Vitutusketju

  • 10 549 361
  • 56 138

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
J.Petke kirjoitti:
Tämä taitaa mennä siihen "kuuluisat viimeiset sanat"-kategoriaan.

Noh, katsellaan amusella mikä on tilannee teillä. Jos näyttää pahalta, niin vaihdetaan nastakiekot takasin. Eipä siinä mene käsipelillä kuin reipas puoltuntinen.

Itseäni vituttaa nuo katkerat Sdp:läiset televisiossa.

Ai, minusta se on taas ehdottomasti kaunein näky vuosikausiin. Kokoomus on enää prosentin kymmenyksen demareita jäljessä..


Edit, ja nyt OHI!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Vitun digiboksit ja vitun digiaika. Saatana. En olisikaan halunnut katsoa Atlanta- Buffalo pelin kolmatta erää. Ei signaalia, saatana.
Vittu jos vähän lunta ripsii, niin sitten on linjat sekaisin. Vittu ja noista pitää sitten maksaa. Tekisivät nyt ensin toimivat vehkeet ja systeemit ennen kuin niitä pistää markkinoille. VITTU.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kaiser Soze kirjoitti:
Noh, katsellaan amusella mikä on tilannee teillä. Jos näyttää pahalta, niin vaihdetaan nastakiekot takasin. Eipä siinä mene käsipelillä kuin reipas puoltuntinen.

Pääkaupunkiseudulla tilanne ei ainakaan aamulla taida olla mitenkään paha yleisesti ottan. Lämpötila tällä hetkellä plussalla, ja ainakin ne kaksi tietä jotka itse näen on jo tällä hetkellä sulia. Toinen tosin teistä on kehäykkönen.
Jos tilanne pysyy edes suht samana lämpötilan puolesta koko yön, niin aamusella on sulat tiet jokapaikassa.
 

Vee_-

Jäsen
Mane kirjoitti:
Joo, ollaan kyllä kauas menty ketjun aiheesta, kun esimerkiksi "ovat"-sana "oavt"-muodossa ylittää "Hupaisa virhe mediassa"-kynnyksen.
Niin, pääasiassahan ei ollut tuo sana, vaan sen lipsahtaminen äidinkielen ylioppilaskirjoituksista kertovaan juttuun. Tosin itse olen sitä mieltä, että tuollainen typo ei ansaitsisi pääsyä kyseiseen ketjuun. Hauskaa olisi ollut jos tekstissä olisi lukenut "yli oppilas kirjoitukset" tmv.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS konkurssin partaalla, FPS putomassa Suomi-sarjaan ja Flames jäi sitten III-divariin. Muutenhan tämä jääkiekkokausi 2006-2007 meni ihan hyvin, vittu.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Nyt vituttaa etten laittanut Supermonarissa Gymnasticille nolla maalia, piti tyytyä 1,85€:oon 60:n sijasta.
 

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
Master Chief kirjoitti:
Nyt vituttaa etten laittanut Supermonarissa Gymnasticille nolla maalia, piti tyytyä 1,85€:oon 60:n sijasta.


Sama, mulla oli arsenalille 1,2, ¨kun aluksi mietin 0,1 kun Henrykin on pois. Päädyin 1,2:een ja aamulla vitutti. Noh. lappu maksoi 1.60e joten voittoa tuli 25snt:D
 

TouZa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LeKi, LHT
Älkää ikinä ostako LG:n tuotteita!!! Älkää ainakaan puhelinta! Mulla meni puhelimennäyttö pimeäksi ja vein takuunhuoltoon, jossa todettiin kosteusvaurio. Aika hassua, että puhelimelle ei ollut käynyt mitään, joka olisi voinut aiheuttaa tämän (esim. tippunut lätäkköön, käyny pesukoneessa). LG:n asiakaspalvelusta sanottiin näin, kun kyselin korvauksista: "no onhan se ainakin ulkona sulla mukana ollut, että siitä se vaurio on sitten tullut." Ja lisättiin vielä: "meiltä ei ainakaan ole tulossa minkäänlaista selvitystä asiasta".

Tästä lähtien pitää varmaan puhua pelkästeen sisätiloissa, ja kaukana esimerkiksi keittiöstä, jossa voi olla kosteutta. Makuuhuone ja olohuonekin kannattaa unohtaa, siellä on voitu juoda vaikka mehua, josta on voinut vapautua runsaasti kosteutta, joka näin ollen voi pilata LG-"PUHELIMESI"!

Täytyy sanoa, että todella järkyttävää toimintaa!
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
TouZa kirjoitti:
Älkää ikinä ostako LG:n tuotteita!!! Älkää ainakaan puhelinta! Mulla meni puhelimennäyttö pimeäksi ja vein takuunhuoltoon, jossa todettiin kosteusvaurio. Aika hassua, että puhelimelle ei ollut käynyt mitään, joka olisi voinut aiheuttaa tämän (esim. tippunut lätäkköön, käyny pesukoneessa). LG:n asiakaspalvelusta sanottiin näin, kun kyselin korvauksista: "no onhan se ainakin ulkona sulla mukana ollut, että siitä se vaurio on sitten tullut." Ja lisättiin vielä: "meiltä ei ainakaan ole tulossa minkäänlaista selvitystä asiasta".

Tästä lähtien pitää varmaan puhua pelkästeen sisätiloissa, ja kaukana esimerkiksi keittiöstä, jossa voi olla kosteutta. Makuuhuone ja olohuonekin kannattaa unohtaa, siellä on voitu juoda vaikka mehua, josta on voinut vapautua runsaasti kosteutta, joka näin ollen voi pilata LG-"PUHELIMESI"!

Täytyy sanoa, että todella järkyttävää toimintaa!

Ota ihmeessä yhteys kuluttaja-asiamieheen. Voihan se vaurioitua myöskin jos parvekkeen ovi on auki ja ulkoilmaa tulee sisään, tai ikkunastakin tulevasta ilmasta. Tai hei, mistäs se ilma tulee sisälle? Ilmastointihormit tukkoon heti.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Master Chief kirjoitti:
Nyt vituttaa etten laittanut Supermonarissa Gymnasticille nolla maalia, piti tyytyä 1,85€:oon 60:n sijasta.

No voi pientä. Itselle tärähti pikkuisen vaille kolme hunttia.

Niin ja sitten aiheeseen. Vituttaa kun on pientä flunssan alkua...
 

TouZa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LeKi, LHT
mtmela kirjoitti:
Ota ihmeessä yhteys kuluttaja-asiamieheen. Voihan se vaurioitua myöskin jos parvekkeen ovi on auki ja ulkoilmaa tulee sisään, tai ikkunastakin tulevasta ilmasta. Tai hei, mistäs se ilma tulee sisälle? Ilmastointihormit tukkoon heti.


Kiitos, niin teen.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
rivet kirjoitti:
Sama, mulla oli arsenalille 1,2, ¨kun aluksi mietin 0,1 kun Henrykin on pois. Päädyin 1,2:een ja aamulla vitutti. Noh. lappu maksoi 1.60e joten voittoa tuli 25snt:D

Itseasiassa siitä tuli sitten vain 1,80€, tosin tuo viiden sentin lasku vituttaisi vain Roope Ankkaa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tossa Vares-leffassa vituttaa noi sade-kohtaukset. Taustalla näkyy kuinka aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja pitäsi muka sataa kaatamalla. Yrittäisivät edes.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Master Chief kirjoitti:
Tossa Vares-leffassa vituttaa noi sade-kohtaukset. Taustalla näkyy kuinka aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja pitäsi muka sataa kaatamalla. Yrittäisivät edes.

Ja sitten MTV3 vielä tyypilliseen tapaan ryssii loputkin ja aloittaa elokuvan mainoskatkon jälkeen väärästä kohdasta... Hyvähyvä!
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tuo on kyllä käsittämätöntä, että MTV3 onnistuu vuodesta toiseen kelailemaan elokuviaan mainoskatkon aikana 10-15 minuuttia taaksepäin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mane kirjoitti:
Tuo on kyllä käsittämätöntä, että MTV3 onnistuu vuodesta toiseen kelailemaan elokuviaan mainoskatkon aikana 10-15 minuuttia taaksepäin.
Ei siinä mitään, mutta luulis että siellä tarkkaamossa tai jossain joku sen huomais ja korjais asian. Ihmeellistä touhua.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Footless kirjoitti:
Ei siinä mitään, mutta luulis että siellä tarkkaamossa tai jossain joku sen huomais ja korjais asian. Ihmeellistä touhua.

Ei niitä kiinnosta.
 

Salama44

Jäsen
Maglor kirjoitti:
"Hupaisia virheitä mediassa" -ketju jonne kaikki Jatkoajan pilkunnussijat kilvan kerääntyvät ilmoittamaan median tekemistä pikku mokista. Edit: Sitä paitsi niitten pitäisi olla "Hupaisia" virheitä. Miks mua ei vittu naurata?
Eikä minua vituta vaikka luen mielenkiinnosta näitä viestejä. Joskus jopa huvittaa kun ihmiset tulevat tänne purkamaan kaikenlaisia pikkuharmeja. Tappara hävisi TPS:lle ja koko maailma kaatuu päälle:)
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Vituttaa niin saatanasti.

Mikäpä muukaan voisi vituttaa tähän aikaan vuodesta abiturienttia, kirjoitukset menivät sitten pääsuuntaisesti aivan perseelleen. Valkolakki kaiketi tulee, mutta olisihan se ihan kiva saada paperit joilla voi tehdä muutakin kuin pyyhkiä perseensä, saatana.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Haista Jagr vittu. Kaikkien tasapelien isoäiti NYR-PIT 1-1 tilanteessa, 59 minuuttia pelattu ja tsekki ollut täysin näkymättömissä. Vaan eihän neiti Jagr voi jäädä ilman maalia kotiyleisönsä edessä, eipä tietenkään. 33,8 sekuntia ennen loppua 2-1 voittomaali ja sinne meni HCM:ltä isot rahat. Kiitos Jagr, kiitti oikein vitusti.

Näyttäkää mulle tältä kaudelta ottelu, jonka voittomaali on tehty viimeisellä minuutilla? Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös