Vitutusketju

  • 10 582 959
  • 56 150

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun on flunssa. Pitipä sitten ottaa illalla lääkitykseksi muutama rommitoti, ja mennä nukkumaan.

Nyt vituttaa, kun heräsin aamulla ennen kukonpierua siihen, että nenä on tukossa ja huomasin, että nyt on sitten krapula ja flunssa. Huomenna on vissiin pakko raahautua duuniin, ja sekään ei onneksi vituta yhtään.

Iski hirveä nälkä, eikä jaksa tehdä ruokaa, joten ajattelin sortua tilaamaan pizzan, mutta vituttaa, kun laiskat pizzanpaistajat nukkuvat myöhään viikonloppuisin, eikä pizzaa taida saada tilattua mistään ennen klo. 12:sta.

Loppukaneetiksi todettakoon, että varmaan naurattaisi, jos ei vituttaisi.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
YO-kirjoitukset...

Ne vaan osaa vituttaa niin saatanasti. Yhdeksältä pitäisi suoltaa neljä sivua silkkaa paskaa, ruotsiksi, ei saatanan saatana. Kaiken lisäksi lievä unettomuus vaivaa. PERKELE!!!
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
^Metalheart^ kirjoitti:
Ne vaan osaa vituttaa niin saatanasti. Yhdeksältä pitäisi suoltaa neljä sivua silkkaa paskaa, ruotsiksi, ei saatanan saatana. Kaiken lisäksi lievä unettomuus vaivaa. PERKELE!!!

Sama. Onneksi vasta kuitenkin keskiviikkona historian muodossa. Ja lukeminen kiinnostaa niin vitusti, nyt varsinkin kolmena viime päivänä 38-39 kuumeessa+yskä,nuha,pääkipu..
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ihmisten käsittämätön nettikäytös!

Niin, itseäni ottaa tällä hetkellä närpiöön ne tahot, jotka tukkivat Lippupalvelun verkkokauppapalvelun.

Ostakaa perkele luukulta ne lippunne, jotta itsenikaltainen erikoisasiantuntija ja muutenkin parempi ihminen pääsee nettiostoksille! Vähän netikettiä homot, jos saa kohteliaimmin pyytää!

Täältä tähän
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
ervatsalo kirjoitti:
Niin, itseäni ottaa tällä hetkellä närpiöön ne tahot, jotka tukkivat Lippupalvelun verkkokauppapalvelun.
Sama ongelma, jonotusaika yli 15min, vaikka pääsin jonoon jo klo 9. Kuinka pitkä jonotusaika sinulla on? Sitäpaitsi tuo lippupalvelun uusi verkkokauppa on suorastaan hanurista.
Toivo elää.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama.

Miten vitussa voi olla aina tämä sama juttu kun yrittää hommata johonkin tapahtumaan. Kuinka vitun monta vuotta siihen menee että ne saatanan tunarit Lippupalvelussa saa järjestettyä sellaisen nettikaupan joka oikeasti toimii. Ja perkeleen puhelimellakaan ei pääse läpi. Vittu.

"Tilapäinen tekninen häiriö
Ole hyvä, kokeile myöhemmin uudelleen !"

Haistakaa paska.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Baarimikko kirjoitti:
Sama ongelma, jonotusaika yli 15min, vaikka pääsin jonoon jo klo 9. Kuinka pitkä jonotusaika sinulla on?

Niin, yli viittätoista minuuttia tarjotaan tännekin, vaikka olin jo kymmentä vaille kahvoissa roikkumassa. Silkkaa ihmisten kiusaamista, sanon minä.

Täältä tähän
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
ervatsalo kirjoitti:
Niin, yli viittätoista minuuttia tarjotaan tännekin, vaikka olin jo kymmentä vaille kahvoissa roikkumassa. Silkkaa ihmisten kiusaamista, sanon minä.

Täältä tähän

Samassa veneessä. Grrr...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
ervatsalo kirjoitti:
Niin, yli viittätoista minuuttia tarjotaan tännekin, vaikka olin jo kymmentä vaille kahvoissa roikkumassa. Silkkaa ihmisten kiusaamista, sanon minä.

Täältä tähän

Taidatte tosissaan haluta sinne George Michaelin peesiin...

*****

Itseäni vituttaa leuan kipeys, hammaslääkäri sai hampaan kuntoon mutta leuat jotenkin vinoon.
 

HemmoP

Jäsen
Että sitten kun on jonottanut tuonne vitun lippupalveluun tunnin, niin olenkin loggautunut sisään eijana joka on varaamassa homomiihkailin konserttiin lippuja. noh varasin sitten 10 lippua kauimmasta kaarteesta. pidä lippus saatana.

vittu miten päätön systeemi koko lippupaska saatana, vittu.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
No meikäläinen on tänään minna ja myös matkalla Georges Michealsin konserttiin. Olisikin pitänyt varata sille jaffalasta vähän toiseen tapahtumaan liput. Onneks lauantain peli tulee telkusta, jos ei lauteille pääse. Vituttaa silti. Vittu. Todennäköisesti Stokkalla on sama ryysis, ei taida ruokis riittää jonotukseen... vittu
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse jatkan edelleen kyrvän kasvattamista otsaan em. asian tiimoilta. Jouduin kaiken lisäksi vaihtamaan jonotuskonetta, eli täällähän seistään satana.

Pitää ilmeisesti lähteä ruokiksella kylille tekemään niitä lippuja.

Edit: Menihän se perkele läpi! Eikä mennyt kuin 2 tuntia ja 45 minuuttia.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olin Lippupalvelussa Raisa (Smetanina?) ja myöskin näemmä matkalla Keorke Maikholin konserttiin, vaikka HIFK-HPK:ta olin alunperin klikannut. No, väliäkö tuolla, 6 pilettiä varauksessa ja nimenomaan sinne kiekkopeliin, minne pitikin. Mutta juu, suolestahan tuo systeemi tuntuu olevan.
 

krobbe

Jäsen
Vituttaa kun en tiedä mitä lippuja te jonotatte siellä lippupalvelussa.

Jos kyseessä on playoffin otteluliput, niin itse ainakin olen mokomaan touhuun kypsynyt jo aika päivää ja hankkinut jo vuosikaudet playoffeihinkin kausikortin, järkevää, mutta helppoa.

Ps. Toki vierasotteluihin matkaavien vitutus on täysin oikeutettua.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
ervatsalo kirjoitti:
Niin, itse jatkan edelleen kyrvän kasvattamista otsaan em. asian tiimoilta. Jouduin kaiken lisäksi vaihtamaan jonotuskonetta, eli täällähän seistään satana.

Pitää ilmeisesti lähteä ruokiksella kylille tekemään niitä lippuja.

Edit: Menihän se perkele läpi! Eikä mennyt kuin 2 tuntia ja 45 minuuttia.

Täältä tähän

Olisitte soittanut mulle. Juuri hain kyliltä liput molempiin peleihin, jonottaen noin sekunnin, että mummo sai rahapussinsa siirrettyä.

Niin, paitsi jos otitte jotain riistoporvariistumapaikkoja. Niitä ei saa ottaa, kun niillä ei kuulemma ole tunnelmaa.

Että silleen...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
wilco kirjoitti:
Niin, paitsi jos otitte jotain riistoporvariistumapaikkoja. Niitä ei saa ottaa, kun niillä ei kuulemma ole tunnelmaa..

Niin, sekunnin mietin istumapaikkaa, mutta sitten tulin järkiini ja otin seisomapaikan.

Tosin tällä hetkellä askarruttaa se, mitä tuo peruuntui tarkoittaa? Tai siis tarkoittaahan se sitä, että peruuntui lukee niin kauan, kun käyn lunastamassa liput. Tarkoittaahan?

Copypaste varauksesta:

Varaus pvm. Transaktio Tilaisuus Lippumäärä Päivämäärä Peruuntuu Tila
12.03.2007 xxxxx 3. IV-finaali / Hpk - Hifk 1 19.03.2007 N/A Peruuntui
12.03.2007 xxxxx 1. IV-finaali / Hpk - Hifk 1 15.03.2007 N/A Peruuntui

Täältä tähän
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sinä saatanan pelle hermanni joka viime yönä veit tähden meitsin auton nokalta, niin liha tummuu kun tavataan, perkele, kateellinen paska. Nih.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Tällä hetkellä aavistuksen laittaa harmistuttamaan ihmiset, joilla on paska käsiala. Kyllä nyt näin tietotekniikankin aikakaudella olisi hyvä opetella jonkin sortin koukerot vääntämään paperille, mistä saa selvää ilman suurempia egyptologian opintoja. Tai sitten kirjoitetaan vaan sähköisesti.

Tee ny näitten perusteella korjauksia päättötyöhön sitten. Eli on varmaan taas pakko alkaa soittelemaan että mitä persettä.
 

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
Nyt korpeaa jonkin verran, ollaan itseasiassa jo varsin lähellä vitutuksen rajaa. Vein aamusella tietokoneeni korjaamolle, josta iloinen korjaamonsetä soittaa ja ilmoittaa että kovalevy on paskana. Eikä mitään takuita, että tiedot levyltä saisi pelastettua....tekee sitten niin paljon gutaa!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Uncle Becker kirjoitti:
No meikäläinen on tänään minna ja myös matkalla Georges Michealsin konserttiin. Olisikin pitänyt varata sille jaffalasta vähän toiseen tapahtumaan liput. Onneks lauantain peli tulee telkusta, jos ei lauteille pääse. Vituttaa silti. Vittu. Todennäköisesti Stokkalla on sama ryysis, ei taida ruokis riittää jonotukseen... vittu

Itse kävin Stockalla puolen päivän aikaan. Puhelinvaraukseen en päässyt läpi, Stockalla jonotin reilut viisi minuuttia ja taskussa on kaksi pilettiä lauantain kotipeliin hyviltä paikoilta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
ervatsalo kirjoitti:
Tosin tällä hetkellä askarruttaa se, mitä tuo peruuntui tarkoittaa? Tai siis tarkoittaahan se sitä, että peruuntui lukee niin kauan, kun käyn lunastamassa liput. Tarkoittaahan?

Niin, liput haeskeltu kirjainkioskilta, josta johtuen voidaan vetää se johtopäätös, että ko. pelit on peruutettu, koska varauksen lunastus sujui kuin hukkuminen juhannuksena.

Täältä tähän
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oulun saksiraiskaus sai aikaan pitkästä pitkästä aikaa todellisen vihan tunteen tässä miehessä. Saatana! Raiskaajat ja naisensaksijat/hakkaajat,oli sitten neekeri tai ei, vituttavat nyt niin raskaasti, että verenpaine lienee vaarallisen korkealla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös