Vitutusketju

  • 10 669 382
  • 56 216

Aksu

Jäsen
Vituttaa huomiset polttarit. Polttarisankarineitonen on hyvä ystäväni ja hänen takia sinne mennään, mutta ne muualta tulevat kaverit ovat aivan perseestä. Paria niistä en kestä siviilissä mitenkään.

Eikä siinä vielä kaikki. Kun tämä akkalauma haluaa järjestää polttarit niin sehän vedetään perinteiseen malliin kaiken maailman typerine myyntijuttuineen. Siis koko polttaripaska on niin kliseistä roskaa, ettei voi olla kivaa. Pää täyteen ja hännystelijöistä eroon. Siinä paketti.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
wittu

ja saatana... Juhannuksesta on pian 2 kuukautta ja kaikki viikonloput sen jälkeen on ihanasti kulunut vuorotöissä ja mikä parasta... huomenna aamu:)


Onneks tätä paskaa o sentää 2 viikkoa jälellä ja sitte alkaa rentouttava koulu, juhuu.......
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei mitään tekemistä! Sain sääherran ansiosta tämän illan vapaaksi, tosin klo:15 asti olin siinä uskossa, että tulen jumimaan töissä. Nyt niin ei olekaan, mutta pirulainen, eipä ole minulla mitään ohjelmaakaan. Kesällä totuin siihen, että olin jatkuvasti lennossa ja nyt onkin sitten liian vaikeaa vain olla ilman häslinkiä. Ystäviäkään en ole onnistunut tavoittamaan, kaikki ovat jossain... Noh, pakko jatkaa puhelimen luettelon läpikäyntiä ja jos ei tärppää, niin sitten vietän privapailut yksinäni kotona.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Aksu
Eikä siinä vielä kaikki. Kun tämä akkalauma haluaa järjestää polttarit niin sehän vedetään perinteiseen malliin kaiken maailman typerine myyntijuttuineen. Siis koko polttaripaska on niin kliseistä roskaa, ettei voi olla kivaa. Pää täyteen ja hännystelijöistä eroon. Siinä paketti.

Katselin tänään taas kaupungilla naisten polttarimeininkiä ja mietin, että onko noilla oikeasti hauskaa. Missä huorat ja thai-hieronta? Nainen on naiselle susi ja miehelle joskus kojootti.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Vituttaa kun kavereista on tullut ukkomiehiä eikä ralleja enää saa aikaan.
Stadissa olis varmasti tekemistä, mut yksin ei tule lähdettyä... Mitäs sitä tekis, kalsarikännit vai ?

Vanhanen hei ! Lähetkö föliyyn ? mennään kapakoimaan aamuun asti !

Röyh !

K

Edit.

Rixa74.
Täällä maistuu valkkari ja bokserit on myös asusteena. (hymiö).
(Palstan naiset. Silmät kiinni NYT !)
Kaapista tosin kaivetaan pian Musta-etikettinen ja siirrytään siihen.
Stadissa tulee vettä kuin esterin perseestä. Mitenköhän ilotulitusjamit onnistuu..
Löytyykö stadista muita joilla on yhtä tylsää ? Baaaaariiin ?

Keisari Soosi
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Vituttaa kun on niin vitun tylsää. Varmasti yksi tylsimmistä päivistä elämäni aikana tai siltä ainakin tuntuu.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jeh kalsarikännit tulossa tyylikkäästi punaviinillä. Empä kyllä muista milloin oisin viimeks vetässy kirjaimellisesti kalsarikännit (boxerit jalassa kirjottelen). Vituttaa ku joutuu juomaan yksin nainen oli tänää ottanu kielikorun joten sen kai pitäs välttää alkoholia (mutta eipähä tarvi nii paljo ku menee suoraan verenkiertoon ;)).

Tässä on vissiin tulossa "vanhaksi" kun paljon hauskempaa on kavereitten (tai yksin) kanssa dokata jonkun luona kuin olla baarissa. Olen erittäin vittuuntunu ja kyllästynyt koko paareiluun.

Noh kanssakärsijät nauttikaamme kalsonkikänneistä.
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki menee päin vittua. On tää elämä kivaa.
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
No hyvähän sun on elvistellä. Mulla menee kaikki muut päin vuttia, paitsi kypärä.

Enpäs vitutuksessani huomannut kuinka positiiviseksi tuon lauseen saattoi ymmärtää (pieni hymynkare käväisi kasvoilla, ei hymiön arvoinen kuitenkaan).

Sanotaanko nyt sitten näin, että kaikki minkä ei pitäisi mennä, menee päin vittua.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti sopuli
No perkeles! Eikun kaljamahaa kasvattamaan. Kyllä se siitä iloksi muuttuu.. ;)

En nyt viitsi retkahtaa kun olen jo näin pitkälle päässyt, vaikka tulokset minun mahanpienennys projektissa onkin vielä aika heppoisia. Itseasiassa syy tuohon tylsyyteen oli se, että tämän päiväiseksi aiotut rullaluistelu lenkki ja punttisalille meno vesittyivät erinäisistä syistä.. :(
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
tere

minä poika se vaan täällä silmät auki netissä seilaan ku ei tuu uni simmuun... Ja puoli viideltä herätys.. Taas yksi työpäivä täydessä usvassa tulossa:)


Ei perkele.



Heh kaveri on bongannut ex-muijan eikä uskaltanu sanoa mulle mitään ennenkuin kysyin:). Epäluulosta porukkaa.... Ei ole vaan tullu mieleen, vaikka ollaan useamman kerran nähty, heheh. Siittä vaan, jos satut lukemaan. Muijia saa aina uusia, mutta ei hyviä kavereita, joten miksi tollasest voisi pultit ottaa? ei edes vituta:)



edit. Parit sivut joiden jälkeen ei enää vituta niin paljoa (vanhoja tosin, mutta kuitenkin...)

www.darwinawards.com

ja tietenkin...

www.joecartoon.com

jälkimmäiseen kannattaa laittaa äänet päälle:)

loppuu se masennus!! prkl!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: tere

Viestin lähetti masaman
minä poika se vaan täällä silmät auki netissä seilaan ku ei tuu uni simmuun... Ja puoli viideltä herätys.. Taas yksi työpäivä täydessä usvassa tulossa:)


Eipä nukuta minuakaan. Tai nukuttaisi kyllä, mutta ei uni tule. Huomenna aamulla pitäisi kuitenkin olla lähdössä liikenteeseen.

Vutittaa niin paljon, että tekisi mieli vaihtaa sanassa u:n ja i:n paikkaa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
lievään vitutukseen lääkkeeksi

hieman energiaa tuova tsipale (kenties?) 90-luvun taitteesta... Guns 'n Roses:n num. 13 levyltä Use your Illusion no.1


Johan lähtee rähmät käpälämäkeen:)

Itse asiassa nyt ei vituta oikeastaan lainkaan kun tietää, että pääsee kymmenen tunnin päästä jo nukkumaan!! Juhuu, prkl!



Mitäs muuta?

Perkeles... Lukkoki pääsee kenties ens kaudella pleijareihin, ku sinnekin otetaan 10 ensmäistä mukaan:)

Joka ainoa kevät sama laulu... "Ensi kaudella on tarkoitus taistella tosissaan mitaleista." Miten mahtaa juu käydä??
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kuin pientä eläintä! onnistuin yöllä epäselvyystilassa tekemään kyynärpäätaklauksen kahvinkeittimelle... ja sitten kun menin aamupäivällä jääkaapista korjaus-sarjaa hakemaan tallasin sirpaleitten päälle, on se kummallista miten tuo "pieni" kipu virkistää muistia.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Urheilijoilla on tapana sanoa että teen parhaani ja katsotaan mihin se riittää. Itse olen tätä sanontaa pyrkinyt soveltamaan ihan arkielämän pyörteissäkin. Mutta usein (viimeksi tänään) on tuntunut että ei parhaansa tekeminen riitä yhtään mihinkään.

Vituttaa, olipa kyse sitten ihmissuhteista tai vaikkapa teknisistä laitteista. Parhaansa tekee että ne toimii. Mutta kun ei niin ei! Vaikka miten päin yrittää niin yleensä tulos on kaikkea muuta kuin toivottu. No ei kai auta muu kuin laittaa se kuuluisa 110 % peliin, kun 100 ei riitä.
 
Viimeksi muokattu:

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pientä vitutusta ilmassa.

Ohituskaistalla poliisit vastaan tutkan kanssa, 40km/h överiä ja ~ 500€ sakot, puhumalla sain onneksi pitää korttini.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vituttaa toi Liverpoolin töppäily, kun menivät päästää sen Hasselbainkin maalintekoon. 140 € meni Pitkävedossa ohi, niin että kiitti vitusti. Ja viimeinen "toivo" Marseille meni vielä häviämään -> 70€ ohi. Jos tää olisi Futisforum laittaisin tekstin lopuksi Liverpoolin, Hasselbainkin ja Marseillen ja nimien perään keskisormet.
 

Hra Punajuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat HIFK:lle
Tanan laajakaista. HTV:n Welho pyörii taas kuin Ässien ylivoimapeli – hitaasti mutta epävarmasti. Viikko sitten yksi asia oli pakko hoitaa netin kautta ja 45 minuutin jatkuvan reloadin jälkeen pari nettisivua saatiin auki. Eilen yhteys oli poikki koko illan. Surkeaa. Käytettävyysaste on viime kuukausina ollut sitä luokkaa, että saavat pikku hiljaa alkaa hyvittää osan kuukausimaksuista.

Punis
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Perjantaina oli 200 euroa rahaa ja hyvä meisinki. Nyt on ruttuisia pääsylippuja, 6 euroa kolikoina, lavallinen tyhjiä tölkkejä, univelkaa, maha sekaisin, ääni mennyt ja joka paikkaa kolottaa. Huomenna alkaa jo varmaan helpottamaan, keskiviikkona on normaali fiilis, torstaina alkaa suu napsumaan ja perjantaina mennään taas ihan satavarmasti. Äly hoi!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
"Moottoripyörällä ajanut pariskunta sai surmansa törmättyään hirveen Perniössä sunnuntaina iltapäivällä. Onnettomuudessa kuolivat 25-vuotias nainen ja 27-vuotias mies. "

Vittu !
Minä olen sitä mieltä että Suomessa saa olla 2 hirveä. Molemmat korkeasaaressa.

K
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Kaiser Soze
Minä olen sitä mieltä että Suomessa saa olla 2 hirveä. Molemmat korkeasaaressa.

Noh, aloitetaan vaikka siitä, että metsästäjien, jotka harventavat hirvikantaa ja näin estävät hirvituhoja, ei tarvitse myös maksaa näistä hirvien aiheuttamista tuhoista hirvilupien muodossa.

Että silleen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös