnattomasti ihmisten ahneus. Kun ilmaiseksi saa, niin sitten otetaan niin paljon kuin mahdollista. Tässä pari esimerkkiä.

1. Ärrä Cupiin saa ilmaisia lippuja, joten totta kai niitä pitää hillota itselleen kymmenittäin, jotta osa jää takuulla ilman lippuja.

2. Viikissä on pelto josta saattoi kesällä poimia auringonkukkia kotiin vietäväksi. Totta kai joidenkin ääliöiden piti roudata niitä kukkia sylikaupalla kotiin, niin ettei niitä sitten riittänyt kuin vain kaikista nopeimmille. Mitä vittua kukaan tekee 20:lla auringonkukalla? Miksi, oi miksi pitää aina repiä ja nyhtää kaikki mitä ilmaiseksi saa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Gellner
1. Ärrä Cupiin saa ilmaisia lippuja, joten totta kai niitä pitää hillota itselleen kymmenittäin, jotta osa jää takuulla ilman lippuja.

Kunhan utelen, että mistä niitä saa, vaikka tapani mukaan olen mattimyöhäisenä liikenteessä ja jään ilman lippua.

Kiinnostus turnausta kohtaan kasvaa kuitenkin kohisten.. jospa minäkin eksyisin sinne.

vlad#16.
 

Shane

Jäsen
Vittu, n. 150 euron monivetovoitto sivu suun yhdellä maalilla ManUn puppeloinnin ansiosta. On se nyt vittu kun ei tuollaisella materiaalilla pysty ottamaan Wolvesista kuin hikisen 1-0-voiton.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Kunhan utelen, että mistä niitä saa, vaikka tapani mukaan olen mattimyöhäisenä liikenteessä ja jään ilman lippua.

Kiinnostus turnausta kohtaan kasvaa kuitenkin kohisten.. jospa minäkin eksyisin sinne.

vlad#16.

Pääkaupunkinseudun R-kioskeilta. Ei kuitenkaan kaikilta, koska osasta on jo loppunut, kiitos niiden jotka hilloavat itselleen kymmenittäin lippuja. Itse en ole vielä lippuja onnistunut haalimaan, kuten edellisestä kirjoituksestani saattoi päätellä.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Gellner:
Ilmaisia lippuja jaetaan->loppuvat kesken->kysyntää
->ilmaislippuja myydään?
Olisitko sinä valmis maksamaan päästäksesi katsomaan ko. matseja?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa että meikäläinen on edelleen tämän ketjun ylivoimainen ykkönen, vaikka mikään ei ole sen suuremmin vituttanut pitkään aikaan. Tällä hetkellä tuntuu, että elän elämäni parasta aikaa ainakin sitten lapsuuden.

Noh... ottakaa minut kiinni jossain vaiheessa. Sitten rupeaakin vitutamaan se että meikäläistä ruvetaan lähenemään kovalla tahdilla.
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Vittu kun vituttaa kivulias korvatulehdus. Vaan kun ei viitsi lähteä lekurillekaan, kun saisi taas helvetinmoisen moraalisaarnan. Ei jaksa kuunnella sitä, ettei sairaslomalla saisi olla töissä ja kuumeessa ei saisi käydä urheilutreeneissä ja miten helppoa on saada sydänlihastulehdus ja miten tartutan kaikki muut ja muuta paskaa.

Työt ja harrastukset ensin ja sairastamiset sitten sen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös