Vitutusketju

  • 10 669 407
  • 56 216

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Iceman
Vituttaa kun ei osaa valita.

Kaksi naista elämässä, aivan erilaisilla ominaisuuksilla ja en osaa tehdä valintaa. Ja valinta täytyy tehdä pian.

Varmaa on ainoastaan se, että molempia en voi saada.

Niinhän siinä kävi. Nyt ei ole yhtään naista elämässä, valinta osui väärään ja valinta päättyi tunti sitten.

Vituttaa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Työvuorolistat. Ei luulisi olevan kovin vaikeaa näinkin pienessä firmassa laittaa järkeviä vuoroja työntekijöille. Ensi viikko ilta-aamu-ilta-aamu-ilta-aamu-koko päivä. Iltavuorosta on kotona kymmeneltä ja aamuvuoroon on lähdettävä varttia yli kuusi. Sunnuntain koko päivä tarkoittaa 11-tuntia. Ok,rahaa tulee..mutta olisi kiva että edes jossain välissä ehtisi nähdä avomiestä, perhettä, ystaviä.. Kun pomollekin on koittanut tuosta puhua, että laittaisi vaikka alkuviikon aamua ja loppuviikon iltaa. Loppuviikosta saa asiakaspalveluhenkisyyttä oikein väkisin pusertaa kun on 15-metrinen kyrpä otsassa.

2. Vapaan kasvatuksen saavat kakarat. Kuten nyt kummipoika esim. Vieraassa kodissakin saa vanhempien puolesta räpeltää kaikkia tavaroita, juosta ja kirkua. Ja kun itse koittaa vähän nuhdella/kasvattaa, alkaa muksun alahuuli väpättää ja vanhemmat luomaan murhaavia katseita. Luulisi, että jo 6-vuotiaalle voisi opettaa joitakin pikku perusjuttuja miten käyttäydytään kun ollaan kylässä. Tehköön ja olkoon kotona sitten ihan miten itse haluaa. Tai sitten antasi minun päättää omassa kodissani niistä säännöistä, mitä saa tehdä ja mitä ei.

3. Äidin kissa. Hoidossa viikon kun äiti on porukoineen etelässä. Miten niin pienestä ja nätistä eläimestä voi lähteä niin hirveä ääni??? Kukaan ei oikeasti usko ennen kuin kuulee tuota meteliä. Ihan kuin sitä tapettaisiin. Viikko vielä... *huokaus*
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti JanJ
Naapuri on ostanut Maseratin. Ai että kiehuu sappi.
Ja nyt se saakeli on liimannut HIFK-tarrat takasivuikkunoihin. Jotain rajaa! Ensin nöyryytetään toista miljoonan markan autolla ja sitten liimaillaan tarroja moisen taideteoksen laseihin. Risooo...
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti JanJ
Ja nyt se saakeli on liimannut HIFK-tarrat takasivuikkunoihin. Jotain rajaa! Ensin nöyryytetään toista miljoonan markan autolla ja sitten liimaillaan tarroja moisen taideteoksen laseihin. Risooo...

No, onni onnettomuudessa että oli ainakin oikean joukkueen tarra. Kyllä minäkin voisin liimata IFK:n tarran vaikka Ferrariin jos olisi rahaa ostaa niin kallis auto.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti JanJ
Ja nyt se saakeli on liimannut HIFK-tarrat takasivuikkunoihin. Jotain rajaa! Ensin nöyryytetään toista miljoonan markan autolla ja sitten liimaillaan tarroja moisen taideteoksen laseihin. Risooo...
Maalaa ne lasit mustiksi !!! Kunnon naapuriterroria...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa... eikä tarvitse muuta kuin katsoa peiliin niin näkee vitutuksen aiheuttajan...

... oi tulispa joku ja lopettais kituvan kärsimykset.

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ja vituksen aiheita tänään:

- Jälleen kerran meni ylitöiksi. Eilisistä ylitöistä oli sentään pientä hyötyä, mutta huomisista en hyödy mitään, kun on vapaapäivä. Lisäksi tuli töiden jälkeen norkoiltua työpaikalla puolisen tuntia, kun mustalaiset vaihteeksi pistivät pystyyn pienen show´n.

- Firman palvelupäällikö käski minut mennä siivoamaan kärrykatosta, "kun minulla ei ollut mitään tekemistä". Toisin sanoen istuin varaston toimistossa ja luin vanhaa Aku Ankan taskukirjaa oikein rennossa asennossa jalat pöydällä ja samalla päivystin varastoa. Toimitusten pitäisi firmaan klo 7-16 ja yleensä ne tulevat sinne jo aamuisin/päivällä. Arkipäivisin (perjantaita lukuun ottamatta) varastolla on kaksi tyyppiä 14-15 välisenä aikana, jolloin toinen ehtii hoitamaan pullopalautusta. Klo 15 kun toinen tyyppi lähtee, pitää varastolla "päivystää" tunti ja usein se on vanhojen lehtien lukemista. Minua toki risoo se, että joutuu tuon tunnin olemaan paikoillaan pyörittelemässä peukaloita, mutta tänään ei hommat kiinnostanut pätkääkään, mutta niin vain sitä joutui menemään siivoamaan kuitteja yms. roskia.

- Tässä yritetään taas nauttia oluesta viikon ainoan vapaapäivän kunniaksi, mutta kun olut ei mene alas edes hampaat irvessä. Ilmeisesti tässä on pahasti kipeä, kun olut ei enää maistu.

- Ja lopuksi; ne naiset, ne naiset.

Pikku-Raimo
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Vituttaa nämä ATK:n ihmelapset töissä. Mikään ei ole taas toiminut tänään. Joka toinen serveriohjelma kaatuilee tai ei käynnisty. Ai miksikö? Uusi service pack käskettiin asentaa, mutta ylläpidon sankarit ei huomannut itse päivittää serverikoneita. Ja sitten lähes kaikissa koneissa on joku virus, joka estää copy-pasten ja zoomailee tekstiä hiiren rullasta - veikeää.

No eipä ole enää kauan meikäläisen päänvaiva, huomenna lomalle ja virukset osaan poistaa itsekin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaaa...tentit jäi sitten tänään tekemättä..Linja-autoasemalla huomasin, ettei mulla ole rahaa/kortteja messissä..*vitutus* Yleensä pidän lompakkoa laukussa, mutta lompakko kortteineen kaikkineen jäi sängyn päälle..No, seuraavan kerran tupla-varmistus, että on lompakko mukana..
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti TaoTao
Ja sitten lähes kaikissa koneissa on joku virus, joka estää copy-pasten ja zoomailee tekstiä hiiren rullasta - veikeää.

Vai luetko pdf tms. dokumenttia. Kuten yleisesti todettu tosiasia: useimmiten vika on silmien ja näppäimistön välisessä tietoliikenteessä...

Että silleen...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti wilco
tosiasia: useimmiten vika on silmien ja näppäimistön välisessä tietoliikenteessä...


Ammattisanastoa: PEBKAC

Problem Exist Between Keyboard And Chair


K
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Kaiser Soze
Ammattisanastoa: PEBKAC

Problem Exist Between Keyboard And Chair

ATK-tuen vastaus ongelman syytä tiedustelevalle käyttäjälle:

"On taas tämä pebakacca kyseessä."

"Jaa, se taitaa olla sitten pahemman luokan virus?"

"On se, on tosiaankin pahemman luokan...."

Että silleen...
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti wilco
Vai luetko pdf tms. dokumenttia. Kuten yleisesti todettu tosiasia: useimmiten vika on silmien ja näppäimistön välisessä tietoliikenteessä...

Että silleen...

Nyt vika ei ihme kyllä ollut päätteen ja tuolin välissä, vaan hiiren rullalla jotenkin pystyi pienentämään ja suurentamaan tämänkin keskustelupalstan tekstejä ja palstajakoa. Samoin kuin copy-paste homma. Kopiointi 'onnistui', mutta ei sitten enää paste toiminto. En ole niin guru, että tietäisin mistä se johtui, ongelma katosi kun ajoin virusskannaukset läpi. Ja muillakin ollut samaa ongelmaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti TaoTao
Nyt vika ei ihme kyllä ollut päätteen ja tuolin välissä, vaan hiiren rullalla jotenkin pystyi pienentämään ja suurentamaan tämänkin keskustelupalstan tekstejä ja palstajakoa. Samoin kuin copy-paste homma. Kopiointi 'onnistui', mutta ei sitten enää paste toiminto. En ole niin guru, että tietäisin mistä se johtui, ongelma katosi kun ajoin virusskannaukset läpi. Ja muillakin ollut samaa ongelmaa.

Mahtollista tietysti tuo viruskin varmaan, mutta jotenkin kuulostaisi myös joltakin helppokäyttötoiminnon tyyliseltä tapaukselta. Jos en väärin muista, sieltä löytyi tuollainen zoomityökalu.

Että silleen...
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti wilco
Mahtollista tietysti tuo viruskin varmaan, mutta jotenkin kuulostaisi myös joltakin helppokäyttötoiminnon tyyliseltä tapaukselta. Jos en väärin muista, sieltä löytyi tuollainen zoomityökalu.

Että silleen...

Voi olla että siihen löytyisi jokin ihan järkeväkin selitys, mutta en ainakaan hiiren asetuksista löytänyt mahdollisuutta zoomi rullaan.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vituttaa kun koulu on niin saatanan rankkaa tällä hetkellä. Eikä mikään oikein jaksa innostaa, edes kiekkokauden alku...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti TaoTao
Nyt vika ei ihme kyllä ollut päätteen ja tuolin välissä, vaan hiiren rullalla jotenkin pystyi pienentämään ja suurentamaan tämänkin keskustelupalstan tekstejä ja palstajakoa.

Ainakin kun tällää Ctrl:in pohjaan ja rullailee niin se on pojat zoomi se.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Brassien alkusarjan matsit pelataan jossain tuppukylissä ja jos nyt oikein tulkitsin lohkojakoja niin jatkomatsitkin taitavat vältellä stadia...prkl.

tai sitten olen vain sokea.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nii kaikkiha onnii suhteellista onko pohjoismaiden suurin sisämaakaupunki jossa on yli 200000 asukasta tuppukylä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä niin

Lainasin systerille bilikkaani, ja se lupasi käydä romikselta hakemassa siihen virtalukon kotelon (jonka jotkut liimanhaistelijat olivat rikkoneet päästäkseen johtoihin käsiksi) ja sivupelin (jonka systeri itse oli telonut).

Kuinkas ollakaan, se ei saanut kumpaakaan ostettua, kun ei tiennyt bilikkani vuosimallia. Kysyin sitten, miksei se näyttänyt sitä hajotettua virtalukon koteloa, jonka olin kertonut olevan pelkääjän puolen jalkatilassa.

Vastaus kuului: "Ai niin joo, emmä muistanu..." Eikä mieleen ollut juolahtanut, että vuosimallin olisi saanut selvitettyä joko soittamalla minulle tai vilkaisemalla rekisteriotteesta.

Nyt joudun itse käyttämään yhden lomapäivän siihen, että hankkiudun ajokuntoon ja käyn siellä romiksella.

Systerin kommentti oli: "Enpä taida olla kovin hyvää mainosta naissukupuolelle..." Minä en oikein osannut olla eri mieltä.

Edellisen kerran systerin luvatessa bilikan lainan vastapalvelukseksi käydä leimaamassa se, kommentti bilikkaa palautettaessa kuului: "Emmä ehtiny."
 

Miguel

Jäsen
Muuten koulun kanssa ei ole ongelmia, mutta saksan opiskelu vituttaa. Kesällä on kielestä kaikki unohtunut. Joka väliin tulee ruotsin tai englannin sanoja. Tuntuu, ettei ikinä ole saksa tuntunut näin vaikealta.

Joojoo, vapaaehtoisestihan minä saksaa opiskelen, mutta ei sitä loppusuoralla kannata lopettaa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kissa on päivän aikana paskantanut kaikkialle muualle kun hiekkalaatikkoobsa ja nyt täällä leijailee sellainen lievä paskanhaju. Itseä perinaisellisesti kaikki tuollainen oksettaa yli kaiken ja ukkokin tulee vasta illalla kotiin.

Ai juu...huomenna pitää mennä töihin ,vaikka piti olla vapaapäivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös